באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. Karel Poborsky Member

    הצטרף ב:
    ‏23/12/07
    הודעות:
    157
    לייקים שהתקבלו:
    0
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/10/08
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,556
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    דיון נהדר אתם מפתחים כאן.

    הירידה בכושרו של מירוסלב קלוסה פשוט מדהימה, הוא נראה בבאיירן שחקן גמור שאין לו יותר מה למכור, לפעמים יש תחושה שבאיירן משחקת בעשרה שחקנים. ההידרדרות שלו דומה לזו של הנרי ושבשנקו, רק שבניגוד לשניים הללו, שעברו מליגה אחת לליגה האחרת והיו צריכים להסתגל לסגנון שונה, קלוסה נשאר בבונדסליגה אותה הוא מכיר מצויין ועשה שם את מיטב הקריירה שלו. היה סביר שכמות השערים שלו תפתחת, כי כעת טוני הוא המטרה המרכזית ולא קלוסה, בשונה ממה שהוא היה רגיל מברמן, אבל גם כשקלוסה מגיע למצבים זה פשוט לא זה, ובכלל כבר הרבה זמן לא ראיתי איזה דריבל או מסירה חכמה מהצד שלו, פרט לבישול היפה שלו נגד ליון לזה רוברטו. קלוסה בברמן לא היה חלוץ שדוחק כדורים לרשת, אלא אחד שהוא חצי התקפה.

    גם אני חושב שלוקה טוני אומנם מבקיע בכמויות, אבל הוא קצת מזיק למשחק של באיירן באופן מסויים. הוא איטי ומסורבל, מחוץ לרחבה הוא לא שווה יותר מידי. . השנה, כאשר כמות ההבקעות שלו פחתה, אולי עדיף לקלינסמן לנסות את פודולסקי וקלוסה בחוד ההתקפה. לא בטוח שנגד הקבוצות הגדולות סגנון המשחק שלו עובד. אני חושב שהשנה יש לו מבחן רציני בליגת האלופות. בנבחרת גרמניה פודולסקי וקלוסה התאימו אחד לשני פשוט בול, ובאיירן הצמד הזה לא נוסה מספיק. פודולסקי קיבל פה ושם הזדמנויות, אבל זה לא נחשב באמת כהבעת אמונה בשחקן מבחינתו של קלינסמן, ועל כך אני מתפלא עליו.

    בקשר לריברי, אני לא אחזור יותר על המנטרה הזו מעבר להודעה הנוכחית. אני חושב שבאיירן בלי ריברי היא קבוצה חסרת מעוף. השחקנים של באיירן בורחים מהכדור, ריברי לא מפריע לאף אחד. כשבאיירן בלי ריברי היא משחקת לא מעניין, מתבססת על מצבים נייחים ועל אינסוף הגבהות של שני המגנים. שוושטיינגר כרגיל ייתן פס אחורה לאודו, ואו שהוא יגביה או שתיהיה בעיטה מרחוק. גם להאם לפעמים מנסה, בסדר, אבל רואים שכאשר ריברי משחק אז גם ללהאם יש יותר אופציות. והמשחק של באיירן - שונה לחלוטין. פתאום יש שטחים במגרש, הרי ריברי לוקח כדור ועובר שניים-שלושה שחקנים בדהירה שלו. פתאום יש יותר ניסיונות לדאבל-פסים, יותר איומים על השער מהצד של הקישור(שוושטיינגר ניחן בבעיטה מצויינת אבל משום מה הוא לא בועט לשער!), וגם יותר כדורי עומק או הגבהות מדוייקות מעמדות נוחות.

     
  3. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    האם חמיט אלטינטופ הוא זה שיעשה את ההבדל?, הקשר/מגן אמור לחזור בשבועות הקרובים ויכול להיות שהוא זה שיעשה את ההבדל. אלטינטופ ידוע במעבר המהיר שלו מהגנה להתקפה ויכול להיות שהמשחק של הקבוצה ישתנה כשהטורקי הבינלאומי יחזור לסגל.
    אני חשבתי שאם עד ינואר אנחנו לא מצליחים לעשות כלום, פשוט שום דבר לא זז, צריך להשאיר את קלינסמן, אבל בהרכב משחקים באופן קבוע קרוס, ברנו, פודולסקי ועוד מספר שחקנים צעירים שיכולים לבוא בינואר. כל זה בשביל שבעונה שאחרי הקבוצה תהיה בנויה טוב בנוסף הצעירים יקבלו ביטחון וניסיון, כמו גם קלינסמן. אני רק מזכיר שזאת דעתי במקרה שלא נמשיך לשחק טוב עד ינואר ונישאר במשבר, כמובן שאני מקווה שזה לא יקרה.
     
  4. Karel Poborsky Member

    הצטרף ב:
    ‏23/12/07
    הודעות:
    157
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא בטוח שבמקרה שרצף הכישלונות ימשך עד ינואר תיתן ההנהלה אשראי לקלינסמן ותשאיר אותו בתפקידו. ההנהלה של באיירן ידועה כאחת ששונאת להיות פראיירית ולראות שהכסף הרב שהשקיעה יורד לטימיון ולכן אם הקבוצה תהיה בינואר במרחק גדול מהפיסגה קשה לי להאמין שקלינסמן ישאר, כזכור לפני שתי עונות גם פליקס מגאת' פוטר מאותה סיבה ובאותו זמן(ינואר).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/10/08
  5. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    אבל את מי תביא בינואר?, אם כבר נתת לקלינסמן את המפתחות והשקעת בו כסף (חוזה לא קטן, אני לא חושב שראשי הקבוצה יאהבו להחזיר כמה מיליונים כפיצויים), פליקס מאגת' פוטר כי אפשר היה לקחת את היצפלד, לצערנו הפעם השועל לא פנוי. שוב זאת רק דעה אישית שלי, ונקווה שלא נגיע למצב הזה בכלל http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx .
     
  6. Karel Poborsky Member

    הצטרף ב:
    ‏23/12/07
    הודעות:
    157
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אי אפשר לקחת את היצפלד אבל אולי יהיה אפשר לקחת את פרנק רייקארד(במידה וישאר פנוי) וגם רוברטו מנצ'יני יכול להיות אופציה אומנם הרבה פחות מרייקארד אבל עדיין זאת נחשבת לאפשרות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/10/08
  7. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    אני לא רוצה לראות מאמן זר בבאיירן, בטח ובטח לא רוברטו מנצ'יני, סגנון המשחק שלו מגעיל. פרנק רייקארד אולי, אבל לדעתי צריך כרגע להתייחס למי שנמצא על הדשא ולא מי שעומד על הקווים.
     
  8. Karel Poborsky Member

    הצטרף ב:
    ‏23/12/07
    הודעות:
    157
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו שאתה יכול לראות גם מי שנמצא כרגע על הדשא לא מספק את הסחורה עבור באיירן אבל כידוע לכל קבוצה אי אפשר להחליף אך מאמן כן ולכן אם החיילים ימשיכו להיראות כפי שהם נראים כרגע עשוי המפקד יורגן ללכת הבייתה בהחלטה של המ''מ(אולי האנס)ובגיבוי מלא של המ''פ(בקנבאוור).
    אני בטוח שלא עולה לך בראש מחשבה שבחודש ינואר תבצע באיירן מהפכה רבתית בסגל ותחשחרר ותחתים שחקנים,צעד כזה יכול רק להזיק לקבוצה ולכן סיום דרכו של המאמן היא האופציה הראלית ביותר...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/10/08
  9. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    לקחת את הדברים שלי לכיוון קיצוני מידי, או שלא הבנת אותי נכון. לחלוטין לא התכוונתי להחלפת הסגל.
    הכוונה שלי היא שהמשחק של השחקנים נראה כבוי, ללא רעב, וככל הנראה הם לא מרוצים מדרך המשחק של הקבוצה והרוטציות בשיטות המשחק. ולכן מירב המאמצים של הקבוצה והמועדון צריכים להיות מופנים אל השחקנים ואל מה שקורה על המגרש ועל איך לתקן ולשפר. במקום לשחק פה בספקלוציות של מאמן כזה או אחר. אבל לזכותו של קלינסמן אני חייב לומר שהוא נותן שקט יחסי לשחקנים וכל האש היא נגדו.
     
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    כדאי שתקרא את העיתונות בגרמניה. דווקא השחקנים (רובם הגדול מאוד) מאוד מרוצים מהמאמן והשיטות שלו. אין שום בעיה בין השחקנים לבין המאמן (חוץ מאולי טים בורבסקי ואולי ואן בומל).
     
  11. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    אותו ואן בומל שהוביל את הולנד אתמול לניצחון 0-1 בנורווגיה ואף כבש את השער היחידי במשחק.

    לא ברור, לא ברור, סיפור דומה עם פודולסקי, בבאיירן הוא לא יפגע ממטר בנבחרת הוא מסבסב, מבשל, דינמי וכו.
    בבאיירן גורנישט.
    עכשיו גם ואן בומל גורנישט בבאיירן ( מאז הסיפסול שלו לפחות) והנה פתאום בנבחרת הוא פורח ...
    תסביך חדש בעולם הכדורגל ...
     
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לא קשור בכלל.
    קודם כל, ואן בומל גם בבאיירן לא היה גורנישט. הוא שנתיים השחקן המצטיין של הקבוצה. וגם אצל קלינסמן הוא היה טוב. קלינסמן חשב להיות אוברחוכעם וברור שמהספסל ואן בומל לא יכול להועיל. אני מניח שקלינסמן הבין את הטעות שלו ונראה את ואן בומל חוזר כבר בשבת לשחק.
    לגבי פולדי. א. גם בנבחרת הוא לא כזה גדול. רוב המשחקים הטובים שלו הם נגד נבחרות בינוניות ומטה, כך שפער הרמות דיי גדול. מעבר לזה, בנבחרת הוא משחק ליד קלוזה ובבאיירן ליד טוני. תן לו כמה משחקים ביחד עם קלוזה בבאיירן ותראה הבדל גדול. הבעיה היא (בכל אופן מהבחינה הזו - של פולדי) שטוני לא יסופסל כל כך מהר, מה שאומר שאו שפולדי יהיה על הספסל או שהוא ישחק עם טוני. כשהוא עם טוני הוא משחק הרבה יותר רחוק מהשער וכמעט כמו קשר (הרבה יותר מאשר בנבחרת, שגם שם הוא משחק יותר מאחור) וזה לא כל כך מתאים לו.
     
  13. ksla Member

    הצטרף ב:
    ‏20/9/08
    הודעות:
    144
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא ,זה לא מה שהיה לנו על המגרש ,לקבל 4 שערים מול זניט זה לא מה שהיה לנו על המגרש ,צריך קישור הגנתי חזק שיצמצם את הסיכויים לקבל שערים ,זה נראה לך רציני בגביע לקבל 3 שערים מול קבוצת חובבים ,במשחקים ביתיים לקבל 2 שערים וזה נחשב בסדר ,5 שערים נגד ברמן ,שאוהבים להגיד שזה היה חד פעמי אבל 4-0 של זניט משום מה שוכחים ,אז הבעיה היא בקישור ההגנתי ,בהגנה ,לא בהתקפה !

    כשהקישור יהיה יותר מסודר וישחקו בו שחקנים יותר אגרסיבים ובצורה יותר חכמה ,אז גם ההתקפה תבוא לידיי ביטויי טוב יותר .

     
  14. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    מה כפיר? פעם ב.. במתלבש לו? תחשוב שנית

    מהרגע בו קלינסמן החליט שוואן בומל לספסל, כולם הרימו גבה. הקייזר שאל, אז למה הוא בנה עליו העונה ואף מינה אותו לקפטן? העיתונות לא ראו באף מחליף יתרון על ההולנדי וגם אנחנו כאן לא הצלחנו להכנס לראשו של קלינסמן. למה הוא לא כובש הרבה כאלו? כי בבאיירן הוא משחק הרחק מאחור, קשר אחורי, מנהל את העניינים ומנהל אותם טוב מאוד (אפילו עד כדי מחמאות מלירן, נדיר). אוטל שחקן נחמד אבל רחוק מלהיות אלטרנטיבה. כנ"ל דמיכאליס שלא פורח בעמדה וצריך לחזור למקום בו הוא תרם לבאיירן הכי הרבה שרק אפשר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/10/08
  15. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התהיות על הביצועים של ואן בומל מתעלמות מכמה נקודות יסוד:
    - ואן בומל נמצא מזמן מתחת למיקרוסקופ של השופטים, ומשנה הזהירות שלו לאחרונה פוגע במשחקו הרגיל.
    - ואן בומל מונה לקפטן כי הוא טוב, סמכותי, מבוגר יחסית, מרכזי, תוסס והכימיה שלו עם המאמן טובה (היתה).
    - ואן בומל לא סופסל בגלל היכולת שלו. הוא סופסל בגלל ההתבטאות שלו נגד מדיניות הרוטציה של קלינסמן.


    ו..... קלינסמן טמבל!
    כי:
    1. הוא הבין שיש משהו בדברים של ההולנדי, ולכן, בשני המשחקים האחרונים (ליון - בוכום) לא היתה רוטציה (חוץ מברנו/ואן בויטן). ואם קלינסמן ירד מהעץ בנושא הרוטציה בהרכב, אז הוא צפוי להחזיר את ההולנדי להרכב מיד.
    2. קלינסמן מנסה לכופף את כולם ולהראות מי הבוס כאן. מספסל את ואן בומל, מוציא את דימיקילס מהעמדה הטבעית שלו (ומדעתו גם), מראה לאוטל שהוא לא שווה, לואן בויטן שהוא לא מתאים לאלופות ולפודולסקי שהוא נחות מקלוזה בגבס. כל משחקי הכח האלה עושים רע לקבוצה.
    3. קלינסמן לא יודע מה הוא רוצה מהקבוצה, וכנראה גם מעצמו. אתם חושבים שראיתם את הכל? חכו למשחק הקרוב בקרלסרוהה ותראו מערך שלא דומה בכלל לחודש האחרון (הרגשה שלי).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/10/08