וושינגטון זכתה בוורלד סיריס 2019

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏4/10/07.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,201
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    פילדלפיה עולה ליתרון משמעותי נוסף, והרד סוקס פתאום נראות פגיעות מתמיד. מה קרה? לדעתי דווקא 'איש אוקטובר', ג'וש בקט, התחיל את המומנטום של הרייז. אין מה לעשות בוסטון אינן הארורים...בקט פצוע (כשבריא לא קופצים כל החלפת אינינג לחדר ההלבשה בשביל עיסוי), ולזה הרד סוקס אין תשובה. גם להעלמות של 'ביג פאפי' בנתיים אין לסוקס תשובות. הבחור החביב עדיין ללא חבטה בסדרה מול טמפה ביי!!! . בלי מאני כנראה הפיצ'רים היריבים מצליחים הרבה יותר בקלות לזרוק לאורטיז גם סוגי כדורים אחרים, דבר שאולי אורטיז כבר לא רגיל.

    הרייז התעוררו ומנצלים עכשיו מומנטום, ברור שבוסטון לעולם לא היתה מנצחת 3 משחקים ברצף בביתה כדי לגמור את הסדרה, אבל עכשיו החבר'ה צריכים לזהר שבטעות לא נכנסות לפיגור אמיתי. לי אין שום סימפטיה לרייז ואם תשאלו אותי עכשיו אז אם הרד סוקס יעופו הגמר אני אפילו לא אראה בשידור ישיר, אבל כנראה שצריך גם יכולת בשביל להגיע לבאר...נגד האיינג'לס בוסטון לא תמיד היתה צריכה את אותה יכולת כמו לפני עונה, אבל עכשיו לדעתי כן. הלילה שוב פעם בשעה מעצבנת הרד סוקס חייבות ניצחון כי לדעתי 3-1 תגמור את הסדרה, לא כל שנה פורים כמו ב-2004 http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
  2. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    הסדרה הזאת עוד רחוקה מלהיות גמורה. אל תשכח שרק לפני שנה בסדרה מול קליבלנד הייתם בפיגור 3-1 והלכנו למשחק חמישי בג'ייקובס פילד עם C.C מגיש וקיבלנו בראש עד להדחה המיוחלת. קבוצה עם פיצ'רים וחובטים כמו של בוסטון לא מספידים בשום שלב, גם לא בפיגור 2-1, בטח שלא לפני שני משחקים נוספים בפנוואי.

    נכון, זה לא נראה מבטיח אחרי שהאס שלכם התפרק אתמול ואחרי ש-money in the bank שלכם נראה לא עצמו בשתי פתיחות האחרונות בפלייאוף, אבל עדיין הקטע של הסוואגר לא הלך לאיבוד כל כך מהר. הבעיה שלדעתי תיפתר היום היא בליינאפ שלכם. אלסבורי לא פוגע כל הפלייאוף הזה ולא מתאים כלידאוף בטופ אוף דה ליינאפ, כמו גם ביג פאפי שנראה חלוד ברמות שלא ראיתי ממנו מעולם בקלין אפ. אם פרנקונה יעשה החלפה של אורטיז עם ביי אני לא רואה איך זה יכול להזיק. בקשר לאלסבורי אין לי יותר מדי פתרונות להציע אבל אולי קוקו קריספ שנתן משחק ראשון גדול יכול להתאים, לא יודע.


    אתמול בין לבין בזפזופים בין ה-MNF לבייסבול (ותודה לאיליי שנתן לי לראות את האינינג השמיני במלואו) יצא לי לראות את ג'ו טורה מפסיד לדודג'רס את המשחק ואולי את הסדרה. דרק לואו נתן 5 אינינגים טובים וכבר בהיט הראשון שהוא הרשה בזה השישי, טורה החליט זה מספיק והוציא אותו. כמובן שאי אפשר לדעת מה היה קורה אילו לואו נשאר ויש מצב שהוא גם היה מתמוטט לחלוטין על המאונד, אבל כל הרליברים שנכנסו בזה אחר זה הם אלו שסתמו את הגולל על המשחק הזה.
    שוב, כמו בסדרה של הסוקס, קשה להספיד תותחי על כמו הדודג'רס, בטח לא כשווינרים כמו טורה ומני (בלתי ניתן לעצירה בפלייאוף הזה) מעורבים בעניין, אבל זה 3-1 דאון זה חתיכת בור להיכנס אליו ועם כל הצער והכאב שאין לי, אין מצב שפילי לא בוורלד סירייס.
     
  3. Selby Member

    הצטרף ב:
    ‏11/1/08
    הודעות:
    4,859
    לייקים שהתקבלו:
    4
    לא רואה את הגרביים מנצחים את הסדרה, לדעתי כוח מאני(don't worry be manny) גדול יותר ממה שחושבים ובלעדיו לבוסטון אין את אותו הספיריט, למרות שמאני מפסיד בגמר הנאשיונל מן העבר השני.
    אתמול אחרי הסבנט אינינג סטרטצ' הייתה להם הזדמנות נהדרת לחזור למשחק ובמקום 2-3 ראנים טמפה יצאו בזול עם ראן מסכן של אלסבורי, כמובן שגארזה היה ביום נהדר אבל בכל זאת, בוסטון של השנה שעברה ובמיוחד בפנווי פארק היו חוזרים למשחק או לפחות לא היו חוטפים הומר משולש מיד אחר כך.

    בדרך לגמר כל מזרחי, נהדר!
    אני עם הפיליז.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/10/08
  4. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    i watched the baseball version of the movie Fever Pitch yesterday, which is about the Red Sox, how unfitting was that loss... didn't see it coming. Kudos to Matt Garza, he has some nasty stuff, really dominated from what i saw. The Red Sox Nation has become spoiled... the crowd at Fenway booing the team after every error or home run given up, that's not the Red Sox spirit, the recent winning has made the fans too demanding. Maybe losing the series to Tampa Bay wouldn't be all that bad in that aspect. But i still believe the Sox will come through here.

    I really hope the Phillies can seal the deal against Manny, somehow i still have the feeling that the Dodgers will rally and take this series in 7 games with Manny in their ranks. Manny knocked out of the playoffs would really make the Sox losing hurt less...
     
  5. Selby Member

    הצטרף ב:
    ‏11/1/08
    הודעות:
    4,859
    לייקים שהתקבלו:
    4
    ללא ספק, אחרי אליפויות בבייסבול ובכדורסל וגמר בפוטבול הסטנדרטים שלהם יותר מדי גבוהים.

    הפיליז יותר מדי טובים אפילו בשביל מאני.
     
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,201
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    סלבי, חסרונו של מאני בעיקר רק פוגע בדיוויד אורטיז. הבחור פשוט לא פוגע בשום דבר ואתמול בקושי הצליח לחבוט פעם אחד כדור מוצלח. ככה לא לוקחים סדרה, אפילו אם השלישייה יוקוליס, פדרוייה וביי באמת ובתמים מנסים לעשות נסים.

    הבעיה של הרד סוקס הוא אולי קודם כל בפיצ'ינג. תסתכלו על הפרש הנקודות: 31-15 לרייז וכל זה למעשה ב-3 משחקים. מצטער, אבל אתמול מבחינתי ראינו את ההופעה האחרונה של וייקפילד ברד סוקס. לעולם לא אהבתי את סגנון הזריקה שלו כי כשזורקים בממוצע 60 מייל לשעה אפילו אני עם הק"ג העודפים שלי מצליח לגנוב בסיס...אגב, אל דאגה, כבר במהלך העונה ראיתי פעם אחד את היורש של ווייקפילד כי בוסטון אוהבת כנראה את העניין הזה. את שמו אני כרגע לא זוכר (עצלן מדי בשביל לחפש באתר), אבל יש במערכת כבר מחליף לווייקפילד.

    את האמת? אני לא ממש זוכר את מצב הרוח כאשר הקבוצה היתה בפיגור נגד האינדיאנס והארורים. לדעתי לא מגיע לקבוצה הופעה נוספת בגמר אם האוהדים כבר מתחילים לשרוק בוז. מה קרה? איזה התנהגות זאת?
    הקבוצה של השנה הוכיחה שיש לה עתיד ולמרות הכאב של ההפסד לקבוצה לדעתי פחות טובה מאשר שנה של קליבלנד, לא צריך להגזים ולשרוק בוז.

    הם ג'ד לאורי, ג'ייקובי אלסבורי, ג'ייסון ביי, דאסטין פדרויה וכמובן קווין יוקוליס צריכים לשמוע את הטמטום הזה? הנה לכם כבר 5 סיבות למה בוסטון בעונה הבאה לא תתמוטט. אז לרייז יש השנה את ה'מספר' שלנו, ככה זה לפעמים עם הספורט הזה. בכלל את השחקנים אני לא ממש מחבב, אבל המאמן ג'ו מאדון נראה לי איש חביב. האיש הזה באמת עשה מהפכה ואם הקבוצה שלו עולה ל'וורלד סיריס' אז מגיע להם. הם לא מובילים כרגע 3-1 בגלל טעות שופט או איזה טעות שדה דיבילית (כמו עם שלושת הנק' של אלסברי נגד האיינג'לס).

    מה שכן, אם בוסטון עפה נגד טמפה ביי אני בעד שגם החלק השני של הצמד חמד יעזוב. בוא נגיד ככה, אורטיז מראה בנתיים שהוא כנראה שחקן פחות טוב מאשר מאני רמירז! בשעה שמאני ממשיך בשלו בדודג'רס, אורטיז נראה בפאניקה מה-breaking balls שהוא פתאום מקבל. לדעתי אפשר לעשות טרייד נחמד ולקבל בתמורה כמה שחקנים נחמדים. אני סומך על תיאו אפשטיין!

    תשמעו אני לא אוהב את ההרגשה שאני מפחד שבפגרה הארורים יתחילו לבזבז כסף כמו משוגעים בשביל לחזור לפלייאוף, אבל בסיס יש ב'פנוויי פארק'. אין לי ספק שסיסי סבאת'יה ינחת באיצטדיון החדש בניו יורק ולדעתי אפילו תעשה פנייה רצינית למאני רמירז (תראו שאני צודק), אבל שריקות הבוז באמת עלובות. אני חושב שרב האנשים שעשו את זה אתמול כבר לא זוכרים את הימים מלפני 2004...בוא נגיד ככה, אני לפחות מבסוט שכנראה גם מאני לא ישחק השנה ב'וורלד סיריז', לפחות לא נשמע כל מיני שטויות על זה ש'הוא לעולם לא היה מבסוט' בבוסטון...
     
  7. Selby Member

    הצטרף ב:
    ‏11/1/08
    הודעות:
    4,859
    לייקים שהתקבלו:
    4
    ללא ספק, השמן נפגע יותר מכולם מהטרייד הזה, אבל כמו שאמרת הבעייה היא בפיצ'ינג, היא חייבת להיות שם כשבשני משחקים יש יותר מ20 ראנים לטמפה, גם לסטר אבל במיוחד וויקפילד אתמול היו נוראיים.

    לדעתי, למרות שהם מספיק טובים בשביל להמשיך עם אותו הסגל מלבד מספר שינויים בודדים, הקבוצה הנוכחית של הרד סוקס כן תבנה מחדש אחרי ההדחה(כבר במשחק הבא אם אתה שואל אותי), אני לא מדבר על מהפכה מוחלטת כמו שהסלטיקס למשל עשו לפני האליפות שלהם, אבל התלכיד הזה לא יישאר ביחד, גם הלחץ של הקהל המפונק יעודד את זה.
    אבל דווקא את אורטייז זו תהיה טעות להעביר בטרייד.
     
  8. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    Man that was awful... those knuckleballs just sat there, waiting to be hit, no spin or movement on them at all. It was so ugly, i really had a hard time watching this.

    First of all i must still insist that it is not over yet. Not just yet, so try and hold your horses with all the speculation regarding the offseason. To expect Dice-K, Becket and Lester to give good performances isn't that far-fetched.

    As for Papi, now is not the time to trade him. I'm not sure we should trade him at all as i believe it is just a slump and i believe he will come back stronger and better next season after rehabing all his injuries in the offseason. But even if the Sox decide to trade him, now is not the time, his stock is just too low now for a player of his caliber.


    As for the Yankees, i have no doubt that C.C and Mark Texeira will go there next year. Manny will probably stay in L.A who can afford a juge contract (unlike Milwaukee). But we must all remember that this has happened every summer in the last decade or so and somehow all those MVP-caliber players seem to falter once they put on the pinstripes. They haven't won a chamionship since 2001 despite bringing A-Rod, Giambi, Damon, Garry Sheffield, Randy Johnson, Roger Clemens and others. The Sox with their solid foundation of youngsters that came through the minor leagues, Pedroia, Ellsbury and company, should give them a decent fight.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/10/08
  9. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    מסכים שזה עדיין לא נגמר אבל כנראה שזה נובע רק מהפחד שלי שהסוקס באמת יצליחו לחזור וישחזרו את המהפך שעשו מול קליבלנד בפלייאוף האחרון. אז אלה היו בקט ושילינג ל-2 משחקים של win or go home והפעם אלה דייסקה ובקט, לא הבדלים כאלה גדולים כפי שניתן לשים לב. הבעיה היחידה היא כמובן סביב השאלה איזה בקט יופיע הפעם ועד כמה הוא באמת מסוגל להגיש בצורה משמעותית. אני לא מדבר על משהו מעבר ל-Quality start כפי שהוא הציג עם ההופעות הכוחניות בפלייאוף הקודם וב-2005, אבל משהו שישאיר לסוקס סיכוי גם מעבר לאינינג השלישי בטח ובטח.

    אם יש קבוצה שמסוגלת לחזור ממצב כזה זאת בוסטון. אמנם אני לא חושב שזה הולך לקרות אבל אם זה אכן יתרחש לא יהיה מי שבאמת יופתע. הדינמיקה בבייסבול היא כל כך גדולה ומספיק איזה רצף של 2-3 סווינגים טובים כדי שכל הסדרה הזאת תלך לכיוון אחר לגמרי.

    אני עדיין חושב שאין מנוס משינוי רציני בליינאפ של הסוקס. פרנקונה אמנם ערך אתמול את השינוי המתבקש כשהוריד את אלסבורי לספסל והעלה כלידאוף את JD דרו ברעיון מאוד מעניין אבל 0-5 בערב מזעזע כנראה מבטיחים שזה לא הולך לחזור על עצמו. דבר שני וזה בהקשר של פאפי, האיש פשוט לא מסוגל להיות הקלין אפ גאי. אני אישית כבר פחות מתעסק בבעיות שגורמות לו לחבוט כבר חודש וחצי רק בזבובים, בעיקר כי זה לא מעניין אותי, אבל ג'ייסון ביי שהוא למעשה החובט הכי יציב של הקבוצה בפוסט סיזן חייב לתפוס את מקומו. כל שחקן אחר שהוא לא פאפי כבר מזמן היה מוצא את עצמו במעמקי הדוג-אאוט אבל בגלל החשיבות של ההימצאותו בליינאפ, הסטה למס' 6 יכולה רק להועיל. העיקר לעשות משהו... או שלא. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx
     
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,201
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    אני אוהב את התגובה הממזרי שלך אליאור, אתה כמוני וכמו איתי לא בדיוק נמנים עם מעריצי ג'יטר וחבריו, אבל בסופו של דבר אני תמיד שוכח שאתה אוהב את האינדיאנס.

    לתגובות שלכם. אתם יותר סבלניים ממני...אני לעולם לא אשרוק בוז לקבוצה שלי (אוקיי, ממש לעתים רחוקות...), אבל יש לי נטייה אמיתית של חוסר סבלנות. אני חושב שזה פשוט מי אני, שי לא בן אדם עם הרבה סבלנות http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx

    נחמד להודות בזה שדווקא אוהד קליבלנד הרבה יותר מציאותי מהאוהד הזה של בוסטון. העניין הוא שבמשך כל העונה Dice-K סבל מבעיה קשה, עניין ה-walks שלו. זה שהבחור לא נכנס לפאניקה מהקטע הזה זה כבר בטוח, אבל אותי זה תמיד מלחיץ. היה לו במהלך העונה רקורד בהחלט מצויין (מהראש שנדמה לי שהוא הגיע משהו ל-19 נצחונות ושני הפסדים), אבל כאילו אף אחד לא שם לב אליו. אני עכשיו ממש מקווה שהוא יופיע גם במשחק הבא. אליאור, אולי אתה יודע, למה פרנקונה העדיף את חברי ווייקפילד מאשר את חברך בירד?

    אגב אתם יודעים מה הייתי מציע? שבוסטון תכוון כמה כדורים טובים לשחקני הרייז...למה באלפור כמעט עורף את דרו במשחק הראשון והרד סוקס עדיין לא החזירו? לדעתי טמפה נצאת עכשיו ב'זון' ואיזה כדור 'טועה' תעזור לנו, צריך קצת לחמם את האווירה. במהלך הליגה הקבוצות כבר התקוטטו כך שהרייז בהחלט יכולה לאבד את שוויי המשקל מהתחממות הקרבות. אני הייתי מציע כדור, איזה fastball טוב לגב של אפטון. הוא נראה לי בחור אמוציונלי וזה לבטח יחמם אותו. מה יש לבוסטון להפסיד? רק מצחיק שאיזה יפני ייצטרך לעשות את זה ואם יש דבר אחד שהם לא זה שחקנים מלוכלכים. עדיין מצחיק אותי איך מטסואי התנצל בפומבי לאוהדי הארורים שהוא שבר את ידו...

    נכון, בוא נשאיר את הסיכומים כרגע בצד. אגב שאלה אחרונה על papi, האם היותו בחור יותר מדי טוב פשוט כרגע פוגע בו? ברור עכשיו שמאני היה האיש שכנראה דחף אותו כי למרות הכשרון החבטה שלו, אורטיז פשוט בחור חביב. כבר אינספור פעמים שמעתי מפי שדרים שונים שהם חושבים שהבחור הזה אולי הבחור הנחמד ביותר בספורט המקצועני האמריקאי. בינינו, בשביל להיות האלוף הכי גדול אתה צריך להיות גם רע וכנראה הענק מתקשה עכשיו להנות מצילו הרע של מאני.
     
  11. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    מסכים איתך בקשר לבעיות השליטה הקשות של מאטסוזאקה, איכשהו הוא תמיד נראה על גבול ההתפרקות אבל איכשהו הוא גם תמיד יוצא מזה. במשחק מול האיינג'לס הביאו ב-FOX את הנתונים שלו עם Bases Loaded ואת העובדה המדהימה שבמצב כזה הוא לא הרשה ריצה אחת, או משהו בסגנון (איזשהו נתון שמפיל מהכיסא).מעבר לכך, הוא עם 18-3 במאזן הכללי וללא הפסדים בפנוויי שזה כמובן תורם לביטחון של פרנקונה והקבוצה בו לקראת המשחק המכריע הראשון מבין שלושה אפשריים העונה.
    גם במשחק הראשון מולכם הוא לא הרשים אותי בכלל (למרות שאת איתי כן אז אולי אני לא אובייקטיבי מספיק) ובאינינג השמיני היה נראה על סף ההתמוטטות (כאן פרנקונה אשם שהמשיך איתו ללא סיבה הגיונית) ועדיין כמעט סיים עם נו היטר. לך תבין...

    חברי פול בירד כבר מזמן אינו נמנה בין צרותיי אבל הסיבה שבגללה הוא לא פתח אתמול ואפילו לא עלה כרליבר לווייקפילד כפי שרצו וקיוו ברד סוקס עם הטרייד שלו (שלמעשה היה בכדי להוסיף פותח "אמין" נוסף לרוטציה בפלייאוף), היא שערב קודם לכן הוא נאלץ להגיש 3 אינינגים אחרי ההתמוטטות של ג'ון לסטר. אני לא בטוח שאם הוא היה כשיר הוא היה עולה במקום וייק אבל טיטו ללא ספק היה משתמש בו כשמיכת ביטחון שנורא חסרה לכם אתמול.

    אגב קלטתם אתמול במשחק שאיפשהו בין החורבן שהוא הביא באינינג הראשון לזה השני, הוא הצליח להגיש knuckleball במהירות של 40 מייל לשעה. זה היה פרייסלס אמיתי.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏15/10/08
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,201
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    זה מביך...אוהד הסוקס לא יודע מי שיחק באמצע הלילה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx

    40 מייל לשעה? עם כל הכבוד לווייקפילד הוא יפרוש אחרי הדחה. קשה לי לראות אותו משחק בקבוצה אחרת. מי רוצה פיצ'ר שזורק knuckleball של 40 מייל לשעה? זה באמת מביך.

    בכל מקרה איך בירד מגיע ל-bullpen? זה גם לדעתי מראה משהו על חוסר התפוקה של החלק שלפני שנה היה הרבה יותר מרשים, אבל גם אז היינו בפיגור 3-1 מול קליבלנד...
     
  13. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    well the Phillies are in the World Series. Tonight we will know if the Rays will join them. I still believe in the Sox for some reason, i do not know where i draw this optimism from. It just seems logical to me that Dice-K, Josh and Lester can string together quality starts.

    Anyway, i wanted to say a word about Philly. About Cole Hammels to be precise. I really like the way he pitches, he reminds me a lot of the best left-handed pitcher i had the privilege of seeing, Tommy Glavine. Not an overpowering pitcher, he won't blow you away with 100 mph fastball, but a thinking pitcher who is all about location, control and pitch selection. That's the style of pitching that i like, as one who grew up adoring Glavine and Maddux. And that's the kind of pitching that can guaranty you a long career, because with that style losing some velocity as you get older is not as big of a problem as it is with the overpowering pitchers. Plus the wear and tear on the arm is less severe, look how Kerry Wood's promising career was ravaged by injuries. I think the future bodes well for Hammels.
     
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,201
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    הנה לכם אוהד מפונק שמוותר על יותר מחצי משחק כי חשבתי שטמפה ביי כבר ב'וורלד סיריז'...האם הרד סוקס עכשיו באמת חוזרים מהקבר? איתי, תגיד אתה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx

    Seventh inning stretch והמשחק 'גמור', סוף המשחק, חוזרים לטמפה. אין לי מושג איך הרייז יגיבו לקאמבק הזה, אבל הסוקס נראים לי עכשיו ברחו מלחמה...לדעתי גם בקט יכול בקלות לתת את משחק חייו וג'ון לסטר יכול במשחק הקובע לסגור את הבאסטה.

    אני חושב שהקבוצה ניצחה את האיינג'לס היותר טובים על הנייר עם אופי ועכשיו טמפה צריכה לחשוש שלא תהפוך לינקיז של שנת 2004 ולאינדיאנס מלפני שנה. בוסטון התעוררה ואין לי מושג איך זה יסתיים. OB וריק סאטקליף (רואה את השידור דרך ESPN ולא TBS) ניהלו במשך הדקות שאני ראיתי את המשחק מסע הספדה ארוך לאלופה היוצאת. הרייז נראו כאילו הקבוצה עם הרקורד הרע ביותר בכל הבייסבול בשנת 2007
    פתאום תהפוך לסיפור סינדרלה בשנת 2008.

    סגרתי את המשחק באינינג החמישי כשלמעשה באמת נתתי כבוד לרייז. הם העיפו את בוסטון לכל הרוחות ואני הלכתי לישון...האם הרד סוקס עכשיו רשמית הפכו כרגע ל'קבוצה הגרמנית' של הבייסבול האמריקאי?
    אני מחכה הערב לשמוע מה יש לצוות ATH וקורנהייסר את ווילבון להגיד...

     
  15. Selby Member

    הצטרף ב:
    ‏11/1/08
    הודעות:
    4,859
    לייקים שהתקבלו:
    4
    ואוו!!!! ווואוו!! אני רואה בייסבול רק שנתיים אז אני יכול להגיד בביטחון מלא שזה המשחק הכי גדול שראיתי, למרות שאני חושב שגם אם הייתי רואה בייסבול הרבה יותר שנים הייתי אומר את אותו הדבר.

    איך קבוצה שנראתה הכי גמורה שיש ופשוט חיכתה שהמשחק ייגמר, בלי קהל בכלל עד שהתחיל המהפך, מוצאת את הכוחות לבצע כזה קאמבק?
    השמן פתאום משום מקום אחרי סדרה מזעזעת התעורר מהמתים.
    הפנווי פשוט מכושף, אין הסבר אחר.

    הסדרה אמנם עוברת לפלורידה, אבל מי שיהמר נגד הגרביים הוא פשוט מטורף.

    מי אמר שבייסבול משעמם?!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/10/08