בורוסיה דורטמונד 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Ralph-Lauren, ‏1/7/08.

  1. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    תמיד אתה צריך ללכת בראש מורם, לא משנה מה קורה ולא משנה מה יקרה. תמיד לצעוד למען הקבוצה גם במצבים גרועים ובמצבים טובים.

    סלע, לעניות דעתי, הבמה האירופאית, עדיין גדולה על בורוסיה דורטמונד. יורגן קלופ בונה אט אט קבוצה חזקה למען הצלחה בגביע אופ''א. צריך לתת זמן לשחקנים הצעירים להתחבר ולקבל את הביטחון שלהם. אני בטוח שבורוסיה דורטמונד תחזור לצמרת האירופאית בשנים הבאות.
     
  2. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    בחייך יוני, גדולה על דורטמונד? במפעל הזה משחקות קבוצות כמו סטנדר ליאז', פרטיזן בלגרד, טוונטה ועוד, דורטמונד לא עולה עליהן?

    מז"א גדול עליה? מזה הלוזריות הזאתי?
     
  3. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    לירן, זו לא לוזריות, זו האמת. בשביל לקחת את גביע אופ''א בורוסיה דורטמונד עדיין לא מספיק חזקה. זה להיות ריאלי ולא לוזר. הקבוצות שאתה מזכיר לא קיבלו הגרלה קשה כמו שדורטמונד קיבלה, הקבוצות האחרות לא יזכו בגביע אופ''א בינינו. עדיף לי אישית שהקבוצה תשחק השנה בליגה כמו שצריך ותבנה את עצמה לעונה הבאה בגביע אופ''א ואולי עם קצת מזל בליגת האלופות. אבל ככה עדיף שלא.
     
  4. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    אף אחד לא דיבר על לקחת, דובר על השתחלות הדרגתית לשלב הבתים, לנצח פה ושם ואולי גם לעבור שלב. היינו אנחנו מדברים על אותה ההתקדמות האיטית שאתם מדברים עליה בדורטמונד שנים. אבל ההתקדמות נתקעת כשאין אירופה ועפים כבר במוק'. הזירה האירופית היא הדרך לצבור כסף ולצאת מהמצב הבינוני בו אתם נמצאים היום. זאת זירה חשובה בדיוק כמו הליגה ולא חשובה פחות כמו שנאמר כאן.

     
  5. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    ובסופו של דבר יוני אנחנו מדברים על אודינזה, קבוצה לא רעה בכלל, אבל כמו שהמשחק באיטליה הוכיח, קבוצה שדורטמונד יכולה והיתה צריכה לעבור. עכשיו לתרץ את זה ב" אנחנו עדיין צריכים ללמוד" ו " עדיין גדול לנו" מתאים יותר למאמן לשעבר שלכם, שאת שמו אני מעדיף לא להזכיר בטופיק החדש.

    פאק, הייתם האימפריה של שנות ה 90, הכל נשכח ונעלם?
    ולסיום אני אשתמש במשפט שאמרו לי שהייתי פסימי לגבי שטוטגארט: קבוצה שתחשוב בקטן לעולם לא תצליח להיות גדולה.
     
  6. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    לירן, אודינזה קבוצה טובה, הוכיחה את זה בדורטמונד, דורטמונד הוכיחה שהיא טובה באיטליה. אין מה לעשות, דורטמונד הפסידה בפנדלים. לא אמרתי שהייתי עצוב במידה והקבוצה הייתה עולה. בהחלט מאכזב שלא עברנו לשלב הבא, אבל צריך לקחת הכל בפרופורציות, בורוסיה דורטמונד נבנית עכשיו להפוך לקבוצה טובה בהחלט.
     
  7. Karel Poborsky Member

    הצטרף ב:
    ‏23/12/07
    הודעות:
    157
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מישהו יודע לאן נעלם מתיאס זאמר הוא מאמן איזושהי קבוצה כיום?
     
  8. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש לו איזה תפקיד אדמינסטרטיבי בנבחרת גרמניה. רק אל תשאל אותי איזה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  9. Karel Poborsky Member

    הצטרף ב:
    ‏23/12/07
    הודעות:
    157
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חבל דווקא היה לו פוטנציאל לא רע כמאמן כזכור לכם אוהדי דורטמונד הוא הביא לכם אליפות ב-2002 והצעיד אותכם לגמר גביע אופ''א,אני לא זוכר בדיוק למה ומתי הקריירה שלו התדרדרה וככל הנראה חדלה מלהתקיים ואני ישמח אם מישהו פה יספר לי. בכל מקרה נראה לי שהסיפור של זאמר הוא בערך כמו זה של קני דאלגליש שגם הוא עשה דברים יפים בליברפול(כמנג'ר-שחקן)ובבלקבורן רוברס(אליפות ראשונה אחרי 81 שנה) אולם איזשהו כישלון בזמנו בניוקאסל גרם גם לקריירה המבטיחה שלו(בדומה לזאמר)להתרסק בשלב יחסית מוקדם שלה ובגיל צעיר למדי...
     
  10. Lars Ricken Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/08
    הודעות:
    935
    לייקים שהתקבלו:
    25
    מאז שאני זוכר את הקבוצה,לא הייתה עונה אחת שלא נפצעו בה שחקני מפתח,והפעם בכיכובם של:
    דדה,המלס,זידאן,ותאמש היינל.
    זאת ועוד שבמשחק הקרוב לא יכללו בסגל השחקנים הבאים:בקלי,קרוסקה וג'ובאניני פדריקו.
     
  11. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    היינל ולאונרדו דדה אכן פצועים ויחסרו לבורוסיה דורטמונד במשחק הקרוב. דדה יחסר עד פברואר. היינל יחזור בקרוב מאוד לשחק במדי הקבוצה, בתקווה לעוד הצגות נפלאות. מארק-אנדרה קרוסקה ונורי שאהין בסימן שאלה, קרוסקה סובל ממתיחה ואילו שאהין סובל ממכה אשר ספג באימון ברגלו. דלרון באקלי יפתח על הספסל, ולא יחסר כמו שהזכרת עומר, כנ''ל לגבי ג'ובאני פדריקו אשר יפתח על הספסל.
     
  12. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    משחק קשה בברמן, ממנו לקחנו נקודה. אני בטוח שהיינו יכולים לקחת יותר מזה אך עקב טעות נוראית של ווידנפלר בשער השוויון היינו קרובים יותר להפסד מאשר לניצחון. אך בכל זאת, עד כה חמישה משחקים נגד קבוצות חזקות, ניצחנו מתוכם שניים, שטוטגארט ולברקוזן ואילו שלוש תוצאות תיקו נגד באיירן, שאלקה וורדר ברמן. אפשר להיות מרוצים מהעונה עד כה. בורוסיה דורטמונד נראית טוב למדי. כמובן יש מקומות לשיפור במיוחד בחלק של הקישור כאשר היינל היה מאוד חסר אתמול ואילו טינגה היה קטסטרופה. מואהמד זידאן כובש שער, שיכול להחזיר לו את הביטחון. מאוד מקווה שהבחור יחזור לעצמו, בסה''כ בורוסיה דורטמונד מוציאה נקודה חשובה מהווזר. עכשיו מסתכלים קדימה.
     
  13. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    ניצחון חשוב אמש בראיין-אנרגי-שטדיון בקלן. בורוסיה דורטמונד במשחק חזק בהחלט לוקחת שלוש נקודות אשר הגיעו לה. יאקוב 'קובה' בלאג'יקובסקי ממשיך עם היכולת המרשימה שלו מתחילת העונה כאשר מקשה מאוד על החלק ההגנתי של פ.צ קלן.

    - נלסון ואלדז : למרות שהוא לא מרבה לכבוש ומרבה להחטיא, אמש היה ניתן לראות את רוח הלחימה שלו בחלק הקדמי של המגרש כאשר נלחם על כל כדור נגד שחקני היריבה עם הקרבה ולרוב הצליח גם לחטוף את הכדור. שתי החמצות ענקיות שיכלו לגרום למשחק להיות קל הרבה יותר ממה שהיה נראה.

    - 'קובה' : שחקן המשחק. יכולת טכנית נהדרת, הצליח להביך כמה וכמה פעמים את שחקני היריבה היה שותף למהלכים המסוכנים של הקבוצה. אין ספק שזה הוא שחקן המפתח של הקבוצה שיכול להמשיך להוסיף לקבוצה עם צבע שהיה חסר במשך זמן רב.

    - סבסטיאן קל : לוחם. משחק לא ענק שלו אך בכל זאת נלחם על כל כדור ניסה למצוא את החור של שחקני ההגנה של פ.צ קלן אך לרוב נתקל בשני שחקנים שבאו לשמור עליו. בכל זאת בחלק האחורי שמר והגן כמו שצריך על השער עם משחק ראש חזק בהחלט.

    - הומלס את סובוטיץ' : צמד הבלמים הנפלאים שלנו, עשו עבודה נפלאה. ראשונים לכל כדור. נלחמים על כל כדור. שניהם יהיו בן 20, עתיד גדול לפניהם. חושב מאוד שהומלס יוחתם בבורוסיה דורטמונד על מנת לשמור על הציוות החזק הזה.

    - אוומויאלה : חלש מאוד. נכון שלא שיחק הרבה זמן, אך הרבה להשאיר חורים ענקיים בחלק ההגנתי של בורוסיה דורטמונד ולרוב איכזב עם הפריצות שלו קדימה. לא מילא את מקומו של מרסל שמאלצר הצעיר בצורה נאה.

    - טינגה : משחק שקוף מאוד של הבחור. ללא כל ניסיון להרשים, הצליח לאבד המון כדורים ומסירות שקופות ששחקני היריבה עלו עליו בשלב מאוחר יותר של המשחק.

    בסה''כ : בורוסיה דורטמונד תחת שרביטו של יורגן קלופ, היא בורוסיה דורטמונד לוחמת, עיקשת, ערנית ורעבה. אני בטוח שבשלב יותר מאוחר של העונה רוח הלחימה הזאת תשתלם ובורוסיה דורטמונד תהיה בטופ 5.
     
  14. Lars Ricken Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/08
    הודעות:
    935
    לייקים שהתקבלו:
    25
    נלסון ואלדז-לחימה זה דבר חשוב,עצלן הוא ממש לא ,פייטר ורעב.
    אבל אני לא יודע אם הוא באמת מתאים לקבוצה בסדר גודל של דורטמונד ששואפת לצמרת,בכל משחק שעולה וואלדז, אני יכול להיות די בטוח שוואלדז יחטיא 2-3 הזדמנויות קורצות;החמצות מסמרות שיער,שמלאדן וסמולארק היו שמים אותם ברשת.אין קילרייות מול השער.וכיום אפשר לראות עד כמה מלאדן פטריץ' חסר לדורטמונד. עסקה שמההתחלה הייתה נראית שואפת לתחת מצד דורטמונד,מוחאמד כמעט ולא משחק ואם הוא משחק אפשר לצפות שזה יהיה די עלוב עד סביר.

    קובה-כבר אשתקד טענתי שהפולני מקארקוב יכול להוביל את הקבוצה שלנו קדימה;טכני מהיר ומבריק. אני מקווה שהפריחה שלו תחת יורגן קלופ תפתח בפניו דלתות חדשות ותסגור חובות שונים בחשבון הבנק של בורוסיה.

    הומלס-בניגוד אליך יוני,אני לא חושב שבאיירן תוותר על שרותיו של שחקן כמו הומלס בסוף העונה,לאור הבעיות הקשות של הבאוורים בהגנה,אני מאמין שבאיירן תעדיף אותו בעונה הבאה כרוטציה ראויה לשחקני ההרכב בקבוצה,קשה לי להאמין שלאחר סיום מועד ההשאלה של
    הומלס,מינכן תמכור אותו.
    ועוד בעניין ההשאלות,אני לא חושב שמועדון מפואר כמו דורטמונד צריכה לשמש ככלי שמשפשף שחקנים צעירים לקבוצות אחרות.כדי לשמור על הפאר של המועדון בעתיד עדיף שבורוסיה לא תקבל שחקנים בהשאלה.
    -הסטטיסטיקות לא מונחות לפניי אך אם זכרוני אינו מטעני,הומלס וסובוטיץ' הם הסוקררים הכי טובים שלנו עד עכשיו בעונה הנוכחית.
    ואם לא,אי אפשר להתעלם מהעובדה שהבלמים שלנו כובשים בצרורות השנה.

    אובומוייאלה-אינייני זוכר אם הוא עלה הרבה כסף למועדון או בכלל לא,אך כיום הוא מתברר כמאוד מיותר בקאדר.אנטוניו רוקאווינה ומרסל שמאלצר היו אמורים להספיק,במידה והיו נפצעים (נדיר מאוד),היה אפשר לתת למארק אנדרי קרוסקה או פלוריאן קריינגה לתפקד זמנית כמגן ימני ראוי.

     
  15. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    עומר, גם לי מאוד קשה להאמין שהוא ישאר אצלנו (הומלס), אך אני בטוח במידה ודורטמונד תעשה את הצעד הנבון ותחליט להחתימו אני בטוח שגם למאטס יש מילה בדבר וכמו שזה נראה עד כה הוא נהנה לשחק בשורות בורוסיה דורטמונד. אך בכל זאת אני רוצה להאמין שהוא ישאר בבורוסיה דורטמונד כציוות נפלא לנאבן סובוטיץ'. לגבי נלסון ואלדז, אני אישית מאוד אוהב את רוח הלחימה שלו אך בכדורגל זה לא הכל, הוא חייב להתחיל לכבוש כי במידה ויכבוש בצרורות הוא יהיה שחקן מאוד חיוני למועדון. כרגע אני בטוח כי ואלדז יכול לתרום למועדון במידה וקובה ימשיך למלא אותו בכדורים הוא גם יתחיל שלב מוקדם או מאוחר יותר לכבוש.