וושינגטון זכתה בוורלד סיריס 2019

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏4/10/07.

  1. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    על היאנקיז ועל קבוצות כדוגמת היאנקיז כתבתי איך חשתי, איך אני חש ואיך אחוש לעולם, זה אתה שלא בחרת לקרוא.
    אם הקאבס יזכו באליפות אז הסימפטיה מן הסתם תיעלם, אני לא אוהד שלהם אלא של האינדיאנס ככה שסתם הבאתי אותם כדוגמא למקרה שדומה לזה שהיה עם הרד סוקס וקללת הבמבינו.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏20/10/08
  2. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    fuck...

    well, it should have been over much earlier, at least the Sox gave us some moments to remember with that game 5 comeback. In the end the better team won. These Rays are a great team, they got skilled players all over the field and now they have proven that they've got the balls to match it.

    I'm having a hard time deciding who to go with in the Series. The Rays are a great Cinderella story, but i just don't like their so called fans, and i would rather have a team from a long-suffering city like Philadelphia (which hasn't had a title in any major sport since 1983 i think) win it all. But then again, the Rays are a more exciting team... it's a tough one.
     
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,201
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    אני מתוסכל...אני צריך להודות שנרדמתי גם לקראת סוף המשחק...אני מניח שזה קרה בגלל שהבנתי שאת המשחק הזה לא ננצח.

    לדעתי לא צריכים לסמפט קבוצה שמעיפה את הקבוצה שלך. אם אתה אוהד האינדיאנס אז בכלל הייתי מבין שאתה שמח...לא ברצינות, הרייז פשוט קבוצה יותר טובה, בטח העונה. הרד סוקס סבלו כל העונה מפציעות מעצבנות והדבר פשוט אכל אותנו. אני יודע שזה תירוץ, אבל יש גבול מה שקבוצה יכולה לספוג. זה אומר גם שהארורים מניו יורק עם וונג, ופוסאדה בריאים אולי כן היו בפלייאוף. אחחח, מה זה משנה עכשיו.

    אני מתוסכל כי אין לי בכלל מה לסמפט קבוצה כמו הרייז. כל העונה הרגילה האיצטדיון המגעיל הזה חצי ריק ועכשיו? כל הדפוקים עם ה-cowbell שלהם. אני בהחלט מאחל לאנשים שהגיעו במהלך העונה למגרש את הטעם של אליפות היסטורית, אבל לא ל'טרמפיסטים' האלה. כל קבוצה בעולם שמצליחה מכירה אוהדים כאלה, זה בסדר, אבל עכשיו פתאום ה-dome הזה מלא? זה בכלל בלתי נסבל.

    אני חושב שהרייז פייבוריטים לגמר בטח כשיש להם את הביתיות. תזכרו שאם העניין היה הפוך הפיצ'ר התורן של טמפה היה צריך גם יותר להכות...מבחינתי אז הכללים משתנים. אני מוכן להמר שהרייז יקחו את הסדרה די בקלות. אני הולך על 4-1.

    ריק סאתקליף שיבח אתמול עוד לפני תוצאת הסיום שהקבוצה הצעירה של הרייז עוד תדבר חזק בשנים הקרובות. הגיל הממוצע שלהם נמוך בצורה מצחיקה, אבל לדעתי הפיצ'ר לשעבר שוכח עניין חשוב מאד: אלמנט ההפתעה בשנה שעברה יעלם לגמרי!. אפילו אם לא יקחו טבעת ראשון אף איש ב-AL עוד יצחק על הקבוצה הזאת. הייתי בכיף עוד מחכה להגדיר אותם כבר היום לקבוצה מובילה בעונה הבאה. יש מספיק סינדרלות כמו למשל הטייגרס לפני שנתיים, כולם ראו לאן הם נעלמו העונה. אפילו אם דטרויט הכירה מעין קבוצת אאולסטאר עניין האנדרדוג לפעמים מאד נוח. הלילה כולם הלכו עם בוסטון, בעונה הבאה מהמשחק הראשון הרד סוקס והיאנקיז מוכנות 'לאכול' אותם. אההה, ובמשחק הראשון בין השתיים, שמישהו יפוצץ לאחד השחקנים את הצורה!!! גארזה לדעתי לא יכול לפוצץ בצורה הזאת את פדרויה מבלי תגובה הולמת. סאתקליף דיבר על זה שגארזה כנראה לא עשה את זה במכוון כי הוא נהג לזרוק פנימה גם לשחקנים אחרים, אבל מבחינתי לא ברור לי למה פרנקונה לא החזיר להם מיד באינינג הבא. מבין את עניין המומנטום, אבל בעונה הבאה מתחילים מאפס...את הכדור של בלפור (ששמו תמיד מזכיר לי את זה של ההוא בארץ) לכיוון ראשו של דרו אני עדיין זוכר היטב. תתקנו אותי, אבל בוסטון עוד לא החזירה ממש לרייז, נכון? מסטרסון פגע בשחקן שלהם, אבל לא בטיל מגעיל כמו בלפור וגארזה אתמול.

    אז אם לקבוצתי יש כרגע עוד יריבה שנואה, מה יעשה תיאו אפשטיין בעונה הבאה?
    1) סבאת'יה צריך לקבל הצעה אמיתית מהקבוצה, הפציעות השנה הוכיחו שאנחנו צריכים חיזוק ברוטציה הפותחת. בקט יהיה בשנה הבאה בריא, אבל שילינג? כולם ראו במשחק החמישי איך הוא זרק את הכדור הראשון...
    2) הקבוצה צריכה להפרד מטים ווייקפילד, על זה אין ויכוח. המחליף שלו כבר קיבל משחק במהלך העונה. שמו? אני עדיין לא זוכר...אני יודע, זה מביך...
    3) מה עושים עם ווריתק? עונה נוראית בהתקפה, אבל האיש חשוב למערכת. לא חושב שהוא יעזוב ונראה אותו בשנה הבאה בקבוצה. מה שכן, יכול להיות שיקבל פחות משחקים. הבנתי בשידור שלשום שיש כבר במערכת קאצ'ר צעיר ומוכשר עם שם יווני.

    פדרויה, ביי, יוקוליס, אלסברי, לואל ודרו ימשיכו להיות הגרעין של הקבוצה בעונה הבאה. בסופו של דבר המצב לא כל כך רע. הרווחנו השנה בחור צעיר בשם ג'ד לאורי שאולי היה רע מאד נגד הרייז, אבל לפני כחצי שנה היינו תקועים עם בחור בשם חוליו לוגו...מבחינתי יש שאלה סביב 'ביג פאפי', אין לי מושג מה קורה עם החוזה שלו, אבל סביר להניח שיחזור. לך תדע שעניין הפציעה בפרק היד מנע ממנו את החופש בחבטה. זה בסופו של דבר תירוץ, אבל אני מניח שבעונה חדשה הבחור גם יבין שמאני הוא היסטוריה. אי אפר לצפות מיוקוליס להחליף מיד את כח ההרתעה של מאני, אבל לדעתי האיש מספיק כשרוני בשביל להשכיח את הבחור שמשחק בעונה הבאה בינקיז...תראו שזה יקרה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx

    תשמעו, אני נורא מאוכזב בעיקר בגלל הפחד שלי ממה שהארורים יעשו ב-off season. אני מפחד ממסע רכש רציני כי האדון סטיינברנר לא אוהב להיות מחוץ לפלייאוף. על הנייר יש לאיינג'לס עדיין קבוצה אדירה, דטרויט צריכה להחליף כמה נודנקים כמו שפילד ולחזור לעונה גדולה, בוסטון לא תעלם והרייז? לך תדעו אולי יהיו אלופים. אפילו כשעוד אין אלופה לדעתי בשנה הבאה הרמה הטובה ב-AL תמשיך. אני רק מקווה שהליגה תכריח את הרייז לעזוב את האיצטדיון המסריח הזה...

    סדרת הגמר? כל המשחקים בשתיים בלילה, עם כל הכבוד שאני תמיד הייתי בן אדם שמעדיף לישון באור היום, אין לי כוונה ללכת לצפות בסדרה הזאת. ברור שאני אהיה בשביל הפיליז גם בגלל הקהל, העיר והמסורת
    שיש בפילדלפיה, אבל ההיגיון אומר טמפה.



     
  4. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    The Series begins today with a nice battle of two lefties, Hammels against Kazmir. I really like Hammels, but i think that despite him the Phillies will lose this series. The Rays are battle-tested, theyv'e withstood some heavy pressure in that Boston series and still managed to come through. That 7-game series may have caused some fatigue to the Rays bullpen, but i think that overall they'll benefit from that experience and go on to beat the Phillies, who have won quite easily so far in the playoffs.
     
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,201
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    בנתיים הפיליז עושו את אותו דבר כמו בוסטון בסדרה נגד הרייז: לנצח את המשחק הראשון בטמפה. לא ראיתי שנייה מהמשחק (אני פשוט לא יכול לראות את הרייז בפעולה), אבל עכשיו נראה אם הפיליז למדו משהו מהסדרה של טמפה ב-ALCS.

    לדעתי ה'הבעיה' של הרייז היא שקול המלס בריא...כשהאס של הרד סוקס בדמות בקט היה פצוע די ברור לי שהסדרה יכלה בסוף ללכת בכיוון הרד סוקס. יכול להיות שקול המלס יהיה ההבדל הקטן בין ניצחון הפיליז בסדרה כולה!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/10/08
  6. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    This game was a must win game for Philly. In fact, whenever Hammels pitches is a must win for Philly, since they don't have much of a rotation to speak of and their offense is just not hitting the ball well enough to make up for it. They should have won by a far greater margin yesterday, Kazmir was all over the place and got into trouble in every inning, but they just couldn't capitalize on any of their opportunities. Ryan Howard was extremely dissappointing. He came up twice with a man on third and less than two outs, the easiest RBI situation when just about any contact can drive the run in, and struck out both times.
    He is in such a bad form that the Rays chose to intentionally walk Utley ahead of him in order to pitch to Howard. Howard, the best hitter in baseball for the last 3 years, should be the man teams pitch around under normal circumstances... but he just can't get it done now. And if he doesn't find his form soon the Phillies will lose the series, despite their early lead.
     
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,201
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    איתי, אתה כבר לדעתי רואה את המשחקים (לפחות הזמנים אצלך הרבה יותר נוחים) כך שמה יש לך להגיד על המשחק השני? טמפה ביי ניצחה את המשחק השני.
     
  8. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    what do i have to say? the Phillies are a bunch of suckers. The score is misleading again, Shields doesn't deserve the statistics he earned. He got into trouble in every inning and managed to somehow get out of trouble thanks to some terrible hitting yet again by the Phillies. They had a man on third with only one out three innings in a row (!!!!!!) and they couldn't even score a single run of it (!!!), as Shields struck out the batters in all three times. And it's not like he struck out a pitcher, all were solid hitters who are supposed to be capable of making contact with the ball, at least lay a squeeze bunt (like the Rays did successfully for a score themselves in the game). Something is wrong with the Phillies, the Rays will win the series.
     
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,201
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    משהו לא טוב קורה עם הפיליז? אולי בכל זאת פחות איכות מאשר אנחנו חושבים שיש להן? אתה מצייר לי מצב מגוחך, איפה היו הווארד, אטלי, רולינס והאחרים? איתי, הרייז קבוצה טובה, אבל כל כך מתסכל אותי שבוסטון פשוט לא בגמר. שלא תבין אותי נכון, טמפה ניצחה בצדק, אבל אם בקט היה בריא...עזוב לואל, מאני רמירז שלא היה או דברים אחרים, אם בקט היה בריא הוא היה קודם כל מעיף לאפטון איזה fastball לראש שלו ואחר כך גומר אותם כמו שאני מקווה שפילדלפיה עוד תעשה בהמשך הגמר.

    אולי אני נותן לטמפה פחות מדי קרדיט, אבל בשנה הבאה ייגמרו להם החגיגות כי שום קבוצה תזלזל בהם יותר. ימי האנדרדוג העליזים נגמרו ואז נראה מה הם באמת שווים!

    נ.ב, רק 1-1 בסדרה ואני כבר מכתיר אותם לאלופים...בוא נראה מה הם יעשו במגרש של ה-NL...
     
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,201
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    חבר'ה, מה דעתכם על הקטע הבא? מכירים את זה?
    אני זוכר את ההתפרצויות הכעס של טומי לאסורדה, אבל לבחור הזה יש סטייל http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/cool.Xxx
    http://www.youtube.com/watch?v=kf9E1zhnFec&feature=related
    מדובר בפיליפ וולמן, מאמן בקבוצת ה-minors של הברייבס.

    ראיתי את התלבושת והבנתי שמדובר במישהו מה'הברייבס', אבל ראיתי שזה לא היה בובי קוקס...בהתחלה חשבתי שזה ליאו 'rocking' מזונה, אבל בדקתי באינטרנט ומהר מאד הבנתי שמדובר בבחור הזה:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Phillip_Wellman

    אתם חייבים להודות שהאיש פשוט גאון. איך הוא זוחל וזורק 'רימון' :aaarofl:
    אגב מדהים שיש למאמנים בכל זאת שליטה עצמית כי הם עומדים לפעמים ממש סנטימטרים מהפרצוף של השופט ולא עושים דבר. כל כך יפה לראות את הויכוחים האלה...

    לדעתי יש טונות של קטעים של מאמנים שנזרקים, אבל האם ה-MLB אוסרת על youtube לשדר אותם?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/10/08
  11. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    holly shit... the crawling... i'm proud to have a man like that in our organization, a true brave http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx

    I really miss rocking Leo Mazzone. Our pitching got bad the moment he left, he is the best pitching coach in baseball, maybe in the history of the game. Oh... ga'aguim. And to think that now we will probably pass on the chance to bring Peavy over because the management really like our top prospects and are not willing to trade them. Fuck the prospects, i wanna win now!

    As for MLB ejections, i guess that due to copyrighting issues MLB videos cannot be uploaded to youtube, just like NFL videos cannot be found there.


    I'm so not into this world series that i think i'll watch the huge Penn State-Ohio State showdown instead and just check the baseball score on commercial breaks.
     
  12. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    yesh li yesh li yesh li yesh li:
    http://img179.imageshack.us/img179/2812/burrellyp1.Xxx
    Pat Burrell (don't ask why this homo-erotic picture even exists)

    http://www.clown-ministry.com/images/nothing-in-common-tom-hanks-jackie-gleason.Xxx
    Tom Hanks
     
  13. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,921
    לייקים שהתקבלו:
    498

    הופעה טובה של ג'יימי מוייר בן ה-45 עזרה לפילדלפיה להתגבר על מאט גארזה וטמפה ביי, והפיליז עלו ל-1:2 בוורלד סירייס.


    המשחק השלישי בוורלד סירייס נפתח באיחור של 72 דק' בגלל גשם, אבל אז התייצבו שני המגישים, ג'יימי מוייר בן ה-45 מול מאט גארזה, ה-MVP של ה-ALCS.
    גארזה לא פתח טוב את המשחק וכבר באינינג הראשון השיג ג'ימי רולינס את הנק' הראשונה לזכות הפיליז, אחרי שהיה בבסיס השלישי וצ'ייס אטלי נפסל.
    באינינג השני הגיע השיוויון של טמפה ביי, אחרי שקרל קרופורד חבט לדאבל, גנב את הבסיס השלישי ונכנס הביתה אחרי חבטה מצויינת של גייב גרוס. בהמשך האינינג, רואיז חבט להומראן וקבע 1:2 לפיליז.
    באינינג השישי נראה היה שהמשחק בורח מידיהם של טמפה ביי, אחרי שאטלי וריאן הווארד חבטו לשני הומרים רצופים לצד ימין, והעלו את הפיליז ל-1:4.
    באינינג השביעי מוייר כנראה התעייף, והעלה את קרופורד ודיונר נבארו על הבסיסים לעמדות הבקעה. קרופורד הצליח להגיע להגיע לבסיס הבית ונבארו התקדם לבסיס השלישי אחרי חבטה טובה של גרוס.
    צ'רלי מנואל, מאמן פילדלפיה, החליט מיד להחליף את מוייר בצ'אד דורבין. זה לא כ"כ עזר לו כשנבארו הגיע לבסיס הבית וצימק את התוצאה ל-3:4. באינינג השמיני עלה ריאן מדסון להגיש לזכות פילדלפיה, אבל בי ג'יי אפטון נתן תצוגה מדהימה והצליח להשוות ל-4:4. אפטון הגיע לבסיס הראשון, גנב את השני, אחר כך גם את השלישי ובגלל טעות של רואיז בניסיון לתפוס אותו רץ עד בסיס הבית.
    אבל אז הגיע הסיום הדרמטי באינינג התשיעי. ג'יי פי האוול עלה להגיש לזכות טמפה ביי, אבל עשה 2 טעויות מביכות כשפגע בבראנטלט והעלה אותו לבסיס הראשון, ומיד אח"כ קידם אותו לשני בגלל הגשה פראית. בהמשך נבארו שגה בזריקה ובראנטלט התקדם לשלישי. שיין ויקטורינו וגרג דובס הולכו בכוונה כדי למלא את הבסיסים וליצור מצב של דאבל פליי, אבל הכדור שחבט רואיז לא היה חזק מספיק בשביל לשרוף שחקן בבסיס הבית, בראנטלט הבקיע ופילדלפיה השלימה ניצחון גדול, והיא רחוקה שני משחקים בלבד מזכיה בוורלד סירייס.

    מנצח: ג'יי סי רומרו
    מפסיד: ג'יי פי האוול

    הלילה (2:00, שידור ב-ESPN) יתקיים המשחק הרביעי, ובו יעלו להגיש ג'ו בלנטון מפילדלפיה ואנדי זוננשטיין מטמפה ביי.

    * הסיקור באדיבות הכתבה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/10/08
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,201
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    שלומי, תודה על הסיקור. מבחינתי אתה יותר ממבורך להצטרף אלינו למועדון הקטן שנקרא 'אוהדי הבייסבול באייסוקר" http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx

    מה שכן, עכשיו אנחנו למעשה ממש בסוף העונה, באביב אני ארצה המשך סקירת משחקים http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
    סתם, אני מכיר אותך כבחור רציני ומשקיע לכן אני בכיף מזמין אותך גם באביב הבא להמשיך איתנו. אני כרגע קצת נרגע מבייסבול כי קבוצתי ה'בוסטון רד סוקס' עפו בפלייאוף. יש לי בעיה לראות את הטמפה ביי רייז וגם השעה המחורבנת...

    לחזור לסדרה, הבנתי שהיתה דרמה לא קטנה בפילדלפיה. איתי מה ראית שם בארה"ב או שאתה עקבת אחרי פוטבול הקולג'ים?

    לסיום, גדול הקטע שהבאתי לא? אני ראיתי את הקטע כבר מספר פעמים ופשוט אהבתי את ה-tirade הנהדר של וולמן. זה שהוא מכסה בחול את ה-home plate כבר קטע אדיר, אבל הזחילה שלו? ע-נ-ק!
    אגב, מה זאת התמונה הנוראית הזאת של בורל? הוא מרוח בשמן או משהו כזה?
     
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,201
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    10-2 לפיליז במשחק הרביעי וקול המלס יכול הלילה לסגור את הסדרה. מבחינתי מצויין אם זה יקרה, אבל אני עדיין מתקשה להפרד מהמחשבה מה היה קורה אם בקט היה בריא וזורק את המשחק השביעי בסדרה...
    בכל מקרה אם בלנטון הפיצ'ר של הפיליז כבר מצליח להעיף לראשונה אחרי 34 שנים ב'וורלד סיריז' את הכדור ליציעים הרחוקים, אני מניח שהמומנטום הערב לגמרי עם הקבוצה הביתית. הבנתי שההגנה של הרייז למשעה לגמרי נוטשת אותה, הפעם שוב פעם 2 errors. זה בשביל קבוצה שההגנה שלה היתה החלק החזק שלה בכל העונה. עצבים? לא יודע, ראינו את זה גם בסדרה נגד הרד סוקס, אבל אז הם הצליחו לעשות קציצות מבקט http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx