באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    לא ראיתי הרבה את באיירן העונה מחוברת בהגנה כמו היום. משמעת קבוצתית מצויינת בלי יותר מידי חורים ובשאלקה זה לא עסק פשוט בכלל. שלטנו בקצב, הוצאנו אוויר לשאלקה עם היכולת הנהדרת של השפיץ שלנו עם חזרתו של טוני, אבל לא רק, גם ריברי, וואן בומל, זה רוברטו ואחרים בכושר נפלא. אפשר אפילו לחיות בלי לאם עם כושר שכזה.

    מילה טובה ללוסיו שהיה היום יוצא מן הכלל. ממושמע טקטקית וחילץ כל כדור שנלחם עליו. הוא נראה היום כמו בלם של מיליון דולר.
     
  2. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואני שמח להגיד שגם אחרי המשחק מול שאלקה לא יהיו זעזועים.

    זה הזמן לסכם שלושה שבועות מוצלחים מאוד מבחינתה של באיירן, ומבחינתו של קלינסמן.
    התוצאות תחילה:

    18.10 - (ח) קרלסרוהה - נצחון
    21.10 - (ב) פיורנטינה - נצחון
    25.10 - (ב) וולפסבורג - נצחון
    29.10 - (ח) פרנקפורט - נצחון
    01.11 - (ב) ביליפילד - נצחון
    05.11 - (ח) פיורנטינה - תיקו
    09.11 - (ח) שאלקה - נצחון
    _______________________

    ששה נצחונות, ותיקו חוץ בצ'מפיונז. אי אפשר לבקש יותר.
    ותזכרו איך באיירן נכנסה לשלושת השבועות האלה (תיקו ביתי מביך מול בוכום!).

    ומה באיירן הרוויחה מעבר לתוצאות?

    1. בטחון עצמי. זה נצבר וצמח ממשחק למשחק, עד כדי כך שרומניגה הצהיר es wird schwer uns zu schlagen.

    2. הגנה משתפרת. במיוחד בשני המשחקים האחרונים מול הסגולים מפירנצה והרויאל'ז בלו מגלזנקירשן. כמה שאנחנו, אוהדי באיירן לפחות, שמחים שיש לנו הגנה שיכולה לעמוד איתנים במשחקים הקשים, באירופה במיוחד.

    3. את קלינסמן המחושב. בלי הרבה רוטציות, ובלי שטויות של שינויים בהרכב/מערך ממשחק למשחק. זה נתן יציבות משמעותית לשיוט הספינה מבוואריה.

    4. את בורובסקי, שמצא את מקומו בקבוצה. נכון שהוא נוטה להיעלם במהלך המשחק, אבל הוא מחליף מצוין לשוייני/ריברי/זה רוברטו.

    5. את ריברי. אולי מעטים שמו לב שהצרפתי כבר לא נכנס עם הראש בקיר. הוא כבר לא חורש את האגף כדי להתרסק בקיר של שלושה מגינים. הוא כבר בכל מקום. עדיין יש לי טענות כלפיו לגבי הירידה, או בעצם אי הירידה, שלו להגנה. אבל ניחא. קשה לבקש שני דברים חשובים בו זמנית.

    6. את שוייני. אולי לזה אחראי ריברי עצמו, שכבר משתתף בחלוקת נטל ההתקפה עם שוייני.

    7. את קלוזה. ואין צורך להרחיב.

    _______________________

    הקבוצה נמצאת בעליה, ועדיין באמצע הסולם. לחלק העליון של הסולם רצוי לטפס אחרי פגרת החורף, ולא מוקדם מדי, כדי לא ליפול מסחרחורת.


    שבוע טוב.
     
  3. 100%Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/08
    הודעות:
    537
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שבוע הבא צחון ואיבוד נק' של לברקון והופניים ואנחנו מקום ראשון!

    מאוד לצאת לפגרת החורף במקום הראשון...
     
  4. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    משחק טוב מאוד של הקבוצה היום. לטעמי, ניצחון מוצדק אפילו ששאלקה החזיקו הרבה יותר והגיעו ל 18 קרנות. אז מה. בסה"כ חוץ מהשער והנגיחה של ווסטרמן בסוף המשחק שאלקה לא הגיעה לאף מצב וכל המצבים המסוכנים היו מבעיטות מרחוק. ככה, קבוצה משחקת במשחק חוץ קשה. הן בליגה והן בליגת האלופות. לאט, מחושב ועם עקיצות.
    עוד מילה טובה לקלינסמן. ראה את הטעויות ותיקן. הגול שחטפנו מטופש ביותר ונובע כולו מזה שזה רוברטו היה איפה שאין לו מה לחפש 2 דקות אחרי שעולים ליתרון בגלזנקירשן בהתקפה מסודרת, מה שמשאיר את אגף שמאל ללא שום כיסוי (ריברי לא עושה הגנה טובה ובטח ובטח שאין מה לצפות ממנו שהוא יעצור מתפרצות). אז קלינסמן נותן את ההוראה וזה רוברטו עולה רק במתפרצות. גם כוח מתפרץ נוסף וגם ההגנה נשארת מסודרת. ואח"כ שזה רוברטו קצת מתעייף וקצת שוכח הוא מוציא אותו ומכניס את לל. גם החילוף של טוני ואח"כ של קרוס ממש מתבקשים ועשו בדיוק את מה שציפו מהם.
    משחק מצויין לריברי, עם 4 גולים ב - 4 המשחקים שבהם הוא שיחק ברציפות. וגם כמו ש C-J אמר, כבר לא רק הדריבליסט על הקו, הרבה יותר נייד, הרבה יותר משתף את החברים. ראו את זה גם במסירה לסוסה. בעונה שעברה אין מצב שהוא לא היה בועט.
    משחק יוצא מן הכלל של ואן בומל. פשוט תענוג. היה בדיוק בכל מקום שהיה צריך אותו, עשה את ההגנה הנדרשת בדיוק כמו שצריך עם כוח במידה וגם ניהל ונייד את החברים בהתקפה - הן בתנועות ידיים והן במסירות שלו. ובהמשך לנושא שהעלתי בבוקר - אז הוא כבר יותר מאמר שהוא מעוניין להמשיך.
    אני חושב שגם בורבסקי היה טוב היום. שוב, צריך לזכור שהתפקיד שהוא עושה כיום הוא יותר אפור מאשר בד"כ ולכן גם בא פחות לידי ביטוי ויזואלי. עם זאת, הוא עושה אותו טוב וגם מגיע לתמוך קצת בהתקפה.
    לאט לאט, מתחילים לראות קבוצת כדורגל. הלוואי וימשיך ככה.
     
  5. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    אני לא יודע אם שמתם לב שלא מחזירים כדורים לרנסינג, פעם אחת אני זוכר בסביבות הדקה ה-70 וזהו, את כל השאר ההגנה הרחיקה. במשחקים הקודמים רנסינג היה מרחיק ולפעמים לא טוב. ההגנה שיחקה מסודר, פשוט תענוג, שאלקה לא היו כובשים גם בעוד שבוע.
     
  6. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    משחק טוב של רנזינג היום, היתה לו הצלה יפהפיה לכדור שנבעט מרחוק. הקבוצה יצאה עם 3 נק' ממגרש קשה מאוד, אפשר להיות אופטימיים לגבי העתיד. שוב בישול של זה רוברטו, הקשר הנפלא הזה-שלאם יחזור כבר וכך זה רוברטו יוכל להתפנות להתקפה. איתו ועם ריברי בחלק הקדמי יש למה לצפות. חשוב גם שטוני כבש, אנו חייבים את הגולים שלו.
     
  7. Bayern`Lover Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/08
    הודעות:
    119
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה כיף לנצח את שאלקה בביתם!
    משחק טוב שלנו, טקטיקה מצויינת של קלנסמן, השחקנים נלחמו על הכדור...
    כל הכבוד באיירן!
    יאללא שנמשיך כך בעזרת השם.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏10/11/08
  8. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מצטרף לברכות כאן על הניצחון, הישג יפה נוכח העבודה שבאיירן שיחקה במגרש חוץ קשה, ביתי ותומך מאוד. בהחלט משחק טוב של באיירן, עם ניהול משחק חכם של קלינסי, ועמידה נכונה של ההגנה (שהראתה לנו היום סוף סוף שיש על מי לסמוך, נקווה להמשכיות). הכי הרשימו אותי היום - רנזינג, לוסיו וריברי: משחק מצוין של השלושה האלה, למרות שגם חבריהם עזרו להם להתברג עם ציונים גבוהים בעיתונים שייצאו לאור בעוד כמה שעות.

    אפשר לרשום עוד הרבה על כמה אני מתרשם מיכולתו של לוסיו היום (היה מצוין, אחד המשחקים הטובים ביותר שלו בבאיירן לטעמי) אבל אני לא רוצה להרחיב בכוונה, ניתן לבחור להתקדם ונראה איך הוא מייצב את יכולתו גם באתגרים הבאים שיעמדו בפניו.
    מה שכן, אני חושב שכולם ראו היום למה באמת התגעגענו לריברי בתחילת העונה, מדובר בשחקן שהשליטה שלו בכדור וראיית המשחק פשוט אבסולוטיים אצלו, תענוג לראות את הכדור אצלו ברגליים.
    רנזינג מראה לנו שגם בין הקורות יש לנו על מי לסמוך, ועם כל השערים שספג מתחילת העונה, אני לא חושב שיש מישהו שיכול לעקם את פרצופו נוכח התצוגות שהוא מפגין. פשוט פנטסטי, רק שימשיך כך ויש לנו מס' 1 מבטיח להרבה שנים קדימה.

    אז כל הכבוד, באיירן ממשיכה במסע המוצלח שלה בליגה, והמשחק הבא הוא נגד אלברמן, קולאוטי ושות' בחוץ (משחק שישודר בשבת בספורט 5 פלוס) - נקווה להמשכיות ולעוד הרבה מצבורים של מלוא הנקודות. עם כל הכבוד לישראלים שלנו, לקלינסי יש מטרה ברורה- להיות בראש הטבלה רגע לפני שהוא מציב את עץ האשוח בביתו http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx

    שיהיה בהצלחה!
     
  9. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברכות לנו על הנצחון הכי משמעותי שיכולנו לבקש במסגרת המקומית נצחון שלדעתי יציב אותנו בפסגה בקרוב קרוב מאד אפילו!!

    ריברי שוב ההבדל בין כלום ל-הכל(ואפילו יותר מזה בע"ה!!).

    משחק טוב של החבר'ס מאחורה ושל רנסינג שספג המון ביקורת(כמו מאמנו ואולי טיפה בצדק) ומראה לכולם כולל לי(אולי במיוחד) כמה הם טעו לגביו.

    2 נקודות שטיפה הדאיגו אותי

    1-טוני חזר ובגדול יופי אז עכשיו מירו חזר לקטן???

    2-זה נדמה לי או שפעם שניה במשחק חוץ נראינו לפרקים נשלטים טוטאלית ע"י קצב היריב??(החילופים של לל ואוטל עצרו את הסחפ יאמר לזכותו של קלינסי).
     
  10. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הרשה לי להתייחס לשתי השאלות שמדאיגות אותך:

    1. קלוזה לא היה קטן. כל הקבוצה התגוננה, וקלוזה היה שותף מלא לעבודת ההגנה. עשה פאולים יותר משני הבלמים שלנו גם יחד. בוא נשפוט אותו במשחק התקפיים.

    2. אז היריב שלט. אז מה? והאם זה שפעם שניה במשחק חוץ היריב שולט, ובשני המקרים לא יורדים מנוצחים אומר משהו רע? כלל וכלל לא. לשאלקה היה אתמול שיא קרנות נגדנו. מבחינתנו שיהיה כפול אם המטרה מושגת. (אגב, באיירן לא משחקת מול קונוסים!)
     
  11. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוקיי לגבי קלוזה יש לי רף צפיות גבוהה ממנו כי אני מעריץ ומחזיק ממנו התקפית בטירוף ואולי יש לי דחף עצום מדי לראות את מירו יותר חד התקפית.

    קראתי את ההתייחסות שלך לנקודה השנייה וקיבלתי סבבה מסכים, אני ישמח אם באיירן שלנו חזרה להיות באיירן שמשיגה את התוצאה הרצויה לה בכל מחיר ועל חשבון כל דבר אז הנה מה טוב.
     
  12. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    http://www.kicker.de/news/fussball/bundesl...artikel/500249/

    שוב מהפכה בבאיירן?
    כמה דברים שאני רוצה להגיד בנדון:
    1. הייתי חושב פעמיים לפני שאני משחרר את פולדי וקרוס כבר בינואר
    2. ואן בומל אומנם כבר עבר את גיל 30, אבל עדיין לטעמי שחקן מצויין. הוכחה לכך שגם שחקנים מעבר לגיל 30 מפיקים יכולת יכולה באיירן לקחת מזה רוברטו.
    3. באיירן מנסה ללמוד מהטעות עם טרוכובסקי ומוכנה רק להשאלה של קרוס, צעד לכשעצמו נראה בסדר גמור, הבעיה שרוב הקבוצות מהחלק העליון יתנגדו להשאלה וירצו מחירה.
     
  13. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה רואה רוזנר, זה ההבדל בחשיבה בין קבוצה שמכוונת גבוה, לבין קבוצה שחושבת בקטן. ואני אסביר את עצמי:

    1. מה בעצם הבעיה בלשחרר את פולדי? הרי אף אחד לא מרוצה: לא הקבוצה, לא השחקן ולא האוהדים. שחרורו של פולדי יפנה מקום בספסל ומזומן בכיס לטובת שחקן אחר, שאמור להיות לא פחות טוב מהנסיך. והדגש הוא על המשפט האחרון.

    2. קרוס הוא יהלום. עצם הצבתו בהרכב הראשון במשחק הקשה בשאלקה היא הודאה ביכולותיו של השחקן. עתידו של השחקן בבאיירן. אמנם הוא יכול לשוטט בשדות זרים, אך חייבים להשאיר חבל שיקשור אותו לביתו האמיתי. באיירן אינה במצב נואש שתיתן לכשרונות לברוח לה כמו שקורה לאיאקס.

    3. לגבי ואן בומל: אין זה סוד שבאיירן נמצאת בחיפוש אחרי מספר 6 קלאסי. דובר על גטוסו (זקן מדי) ודובר על טימושצ'וק. עכשיו הזמן לעשות על ואן בומל קופה. הוא נמצא בגיל שכל שנה שעוברת מורידה משווי השוק שלו.

    באיירן נמצאת בעמדת כח. היא שולטת בעניינים, ויכולה להרשות לעצמה הלוקסוס לוותר על פולדי ועל ואן בומל, רק כי היא יודעת שאפשר להביא לקבוצה שחקנים טובים יותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/11/08
  14. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    אני אשאל שאלה שנדב אוהב לשאול, ותביא את מי?
    ויותר מזה, השחקן שאתה נוקב בשמו סביר להניח לא יכול לשחק באלופות, אז מה בדיוק עשית בזה?
    אותי קרוס הרשים יותר מסוסה, מה עשית בזה ששיחררת את קרוס?
    מה עשית בזה ששלחת את קרוס לקבוצה כמו קלן, בילפלד או הנובר? עד כמה ההבדליםש גדולים ראינו במקרה פודולסקי, אז מה עשית בזה?
    ואני בספק גדול אם באיירן יכולה להביא שחקן טוב יותר מואן בומל. אז הבאת מ"ס 6 במקום ואן בומל, מי יחליף את זה רוברטו ( שסביר להניח שיעזוב)?

    ולא הבנתי מזה קשור לקבוצה גדולה....
    ואם כבר תעשה את המהפכה בסוף העונה ולא באמצע ( במיוחד ש:א. הולך לך יחסית ב. ליגת האלופות).
     
  15. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פרה פרה...

    תביא את מי? שאלה מצויינת, אם פותרים את השאלה הזו מתפנים לשאלות האחרות.

    טוב. אני לא סקאוט של הקבוצה (עדיין, לצערי), ואני לא סוכן של שחקנים (חופשיים לפחות).
    אבל... לפני שנה וחצי, אם הייתי מעלה פה את השם של ריברי, היו מספרים עליי בדיחות מפה ועד אילת (425 ק"מ, למי שזה מעניין אותו). והנה, המזומנים נשלפו וריברי נחת במינכן.
    או קיי. עכשיו תגידו לי שעל ריברי היו דיבורים, אפילו רמזים עבים. ניחא. ומה עם אודו?! אפילו לא ידענו איך מבטאים את השם שלו לפני שנחת אצלנו (אז ה ד' עם דגש או בלי דגש?).
    רוצה לומר, שאני רגוע מבחינת תחליפים. נכון שאין שמות קונקריטיים בכותרות, אבל לך תדע. אולי רולפס יילך בעקבות באלאק וזה רוברטו? או איזה צרפתי יבוא לספק חברה לריברי?

    ולגבי סוגיית לשחק באלופות:
    גם מי שרוצה לקנות את פודולסקי, או את ואן בומל, יודע שהוא לא ייהנה משירותיהם באלופות, כך שזה הדדי. לכן, סביר להניח שתיחתם עיסקה אך הטרייד ייצא לפועל מ- 1 ליולי (ע"ע קלוזה).

    קרוס לא יישלח לשום קבוצה. אני לא רוצה בזה לפחות. ניסיתי להסביר למה זה לגיטימי מבחינת באיירן לשמור את הכרטיס של השחקן ורק תתן אותו בהשאלה.
    ואם כבר השאלה, אז לשתי עונות לא יותר. הבחור חייב לשמור על כושר משחק. (שוב, אני נגד להשאיל אותו אפילו למשחק אחד).

    זה רוברטו מסיים כהונה? סבבה. בשביל זה מבשלים את אוטל על אש קטנה.

    ואחרון חביב - הקשר בין מהפכות ושיחרור שחקנים לבין קבוצה גדולה:
    קודם כל, קבוצה גדולה לא תקרוס אחרי ששחקן זה או אחר יעזוב אותה, כי היא יודעת שהיא חייבת להביא חלופה ראויה לאותה עמדה. באיירן למדה מהטעות של אי הבאת מחליף לבאלאק, והיא לא תיפול באותו בור פעם שניה.
    בכלל, זה לא ביג דיל להחליף שחקן כזה או אחר. הרי טובת הקבוצה מעל לכל.
    אם השחקן יימכר בינואר תמורת מספר עם כמה אפסים בחשבון הבנק, עדיף מאשר לחכות עד יולי ולא להחזיר עליו אפילו את מחיר כרטיס הטיסה הביתה. (שוב, חתימה בינואר, מעבר ביולי).