באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא מסכים איתך נדב. לא מצפים משוויני לריקודים של ריברי, אבל כן מצפים ממנו לכבוש מידי פעם ואף קצת יותר תאוזה ויוזמה (דבר שהיה לו יותר לפני כמה שנים. דבר שמוואן בומל לא צריכים למשל לצפות כי הוא שחקן הגנה כמעט נטו ונמצא לרוב רחוק מהשער) וכן לבשל מידי פעם ולא רק להיות סולידי ואחד שעושה את העבודה "טוב".
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/11/08
  2. johnnie walker Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/08
    הודעות:
    2,350
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוויני הוא שחקן טוב,לא יותר מזה ולא פחות,weltklasse הוא לא היה וגם לא יהיה,
    לא בבאיירן וגם לא בריאל או בארסה,בסך הכל מה שדפוק כאן זאת הציפיות הלא הגיוניות שיש ממנו,
    לדעתי זה גם נובע מהדור היחסית חלש בכדורגל הגרמני כיום בעמדת הקשר ההתקפי,
    כמה שחקנים איכותים כאלה הוציאה גרמניה ב-5 השנים האחרונות?
    טרוכובסקי?מרין? אלה השניים היחדים והם עד לא לפני הרבה זמן אפילו לא שיחקו בנבחרת
    כששוויני כבר ביורו 2004 נחשב לתקווה הבאה בקישור ההתקפי,
    נכון שיש גם את אוזיל וקרוס אבל הם עדיין בגדר פוטנציאל לא ממומש,
    הקיצר כבר 4 שנים לפחות שוויני נושא בעול ה"דבר הבא" כמעט לבדו,
    אם כך אין פלא שהציפיות ממנו לא מציאותיות.
     
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    שוב, אני חושב שאתם טועים. הציפיות שלכם משוויני הן לגמרי לא העבודה שהוא צריך לעשות ולכן נראה לכם שהוא דורך במקום או לא מספק את הסחורה.
    בכל השנים, למעט שנה אחת, אבל כולל את אותה השנה שבה הקשר ההתקפי הנוסף בבאיירן חוץ ממנו היה חסן סליהמיצ'יץ', שוויני אחראי על 10 שערים בליגה בעונה (יותר מבשל מכובש), השנה הוא כבר אחראי על 7 ולבטח יתן עוד כמה. הוא לא קשר מהסוג של דייגו או ואן דר וארט שכל הקישור ההתקפי בנוי רק עליהם ואפילו חצי מההתקפה עצמה. הוא יותר קשר התקפי שגם בכלל משחק בצד שמייצב את המשחק, הן בהתקפה והן בהגנה. ככזה הוא עושה עבודה מצויינת. שימו לב, גם בשבת הזו וגם במשחק נגד בוכום (שבשניהם הפסדנו יתרון של 2 שערים, הדבר קרה אחרי ששוויני יצא ובחילוף כפול - אני לא אומר שזה רק היציאה שלו, אבל היציאה שלו הביאה להפסקת ההתקפה וקריסת ההגנה בשני המשחקים במיוחד כשהדבר בא בזעזוע של חילוף כפול כשאין בו שום צורך).
    סתם ככה, לקחתי את המספרים של פירלו הגדול, שאני חושב ששוויני הוא בערך באותו הסגנון ובשנה האחרונה הוא היה אחראי על 11 שערים ובשלוש שלפניה הוא היה אחראי על 8 בכל שנה, בליגה וזו ליגה שבה משחקים 4 משחקים יותר. וזה בשנים שפירלו היה בשיאו וגם מילאן הייתה "לא רעה".

    ואני דווקא חושב שכשמסתכלים עליו כמו שצריך להסתכל עליו הוא בהחלט weltklasse או בדרך להיות שם. לא לחינם מילאן ואינטר מאוד מאוד מעוניינות בו. שתי קבוצות וליגה שלא בנויות בד"כ על ריברייים, אלא על פירלואים.
     
  4. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    אוקי נדב, תן לי רק להוסיף לכל מה שרשמתי למעלה: לפי לדעתי ...

    קודם כל שוויני יכול להגיע רחוק יותר ממה שהוא הגיע עד עכשיו. אפשר להתווכח לגבי היכולת שלו, אבל הוא ברוב המשחקים יותר בינוני מאשר טוב מאד. הוא פחות קריזמתי, ובנתיים הוא בעייני גם סוג של אכזבה. כמו שאמרתי לדעתי הוא די עומד בשנים האחרונות במקום. וכל זה מבלי להתייחס להשוואה עם ריברי, כי שניהם שחקנים שונים לדעתי.

    לגבי לאם, השחקן מאד לא יציב ומפליא אותי שאחד שמאד אוהב דיוקים וסטטיסטיקה לא שם לב לזה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏19/11/08
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    זה האופי של שוויני (לדעתי, בכל אופן. אופי שמוכר לי היטב). הוא עושה את מה שצריך. כשיש מישהו אחר שיעשה את זה הוא נותן לאחר להיות בראש והוא לא נדחף. כאשר אין ברירה ואין מי שיוביל הוא יכנס למקום ויוביל. הוא לא אחד שמחפש את הכותרת והוא מעין נחבא אל הכלים. לכן, נדמה שהוא יותר בינוני מאשר מצויין. שוב, כאשר אנשים רואים בו בינוני זה כי הוא עושה עבודה שקטה "מאחורי הקלעים" ונותים לאחרים לעשות את הדברים הספקטקולריים. כאשר אין ברירה הוא יעשה גם את הדברים הנוספים. שים לב איך נראה ומה עשה שוויני כשריברי לא שיחק העונה ואיך הוא נראה כשריברי משחק. ואין מה להשוות ביניהם.

    לגבי לאם, שים לב ממתי הוא לא יציב, ומתי בד"כ המשחקים החלשים שלו. הסברתי לך את חוסר היציבות. כשהיה תמיד קשר שמאלי שעושה הגנה לפניו לא תמצא משחקים חלשים שלו. כשמשחק לפניו ריברי או פולדי בנבחרת תמצא אצלו עליות וירידות. למה? כי הוא צריך לעשות עבודה של שניים וזה קשה מאוד. ודווקא שמתי לב לזה והתרעתי התרע וחזור בזמן היורו האחרון. גם לגבי מרסל יינסן.
     
  6. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    סיום חוזהו של שווייני לא מדיר שינה מעיני. אני נוטה להסכים עם רוזנר ולא עם נדב: שווייני הוא לא טופ קלאס ובאמת יש משחקים שהוא סבבה ויש כאלו שהוא נעלם. בזמנו דיברו עליו כאפנברג הבא (אולי גם כי קצת היה דמיון חיצוני) וזה רחוק מאוד מלהתממש. אני גם לא רואה מנהיגות מיוחדת ממנו (בניגוד לרנזינג לדוגמא שמגלה המון מנהיגות, רואים איך הוא צועק ומדרבן השחקנים ולדעתי זה רק עניין של זמן עד ששוב יהיה לנו קפטן שוער). אם שווייני יעזוב אאחל לו בהצלחה מכל הלב אבל לא אצטער יותר מדי.
     
  7. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    :aa1: איינדובן רוצים בחזרה את וואן בומל

    ההולנדי דיבר ברדיו הולנדי ואמר שזה מחמיא לו מאוד והוא גם אמר בפרוש שיום אחד הוא יחזור לשם.

    מנגד האחראי על העברות באיינדובן אומר שזה בעייתי כי באיירן אמרו שלא ישחררו אף שחקן בחורף. לוואן בומל נגמר החוזה בקיץ ואז הוא יכול להגיע בחינם, אבל באיינדובן מוכנים לשלם מיליון יורו עוד החורף כדי שיגיע.

     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/11/08
  8. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    צריך לציין שגם המאמנים ההולנדים של שאלקה והמבורג רוטן ויול רוצים את ואן בומל ואף דיברו על כך בפומבי.
    קשה לי להאמין שהוא ילך להמבורג. אם כבר שאלקה או ברמן בבונדסליגה.
     
  9. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    לי קשה לראות את וואן בומל מסתכל על קבוצות אחרות בבונדסליגה שהן לא באיירן ואישית הייתי רוצה אותו בבאיירן לעוד שנתיים בהתאם ליכולת.

    אם הוא מחוזר מכל כך הרבה קבוצות וזה לא צילצול השקמה חזק מידי לקלינסמן, אז אני לא יודע מה. מה שמעודד כאן, הוא שכנראה קלינסמן וההנהלה כן החליטו לבנות על וואן בומל לפחות עד סוף העונה.
     
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    בניגוד לעניין שוויני, בעניין ואן בומל הכל תלוי בבאיירן. הוא הצהיר יותר מפעם אחת שהוא רוצה להמשיך ושבאיירן זו האופציה הראשונה שלו. לכן, אם המועדון באמת ירצה אותו הוא יישאר בלי הרבה בעיות. בעניין שוויני הל תלוי רק בשחקן ושום הצעה של הקבוצה לא תגרום לו להישאר אם הוא יחליט שהוא רוצה לעזוב.
     
  11. Bayern`Lover Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/08
    הודעות:
    119
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שווינשתיגר שחקן שמשחק 3 משחקים טוב ו 3 לא טובים הוא לא יציב לכן ראשי המועדון לא ממהרים על חוזה חדש. לא מעניין אותי אם הוא יעזוב או לא.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏19/11/08
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ניחא, זה שלטעמך הוא לא יציב, אבל להגיד שראשי באיירן לא ממהרים לחוזה חדש זה תלוש מהמציאות.
    קרא קצת עיתונות של שם ואפילו את מה שכתוב פה ותראה שראשי באיירן מוכנים לעשות הכל כדי שהוא ישאר בבאיירן, כולל לפחות הכפלת שכרו מ - 3 מליון ל - 6 מליון יורו לשנה.
     
  13. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    רק שבוא נודה נדב, פה המועדון טועה אם אכן מוכנים לשלם לו סכום כזה רק על מנת שישאר. 6 מיליון זה יותר ממה שבאלאק וקאן הרוויחו. למה ששוויני יקבל יותר מקאן? מה גם שכולם כאן אומרים ששוויני יחסית חלש הם לא טועים. יש לו משחקים שהוא שקט ונקי מטעויות ולא יודעים להעריך את האכויות השקטות שיש לו על המגרש, אבל גם במשחקים שהוא לא שיחק לא הרגישו אותו וזה יותר חמור. זאת אומרת שיותר משחקן בית אולי אנחנו לא מאבדים כל כך הרבה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/11/08
  14. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    זה בערך מה שקאן הרוויח וזה מה שפיליפ לאם מרוויח כיום. זה בטח יותר זול מאשר לקנות שחקן בסדר הגודל הזה ועוד לשלם לו גם משכורת.
     
  15. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    צודק! קאן הרוויח 4.5 מליון יורו לעונה ואין מה להשוות את התרומה שלו לאורך השנים לקבוצה לזה של שוויינשטיגר. שוייני בעיני סוג של אובר רייטד, ממש לא שחקן של 6 מליון יורו לעונה. הוא שחקן בינוני-טוב ותו לא. יש פה אמנם אובדן של שחקן בית ושחקני בית הם דבר מבורך (למרות שיש לנו שחקני בית כמו לל ואוטל שהם ממש אבל ממש לא מהטופ) אבל לא צריך להשתגע בגלל זה עם עניין הכסף.