באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה סדר הגודל שלו נדב? שוויני בינוני רוב הזמן ולפעמיים בינוני פלוס. משחק גדול של שוויני לא זכור לי כבר זמן רב. אולי עונה שעברה מתישהו? גם לא משהו שאפשר להגדיר "גדול".

    הוא לא שווה משכורת כזאת ולא מתאים להרכב של באיירן. אם מתעקשים על שחקן מועדון אז עדיף לתת לקרוז את ההזדמנות. אם רוצים לקנות אז אפשר להחזיר את טרוכובסקי שבואו נודה - טוב משוויני העונה, טוב בהרבה.
     
  2. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אישית לא רוצה אף אחד במקומו של שוויני. הבחור הוא סמל של הקבוצה, שחקן טוב מאוד (אולי לא מהנוצצים אבל עדיין טוב מאוד) וביחד עם ריברי מרכיב חולייה יצירתית במרכז השדה. אני לא מבין מה אתם רוצים, שיהיה לנו ליאו מסי בקבוצה? זה לא יקרה!
    מה שכן, אני רוצה חלוץ שיצעיר את החוד ושכבר מוכיח את עצמו - ארשאבין יאייש את החולייה הזו באופן פנטסטי, וכמובן (ושראשי באיירן יבינו את זה כבר לעזאזל) בלם גרזן אחד טוב במרכז ההגנה. חיזוק של מס' 6 שיצעיר גם את החולייה הדפנסיבית של הקישור יהיה גם נהדר, וישלים בדיוק את 3 העמדות בהן הבווארים צריכים חיזוק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/11/08
  3. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    כל מילה בסלע. טרוכובסקי נראה מצוין, הרבה יותר פעלתן משווייני, ואני מקווה שיחזירו אותו במהרה. לגבי קרוז, אני מקווה שישאירו אותו בקבוצה, גם אם לא כשחקן הרכב של 90 דקות כרגע מאשר שיושאל לקבוצת מרכז טבלה. טוב עבורו ועבורנו שמההתחלה הוא יתחכך עם הרמות הגבוהות בדמות דקות בליגת האלופות והשתתפות במאבקי האליפות.
     
  4. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    טוני כובש במדי איטליה. טוני כובש עם הראש, זה דבר שאני לא זוכר ממנו הרבה זמן.
     
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    בוא נראה, כפיר. שוויני אוברייטד, ואן בומל לא שווה, לל לא שווה, פולדי לא טוב, לוסיו לא שווה, טוני גם לא משהו (אם אני זוכר את דבריך נכון) וכך גם קלוזה. (הכל זה דברים שכתבת פה, ואם שכחתי איזה שחקן אני מתנצל בפניו) אז מי כן טוב בבאיירן? ואיך זה שהקבוצה הזו עם השחקנים האלה לוקחת תארים?

    והכי מצחיק, שפתאום טרוכו הוא אבידה גדולה. מה הבחור עשה יותר משוויני בשנה שעברה? הבקיע גול אחד במחזור האחרון? מה הוא עשה כל כך מבריק השנה? והם בכלל שני שחקנים שונים.
     
  6. Bayern`Lover Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/08
    הודעות:
    119
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוויני הוא סמל של באיירן, אבל הוא אוברייטד.. 6 מליון לעונה? הוא לא שווה 6 מליון לעונה...
     
  7. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    נגד טוני לא דברתי, טוני הוא רכש מעולה ואיך אבוא בטענות לחלוץ שכבר בעונתו הראשונה אצלנו סיים כמלך שערי הבונדסליגה? לקלוזה יש נטייה להיעלם לתקופות-זו עובדה מוגמרת. לל לא משהו, אין מה לעשות. את לוסיו נדב אתה אוהב עוד פחות ממני...זכייה בתארים בגרמניה היא לא פונקציה, הפונקציה היא ליגת האלופות ושם כבר שנים שאנו לא מטביעים את חותמנו. שנה שעברה לקחנו את הבונדסליגה די בקלות והנשמה יצאה לנו מול חטאפה, שלא לדבר על המכות שספגנו מזניט. יש לנו לא מעט שחקנים שמתאימים לזירה המקומית (ובוא נודה על האמת: הבונדסליגה, עם כל אהבתי אליה, היא לא הליגה הכי קשה באירופה) ולא מתאימים לזכייה בצ'מפיונס. ואגב, גם בליגה אנו מתחילת העונה מזנבים בהופנהיים ולברקוזן כי כבר 3 פעמים לא הצלחנו לממש יתרון בין 2 שערים לניצחון (נגד המבורג, בוכום וגלאדבך) כך שהסגל שלנו עוד רחוק משלמות. ואן בומל, לל, אוטל ושוויני כשלעצמם הם לא שחקני טופ-קלאס. יתכן ומאמן יוכל להוציא מהם הרבה אבל כשלעצמם תאמין לי שאם תוציא אותם למכירה לא בארסה ולא ריאל ולא מנצ'סטר יקפצו עליהם וזה אומר הכל. כמובן שהרכש שהקבוצה ביצעה לפני העונה שעברה שיפר את מצבנו אבל יש עדיין לא מעט נקודות תורפה בסגל שלנו.
     
  8. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
  9. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה שסולל את דרכו של פולדי החוצה מבוואריה בעוד כחודש וחצי.
    תתכוננו.
     
  10. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוקיי אז אני מקווה שלא עסוקים מדיי במו"מ עם ה-MLS על דונובן כי זה מתחיל להיות כבר לא נעים ואני מקווה שהוא לא בא במקום אל כתוספת כי במקום הוא לא וגם לא יהיה.

    ובואו נדבר קצת על שחקנים שכן יחזירו אותנו לטופ האירופאי ולא נרגיש נחותים את מדבר על 3 עמדות ואני מסכים איתך על ארשאבין שאני מאד מקווה שאנחנו לא נותנים לריאל לשתות לנו אותו, עכשיו אני שמח שיש נגעת באחת הבעיות מספר 6 עם כל הכבוד אין לנו את שחקן 50 50 הזה שישדרג את העמדה-טולאלן(חלום) לוריק קנה(מארסיי) או צ'אבי אלונסו יכולים לעשות את ההבדל.

    בלם לא עולה לי אבל זמנו שלוסיו כנראה חלף הילדון מדורטמונד יכול להיות רעיון לא רע אבל אולי שם בכיר איתו ולנקות את ברנו וואן בויטן.

    קיצר יש עבודה כדי לחזור לטופ האירופאי השאלה אם יש רצון כי לא חייב לעשות הכל במכה אחת אבל אני מקווה שבהדרגה אלו השחקנים שכן ינחתו באליאנז ולא חבר'ה מה-MLS...
     
  11. Bayern`Lover Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/08
    הודעות:
    119
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז דונובן יהיה חלוץ רביעי, אני לא מתאר לעצמי שיהיהו עוד טראנספרס ודווקא בחורף...
    כי אין מי להביא..אני חושב שבחורף הונס מתכנן להאריך חוזים לשוויני, וואן בומל......
     
  12. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    Aufwiedersehen
     
  13. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שטויות.
    קלינסי בחיים לא יוותר על פודולסקי למרות הכל. חוץ מזה שבאיירן הבינו שחייבים קאדר עם ארבעה חלוצים כי אי אפשר לסמוך על טוני, קלוזה ופודולסקי לאורך זמן וצריך מחליף הולם. אינ לא מאמין שהבחירה בדנובון האמריקאי היא הבחירה המוצלחת מכולם, אבל במקרה הזה חייבים להתחשב בנסיבות.
    אני לא זוכר יותר מדי מדנובון עצמו(אלא אם כן הוא שיחק במשחק ההירואי של ארה"ב נגד פורטוגל במונדיאל 2002, ובמשחק רבע הגמר נגד גרמניה), אבל אני מאחל לו המון בהצלחה בבאיירן.
     
  14. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    כן, אפשר להיות מרוצים, הקבוצה של קלינסמן התחברה, 20 נק' מתוך 24 נק' אפשריות בשמונת המשחקים האחרונים. איך שלא מסתכלים על זה, זאת ריצה. אז נכון שבדרך איבדנו נקודות מרגיזות שהיו בכיס שלנו, אבל אפשר כמו שאופיר אמר להיות מרוצים לקראת ההמשך באלופות ובקרבות המעניינים על אליפות החורף מול לברקוזן והופנהיים.

    לנדב, שוויני כל כך אפור שזה מעליב את המילה אפור. הוא לא מנסה לבעוט, לא מנסה לסכן ואפילו לא מנסה למסור חכם, אלא רק חושב איך להגביה ואיך לעשות את זה כמה שיותר לאט. הוא אכזבה בכל הספקט שציפינו ממנו כאשר היה צעיר וכריזמטי. יש לו יתרון על סוסה וקרוז בניסיון ובמלחמה בהגנה, זה כן. לא פלא שאצל היצפלד הוא היה שחקן ספסל\רוטציה. כאשר האלטינטופ יחזור, נחזור לסכן את השער גם מימין ונקווה לראות רוטציה כאשר שוויני יקבל שוב קצת יותר ספסל.
     
  15. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    אני לא מאמין שאחרי 7 משחקי בית אנחנו לא שומרים על שער נקי בבית אפילו פעם אחת. ומה שעוד יותר מעצבן אותי זה שאנחנו גם הקבוצה היחידה בליגה! שלא עשתה זאת העונה. אם אפילו נגד קוטבוס אנחנו לא מצליחים לשמור על שער נקי אז המצב שלנו רע. נכון שהשער של קוטבוס היה מיקרי לחלוטין והסיכוי שנספוג עוד שער כזה מתישהו הוא לא גדול. למזלנו זאת הייתה רק קוטבוס, למעשה קבוצת המילואים שלה כמעט מרוב הפציעות שלה. אסור פשוט להיות קבוצה שסופגת ללא הפסקה. היום הגענו ל-21 שערים לחובתנו, 21 זה בדיוק המספר שספגנו בעונה שעברה. אין שום דרך להסביר מה קורה עם ההגנה, פשוט אין, הרי זאת אותה ההגנה מהעונה שעברה.
    לפחות אנחנו עומדים על קצת יותר מ-3 שערים לזכותנו בבית. היה יכול להיות אפילו יותר אם טוני היה מגיע מפוקס היום. עם כמות החמצות כזאת אפשר כבר להכניס את פולדי להרכב במקומו. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו כל-כך הרבה החמצות במשחקים יותר חשובים וקשים מזה. ההבדל בין חלוץ לחלוץ גדול הוא במשחקים הבאמת חשובים, ובמשחקים הבאמת חשובים לא מגיעים ליותר מעשרה מצבי כיבוש. בדרך כלל מגיעים לאחד-שניים ולפחות אחד מהם צריך לכבוש, וכמובן שלא 1 מתוך 10. נקווה שהביקורת שלי עליו היא רק חד-פעמית והוא יפסיק להחמיץ ללא הפסקה.
    שני דברים שדי העסיקו אותי אחרי השער הרביעי (היה משחק לא מלהיב שלנו מאותו הרגע): הראשון הוא שוויני וזה רוברטו, שניים שחוזיהם נגמרים בקיץ הקרוב, שניהם ירדו עם פנים חמוצות לספסל (לפחות ככה לי נראה). כמובן שהחילוף היה כדי לשמור אותם ליום שלישי. אני חושב שאי הוודאות לגבי עתידם קצת מלחיצה אותם ורואים את זה גם על המגרש, שניהם עם משחק לא טוב התקפית, וזה גם מה שעשינו רוב המשחק, הגנתית אין בעיה (שוויני עשה את העברה בשער, אבל אין צורך להאשים אותו בשער).
    הדבר השני הוא טוני קרוס. אני קצת מבולבל מנער הפלא שלנו. ללא שום צל של ספק הוא כישרון אדיר. הוא יכול לתת משחקים טובים. הוא מסוקר יותר מידי, מדברים עליו יותר מידי, לפחות לטעמי. באיירן צריכה לדאוג לשקט סביבו. אני לא חושב שהיה לו משחק טוב אחד במדי הבוגרים של באיירן. הוא כן יודע לשחק ואפילו עשה זאת השבוע נגד הנבחרת הצעירה של איטליה, אבל לא רואים זאת לידי ביטוי בבאיירן.
    אני יודע שהפוסט הזה נראה פסימי אבל אפילו אחרי ניצחון יש לנו הרבה מאוד בעיות שצריך לפתור אותן כדי להגיע הכי רחוק שאפשר בכל המסגרות.

    צריך להביא בלם. מגן שמאלי/ימני (לא משנה לאם משחק בשני האגפים).