באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    כן, אפשר להיות מרוצים. אבל מצד שני צריך גם לזכור נגד מי שיחקנו. נכון, ריברי במשחק מצויין היום, כולל עבודה בהגנה, אבל גם היום הוא קצת התחיל לזלזל כשחשב שהמשחק גמור, אם כי עשה את זה פחות (ואני מקווה שזה בעקבות מילים מקלינסמן). טוני היה צריך לעבור היום את איבסביץ' בכמות השערים אבל הבקיע רק אחד ולא מסר אפילו אחד ולוסיו עם עוד קפיצת קרקס שלא פוגשת את הכדור כמו שצריך (היום הוא בכלל לא פגש אותו) וכל זה בגלל שהוא לא הולך נכון לכדור (הוא כבר לא ילמד). מצד שני, נראה שקלינסמן הפנים את הלקח והוא כבר לא עושה חילוף כפול (שהוא בעצם זעזוע לקבוצה) כשאין צורך, אלא נותן לקבוצה להתאקלם אחרי כל חילוף, אפילו עם זה רק דקות בין חילוף לחילוף.

    לגבי שוויני, סלע, זו בדיוק הגדולה שלו. הוא יודע להתאים עצמו למה שצריך. כשריברי היה פצוע הוא לקח על עצמו את ההתקפה, עכשיו שריברי חזר הוא יותר עושה עבודה אפורה וחילופי מקום. היו פעמים היום שהוא הלך לשחק קשר אחורי וזה רוברטו הלך לקו. כמה שחקנים יודעים לעשות את הדברים האלה.
    תשאל את ראשי ברצלונה איך זה לשחק עם מסי ורונלדיניו ביחד על המגרש ותבין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/11/08
  2. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    נדב, אילו מין טעונים אלו? לומר שבגלל ריברי שוויני זז הצידה בכל הנוגע ליצירתיות ועושה תפקיד אפור זה על סף המגוכח. גם הדוגמא שנתת עם ברצלונה לחלוטין לא רצינית, כי ריאל של זידאן ופיגו הניפה גביע אירופה ושניהם היו סופר יצירתיים. זה גם לא חייב להיות תמיד מושלם ומצליח, אבל בהרבה קבוצות יש שחקנים יצרתיים ואף אחד לא צריך להפסיק להיות יצירתי בשביל השני. דייגו לא מפסיק להיות יצירתי בגלל אוזיל וההפך וכו' וכו'.
    שאלטינטופ משחק הוא יצירתי, יוזם ומסוכן כל הזמן, תענוג. זה נכון גם לגבי קרוז ובולט אפילו אצל זה רוברטו ולא משנה איפה תעמיד אותו על המגרש והכי קיצוני זה מקרה לאם שהוא מגן ויצירתי, טכני ורץ הרבה עם הכדור. היינו, אין הוראה לא להיות יצירתי. צריך להיות יצירתי בכל הזדמנות שיש לך. זאת אומרת, למסור כדורי עומק ולנסות ליצור מצבי בעיטה לשער אותם שוויני לפני שנתיים ואחורה היה עושה. הוא ירד, איך שלא תציג את זה.

    אמרו כאן גם דברים לגבי לאם לאחרונה אליהם לא היה לי את הזמן הנדרש להגיב. זה הזמן. לאם עשה כמה טעויות ביורו, נחלש פיזית מעומס, פציעה ומי יודע מה, קורה לכל שחקן, אבל ככל שהעונה מתקמדת לאם פשוט ענק. הוא דומננטי, בוגר, וכמעט לגמרי נקי מטעויות בהגנה עד כדי על סף המושלם. בתהקפה לאם כל משחק מסכן את היריב, מבשל, כאילו שהוא משחק גם כקשר וגם כמגן. הוא מדהים העונה. מבחנתי הוא השחקן המצטיין של באיירן במחצית העונה הראשונה בלי ספק!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/11/08
  3. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוקיי אז אתה אומר שהוא לא מסתדר עם הרוצח הצרפתי??!!
     
  4. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    אין דבר כזה לא להסתדר, הם לא משחקים יחד באותו אגף אלא באגפים נפרדים. ריברי ולאם נותנים יופי של עונה יחד, אין שום בעיה. לל\אודו ושוויני זה האגף נגדי (היותר חלש). מעבר להחלפת מקומות מידי פעם בניהם, אין להם מה לא להסתדר יחד. הקבוצה בשלב הזה של העונה כבר די מחוברת, הכדור נע מהר מרגל לרגל והכל בסדר גמור. שוויני קצת יותר חלש מהאחרים זה הכל.
     
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לא מה שאמרתי. בטח לא בפוסט הזה. גם עניתי לסלע אבל זה לא עלה ואין לי כוח לחזור על זה שוב.
    בגדול - שוויני הוא אחד השחקנים הכי מגוונים שיכולים להיות (הוא כבר שיחק מגן בשני האגפים, קשר בשני האגפים, קשר אחורי וקשר קדמי - והכל ברמות הגבוהות ביותר). כשריברי איננו הוא עושה עבודה אחרת מאשר כשריברי ישנו. כשריברי על המגרש ומתפקד כמו שתיפקד היום אז שוויני עושה עבודה אחרת שלא רואים כשלריברי לא הולך הוא עושה גם דברים יותר התקפיים שבולטים לעין ותראה את המשחק האחרון או זה שלפניו (לא זוכר) ריברי היה תקוע, אז שוויני עשה הרבה יותר התקפה כולל בישול שערים ומצבים.
     
  6. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    סלע, קוטבוס זה לא פרופורציה, בא נראה את לאם בשלושת המשחקים האחרונים של הסיבוב.
    לגבי שוויני, כמו שאמרתי הוא צריך לשנות אווירה.
     
  7. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    יש עוד דבר שאתם לא אומרים אותו והוא היכולות ההתקפיות של לל/אודו, למרות שאודו בישל שניים מול קוטבוס (אם אני לא טועה שני הבישולים היחידים שלו העונה) הם לא מתפקדים התקפית ולשווינשטייגר קשה הרבה יותר. אני דווקא חושב שעדיף לשחק הפוך, ריברי מצד ימין עם לל שלא יעלה בכלל כי גם ככה הוא לא יודע מה לעשות עם הכדור ושוויני ולאם יפרקו מצד שמאל.
     
  8. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    כן, מה לגבי מהלך נגד שאלקה? או הכניסות נגד גלאדבך? בכלל מאז שבאיירן התחילו את גל הניצחונות לאם חד בהגנה ומסוכן בהתקפה. חבל שאתה לא רואה משחקים של באיירן.
     
  9. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא אודו בסדר פלוס מינוס בואו לא נשכח שאין דבר כזה 2 אגפים פעילים באותה מידה ראו ערך ברצלונה חלב או הנרי בהשוואה למסי לא נוגעים בכדור, או ביונייטד שרונאלדו חם גיגס לא קיים אז כן גם אצלינו שריברי חם כל האגף הימני(לל(גרוע) אודו(בסדר גמור) ושווייני(מיותר להרחיב..)) שקט ולו רק מהסיבה שהוא מוגבל התקפית לעומת השמאלי..
     
  10. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    סלע, במשחק של באיירן נגד שאלקה, השחקנים של שאלקה תמיד שיחקו דרך הצד של להאם ולא נעצרו על ידו. להאם העונה חלש מתמיד, אני מאמין כי לאחר החורף, הוא יכנס לשוונג שלו ונקבל שוב את להאם הנהדר, אך כעת לעניות דעתי זה פשוט לא זה. והניצחון נגד קוטבוס לא מביא לבאיירן כלום למעט שלוש נקודות, לא שיפור גדול בכדורגל, זאת אך ורק אנרגי קוטבוס שכל קבוצת בונדסליגה אוהבת להתעלל בה. עכשיו זה זמן האמת של באיירן מינכן, נגד באייר לברקוזן, נגד הופנהיים ונגד שטוטגארט, שלושה משחקים קשים אחד אחרי השני, במידה ובאיירן תיצא עם 9 נקודות משלושת המשחקים אני אוריד את הכובע !
     
  11. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    יוני, לאם היה חלש בקיץ ביורו וגם לאחר מכן בתחילת העונה. אבל! ככל שהעונה התקדמה הוא השתפר והפך לשחקן הכי טוב בקבוצה יחד עם זה רוברטו וריברי.

    תראה את הציונים שהוא מקבל במשחקים האחרונים. לא זוכר כבר טעויות וגולים באשמתו כמו לפני כמה חודשים.
    שאלקה הלכו מהאגף שלו? אופס, נראה שלא הלך http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
  12. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    אני לא מדבר על פעילות. אני מדבר על התפוקה. אגף ימין הוא אגף בעייתי מבחינה התקפית ויותר קל ליריבה להתכונן מול זה. אני חושב שזה עוד גורם שמשפיע על היכולת של שוויני. אודו סביר. אני לפחות ציפיתי ליותר. הוא לא מכוון, לא מדוייק ויותר מידי שקוף. התפוקה של האגף הימני שלנו שואפת לאפס.

    הפתרון לדעתי הוא אלטינטופ. אלטינטופ יכול להיכנס או לעמדה של שוויני כקשר ימני, או לעמדה של המגן הימני, או אפילו התפקיד שאותו חשבתי שבשבילו הביאו אותו: קשר אחורי. מחליף לזה רוברטו.
    אלטינטופ כמגן ימני יעשה לדעתי שינוי טוטאלי בצורת המשחק שלנו ויפתח את המשחק. המשחק צפוף ודי צפוי. עובר דרך צד שמאל. אלטינטופ יגוון את המשחק ויהפוך אותנו לקבוצה קטלנית. לצערנו עד שהוא יחזור לכושר טוב זה ייקח עוד מספר חודשים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/11/08
  13. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פה אני מסכים איתך כי יש שחקנים שמשלבים הרבה לב ויכולת כמו אלטינטופ שגם הטיעון(הדיי מתמטי)שלי לא נוגע אליהם.

    אבל בשביל שיבינו באליאנז ששווייני ביחד עם פולדי זה לא זה אלטינטופ צריך לחזור לכושר אחרי עוד פציעה קשה וקרוס(תוך כדי שהוא מוכיח את עצמו כמובן) צריך להתקדם מדרגה כבר העונה ע"י הצוות במקצועי.

     
  14. johnnie walker Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/08
    הודעות:
    2,350
    לייקים שהתקבלו:
    0
  15. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    אני לא מבין את הרצון של שוויני לעזוב.
    הוא לא שחקן גדול שיכול להרשות לעצמו לעזוב את הקן וללכת למדינה אחרת. אף אחד לא מבטיח לו שהוא ישחק. במיוחד בקבוצה כמו ריאל. וכמו שכולם יודעים, גרמנים לא משחקים בדר"כ מחוץ לגרמניה. אם הוא עוזב זאת תהיה נקודת מפנה רצינית בקריירה שלו: או שהוא יהפוך להיות שחקן גדול ובאמת יהיה מה שכולם מצפים ממנו, או שהוא יגרום להתרסקות של הקריירה שלו בישיבה על הספסל, בקבוצה כמו ריאל למשל אין חוכמות, או שאתה טוב ומשחק או שאתה לא מספיק טוב ויושב על הספסל.