באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    באלאק הצליח, אבל שוויני הוא לא באלאק.
    נכון, שוויני בריאל מדריד יהיה שחקן ספסל ואולי גם יפתח בכמה משחקים, אבל אם תסתכלו בזה דרך נקודת המבט שלו, תבינו שהוא כמו כל שחקן אחר בבונדסליגה חושק בלשחק בחו"ל כמה עונות. זאת חוויה לבחור צעיר. בכל צעד שעושים בקריירה יש ריסק, אבל אם מועדון מפואר כמו ריאל מדריד מציע לך חוזה, אז 99% מהשחקים פשוט לוקחים בלי להסס. לא הולך? תמיד אפשר לחזור לגרמניה. הסיכון בעייני השחקנים שווה את זה ובענק, הרי אם נחשוב לא להיות שליליים לרגע, מה יקרה אם הוא יחזור להיות מה שהיה לפני יותר משנתיים ויצליח בענק בספרד?
     
  2. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוייני בריאל מדריד רק יהרוס את עצמו.
    ריאל התחשמה בסוללת תותחים לאחרונה ואני לא מבין מנדוע הם צריכים גם את שויינשטייגר. וביננו,כמה מהם באמת פותחים בהרכב על בסיס קבוע. אם שוייני רוצה לחמם את הספסל של האימפריה הספרדית שיבושם לו. טעות גדולה מאודתהיה בשבילו לעזוב את בוואריה ועוד יותר יהיה לי עצוב לראות אותו עוזב.
     
  3. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    לדעתי האישית באלאק לא הצליח בצ'לסי, למעט לעשות כסף בצ'לסי הוא לא היה גדול.

    אני חושב שלשוויני יש יותר מידי על הראש. מצד אחד הוא צריך להתרכז בקבוצה שהוא משחק בה עכשיו. וגם כל כך הרבה קבוצות רודפות אחריו, הלחץ מראשי באיירן, ואוהדים אני בטוח שהם מזכירים לו שהוא שחקן בית, שטופח ביד חמה בבאיירן. הוא לא עסוק בכדורגל.
    הריסק עליו אתה מדבר הוא לא בדיוק נוצץ. יש הרבה שניסו והרבה פחות שהצליחו. שוב אם הוא יצליח כל הכבוד, אני אהיה בין הראשונים לברך אותו. אם הוא היה משחק בקבוצה אחרת בבונדסליגה אני לא חושב שהיה פה דיון בכלל, שוויני היה הולך ישר אל הגדולות. אבל בל נשכח שבאיירן מועדון פאר, לא פחות מריאל, ואני בטוח שגם כלכלית שוויני יכול לקבל את אותו הסכום.
    אני בטוח שהוא מוחמא מזה שהוא מחוזר על-ידי קבוצה כמו ריאל. אבל אני אישית לא מכיר אותו, אבל אם ניקח את האישיות שלו במגרש, מפחד מעט מאחריות, נותן לאחרים לעשות את העבודה. שזה אומר שהוא בעצם לא יעזוב, הוא יפחד לקחת את האחריות לידיים שלו, יקשיב בסופו של דבר לשיחות הרבות עם כל האנשים החשובים בהנהלה. יסכים לחוזה של 4-4.5 מיליון יורו וישכח מהרעיון של ריאל.
     
  4. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
  5. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    מעניין אותי לדעת מה אדונו חושב על זה?
     
  6. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    קלינסמן רוצה 4 חלוצים בסגל כמו בכל סגל נורמלי שזה המנימום. באיירן היו בכיף סוגרים עיסקה עם שטוטגארט על גומז והיו תוקעים לכם את הבכיין שרוצה לקלן כל הזמן, אבל כנראה שהחורף זה לא יקרה ולקלינסמן חשוב שיהיו 4 חלוצים בסגל (אם יגיעו פציעות וכו').

    עידן פודולסקי בבאיירן אולי יגמר בקיץ.

    לי חשובה הקבוצה ותמיד אמרתי ש 3 חלוצים זה מעט מידי ומסוכן בשל אדומים ופציעות. באיירן הביאו את הרביעי וזה כל מה שחשוב גם לעניות דעתי. הקבוצה מעל הכל.
     
  7. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    יכול להיות .....

    או ש....צריך לקרא בין השורות. לבאיירן נותרו עוד 3 משחקים לסוף הסיבוב, כולל 2 משחקים בליגת האלופות. מתמטיקה פשוטה מלמדת שיש לבאיירן עד הפגרה עוד 5 משחקים.
    אם כבר עכשיו יוודע שפודולסקי עוזב, הוא יזרוק זיין על המועדון, האוהדים יזרקו עליו וזה יפגע במועדון. להקפיא אותו ביציע יכול להיות פיתרון לא רע, אבל במקרה זה הקבוצה נשארת ללא חלוץ בק אפ. ושוב מדובר ב 5 משחקים ושיש לך שתי חלוצים שיכולים להיפגע ממגע קל ביותר, אתה חייב את פולדי בקבוצה כבק אפ.

    רב הסיכויים ידידי שהוא כן יעזוב בפגרה בלי שום קשר לגומז. דונובן ואולי אף ארשבין כבר יתפסו את מקומו.
     
  8. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו שצפיתי.
    אין שום סיכוי שבעולם שקלינסמן יוותר על בן טיפוחו. בבאיירן סך הכל רצו להגדיל את קאדר החלוצים הדל ולכן הביאו את הקפיטליסט. לא מחליף של פולדי ולא נעליים.
     
  9. Bayern`Lover Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/08
    הודעות:
    119
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד פעם הבכיין הזה שילך כבר אני לא רוצה לראות אותו עוד בבאיירן.

    הלוואי שילך בחורף, ושיבוא פאנדב מלאציו ונגמר הסיפור.
     
  10. 100%Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/08
    הודעות:
    537
    לייקים שהתקבלו:
    0
  11. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    כל יום ספקולציה אחרת, האמת ? נמאס !

    תנו לזמן לעשות את שלו. באיירן מינכן לעניות דעתי לא תשחרר אותו, כמו שקלינסמן כבר הודיע, והודיע כמה פעמים. "לפודולסקי יש חוזה בבאיירן מינכן, הוא ימשיך לשחק בבאיירן מינכן". אני בטוח שבסיום העונה פודולסקי ילך, אך עכשיו בחורף זה לא יקרה. פודולסקי כן בתוכניות של קלינסמן, וגם אם התוכניות של קלינסי מלמדות שפולדי שחקן ספסל, פודולסקי ישב על הספסל ויצטרך להתמודד עם זה. לא יכול להיות ששחקן ברמה של לוקאס פודולסקי, פותח את הפה פעם אחר פעם ואומר כמה שהוא לא מרוצה. שיתחיל לתת גז ולהיכנס לקצב משחק, אני בטוח שקלינסמן יתן לו את הדקות המגיעות.
     
  12. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    אני לא אוהב את נדב יעקבי כפרשן, אבל הוא מבין דבר או שניים בכדורגל ספרדי. למעשה הוא מבין אך ורק בכדורגל ספרדי. אני שמעתי אותו אומר שפודולסקי יעבור לריאל. זאת ספקולציה שלא שמעתי, והוא אמר את זה בוודאות, אני לא יודע אם להאמין לזה אבל זה מוסיף עוד עצים למדורה...

    בנוסף שמעתי שכנראה פודולסקי יפתח נגד סטיאווה, אז יכול להיות שזה בכלל לא הסוף שלו בבאווריה.
     
  13. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    טעות שלי.
    כנראה אני צריך לסדר את השמיעה.
    פודולסקי אפילו לא בסגל.
     
  14. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    כ"כ הרבה שערים העונה התחילו מפעולות של זה רוברטו שזה פשוט תענוג! כל פריצה שלו מצד שמאל היא חצי גול, שלא לדבר על חילוץ הכדור היפהפה שלו אתמול ברחבה שלנו שהוביל לשער השלישי. הוא וריברי מהווים קישור התקפי קטלני.
     
  15. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    צודק. 2 אלו מחזיקים אותנו ואני רוצה גם לציין את לאם באגף שמאל שלוקח חלק בבליץ מאותו הצד. אתמול מעט חלש ביחס למשחקים הנהדרים האחרונים שלו, אבל עדיין ווארלד קלאס. ריברי מחזיק את הקבוצה שלנו, פשוט כך. הוא הופך טוב מיום ליום ומשחרר את הכדורגל בזמן אחרי ששובר את כל ההגנה לגמרי לבדו. קלינסמן גם לומד לתפעל אותו בצורה יותר יעילה עם כדורי עומק שעובדים על יתרון המהירות שלו.