באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    זה רוברטו היה כל הקריירה שחקן התקפה ובעיקר התקפה. עכשיו הוא משחק 50 50. התפקיד של האוקראיני שונה לחלוטין. הוא קשר אחורי נטו. כסחן עם אופי מנהיגותי וכן, גם שערים הוא כובש עד כמה שראיתי. ריקודים ברזילאים לא תראו ממנו ואל תצפו גם.

    ונגיע לעיקר: יומיים לפני משחק העונה, האווירה מתחממת
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/12/08
  2. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    משחק גדול עומד בפני חניכיו של יורגן קלינסמן. אז נכון זו רק הופנהיים, אבל הופנהיים נראית כמו קבוצה שיכולה לשגע כל קבוצה עלי אדמות. חוד מרהיב עם איביסביץ' ודמבה בה אשר יכולים להיות גורם משמעותי ויהיו הגורם הבעייתי הגדול ביותר של באיירן במשחק הזה. אך על הגנת באיירן לעבוד שעות נוספות במשחק זה. אין ספק כי לקישור של באיירן מינכן ולחוד של באיירן מינכן יש את האמצעים לכבוש צרורות. אך הבעיה העיקרית של באיירן מינכן זוהי ההגנה, חוסר היציבות שלה, חוסר הניסיון של השוער שלה. למרות הNO NAMES של הופנהיים, זה יכול להיות גורם מרכזי במשחק. יורגן קלינסמן עומד בפני מבחן קשה, האם יעמוד בלחץ נגד חבורה רעבה, רצינית וחזקה.
     
  3. Bayern`Lover Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/08
    הודעות:
    119
    לייקים שהתקבלו:
    0
  4. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    טירוף מוחלט!!! רק מרשימת ההמתנה לכרטיסים אפשר למלא עוד 2 וחצי אצטדיונים בגודל של האליאנז ארנה!!! יאללה, שיתחיל כבר!

    http://www.fcbayern.t-home.de/media/images/sonstiges_08_09/270/hoffenheim_270.Xxx
     
  5. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פשוט לא ייאמן מה המשחק הזה עושה לגרמנים. מי האמין שהעולה החדשה תהווה עילה לביקוש של יותר מ-200,000 כרטיסים באליאנץ?!
    לא ייאמן.
     
  6. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לדברים יותר חשובים - הנהלת באיירן הודיעה שהיא מעוניינת להשאיר את זה רוברטו, שוויני וואן בומל והיא תשב עם כולם בחורף.
    לטעמי, הדבר החשוב הוא דווקא בעניין ואן בומל. הישארותם של השניים האחרים תלויה רק בהם בעוד ואן בומל מעוניין להישאר והישארותו תלויה ברצון המועדון.
     
  7. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    לגבי ואן בומל נדב, אני לא בטוח. דווח מספר פעמיים על חיזוק של אנאטולי טימושצ'וק האוקראיני לקבוצה בקיץ הקרוב. יורגן קלינסמן הודיע היום כאשר דיבר בראיון עם ערוץ הטלוויזיה DSF כי היו שיחות והשיחות נמשכות. לגבי הבדיקות הרפואיות הוא הודה כי זה אכן קרה. ואן בומל לאחרונה נופה מעט מהסגל, העדיפו בבאיירן לתת את הצ'אנס לאוטל או לכל שחקן אחר. אני אישית לא חושב שמארק ואן בומל בתור בן אדם עם המון רעב למשחק ורצון לשחק טוב ישב על הספסל של באיירן בזמן שטימושצ'וק יפתח בהרכב. על אחד מהם תצטרך באיירן לותר, אני אישית הייתי מוותר על טימושצ'וק עקב חוסר הניסיון למרות גילו המבוגר יחסית.
     
  8. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    איפה ואן בומל ישב על הספסל ונופה? זה קרה מזמן מזמן, לשני משחקים. קלינסמן הבין את הטעות ומאז ואן בומל משחק ומהווה את העוגן הכי חשוב בקבוצה (אולי בלבלת עם זה שנגד לברקוזן הוא לא שיחק - הוא היה חולה ולא נסע למשחק).
    ההודעה שהבאתי יצאה מההנהלה, ואן בומל אמר לא פעם שהוא מעדיף את באיירן וטימשצ'וק בכלל לא יבוא על חשבונו (אם הוא יישאר). סה"כ מה שאני לומד מהידיעה זה שאולי אולי יש שינוי בגישה אל ואן בומל. עד עכשיו רק ידענו שהוא רוצה להישאר - המועדון לא אמר כלום. עכשיו המועדון אומר. אם זה סתם מהפה ולחוץ אני לא יודע. אבל עדיין זה יותר ממה שהיה עד עכשיו.
     
  9. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ניצחון יוצא מן הכלל לקבוצה אתמול. משחק חלש ובכל זאת ניצחון חשוב שהראה ליריבה שלנו לאליפות מי בעל הבית בליגה. גם במשחק חלש שלנו אנחנו מנצחים.
    והמשחק החלש נובע מזה ששוב שבנו לשיטת "ריברי על הקו נגד כל העולם". משחק נוראי שלו, ולא בגלל שלא הצליח לו, אלא בגלל שהוא המשיך לנסות את מה שלא הלך. לא יודע אם זה הוראות של המאמן, או פחד של השחקנים או שריברי החליט לקחת הכל על עצמו. בכל מקרה זה לא טוב. שוויני היה חלש בעיקר בגלל זה. עובדה גם את בורבסקי שהחליף אותו אף אחד לא הרגיש. חבל שטוני לא ניצל את ההזדמנויות הבטוחות שלו לשערים, היינו יכולים להוליך את הטבלה.
    משחק יוצא מן הכלל לואן בומל. פשוט עוגן באמצע המגרש (למרות כמה מסירות שלא הגיעו לכתובת) עבירות כשצריך, סחט עבירות כשצריך (גם כשלא ממש היתה עבירה) ומנהיג את הקבוצה. פשוט תענוג.
    מילה טובה מאוד גם ללוסיו וואן בויטן שעשו עבודה יוצאת מגדר הרגיל, גם במשחק הקודם נגד לברקוזן.
    והכי חשוב, הראנו אופי. איך אמר אחרי המשחק שטפן אפנברג "באיירן טיפוסי". ניצחון גם כשלא הולך עם הרבה כח ונחישות.
    על השופט האידיוט לא ארחיב את הדיבור.

    נ.ב.
    הנקודה החלשה שלנו העונה מסתמנת כמאסימו אודו. כל כך הרבה הרמות שהלכו לשום מקום ובזמנים מיותרים מצד אחד ולא פעם ראשונה שאנחנו סופגים שערים בגלל או עליו ונותנים לקבוצות היריבות מצבים טובים בגללו או עליו מצד שני. אתמול שתי החלקות שלו הביאו למצב ועוד חצי מצב, ובגול הייתי מצפה ממגן איטלקי שיהיה קצת יותר חזק, אפילו שחטפת את הדחיפה מאיבסביץ', יותר מזה הייתי מצפה ממנו לא להגיע למצב שבו איביסביץ' בכלל יכול לדחוף ולהפיל אותו. וכאמור, כל הדברים האלה לא פעם ראשונה העונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/12/08
  10. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    אני רק רוצה להוסיף על אודו.
    כפי שזה נראה התגובה של אוהד מילאן פה הייתה נכונה, הוא לא מה שציפינו שהוא יהיה. הבחור מאוד שבלוני במשחק שלו, אין הפתעה, תמיד עושה אותו דבר. ההרמות זה משהו לא נורמלי בכלל, יש לו רק 2 בישולים העונה ושניהם הגיעו נגד קוטבוס, הוא נורא איטי, הוא בהחלט חור מצד ימין, אבל עם כל זאת עדיין הוא כנראה יותר טוב מלל.
     
  11. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לזה תוסיף, שהבחור בן 32, לבטח לא רץ כמו שאר קשרי\חלוצי הבונדסליגה בקבוצות היריבות. באיירן צריכה להצעיר את הסגל שלה, נקודה. זה לא יעבוד במשחקים הקריטיים בליגת אלופות- אני מקווה שנצליח לסחוב כמה שיותר באירופה, כי כמו שזה נראה אתמול- מהירות זה רחוק מלהיות הצד החזק בסגל הבווארי.
     
  12. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה ראית איך מלדיני או ליזאזרו רצו בגיל 32? תבין, זה לא הגיל כמו שזה אודו שגם בגיל 28 לא היה שווה יותר מידי. הוא מעולם לא היה בקנה מידה למגן גדול כמו מלדיני או לאם, זאת הבעיה.
     
  13. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק הלא טוב שלנו נבע ממון עצבים של כולם להוציא את לוסיו וואן בומל שהיו נהדרים ושקטים מאד במשחק שלהם, כל הכבוד לקבוצה המוזרה הזאת של הופנהיים שבאמת באה לאליאנז ולא חטפה מה שציפיתי שתחטוף היפך הצליחה לגרום לנו להראות עצבניים ולא חדים.

    לגבי ריברי יכול להיות שהוא לא היה משחק איי איי(בכל זאת בשר ודם לא??!!) אבל השמירה ותשומת לב שהוא לוקח הביאה את להאם להיות חופשי לא פעם ולא פעמיים לאורך המשחק.
    ריברי צריך להמשיך לקחת הכל עליו ומשחק אחד לא צריך לשנות את זה.

    דיברתם על אודו?? תתחילו משוואייני הנקניק הזה(סלחו לי על הביטוי) הבנאדם משחק עם 20% חשק לא בא לקבל כדור מסתבך שזה כן מגיע אליו איכשהו וביחד עם אודו(לא מה שציפיניו אבל עולה על לל בכל פרמטר שזה מגיע לאיכויות) יוצר צד ימין בינוני מינוס.

    בכל מקרה מברוק לנו על הנצחון יש לנו עוד 2 סופר קלאסיקו שהחשוב מבינהם משימה מאד קשה בצרפת - תיקו עם שערים ומעלה(בע"ה!!).
     
  14. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שווינשטייגר פשוט חלש ביותר העונה. אני לא מבין מה קורה לו, אין שום יצירתיות, שום התלהבות, שום כלום. השחקן הזה פשוט נעלם. זה מוזר, כי עדיין מדובר באחד השחקנים הכי משמעותיים בבאיירן, אבל הוא לא נותן לאוהדים ובעיקר לקלינסי להאמין בו- האחרון הוציא אותו אתמול בדקה ה-60 ואם תשאלו אותי? זה היה צעד מתבקש. באסטיאן חייב לחזור לעצמו, אחרת נהיה בבעיה בשלבים היותר-מכריעים.
     
  15. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל שוויני הוא מצעירי הסגל ולטענתך הסגל מבוגר מידי וצריך להצעיר אותו, לכן זה סותר.
    במילים אחרות, זה מראה שזה לא הגיל אלא התרגיל. שוויני בגיל 24 לא עושה דבר או חצי דבר שעושה וואן בומל בגיל 30 או טוני בגיל 31.