באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מה שכנראה סולל סופית את דרכו של הקפטן המצויין שלנו החוצה מהקבוצה.
     
  2. Bayern`Lover Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/08
    הודעות:
    119
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה חדשות טובות, זה רוברטו שחקן ענק עם הרבה ניסיון.
     
  3. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא באמת קפטן נפלא. יש בו כל מה שצריך להיות בקפטן. הוא קשוח, חכם, מפחיד את היריב ועומד על שלו ועל טובת הקבוצה מול השופטים.

    רק שהעונה יש ירידה ניכרת ביכולת שלו מהעונה שעברה תחת היצפלד. משום מה היצפלד יודע להפעיל קשרים מסוגו כמו שהוא הפעיל נהדר את אפבנרג טוב מכולם. בעידן קלינסמן הכדורגל שונה וזה הולך פחות. הפרידה בסך הכל מתקבלת על הדעת.
     
  4. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אני דווקא חושב שהוא השנה אפילו יותר טוב מאשר בעונה שעברה.
     
  5. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נימוק יתקבל בברכה כיאה לפורום שלנו http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx

    מה שכן כמובן שבחירה באחד מהם סולל דרך של השני החוצה. שחקן במעמד של שניהם לא ישב על הספסל.

    במי אתה היית בוחר שישאר, כאשר הקבוצה החליטה שצריך להצעיר את מרכז המגרש לפחות ב 50%?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/2/09
  6. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לא יכול לנמק. ככה אני רואה את הדברים. לדעתי השנה הוא אפילו יותר טוב מעונה שעברה. כדי שאוכל להסביר, אתה צריך לראות איתי משחק (אפילו עדיף באיצטדיון, במיוחד בתפקיד שלו) ואז אני יכול להראות לך. גם אתה לא מסביר למה השנה הוא פחות טוב, לטעמך.

    לשאלתך השניה. מאוד אהבתי את טימושצ'וק כשראיתי אותו פעם ראשונה. ויעידו הפוסטים שלי כאן בעניין (אולי אפילו אוריטוטי זוכר). אבל, אני לא חושב שהוא יכול להחליף את זה רוברטו או ואן בומל. אני לא חושב שיש לו את האיכויות ההתקפיות שיש לזה רוברטו (לא חושב שיש בעולם קשר דפנסיבי שיודע לעשות מה שזה רוברטו עושה בהתקפה), לכן הוא לא יכול לבוא על חשבונו. מצד שני, אני גם לא חושב שיש לו את היכולת להנהיג כמו ואן בומל (אם כי הוא הקפטן של זניט, אז אולי כן) ואני גם לא בטוח שיש לו את ראיית המשחק שיש לואן בומל מבחינת ניווט המשחק כשהכדור כבר ברגליים של הקבוצה. אני חושש שהוא מצויין כמחלץ כדורים ומתקל, אבל לא בטוח שהוא יודע לנווט כמו שואן בומל יודע לעשות. גם כאן, אני מודה שאני לא מכיר את השחקן מספיק טוב ואולי אני טועה.
    לכן, אם לוותר, הייתי דווקא מוותר על טימושצ'וק. מכיוון שהוא מגיע וזה מעשה עשוי, אז כנראה שאין ברירה וואן בומל צריך ללכת, כי את זה רוברטו הוא בטח לא יכול להחליף. מצד שני, אפשר לחשוב גם על שיטה אחרת שבה שני הקשרים האחוריים עושים פחות התקפה ואז הוא וואן בומל כן יכולים לשחק ביחד. בכל מקרה, קלינסמן לא כל כך רוצה את ואן בומל, מאז המשחק בדורטמונד והוא כנראה יעזוב.
     
  7. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה מציג את הדברים בצורה עניינית. לטעמי כן יש נסיגה ביכולת של וואן בומל איפשהו. כמובן שעדיין בכל הנוגע למיקום על המגרש בלי הכדורגל והחורים שהוא עוזר לסגור - זה אף אחד לא יקח ממנו. מדובר באינטיליגנציה של שחקן שאי אפשר ללמד. לא פלא שהיצפלד התעקש עליו בעמדה.

    רק דבר אחד. כמה באמת עוד אפשר לסחוב עם זה רוברטו וואן בומל באמת ברמות הגבוהות? הגיל מטיב עם שניהם בכל הנוגע לחכמת המשחק, אבל לטעמי מטיב עם זה רוברטו בכל זאת קצת יותר בהבט הפיזי. ריענון בעמדה יחייב אם לא מעונה הבאה אז בזאת שאחריה. גם זמנו של אוטל כבר כמעט הגיע והבשלות של הבחור זה עניין של זמן לא ארוך מידי.
     
  8. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    בנתיים, כמו שהם נראים, שניהם עדיין ברמות הגבוהות ביותר. שנה הבאה, אלוהים גדול.
    לגבי אוטל, הוא לא יהנה מזה שואן בומל יעזוב. הוא ימשיך להיות המחליף של הקשרים האחוריים.
     
  9. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הרשו לי להתערב.

    ואן בומל וטימוצ'וק כן יכולים לשחק ביחד, כמו שאמר נדב כברירה אחרונה.
    אבל זה יביא לעומס הרבה יותר גדול על ריברי ושוייני בעשיית ההתקפה, וממוצע השערים שהקבוצה מבקיעה צפוי לרדת לעומת העונה הנוכחית.
    במצב כזה, ואן בומל ישחק כמה מטרים מעל לעמדה 6, ויקח על עצמו חלוקת הכדורים להתקפה.

    ומה יעשה זה רוברטו אז?
    תשובה: קשר שמאלי מחליף לריברי. מעטים שמאמינים ומהמרים על קשר בגיל 36 בשנה הבאה שיוכל להוביל קבוצה בסדר גודל כזה כשחקן הרכב.
    זה רוברטו גם מסוגל לתפקד כמגן שמאלי מחליף ללאם - שבינתיים אין לנו. הרי הוא עשה את זה העונה במספר משחקים.

    משמעות: ואן בומל וטימוצ'וק כן יכולים לשחק יחד בהרכב, במיוחד למשחקי צ'מפיונס, כאשר באיירן זקוקה יותר לשמור על שער נקי מאשר לשים רביעיה ליריב.

    הכל טוב ויפה, אבל כנראה שמסר החבוי בין השורות הוא שואן בומל אומר SERVUS בסוף העונה.
     
  10. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אני לא אצטער על עזיבת ההולנדי: לא חושב שהוא מהטופ הארופאי ואין מה להשוות בינו לאפנברג, כפי שלפעמים נטען בפורום. כנראה שבסוף העונה שוב נתחיל על הדיון הסוער לגבי זהות הקפטן הבא...
     
  11. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    הסרט יעבור כנראה לזה שתמיד מקבל אותו בזמן שההולנדי לא משחק - לוסיו.

    גם אני לא רואה את וואן בומל וטימוצ'וק על אותו מגרש באותה קבוצה. הם משחקים לחלוטין על אותה משבצת הקשר הדיפנסיבי. אולי נדב צודק שעדיף להשאיר את וואן בומל בהרכב יחד עם זה רוברטו עוד עונה, כי הם באמת צוות מנצח. לתת לטימוצ'וק ואוטל עוד שנה המתנה ושיסייעו זמנית כמחליפים. זה לא בלתי ניתן לתפיסה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/2/09
  12. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    כפיר אתה יודע מזה מזכיר לי?
    שאתה פוגש בחורה, מתאהב בה ולמרות שהיא בחורה טובה ואתה יודע את זה, אתה בוחר לרעות בשדות זרים ובכך למעשה אתה מסיים את הקשר עימה.
    אחרי זמן מה אתה פתאום מבין שזה טעות וכמה אתה מתגעגע אליה ורוצה לחזור ....אבל היא כבר מצאה משהו אחר.

    מנ"ק המבט שלך ואן בומל הוא אולי אוברייטד מנ"ק המבט שלי ועוד כמה חברה כאן כנראה הוא שחקן מעולה שאת התפוקה שלו רואים בהרבה דברים קטנים שמעבר לסטטיסטיקה.
    גם ההשוואה לאפנברג לא הכי נכונה, שני שחקנים שונים בסופו של דבר, אבל כנראה שאתה שוכח שגם אפנברג לא היה תמיד טוב. לדעתי אתה הפכת את אפנברג לסוג של אוברייטד. הוא היה שחקן נפלא, אבל גם ואן בומל כזה.

    לגבי טימושצ'וק, כבר דיברנו על זה, מילא היה מגיע שחקן צעיר יותר, מילא היה מגיע שחקן שמשחק קבוע ברמות הגבוהות ביותר (עם כל הכבוד לליגה הרוסית ולשנה האחרונה שבה הוא שיחק באלופות), מילא...
    בדיעבד אולי הוא יהיה טוב כמו ואן בומל ואולי לא, מה שבטוח הוא יצטרך תקופת התאקלמות, עם השפה גם לא יהיה לו קל, ככה שנצברו יותר מינוסים מפלוסים בעיסקה הזאת לדעתי.
    לא יודע, הזמן יראה אם זאת היתה ההחלטה הנכונה.
    ולמרות שאני כאוהד של קבוצה מתחרה שלכם ממש לא סובל את הסוס הפראי הזה הוא יחסר לציביון של הליגה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏10/2/09
  13. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    איך אפשר להשוות בין ואן בומל לאפנברג, זה פשוט אבל לגרמני. מה ואן בומל הביא לבאיירן? אפנברג הביא לבאיירן כמעט כול תואר אפשרי.

    ואן בומל כבר מזמן לא שחקן לרמות הגבוהות, הוא אולי טוב לליגה הגרמנית, אבל באירופה הוא לא שווה כלום. נכון שאני לא מחבב אותו במיוחד, לדעתי שחקן מלוכלך ואגרסיבי על יתר המידה, ולא אחראי.

    בקשר לזה רוברטו הוא באמת אגדה, הוא ההבדל בין באיירן של שנה שעברה לבאיירן של לפני שנתיים, אבל גם הוא כבר גמר את הסוס, עם כול הכבוד.

     
  14. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    אני לא אתווכח איתך לגבי וואן בומל כי כאן הדעות חלוקות לכאן או לכאן, זה כבר עניין של טעם וסגנון. אם מישהו יגיד שהוא חלש, אני לא אתווכח איתו כי אולי זה נכון. לדעתי לא.

    אבל אני כן אתווכח איתך ובענק לגבי זה רוברטו. עם כמה מדהים שזה נשמע, הבחור לא גמר את הסוס ובדיוק ההפך. לא יודע איך זה אפשרי בגילו, אבל הוא טוב יותר ממה שהוא היה בעבר! הוא רץ יותר מהצעירים וטוב יותר מכל שחקן אחר בקבוצה למעט ריברי העונה בהתקפה. שלא נדבר על ההגנה, הבחור עושה הכל.

    אני לא האמנתי שבגיל 36 הוא יהיה שווה משהו. פשוט בלתי נתפס. השחקן הכי חשוב שלנו אפשר לומר, מדהים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/2/09
  15. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בוא נוציא את ריברי רגע מהתמונה כי הוא באמת השחקן הכי חם בעולם ביחד עם הארגנטינאי מברצלונה,אבל זה רוברטו הוא אכן מספר אחת שלנו השנה ביכולת, בהקרבה ובערך המוסף שהוא מביא איתו פשוט הלב והנשמה של באיירן אין מילים אחרות.

    לגבי ואן בומל אפשר להתווכח בקשר ליכולתיו אבל נאמר כאן מקודם שטימושצ'וק לא יוכל להיות מנהיג במרכז המגרש וככה אני חושב גם, ופה עולה השאלה לא היה עדיף ללכת חזק ובכל הכח על שחקנים כמו צ'אבי אלונסו,ג'רמי טולאלן(הפספוס הכי גדול שלנו ביחד עם גומיס מסט.אטיין),או בהנחה(דיי קלושה) שפברגאס יעבור לבארסה אז ללכת על יה יה טורה??!!