באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ועם כל סיר הלחץ והמתח באוויר שהולך בבירה הבווארית בסוף עוד יביאו לנו את הבונקריסט מנתניה שרק יודע לתת ביקורת מארץ הקודש...
    http://www.bild.de/BILD/sport/fussball/bun...nsmann-los.html


    בכל מקרה,משחק חשוב נגד האנובר שאמור להיות מבחינתי הסיפתח להדרדרות והמפלה הגדולה או העליה שלנו חזרה אל הצמרת.

    מה שמאוד מוזר הוא שהולי הונס בסיום המשחק מול לברקוזן אמר שהוא מאוד מרוצה מהשחקנים ומכך שהצליחו להפגין ווינריות וכמעט לחזור.
    אולי זה דבר נכון אבל מה לגבי ה-60 דקות הראשונות?
    אני מאוד מקווה שמישהו נתן שם כמה נאבוטים בראש של השחקנים לאחר המשחק למרות מילותיו של הג'נרל מנג'ר.
    דמיקליס חייב לרדת לספסל ביחד עם לוסיו. חייבים לתת להגנה אחרת לנסות את מזלה ביחד עם קצת פלסטיק שאותו צריכים להרגיש לוסיו ומיקו...

    אני חושב שהבעיה היא לא זה רוברטו שלדעתי דווקא כן עושה את העבודה המצופה ממנו,עם זאת שהוא שחקן מרכז\אגף הוא עושה עבודת הגנה לא רעה ואסור לשכוח את ההצלות שהוא נותן מהקו כל פעם.

    ושוב הסוגיה היא ריברי,למה הכל נשען על הצרפתי? הנוסחא פוצחה והגיע הזמן לבשל נוסחא חדשה. עם כל הכבוד ויש כבוד שניים צריכים לנהל את המשחק ולא רק הצרפתי.
    עוד בעיה שפשוט מרגיזה אותי זה המצב שלנו בבעיטות מחוץ לרחבה,ואני שואל,למה אתם לא בועטים מחוץ לרחבה? ממה אתם מפחדים? למה כל הזמן ללכת דרך אגף שמאל ששם ריברי לעתים מסתבך. יש המון אפשרויות לחדור את ההגנה וזה ממש לא רק דרך משחקי אגף!
    יש לנו בועטים מצויינים כדוגמת שויינשטייגר,אלטינטופ,ריברי,בורובסקי והם חייבים לבעוט יותר מחוץ לרחבה. גם במחיר שהכדור ילך החוצה,לא תנסו,לא תבקיעו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/3/09
  2. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    היום חשוב לציין שהמשחק מול האנובר בסכנה של ממש כאשר ריברי, טוני וואן בומל שהם הלב של הקבוצה (לטעמי) לא יעלו למגרש (וואן בומל בגלל צהובים). גם בורובסקי שיכול אולי היה למלא את העמדה של ואן בומל לא יהיה כשיר למשחק היום. אם האנובר ישחקו נכון הם גם יכולים להוציא תוצאה טובה במינכן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/3/09
  3. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אפשר גם לעשות את הדברים כמו שצריף,ואז בכל מקרה הפתעה יזכו לראות(למרות שהרבה מחכים לה בקוצר רוח אפשר לומר).

    יש אופציה שלהאם,ואן בויטן,לוסיו,אודו בחוליה האחורית ואז מיקו קשר אחורי,זה רוברטו מאחורי החלוצים עושה קסמים,חאמיט ואודו תוקפים מימין,שווייני ולהאם משחזרים ימים קסומים ממונדיאל 20006 בשמאל, ובחוד קלוזה יבקיע!! פולדי יפריע,ויהיה בסדר (;.

    וסך הכל מעניין לראות את החברה שיעלו היום למגרש מנצחים,ועושים את העבודה כמו שצריך כי אחרי הכל עדיין עדיפות לנו בסגל השחקנים,ואין שום סיבה שקלינסי לא יפתח רצף נצחונות היום(רהצף שאמור לסדר את כל הסלט הזה שהכנסנו את עצמנו בבונדסליגה השנה).

    אבל לפני הכל האנובר תחילה...
     
  4. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    מישהו יודע מה קורה היום עם הדשא באליאנז ארינה? פשוט זוועה!
     
  5. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזו הצגה עם המון סטייל פותחת רצף,רצף שממנו נצא אלופים!

    14.03.2009 VfL Bochum v Bayern Munich
    21.03.2009 Bayern Munich v Karlsruher SC
    04.04.2009 VfL Wolfsburg v Bayern Munich
    10.-12.04.2009 Bayern Munich v Eintracht Frankfurt
    17.-19.04.2009 Arminia Bielefeld v Bayern Munich
    24.-26.04.2009 Bayern Munich v FC Schalke 04
    01.-03.05.2009 Bayern Munich v Borussia Mönchengladbach
    08.-10.05.2009 FC Energie Cottbus v Bayern Munich
     
  6. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    צריך לקחת הכל בפרופורציות. בסך הכל ניצחנו קבוצה גרועה. פשוט גרועה.
    לדעתי לא הייתה תצוגה, לא ראינו מהלכים, ראינו ארבעה שערים בנגיחות מארבעה מצבים נייחים. 2 בישולים לשווינשטייגר כמעט מאותה הזוית, זה רוברטו עם שני בישולים זהים רק מהכיוונים הנגדיים (אני מחשיב את זה מצב נייח בגלל שזה רוברטו הוציא כדור קרן קצר, החזירו לו והוא הרים). אלטינטופ עם שער של קצת מזל (וזה כמובן חלק מהמשחק) ובסך הכל לא ראינו משהו מיוחד. ראינו טעויות של דמיקליס כמו בכל משחק בזמן האחרון. ראינו שטויות בהגנה, אולי זה בגלל הדשא ומזג האוויר. נכון ראינו נצחון יפה ומרשים 1-5 אבל צריך לקחת הכל בפרופורציות.
    פודולסקי מקבל דקות משחק ונראה שהוא עדיין זוכר משהו, היה מאוד פעלתן במחצית הראשונה, בשנייה נחלש למרות השער. סחט עבירות ונראה לא רע. אבל אפשר היה לראות עד כמה הוא חד-גוני כאשר בעט בשמאל מזוית לבעיטה בימין, בנוסף, אם אתה יודע שאתה לא יכול לבעוט מהמצב הזה בצורה שתיצור שער תבדוק וכמעט בוודאות תמצא שחקן, במקרה הזה מירו שעוד פעם נתן משחק מצויין.
    נקווה שהשער בסוף של מיקו יתן לו קצת יותר בטחון.
    אלטינטופ נפצע. חבל. הוא התחיל להיכנס לכושר משחק היום וחבל אם נאבד אותו שוב לתקופה ארוכה.
    דונובן, שמעתי שהוא עוזב. אני בכלל לא זוכר שהוא נגע פעם בכדור.
    עלתה לי היום שאלה. האם באמת יש לנו ספסל איכותי? אני חושב לעצמי ואומר שאולי לא. בהתקפה יש את פודולסקי שפעם מתחשק לו לשחק ופעם מתחשק לו לבכות, מבחינת הקישור ההתקפי הבעיה אפילו יותר רצינית, מלבד בורובסקי אין לנו אף אחד (אלטינטופ היה פצוע הרבה זמן, ועכשיו גם לא ברור כמה זמן ייעדר). אז את מי אפשר להכניס כשצריך קשר יצירתי מול בונקר? כמו בהרבה משחקים השנה. מגנים, יש לנו מישהו בכלל? מאלתרים עם זה רוברטו. שחקן שכמו למשל היום שיחק מתחת לחלוצים בחלק מן המשחק. הדבר היחיד שלא מדאיג מבחינת הכמות והאיכות התאורטית זה הבלמים.


    וולפסבורג בחוץ זה אחד מהמשחקים הכי קשים שיש! היא לא הפסידה משחק בית אחד! והיא קבוצת הבית הטובה בבונדסליגה! 10 נצחונות ב-11 משחקים! איבוד נקודות שם יכול לערער את המערכת לפני משחקי ליגת אלופות שיבואו בדיוק אחרי.
    שכחת גם להוסיף שמקומנו ברבע גמר ליגת האלופות כמעט מובטח אז יש להוסיף את התאריכים.
    08.04.2009 /.07 המשחק הראשון.
    15.04.2009 /.14 המשחק השני.
    נכון שבטווח יש משחקים מול פרנקפורט ובילפלד שהם לא קשים במיוחד אבל זה עדיין עומס.
    גם שאלקה זאת משוכה לא פשוטה, זאת אפילו משוכה קשה. למרות שזה בבית ולמרות שכבר ניצחנו אותם בחוץ.
    אני אוותר לדבר על מקרה ובו נעבור לשלב חצי גמר ליגת האלופות.
    נקווה שבמחזור ה-31 נהיה מוכתרים לאלופים כי לברקוזן, הופנהיים ושטוטגארט מחכות לפינלה של העונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/3/09
  7. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האתגרים הכי גדולים של באיירן מגיעים דווקא במחזורי הסיום. אני מאוד מקווה שבאיירן תצא לדרך של ניצחונות כרגע- צריך לאסוף כמה שיותר נק' כדי לספק לחבר'ה עוד קצת אוויר לנשימה לקראת הסוף.
    נכון שלא היה משחק סוחף ומצויין של הבווארים, יחד עם זאת- ניצחון יפה, רואים שלכבוש שערים השחקנים לא שכחו, ובינתיים זה נראה לא רע.
    מקווה שהרטה תיפול לאט לאט. דווקא אצלה המשחקים הקרובים יותר קשים על הנייר.
     
  8. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מצטער להיות תמיד שונה מכולם, אבל זה אני.
    אני מאוד מרוצה מהמשחק היום. נכון, זה רק האנובר, אבל זו הייתה רק קלן, ורק ברמן ב - 10 שחקנים שכמעט ולא ניסתה לתקוף, ורק הרטה ורק בוכום ורק ורק וחוצמזה האנובר ניצחה בצורה צודקת במיוחד את לברקוזן רק בשבוע שעבר והיא בשליש העליון של הטבלה לשנת 2009 (לפני היום). ואולי בכלל האנובר הייתה היום כל כך חלשה בזכותנו?
    למרות שהאנובר באה לעשות בונקר ולצופף (ואין לי טענות כלפיה), בדיוק כמו קלן והרטה וברמן אחרי שנאלדו הורחק. והם אפילו הצליחו לגנוב גול מטעות משותפת לאודו ולוסיו. ובכל זאת, היום ראינו משחק התקפי מגוון של באיירן. פתאום היו לנו שני צדדים להתקפות, גם ימין, גם שמאל ואפילו מהאמצע. פתאום שוויני מראה שהוא זוכר לשחק כדורגל ולהנהיג התקפה. פתאום אודו לא רק מגביה כדורים מקו האמצע. פתאום כדורים נייחים מניבים דברים.
    והמבין יבין.
    מילה טובה גם לפולדי. היה טוב מאוד היום. ועוד מישהו שממש מגיע לו מחיאות כפיים זה מירו קלוזה. הדקה היתה 85, כבר 4:1, הכל גמור, הבחור רץ לאחור ונלחם על כדור ליד קו האמצע כאילו זו דקה עשירית ועדיין 0:0 וכשהשופט נותן חוץ לרעתו הוא מתעצבן, כאילו שזה משנה משהו. ככה נראה שחקן של באיירן.

    נכון לא הכל היה ורוד. מיקו ממשיך עם הטעויות. גם לא ברור לי למה דווקא דונובן צריך לשחק (כשכולם יודעים שזה המשחק האחרון שלו - הפעם באמת). לא עדיף לתת קצת דקות למישהו שאולי עוד נזדקק לו השנה? ובכל זאת, הלוואי תמיד היינו נראים ככה. בלי שום תעלולים ודברים מרהיבים אבל עם משחק צוות נהדר ומגוון. אישית גם הייתי מכניס את ברנו 10 דקות קודם ובמקום לוסיו. לוסיו כמעט ולא נח העונה ולברנו מגיע עוד כמה דקות, אם אנחנו רוצים ממנו משהו.


    ועוד עניין אחד. מאז החזרה מהפגרה אני משתדל לעקוב קצת אחרי מר באומיוהאן. ואני ממש מרוצה מההחתמה הזו. שחקן עם בעיטה אדירה, שורף שטחים ומתקל מצויין, ובשני המשחקים האחרונים גם עם בישולים נהדרים שמראים שכדורגל יש לו. הוא צעיר, הוא רוצה, הוא יודע את מקומו הוא מבין שהוא לא בא להרכב ולא ככוכב (כמו שבאו למשל שלאודרף או פולדי) והוא בא בחינם. יחד עם טימושצ'וק (וגם אם זה רוברטו ישאר עוד עונה) הם יכולים להוות חלק לוחם מעולה לקבוצה שיודע גם לתת תרומה מקדימה.


    סליחה שאני נודניק, אבל נזכרתי בעוד משהו.
    אני בד"כ לא נוהג לנסות ולנבא את העתיד. אבל הסתכלתי היום בתוכנית ל 4 או 5 המשחקים הבאים של הצמרת. לנו יש את התוכנית הכי קלה, ובהרבה. אם אנחנו נעבור אותה כמו שצריך ונצליח לעלות למקום הראשון ולפתוח פער קטן אז כשנגיע למסוכות הקשות בסוף יהיה קשה לעצור אותנו. לדעתי, מצב הסיכויים לזכיה באליפות שונה בין זה שבאיירן מובילה ב - 3 נקודות לבין זה שבאיירן מפגרת ב - 3 נקודות. הסיכוי למהפך הרבה יותר גדול במקרה השני מאשר בראשון. (דרך אגב, לא רק אצלנו, גם במדינות אחרות).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/3/09
  9. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    יש לי בעיה עם השוואה שלך.
    מצד אחד יש את האנובר הביתית שאם היו לוקחים רק את המשחקים הביתיים היא הייתה ניצבת בחצי העליון של הטבלה, בהחלט מכובד, ומראה על קבוצה טובה. אבל מן הצד השני אנחנו רואים קבוצה שלא ניצחה משחק אחד בחוץ, כבשה שישה שערים וספגה עשרים ושבעה (לא כולל היום), קבוצה שמבזה את עצמה, קבוצה גרועה. אז לבוא ולכבוש חמישיה מול קבוצה שסופגת בממוצע בחוץ כמעט שלושה שערים למשחק זה לא משהו מיוחד.
    משחקים בהם האנובר הובסה בחוץ: הרטה 0-3, שאלקה 0-3, לברקוזן 0-4, קוטבוס 1-3, פרנקפורט 0-4. בהתחשב בכך שאנחנו הקבוצה הפורייה בבונדסליגה חמישה שערים זה לא משהו מיוחד מול הגנה שערוריתית של האנובר.
    זה נכון שאנחנו גורמים להאנובר להיראות חלשה, אבל צריך לזכור שהאנובר משחקת חלש בחוץ באופן עקבי.

    האם בסוף ניסית לרמוז על זה שיש קושי בסידור המשחקים?
     
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ראשית, לא התפעלתי מהחמישיה שהבקענו. דרך אגב, בקלות ואם לא אנקה, היה גם הרבה יותר. שמחתי על סגנון המשחק שלנו בהתקפה. שהיום היה חכם ומגוון, בניגוד למשחקים אחרים, לאחרונה.
    שנית, לא היללתי את האנובר ולא כלום. אבל צריך לזכור שכל התבוסות הגדולות שלה שאתה הבאת, קרו כולן בחצי הקודם של העונה. דברים משתנים בפגרה. הנה הופנהיים. בחצי הראשון של העונה, משהו משהו. מאז הפגרה רק ניצחון אחד בשישה משחקים. כך גם ברמן ועוד. ואם תעשה טבלה (לפני המשחק של היום) רק של שנת 2009, תראה שהאנובר לא כאלה גרועים. שים לב, גם מה כתבו כאן לפני המשחק. ועכשיו תבין. זה לא הופך אותנו למועמדים מס' 1 לזכיה בליגת האלופות, מצד שני, אסור לזלזל במשחק, במיוחד בדרך המשחק.

    [/QUOTE]האם בסוף ניסית לרמוז על זה שיש קושי בסידור המשחקים?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/3/09
  11. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    אני אחזור שוב. להשוות את האנובר קבוצת החוץ זה בעייתי. כי האנובר בבית לא קבוצה חלשה.
    צריך לקחת את זה בפרופורציות. אז שיחקנו נכון התקפית, והסתדרנו ללא מספר שחקני מפתח והכל טוב ויפה אבל שוב, האנובר היא מקבוצת החוץ מהיותר גרועות שאני זוכר (מבחינת מבחן התוצאה לפחות).


    השאלה שלי התכוונה לציטוט הזה. יש לי איזה חוסר הבנה למה אתה בדיוק מתכוון בסוף. יש לי איזו הרגשה שהתכוונת שלוח המשחקים 'סודר' בצורה מסויימת.
     
  12. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אני חושב שהדשא נראה כך בגלל הקור בגרמניה-קור שלא עושה חסד עם משטחי הכדורגל למרות כל החימומים שיש מתחת למגרש. אני זוכר שלפני שנה או שנתיים היה גל קור חזק והדשא בארנה נראה כמו באורווה בפ"ת...

    נ.ב. עוד משחק זוועה של דמיקליס, כשב-1:3 איבד כדור בצורה שלומיאלית וכמעט נהיה 2:3. מזל שהוא שם את הגול החמישי לקראת הסוף, גול שהעלה אותנו למקום השני בגלל יחס שערים.

    נ.ב.2 אולי הנס שלנו מרוצה אתמול: http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx

    http://www.bild.de/BILD/sport/fotos/FOTO-GALERIEN-R/fussball/bundesliga/spieltage-2008-2009/bilder-des-23-spieltags/bayern-hannover-liebe-mbqf-11705603,templateId=renderScaled,property=Bild,height=349.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/3/09
  13. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ממש לא התכוונתי שזה סודר. להיפך, אם זה סודר זה לא סודר ע"י באיירן. כי לקבל 3 משחקים קשים בסוף ברציפות זה לא טוב.
    מה שהתכוונתי זה, שלמזלנו אנחנו את הסדרה הקשה עברנו, עכשיו יש לנו סדרה קלה, יחסית, בעוד שלאחרות יש הרבה משחקים ביניהן. ובמשחקים הקשים אני מכליל גם את ברמן, שאלקה, שטוטגרט ואפילו דורטמונד.
     
  14. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נדב,אני חייב לציין שהפתעת אותי לטובה עם תגובתך.
    פחות או יותר מה שאני חשבתי והרגשתי לאחר המשחק.
    הבחורים לחמו והציגו ווינריות וכן אפילו "Prinz Poldi" הראה שהוא יודע גם לכבוש עם שני כיבושים (אחד נפסל).
    אם יורשה לי ארצה לשבח את זה רובטו,אולי השחקן הטוב ביותר שלנו העונה. גם בגילו "המופלג" הוא ממשיך להראות ולהוכיח לנו מה הוא שווה.
    ובדיוק מה שכתבתי בהודעתי הקודמת,בדיוק כמו שביקשתי ובדיוק כמו שאמרתי. הקבוצה החליטה כנראה לקרוא את מה שאמרתי. תבעטו מרחוק,תשחקו על עוד צדדים והנה לכם התוצאה. קבוצה מלוכדת וחזקה בהרבה.
    בתחילת המשחק השדר דיבר על ריברי שמתעצבן על כך שכל האצבעות מופנות אליו,אז כאן גם אני מאשים אותך בהרס המשחק הקבוצתי של באיירן. שלא תבינו אותי לא נכון,ריברי הוא שחקן מאוד חשוב אצלנו אבל ברוב המקרים המשחק היחיד שלו לא תורם לקבוצה ומנתב את כל המשחק לאגף השמאלי,דבר שפוגע מאוד במשחק הקבוצתי שלנו.
    אתמול שיחקנו עם האגף השמאלי הטבעי שלנו ורואים את התוצאה. להאם כרגיל טוב,זה רוברטו אין בכלל מה להוסיף ושוויינשטייגר חותך לאמצע כמו שהוא יודע. ובכלל כל הרמה שלו מדוייקת להפליא,מי אמר שריברי הוא זה שתמיד חייב להגביע כדורים לרחבה ממצבים נייחים?
    הבעיה היחידה שלנו כרגיל היא במרכז ההגנה,הבלמים לא מתפקדים כמו שצריך זה זמן רב ועושים טעויות רבות. מזל שזו היתה רק האנובר ומזל שמרכז המגרש פעל כמו שצריך.

    לסיכום אני מאוד מרוצה ומאחל לריברי לשבת עוד ימים רבים על הספסל.
    ביחד עם ואן בומל במרכז המגרש,ובורובסקי כג'וקר או אפילו במקום אלטינטופ הקבוצה שלנו פשוט תיראה פנטסטי! (בתנאי שההגנה שלנו תסתדר).

    השבוע יש לנו משחק ליגת האלופות מול ליסבון המתוסכלת מהמפגש הקודם.
    אני חותם שכרגיל רנזינג יוציא כדור או שנים מהרשת אבל הניצחון והעליה לשלב הבא כמעט מובטח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/3/09
  15. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    TOXIN

    עם כל הכבוד למשחק אתמול אתה לא יכול לאחל לשחקן העונה בגרמניה האיש שבהברקות שלו החזיר לנו את תואר האליפות הביתה תוך כדי עונה מחשמלת שלו(ושל האיטלקי כמובן) ,וגם השנה מלך הבישולים של ליגת האלופות אחראי להתאוששות שלנו אחרי הפתיחה המזעזעת של העונה(הרבה בגלל הפציעה שלו)שישב בספסל.

    אז לטוב ולרע צריך לקבל שחקן של פעם בחיים,ולהעריך שהוא משחק אצלינו,כי אתה יודע טוב מאד שבעידן הכסף אין יותר אפנברגים ובאסלרים שנוכל להדהים את אירופה איתם.
    כמו שהמשחק של ברצלונה זה מסי מסי ,ורק מסי עם הכבוד לכל השאר שעושים את העבודה כמו שצריך כדי לאפשר למסי לקחת את המשחק עליו ככה צריך להיות אצלינו.

    אתה מדבר פה על קישור שבלי ריברי יהיה קישור מאד רדוד וזה רוברטו(המדהים) לא יוכל לעשות הכל לבד,ואן בומל לא גאון כדורגל בדיוק ,שוייני ממזמן הראה שמנהיג או סופרסטאר הוא לא,ובטח לא טימי.

    החיים עם הצרפתי הם חיים ללא גבולות בזמן ש-8 שנים אנחנו תקועים בגבולות הבונדסליגה בלבד.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏9/3/09