באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תראה, בעיקרון אמרת 90% את הדברים נכון. אני לא מסכים איתך שלבאיירן "לא כדאי להגיע לקאמפ נואו כי התוצאה תהיה אכזרית". בקאמפ נואו יהיו שחקנים שונים בהגנה, לגמרי! אודו, מיקו, לוסיו ולאם זה בטח לא - לל, ברנו, 0.5 לוסיו (בלי רגל אחת מחצית שלמה) ולאם. אז נכון שזה נשמע כמו תירוץ, אבל עדיין- בקטלוניה העסק יהיה אחר לגבי ממה שהיה היום.
    אז נכון, באיירן חטפה סטירה דמי מצלצלת היום, אבל אסור לשכוח שהיא כבר התגברה על סטירות השנה בצורה די משכנעת. לכן, אני לא חושב שההפסד היום צריך לנבא משהו להמשך.
    לגבי איך שבאיירן נראית העונה: נכון, הקבוצה לא יציבה, עושה רושם שהשחקנים לא מפיקים מעצמם אפילו 70% מהיכולת, גם הדברים שהלכו בעונה שעברה- העונה פשוט לא הולכים. טוני ירד בתפוקה שלו בצורה קיצונית ללא היכר, גם ריברי. היחידי שעובד כמו שצריך, כמו שאמרת- זה קלוזה, שגם הוא יהיה חסר נגד בארסה (לטעמי השחקן הכי חשוב בבאיירן...)

    זה נכון שאנחנו אנדרדוג רציני ביום רביעי, אבל אני לא חושב שזה מה שייצור "תוצאה אכזרית" בנואו קמפ, להיפך- באיירן תהיה מודעת לחסרונות שלה נגד בארסה (ויש לא מעט כאלה) אבל באיירן גם מודעת לחסרונות של בארסה (וכן, יש גם כאלה). לכן, אני לא חושב שכדאי להיות חכם או לנסות להיות כזה לפני המשחק. באמת שאי אפשר לדעת מה יקרה. עד כה, המצב של באיירן בליגה גם ממש לא משקף את היכולת שלה באירופה, ומי שאומר שספורטינג הם נמושות- עשה לי טובה, לא מבין כדורגל. הקבוצה הזו משחקת ויודעת לשחק כדורגל נהדר.

    נחכה ונראה, אני קונה מעכשיו תוצאה שהיא לא יותר גרועה מהפסד בהפרש של שער אחד לטובת ברצלונה.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר

    במשחק הספציפי היום ראו אולי בעייה בהגנה, אבל אני מדבר גם על בעייה בקישור. באיירן במשחקי הבית לא נוגעת מספיק בכדור, המשחקים הם שקולים לא מעט פעמים, ובבית לבאיירן אמור להיות יתרון ברור, בטח על קבוצות בינוניות מהבונדסליגה. באיירן לא תעמוד בקצב של הנעת הכדור של ברצלונה לפי איך שזה נראה. זה רוברטו וואן בומל ממש לא בשיאם, וברצלונה משחקת עם שלושה קשרים במרכז השדה, השליטה עלולה להיות אבסולוטית. באיירן לא יודעת לשחק בונקר, באיירן לא יודעת מה זה טקטיקה. הימים של היצפלד כבר עברו ממזמן, אז באיירן באה לברנבאו וניצחה 2-1 עם משחק הגנה נוקשה וגם תצוגה אדירה של אוליבר קאן. גם מיכאל רנסינג, אליו לא התייחסתי בתגובה הקודמת, לא נותן עונה גדולה(פוטנציאל יש לו, אבל אם מסתכלים על ההווה ולא על העתיד, בינתיים הוא לא מרשים מספיק). אני לא מקבל את מה שאתה אומר לגבי היציאה של באיירן ממשברים, כי היא פשוא לא עשתה אף רצף רציני של נצחונות, וככה אי-אפשר להגיע למקום הראשון. באיירן לא הרוויחה מהמשחק הזה בכלל: גם שחקני ההרכב הראשון שיחקו והתאמצו(ריברי למשל), וגם התוצאה היא קטסטרופלית, אני בספק אם באיירן מסוגלת השנה להפוך את הקרעה ולזכות באליפות. אני ממש לא נגד באיירן, אני דווקא מחבב אותה, ואני יודע שאסור לפסול קבוצות לפני משחק, בוודאי לא קבוצה בסדר גודל כזה, אבל כרגע המצב לא נראה טוב.

     
  3. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל זה בטח לא אומר שאתה יכול לנבא מפלה קיצונית של הבווארים נגד בארסה. עם כל הכבוד למשחק הנפלא של ברצלונה השנה- זה עדיין לא מבטיח לה כלום, בטח שלא ברבע גמר ליגת אלופות שם דברים יכולים להשתנות בין רגע.
    משחק כזה בצ'מפיונס אי אפשר לנבא, צריך לחכות ולראות מה יהיה. ההווה אומר ברצלונה, העתיד לא אומר דבר חוץ מפייבוריטיות ברורה של הקטלונים.
     
  4. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בואו ננסה לנתח בצורה מושכלת את ההפסד המשפיל לוולפסבורג. הניתוח בחלקו יפה למשחק האחרון בלבד, אבל בחלקו האחר יפה לכל העונה מלכתחילתה.
    מהקל אל הכבד:

    1. שוער ששוקע בנעליים הגדולות של אולי קאן:
    רצו שוער גרמני, ואין בנמצא אחד כזה חופשי. עובדה שגם הנבחרת עדיין מחפשת שוער.
    אם השוער של הנבחרת בא מהאנובר - שיאנית הספיגה עד כה בליגה - והשוער של באיירן אינו נמנה על שוערי הנבחרת, אז כנראה שהוא ממש ממש לא משהו.
    ואם הוא כזה טוב בפוטנציה, אז הוא עדיין יכול להגיע בעתיד לנבחרת, אפילו דרך קוטבוס, ואז יחזור בשמחה למינכן!
    לסיכום: אם מייבאים מהיבשה המערבית שחקני הגנה וקישור, אז מותר לייבא שוער מחו"ל.
    (הערה: שלא ישתמע שרנזינג הוא האשם בהפסד. הוא אפקט תורם, בדיוק כמו כל השאר).

    2. היעדר חלופות למגנים:
    מצב לא בריא שבו לשחקן אחד על המגרש אין מחליף טבעי: פיליפ לאם. ההנהלה וקלינסמן לא השכילו להביא אחד כזה בפגרה על חשבון טוני קרוס ששוחרר.

    3. היעדר חלופות לחלוצים:
    מאז חודש נובמבר (כבר חצי שנה?) לבאיירן אין חילוף בעמדת החלוץ. דיברנו רבות על הסוגיה.

    4. הניצחונות באים משמאל, ההפסדים מימין:
    באיירן מנצחת - כולם מהללים את ריברי. באיירן מפסידה - יורדים על שוייני.
    לא מובן למה שויינשטייגר הוא הראשון להיות מוחלף באופן קבוע. לא זוכר שזכיתי לראות שינוי מערך תוך כדי המשחק כששוייני נשאר על הדשא.

    5. מנטליות לקויה:
    מתבטאת בהיעדר מוטיבציה וסף שבירה נמוך. שחקנים בקבוצה שרצים פחות מהשוער (לריברי זה קרה (שוב) היום, ואצל פודולסקי זה כבר מנהג).
    אין שחקן אחר שיוריד להם כאפה ויעיר אותם. אחרי שסירסו את ואן בומל בעקבות האדום מול דורטמונד בסיבוב הראשון, אין מנהיג אמיתי על המגרש שירים את הקבוצה בעתות משבר.

    6. שיתוק מוחין על הקוים:
    זה כבר חוזר על עצמו יותר מדי פעמים העונה: חילופים של קלינסמן שהורסים את המשחק, והיעדר חילופים אחרים שייקחו את המשחק.
    חברים אומרים כאן שקלינסמן לומד מטעויותיו, אך בגלל שהדבר חוזר על עצמו בתדירות מוגזמת, אז אחת מהשתיים: או שהאיש אינו מסוגל לזהות טעויות, או שהטענה שהוא לומד מטעויותיו הינה שגויה מיסודה. בשני המקרים אין למאמן כזה, בכישורים הנוכחיים, מקום במינכן.
    נראה שהמשרה גדולה על קלינסמן.
    _______________

    באשר למשחק הספיציפי היום, שימו לב לכמות הטעויות שביצע קלינסמן, לעניות דעתי כמובן:

    [] עליה במערך 4-4-2 ולא 4-5-1, ומכמה טעמים:
    1. עם ברנו, שהוא בלם בלתי מנוסה בעליל, ישנו צורך אלמנטרי לתמיכה גדולה יותר של הקישור בבלמים. עיבוי הקישור היה מפחית את העומס על הבלמים, ומחזק אותם פסיכולוגית.

    2. גם במצב תקין, קלינסמן שכח שהוא עולה לשחק מול קבוצת הבית הכי טובה בגרמניה. מול קבוצה שכזו, חזקה על המאמן לחפש שליטה יותר גדולה במרכז המגרש. למשחק כזה עולים בשביל לא להפסיד, כדילא להתרחק מהפיסגה, ולא בשביל להמר על נצחון או כלום.

    3. פודולסקי, שהיה עסוק בלקרוא בעיתונים על התקרית שלו עם באלאק ביום רביעי בנבחרת, הוא הברירה האחרונה להתקפה, ולא הטבעית. טוני רק חזר מפציעה ואי אפשר לבקש ממנו 90 דקות מלאות. עם שני החלוצים מהדקה הראשונה על הדשא, לא נותרה לקלינסמן (הטירון) אופציה לחילוף כלשהו בהתקפה, במידה ויידרש לכך במהלך המשחק.

    [] לוסיו נפצע וממשיך לשחק:
    כרבע שעה במחצית השניה המצלמה התמקדה בלוסיו המדדה, אך קלינסמן בשלו. לא רק זו שהוא המשיך לשחק, הוא אף עלה לכדור קרן בצד השני של המגרש, כאשר שעת החזרה שלו להגנה נקבעה למוצ"ש!
    גם סיכן את לוסיו, גם החליש את ההגנה, וגם חטף שער ממתפרצת.

    [] פודולסקי המשיך לשחק:
    הפריע להתקפה עם טון וחצי נבדלים, ושיחק בין הרגליים של טוני (מה הוא חיפש שם?).
    אפס בעיטות לשער במהלך 90 דקות. בדיוק אותה סטטיסטיקה שיש להונס על הספסל.
    הוא אף תרם שער לוולפסבורג: זו היתה התקפה של באיירן, מבצעים עליו עבירה באמצע המגרש של וולפסבורג, אך הילד ישר קם ונותן מסירה גרועה לשחקן היריב שהתגלגלה חיש מהר לצד השני ולרשת של רנזינג. טיפש! מה יש לו למהר?!

    [] בורובסקי נכנס לשחק:
    ב 5-1? איזה נזק נפשי קלינסמן גורם לבורובסקי כשמכניס אותו בדקה ה 81 עם תוצאה כזו?
    בכלל, אם הוא היה כשיר? למה לא מאיזור דקה 60?

    [] ריברי נשאר לשחק:
    ויתרת על המשחק, קלינסמן? אז לפחות תוציא את ריברי שלא ייפצע. גם ככה הוא לא עשה שום כלום מאז החימום.

    []שויינשטייגר יצא:
    רץ, נלחם ועשה הגנה. לראיה: מיד אחרי שיצא באיירן חטפה שניים מימין.
    ויתרת על המשחק, קלינסמן? אז לפחות אל תהרוס לשחקן את הבטחון העצמי שלו.

    עם צורת ניהול המשחק שלו, נראה שקלינסמן יתקשה אפילו לנהל חניון ריק!

    שבוע טוב!
     
  5. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    הקבוצה לא יציבה, כולכם אומרים את זה. אז לכו תדעו מה יקרה ביום רביעי, אי היציבות הזאת עלולה להיכנס כמו פצצה לפנים של ברצלונה.
    ריברי וטוני לא בפורמה לעומת שנה שעברה כי קודם כל שניהם נפצעו השנה פעמיים כל אחד למשך תקופה ממושכת, כאשר שניהם תפסו מספר משחקים רצופים אז שניהם היו בפורמה דומה לשנה שעברה. וזה היה בסוף הסיבוב הראשון וראינו איך באיירן חזרה לצמרת אחרי פתיחה גרועה.
    צריך לזכור שליגה וליגת האלופות אלו שני מפעלים שונים! עד כה בליגת האלופות באיירן הציגה יכולת מספיק משכנעת וללא הפסד.
    אני רוצה להזכיר שלא רק קלינסמן נמצא במועדון, נמצאים כמה וכמה שמות שכולכם מכירים ויש להם המון ניסיון, כל כך הרבה ניסיון שחוסר הניסיון של קלינסמן יורד לטמיון. אז נכון שקלינסמן הוא בעל המילה האחרונה, אבל יש מספיק אנשים במערכת שיידעו לעשות את ההתאמות הנכונות.

    אולי על פניו זה לא נראה ככה אבל באיירן כן שולטת במרכז השדה ובכדור.
    אולי זה נראה מפתיע אבל 65% החזקה בכדור היום זאת לא שליטה? אני מסכים איתך שלהשוות את זה לקישור של בארסה זה לא אפשרי אבל יש צורך לדייק בעובדות.
    ההגנות בבונדסליגה לא ידועות כהגנות ברזל, אז ספיגה של 36 שערים זה לא עומד בסטנדרטים של קבוצה כמו באיירן, אבל לפי מה שקורה השנה זה לא כל כך מפתיע.
     
  6. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שליטה לעולם לא מתבטאת באחוזי החזקה בכדור בלבד.

    שליטה אומרת שתפחית עומס מההגנה ותיצור לחץ על שער היריב.
    התוכל למנות את כמות הכדורים שאליהם קפץ בנאליו, מלבד השער שהוא ספג?
     
  7. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    אתה כבר מדבר על דבר שנובע משליטה נכונה בכדור. אנחנו כן שולטים בכדור, הבעיה היא שאנחנו לא יודעים מה לעשות איתו בהתקפה מול הגנה מסודרת ועומדת, אנחנו מניעים ומניעים אותו ולא מקבלים כלום ואז שולחים לריברי שיינסה להציל משהו באגף השמאלי או שלל מעיף אותו לרחבה בתקווה שייפול לרגליי טוני. במקרה היותר גרוע מאבדים ויוצרים יותר לחץ על ההגנה.

    אנחנו שולטים בכדור, אבל לא יודעים מה לעשות איתו! אין לנו אפשרויות מגוונות, כל הקבוצות יודעות מראש מה נעשה ואז כבר אין לחץ על השער של היריב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/4/09
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    לגבי אחוזי השליטה בכדור - אני לא יודע מאיפה הבאת את המספרים והאם אתה מתייחס למשחק הספציפי שנערך היום, או לבאיירן מינכן מודל 09\2008 בכלליות. אני מדבר על העונה הארוכה ולא על משחק אחד נקודתי. לפי מה שאני רואה, משהו בתיאום בין השחקנים של באיירן קצת לוקה בחסר לעומת שנה שעברה, יותר מידי איבודי כדור ופחות מהלכי כדורגל מוצלחים. גם מבחינה קבוצתית, פחות מסירות באיזור המסוכן למשל או שיתוף פעולה בין שחקנים, וגם מבחינה אישית למשל - הדריבלים של ריברי. אם בשנה שעברה משחק בית של באיירן היה חד צדדי, אז העונה הנוכחית המצב הוא כזה - התקפה רודפת התקפה, אין הבדלים גדולים. בנוגע למספר הספיגות של באיירן, אז לפי דעתי העובדה שרוב ההגנות בבונדסליגה חלשות, לא אמורה לשמח אתכם או להפחית מהבור בהגנה של באיירן. אני תמיד מצפה מבאיירן להיות רמה מעל הבונדסליגה, זו גם השאיפה של באיירן.

    אם כבר דיברת על ברצלונה, אז שים לב שהיום גוארדיולה נותן מנוחה למסי, הנרי ודניאל אלבס. לקלינסמן אין את הלוקסוס הזה לאפשר לשחקנים שלו מנוחה במצב שבאיירן נמצאת בליגה, היא הרי לא בפור של 6 כמו ברצלונה, אבל אולי אחרי שהמשחק היה כבר גמור, נניח אחרי השער הרביעי, היה מקום לבצע חילופים.

    עריכה: פיספסתי את המילה 'היום'. או.קיי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/4/09
  9. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ומה יוצא לגווארדיולה מהמנוחה הזו? בארסה שנראית פשוט חושך. ראינו השנה מספיק משחקים של בארסה בלי הכוכבים שלה- זה לא היה נראה טוב, בלשון המעטה.
     
  10. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    "65% החזקה בכדור היום..." די ברור למה התכוונתי. הנתונים מהאתר של הבונדסליגה.
    אני לא יודע אם יש סטטיסטיקה לגבי אחוזי החזקה בכדור בממוצע עונתי, לכן אני לא יודע מה האחוז העונתי. אבל אני יכול להניח שמרבית המשחקים העונה הם בערך כמו היום.
    תיאום בין השחקנים היה צריך רק להשתפר, הרי הם השנה משחקים ביחד יותר זמן והסגל לא השתנה כמעט לכן יש בעיה עם דבריך (למרות חילופי המאמנים). התיאום הוא לא הבעיה כאן. איבודי הכדור הם דבר שכבר דיברנו עליו כאן, המהלכים הידועים מראש של ריברי באגף נותנים ליריבה להיות מוכנה בצורה כמעט אבסולוטית וזה מהדברים היותר מדאיגים אותי בקבוצה השנה, חוסר התחכום, חוסר הגיוון ואולי בגלל זה נראה שאין תיאום. זה לא התיאום לדעתי זאת השיטה שבגללה הקבוצה נראית כך.
    אם קלוזה או טוני מגיעים למצב באיזור מסוכן אז הם יידאגו לעשות מזה שער או מצב מסוכן מאוד אלו שני חלוצים ברמה מאוד גבוהה שאת שלהם עושים, מחלקי הכדורים לא כל כך. ריברי השנה הוא לא ריברי של שנה שעברה, לא שחקן השנה בגרמניה. היה לו רצף של 6 משחקים בהם הוא כבש בכל אחד מהם, אבל הוא לא אפקטיבי ומסוכן כמו שנה שעברה, בעיקר בגלל שלמדו עכשיו איך לסגור אותו וכמו שכבר אמרתי אין גיוון במשחק של הקבוצה, וזה חבל. דבר שמקל על היריבה לצאת להתקפות. ההגנה מסודרת אחרי התקפה שלנו והיציאה להתקפה יותר קלה. לעומת שנה שעברה, אז ריברי ושות' עשו בלאגן בהגנת היריבה ועד שהיא יצאה להתקפה ההגנה כבר הייתה מספיק מאורגנת. אם אתה חושב שאנחנו שמחים מהגנה מחוררת שחוטפת פעמיים בעונה חמישייה אז טעות בידייך.
    הבונדסליגה העונה מטורפת מאוד. למעשה, 32 פעמים העונה הייתה קבוצה שכבשה לפחות 4 שערים במשחק. הרבה שנים לא הייתה עונה כזאת.
    דבר מאוד חשוב, וצריך מאוד להדגיש אותו. באיירן של הליגה ובאיירן של האלופות זה שמיים וארץ.
    רוב הדברים שאמרתי גוררים דברים אחרים. אין מה לעשות, אם משהו לא מתפקד במקום אחד אז זה יגרור את כל השאר.
    ברור שההגנה היא חור אחד גדול, וכל הרכבים השונים ששיחקו העונה בהגנה לא תפקדו. טוני וקלוזה לא יכבשו העונה 34 שערים וריברי לא יככב בהיילייטס של העונה כמו עונה שעברה. אבל במשחק נתון הקבוצה הזאת היא קבוצה שלא ברצלונה ולא אף קבוצה אחרת יכולה לעצור אותה. ואנחנו נראה איזו באיירן אנחנו נקבל בברצלונה ושבוע אחר כך במינכן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/4/09
  11. רפאל Member

    הצטרף ב:
    ‏13/1/04
    הודעות:
    1,415
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בורובסקי חייב לקבל הרבה יותר דקות משחק, ואן בומל וזה רוברטו שניהם קשרים אחורים וחייבים קשר התקפי במרכז המגרש.

    אם אני לא טועה רב השערים שקיבלנו השנה היו כששחקנים היו יותר מידיי קרובים לשער ולכן תמיד נראה שרייסינג חסר אונים וקשה להאשים אותו.
    ההגנה חייבת להתרחק מרייסינג!

    מיסכן שווויני כל פעם מוחלף, זה לא רציני צורת החילופים הזו של קלינסמן.

    לגבי המשחק אתמול לא יתכן שבהגנה ישחקו גם אוטלל, לל (איזה קרקס עשו מהם בעחד מהשערים) וגם ברונו שמתברר שהוא בכלל לא כזה שחקן הגנה טוב כמו שחשבנו.

     
  12. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמעתי כאן תלונות מכמה אנשים על החילופים, אבל עוד לא למדתם דבר או 2 על כדורגל?
    החילופים של שוויני ולוסיו אחרי שנפל ה 1-3 היו הדבר הכי שקוף שיכל לבוא. קלינסמן בפיגור כזה לפנו המשחק הגדול מול בארסה אוטומטית צריך לוותר על המשחק מול וולפסבורג ולשמור על הכוכבים שלו למשחק הבא. כך הוא עשה. לפעמיים שתופסים משחק רע או שקבוצה אחרת מתפרקת עליך, אז זה קורה וצריך לקבל את זה, אבל הכי חשוב זה באותו רגע להבין שיש עוד עונה ארוכה ומשחקים חשובים בדרך והחשוב מכל לבאיירן הוא ביום רביעי. חילופים שכל מאמן מנוסה היה עושה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/4/09
  13. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    לא מסכן בכלל-אפשר לחשוב איזו תרומה היתה לו למשחק. יותר מדי הגבהות שלו לא הסתיימו בכלום, כמו תמיד. שחקן בינוני שהבנתי שעוד בקש העלאה במשכורת-לא ברור לי על מה. יכל כבר מזמן להיות המנהיג של באיירן ויש לו הפריבילגיה של להיות שחקן בית של המועדון ותמיד הוא נשאר בצל. כנראה ציפינו ממנו ליותר מדי.
     
  14. E-R-FC Member

    הצטרף ב:
    ‏5/3/09
    הודעות:
    5
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קלינסמן הוא לא הסיבה לירידה ביכולות של באיירן בעונה הזאת, לפחות לא אשם בצורת האימון שלו. אם כבר הוא יכול להאשים את עצמו ואת ההנהלה על כך שלא קנו רכש רציני בפגרת החורף במקום להשאיל את דונובן מהליגה האמריקאית.
    יש המון שחקנים כישרוניים בליגה הצרפתית שיכלו לעזור לבאיירן להגיע לפיסגה.
     
  15. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,550
    לייקים שהתקבלו:
    5,524
    לא יודע,אולי אני עיוור. ראיתי אתמול את המשחק בשידור ישיר עד דקה 30,ובשידור חוזר ראיתי 20 דק' אחרונות.
    ברנו שחקן חלש ביותר. והגול של גרפיטה,ת-ע-נ-ו-ג,רק לי זה היה נראה כאילו לאל אם אני לא טועה שהיה שם היה יכול להוציא אותו בקלות? סתם,באמת ראו שהוא כבר עם כל הגוף קדימה והיה בלי שיווי משקל. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx

    אחד השערים,בהחלט.