באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    אני לא יודע מה כולם עשו מברנו אפס. הבחור במחצית הראשונה כמעט ושיתק את גרפיטה. במחצית הראשונה גרפיטה כמעט ולא הורגש.
    כל הקבוצה אתמול בהגנה הייתה זוועה כך שלהפיל את זה על שחקן אחד זה לא הוגן. בייחוד כשהוא לא שחקן הרכב, כמעט ולא רואה דשא. בנוסף הוא עוד ילד, רק בן 19, בלי ניסיון והוא נשלח למגרש הביתי הכי קשה בגרמניה השנה מול שני חלוצים בכושר הכי טוב באירופה. אם מישהו אומר שברנו הוא אחראי להפסד אז תרגעו. ייתכן שהוא אשם בשער מסויים יותר מאחרים אבל בכללי לא היה הבדל גדול בינו לבין שער הליצנים שהיו אתמול על המגרש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/4/09
  2. E-R-FC Member

    הצטרף ב:
    ‏5/3/09
    הודעות:
    5
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני גם ראיתי את השער שכריסטיאן לאל היה כביכול מסוגל להציל,
    אבל אם שמת לב, היו בתוך הרחבה המון שחקנים של באיירן, דבר שבטוח בלבל אותו. אבל ללא ספק לאל אשם בכך שגרפיטה העביר אותו בהתחלת המהלך
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/4/09
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    דני, אני לא יודע איפה אתה ראית את המשחק, אבל איפה שאני ראיתי, הראו ודיברו על זה כבר 5 דקות לפני השער השני. לוסיו לא יכול היה להמשיך, סימן שהוא מבקש להתחלף, ואן בומל גם הוא סימן שצריך להוציא את לוסיו כי הוא לא יכול לרוץ, אבל קלינסמן השאיר אותו בכל זאת. ואז בא השער השני ואם תסתכל תראה איך לוסיו רודף אחרי שפר בחצי מהירות כי הוא לא יכול לדרוך ושפר מעביר את כדור הרוחב הנהדר (אם כי לנבדל ברור של דז'קו). לא עוברת דקה קרן, לוסיו, למרות שצריך כבר להיות בחוץ עולה לקרן (במקום שקלינסמן ישאיר אותו מאחור בכוח, או יותר טוב כבר יחליף אותו) ואז במתפרצת בא הגול השלישי, שלמעשה גמר את המשחק.
    שוויני היה היחיד בכל הקישור ששיחק ותרם התקפית, אז דווקא אותו אתה מוציא? וכל זה כששוויני עושה הרבה יותר הגנה מסוסה וגם ככה ההגנה הייתה כבר טלאים טלאים בשלב זה (עם בלמים מס' 4 ו - 6).
    ומה החוכמה הגדולה לתת לבורבסקי לשחק במצב שבו הוא נכנס? אז נכון לאם היה פצוע קצת כבר מהמחצית. אבל הוא כבר סחב עד דקה 81. ה - 9 האחרונות זה מה שישבור את לאם? לעומת זאת זו מעין השפלה בשביל בורבסקי.
    ואם כבר לשמור על רגליים, למה לא על אלו של ריברי? או טוני שרק חזר מפציעה וזה משחק ראשון שלו מזה 5 שבועות? דווקא את שוויני צריך לשמור?


    ועוד שני עניינים.
    הראשון, ברנו. אני דווקא חושב שהוא היה טוב אתמול. כל עוד הוא שיחק עם בלם. הוא שיתק לחלוטין את גרפיץ' ואת דז'קו (כל מי שהיה לידו), ניצח את כל הדו קרבים שלו ורק טעה פעם אחת במסירה. מה שכן, ברגע שלוסיו נפצע וכבר לא תרם כלום, אז אי אפשר לצפות מברנו שהוא יעשה עבודה של שניים (ולהיפך) ואח"כ ועם כל הכבוד לאוטל הוא לא בלם ובטח כשהמשחק גמור. ואז הוא היה חלש וטעה. כל עוד שיחקו שני בלמים ברנו היה מצויין. מהרגע שהוא היה לבד או עם שחקן שהוא ממש לא בלם, אז זה לא חוכמה.

    השני, ראיתי כאן שוב טענות לרנזינג. היה אפילו מי שהגדיל ואמר שהוא אשם ברוב השערים אתמול. אז כנראה שאני לא ראיתי את אותו המשחק. שער ראשון, גנטנר רץ לבד ברחבה (איפה השומר שלו) טוני מאבד את הכדור וגנטנר נוגח מ - 3 מ' לשער. באמת לא בסדר מצידו של רנזינג. דז'קו מקבל כדור על הרגל 4 מ' מהשער והכדור מתלבש לו. באמת לא בסדר מצידו של רנזינג. דז'קו באחד על אחד עם רנזינג. באמת לא בסדר מצידו של מיכאל שלא עצר את הכדור. גרפיץ' עושה סיבוב מנער את ברנו ומ - 5 מ' בועט באלכסון לצד הרחוק. באמת לא בסדר מצידו של רנזינג. ואחרון חביב גרפיץ' עובר 2 רנזינג יוצא אליו אבל גם חייב להיזהר לא להפיל אותו, נוגע בכדור אבל לא מספיק חזק ואז גרפיץ' עם איזה דרדל'ה כל כך חלשה שעד עכשיו הכדור עוד לא הגיע מהקו לרשת, והכדור עובר שני שחקנים. באמת לא בסדר מצידו של רנזינג. אני בטוח שכל שוער אחר, אפילו המחליף בהפועל אשקלון, היה עוצר לפחות 5 מהמצבים האלה.
     
  4. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    לא, אבל שוערים ברמה של קסיאס, צ'ך ובופון בהחלט כן. רנזינג לא הוכיח שמגיע לו מקום בהרכב בקבוצה גדולה כמו באיירן.
     
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    תוכיח.
     
  6. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואי! אתה נסחף ידידי. להוכיח דברים הוא לא ממש יודע, הוא מבין רק בלפסול שחקנים ומאמנים אחרי משחק אחד. להוכיח? לתת טענות? זה בעיה בשבילו.
     
  7. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    לא ראיתי את המשחק, ולכן אני גם לא הולך לפסול, אבל המשחק הזה, התבוסה הזאת, החוסר ביטחון הזה, שיחת הנפש של קלינסמן היום, כל זה בתיזמון הכי גרוע שאפשר.

    בברצלונה גם ככה יהיה קשה, ועוד באיירן מגיעה עם מצב רוח שפוף...



    צריך לקוות לאפקט הנגד, עדיין מדובר בבאיירן מינכן ולא בספורטינג גיחון.
     
  8. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באיירן מתחילה את ההכנות לקראת ברצלונה עם חוסר מדאיג במרכז ההגנה:
    חומרת הפציעה של לוסיו בוולספורג טרם התבררה, ודניאל ואן בויטן שוהה בבליגה ליד משפחתו לרגל "מצב שעולה בעדיפותו על כדורגל" - אומר האתר הרשמי של הקבוצה.

    לכן, יש לצפות למרכז הגנה שיורכב מדימיכלס וברנו.

    תתפללו חזק בליל הסדר!
     
  9. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    זה מה שקורה כשבמשך שנים מזניחים את ההגנה: לוסיו אובר-רייטד, דמיקליס בינוני-פלוס, עובדה ששנים הוא בכלל לא הוזמן לסגל של ארגנטינה. כריסטיאן לל מתאים להאנובר, לא לבאיירן וגם ללהאם יש עליות וירידות. ההונאה הכי גדולה היתה בשנה שעברה: בליגה הקבוצה שברה שיא בספיגה נמוכה ובגביע אופ"א חטפנו בלי הכרה, כולל מקבוצות כמו אברדין, בולטון, הכוכב האדום ושלא נדבר על תצוגת הנפל בסנט פטרסבורג. ההגנה שלנו בדיחה כבר שנים: בצ'לסי קבלנו רביעייה ברבע גמר האלופות, במילאן קבלנו רביעייה בשמינית גמר האלופות, ברוסיה קבלנו רביעייה בחצי גמר אופ"א. אני מקווה מאוד שהשחקנים יודעים שביום רביעי מליונים יצפו בהם ואל להם לבייש את הסמל ואת המועדון (גם קלינסמן דבר על זה). בכל מקרה, ובלי קשר למה יהיה ברבע הגמר, בקיץ צריך לעשות שידוד מערכות רציני בהגנה.
     
  10. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    ההגנה שלנו רעה ביחס למה שאנחנו מצפים ממנה להיות, זה כן. אפשר למצוא לכל קבוצה תבוסות שקיבלה בשנים האחרונות (כן כן גם רבעיות לריאל, ברצלונה, יונייטד, כולם). הבעיה היא שבגרמניה לא גדלו לנו מציאות הגנה שעדיפות על החומר הקיים בבאיירן. בחו"ל שחקני הגנה מהשורה הראשונה או שלא ירצו לבוא או שיעלו הון וגם מהם יש באמת מעט שטובים משמעותית מלוסיו ודאמיכליס. הכי קל לומר שאין הגנה וצריך להביא שחקנים, אבל הכי קשה לבוא ולהביא אותם. בוא תגיד לי מי אפשר להביא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/4/09
  11. Nederlander Member

    הצטרף ב:
    ‏19/5/08
    הודעות:
    16
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שאלה: איך ברנו היה? לא יצא לי לראות את המשחק, אני עוקב אחרי הבחור עוד בזמן האולימפיאדה.
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/cool.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/4/09
  12. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    הוא היה דווקא לא רע. תמיד ראיתי שיש בו משהו וגם במשחק האחרון הוא היה די טוב. מהרגע שלוסיו כבר לא באמת יכל לרוץ הוא ניסה לעשות הגנה לבד וזה כמובן בלתי אפשרי. נמשיך לעקוב אחרי כישרון העל הצעיר.
     
  13. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגיד לי איך בדיוק קבעת שברנו היה טוב?
    זה שהוא שיחק מחצית אחד לא רע לא אומר כלום, את הכסף כפי שאתה יודע סופרים במדרגות, וכאן הוא נכשל. לא פלא שקלינסמן מספסל אותו במשחק בבראה למרות שלוסיו חסר ודמיקלס העונה חושך.

    באמת כולנו צריכים להתאחד ביום רביעי עם באיירן ולקוות לתוצאה טובה בספרד.
     
  14. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    ברונו היה גרוע, וכמעט כול השערים שספגתם היו באשמתו, במיוחד השער הראשון או השני עם אני לא טועה, בשמירה גרועה. הוא עוד צעיר, אבל אי אפשר לדעת איך הוא יתפתח.

    סטייסטיקה מענינת של באיירן: ב9 מפגשים האחרונים נגד ספרדיות, רק ניצחון אחד, ו5 הפסדים.
     
  15. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    דני, במחצית הראשונה ברנו היה מצויין. לא רק טוב. מה לעשות שבמחצית השניה הוא שיחק בחלקה כבלם יחיד (לוסיו לא תיפקד) ובשאר המחצית הוא שיחק עם הבלם השביעי בהירארכיה של באיירן. אז באמת אי אפשר לשפוט אותו.