באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. ksla Member

    הצטרף ב:
    ‏20/9/08
    הודעות:
    144
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל יפה שאתה כבר יודע מה עומד לקרות ,על הדרך שלח לי בהודעה פרטית בבקשה את מספריי הלוטו של ההגרלה הקרובה .

    לעניין עצמו :
    לא יודע אם שמת לב או לא ,לא מדובר כאן אך ורק במאמן אלה בגישה של המאמן ויותר בכללי בגישה של המועדון ,לא מדובר כאן בשום דבר גאוני ,גם היצפלד חטף רביעיה מזניט ,גם מגאת חטף ממילאן וצ'לסי רביעיה ועכשיו קלינסמן ,מה שאני בא להגיד זה שעם חומר השחקנים הקיים ,למאמן אין השפעה כל כך גדולה שיכולה לשנות משחקים ,אין זהות על המגרש ,ראינו איך היצפלד שאשתקד חטף רביעיה מזניט ב 2001 עם שחקנים גרמנים עשה בית ספר לכל אירופה ,גם בגללו אבל בעיקר בגלל מי ששיחק על הדשא ,כמו שגם ב 97 הביא לדורטמונד את הגביע .

    מאמן זה לא קוסם ,והתפקיד הזה הוא לא כל כך מסובך כמו שאתה מנסה להציג אותו ,אין חוקים ,הרגשה אישית שלי היא שמתיאוס וקאן יחדירו בייחד בבאיירן את מה שחסר וזה הנחישות,האופי,הלחימה ובסופו של דבר אלה יביאו גם תוצאות ,שניהם דיברו על הדברים האלה ,לשניהם מגיעה ההזדמנות .

    הבעיה היא לדעתי בשחקנים ,לא יכול להיות שה"כוכב" הכי גדול בקבוצה ,מתעסק כל יום באיפה הוא רוצה לשחק ואיפה החלום שלו לשחק ,שמעת פעם מאפנברג שהוא חולם לשחק בברצלונה ? ,שמעת פעם מאוליבר קאן שאם הוא היה מקבל טלפון מצ'לסי הוא היה רץ לשם (כמו רנסינג) ? אני לא שמעתי .
    תראה את שול ,ירמיס ,יאנקר - כל אלה שחקנים ששיחקו בשביל המועדון ,שלהבדיל מריברי ,הרגישו חלק מהמועדון ושהחובה לקחת את באיירן קדימה עליהם ,ולא כמו ריברי שמטיל את האחריות על חבריי הקבוצה .

    אני בעד שיעיפו אותו ואת כל הזרים קיבילימט,זה לא שאנחנו אלופיי אירופה ויש לנו מה להפסיד ,אני מוכן להקריב בשביל לטפח את הנוער ולבנות קבוצה גרמנית שתשחק כמו שהאוהדים היו רוצים ,מצידי כל משחק 1-0 קטן,לא צריך יותר ,לא רוצה לתת לקוטבוס 5 ולחטוף מרצלונה 4,ממתיי בבאיירן צריכים לשחק יפה והתקפי כמו שקלינסמן אומר ? שיקח את התואריות האלה להאנובר או לבילפילד .
    בושה .
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/4/09
  2. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אגדה אמיתית: המאמן השני בהסטוריה (יחד עם טרפטוני) שזכה בכל 3 הגביעים ביבשת. את הגביע הבכיר, גביע האלופות, הוא לקח עם באיירן. את הגביע הזוטר, גביע המחזיקות עם...ברצלונה.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    למאמן יש ועוד איך השפעה, היצפלד הרי הוביל את דורטמונד לזכייה בליגת האלופות שהיא בוודאי לא הייתה פייבוריטית. אין צורך להרחיב על כך שהיצפלד החזיר את באיירן לשיא מבחינת אירופית. שימו לב שלפני שנתיים, עם קבוצה חלשה בהרבה מזו של העונה, באיירן הצליחה להדיח את ריאל מדריד וגם עמדה בכבוד מול מילאן עם תיקו בסאן סירו(מילאן הייתה חלשה מאוד בליגה האיטלקית, אבל בזירה האירופית היא השקיעה את כל המאמצים והציגה יכולת טובה, היא הרי פירקה את יונייטד בסאן סירו למשל). אני בטוח שעם היצפלד על הקווים אתמול, הגאווה של באיירן לא הייתה נפגעת עד כדי כך.
    אני חושב שאם באיירן הייתה משחקת עוד עשר פעמים נגד זניט, התוצאה הזאת לא הייתה חוזרת שוב. בכל אופן, גם אם מתעלמים לרגע מהזירה האירופית, אז באיירן של היצפלד לפחות בבונדסליגה נראתה כמו קבוצת כדורגל רצינית. היא הייתה מרשימה מאוד במשחקי הבית ולרוב הייתה נותנת שם שלישיות או רביעיות אפילו. הקבוצה הייתה שולטת בכדור וההגנה הייתה מסודרת. הסגנון לא היה של 'התקפה רודפת התקפה'. באיירן הייתה מנצחת בבית 3-0 למשל עם יכולת משכנעת, ולא מנצחת 2-1 שלפי המצבים התוצאה הייתה יכולה להיות 5-5, באיירן הייתה מפגינה עליונות.
    האופי של באיירן זה דבר שאתם אוהבים לדבר עליו. אז באיירן של היצפלד הפגינה גם אופי למשל בתיקו שהשיגה נגד חטאפה. השחקנים לא וויתרו למרות שפיגרו כבר 3-1 בהארכה כנגד קבוצה ששיחקה כדורגל נהדר מולה, למרות ששיחקה בעשרה שחקנים. זו הייתה אותה ווינריות של האליפות ב2001. השנה לפעמים יש תחושה שכאשר באיירן לא כובשת ראשונה, אז הסיכויים שלה לנצח מאוד מצטמצמים. קשה לה יותר לחזור מפיגור.
     
  4. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אני חושב שכדאי להביא את בלם נבחרת ברזיל ובלם נבחרת ארגנטינה וכמחליף אפשר להביא את בלם נבחרת בלגיה. אה, מה אני מדבר כולם משחקים אצלנו.
    תבינו הבעיה לא בשחקנים. הבעיה בגישה. אם המאמן הולך למגרשים הכי ביתיים ורוצה לרוץ ולתקוף (כמו שהוא תיכנן בוולפסבורג ואתמול) אז ממש לא משנה מי הבלמים שלך. אם למרות חיסורים כפויים, המאמן מוסיף לזה את השוער השני שיפתח במקום הראשון (וכפיר, ברור שאין לי שום טענות לבוט. מצד שני גם רנזינג לא אשם באף גול שספג העונה חוץ מהחמישי נגד ברמן), קשר שלא שיחק כבר חודש וחצי בגלל פציעה (אלטינטופ) ומערך שמעולם לא שוחק בקבוצה (4 שחקני הגנה בקו אחד, קשר אחורי אחד שני קשרים בימין (אחד מתחת לשני) ושני קשרים בשמאל (אחד מתחת לשני) וחלוץ אחד), בעצם כנראה מערך שלא שוחק מעולם בשום קבוצה, אז באמת לא ממש משנה מי השמות של השחקנים שלך.

    ואולי בכל זאת יש בשורה ביום הזה. http://www.bild.de/BILD/sport/fussball/bun...rn-trainer.html
    אני רק מקווה שזה לא יהיה קצת מאוחר מידי ונהיה מחוץ לאירופה (כן גם מחוץ לאופ"א) עד אז.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/4/09
  5. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מי כמוך יודע מה שווה בלם נבחרת ברזיל המהולל, שלא נדבר על ארגנטינה שרק לאחרונה חטפה שישייה מול בוליביה. ובנוגע לבלם הנבחרת הבלגי? מ2002 הנבחרת שלו לא הגיעה לשום טורניר גדול.
    אני לא פוסל את זה שהבעיה היא גם בשיטה. אבל קבוצה כמו באיירן עם שחקני הגנה רכים כמו מרגרינות לא יכולים לשחק הגנתי כמו שבאיירן שיחקה בתקופת היצפלד או כמו שהנבחרת הגרמנית שיחקה בשעותיה הגדולות. זה פשוט לא היה עובד ורק היה מזמין עוד ועוד התקפות. זה שהמערך שכן הועלה היה הזוי לחלוטין והפך את הקישור שלנו לאנמי, זו אכן בעיה שקשורה לשיטה שמלכתחילה הייתה דפוקה אבל פה נכנסים השיקולים של המאמן.

    אם כך, באיירן חייבת להתחזק בדחיפות בבלם מהשורה הראשונה מישהו בסגנון מצדלר\מרטסקר(כן, רצוי שהוא יהיה גם גרמני) אם היא רוצה לרוץ בשלבים הגבוהים בליגת האלופות(קודם שבכלל נגיע לשם! עד לפני שנתיים הופעה בליגת האלופות הייתה הופעה שקבוצה כמו באיירן חייבת לעצמה, תראו איזה שינוי דרסטי עבר במועדון ואצל האוהדים). ולא, אני לא מסתפק בבלם נבחרת בלגיה.
     
  6. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלבר, מאטאסקר ומצלדר חלשים כיום בהרבה מהבלמים שמשחקים בבאיירן. אם זה הרכש שלכם, לא עשיתם כלום. אין דור בלמים גדול כרגע בגרמניה.
    ואם להביא מבחוץ, אז במקום לדבר בתאוריה, מי אתה חושב שיכול ומוכן לבוא למינכן כרגע?
     
  7. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אותם שחקני הגנה בדיוק (כולל קישור הגנתי), למעט החילוף המהולל שבהבאת אודו (לקראת סוף הקריירה ולא שווה כלום) במקום ייאנסן (צעיר, ותראה מה עושה בהמבורג השנה, גם בתור קשר) שבר את שיא הבונדסליגה באי ספיגה. אותם החברים (חוץ מכמובן זה שעל הקווים) ספגו בעונה שלמה פחות מחצי ממה שהם ספגו בשני שליש העונה.

    אתה מתכוון למצלדר, זה שלא שיחק משחק כבר יותר מחצי שנה ואפילו לא מוזמן לנבחרת הגרמנית ולמרטסקר שכבר כמה שנים שייך לאחת ההגנות הכי מגוחכות באירופה?
     
  8. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי מרטסקר מתאים לבאיירן כמו כפפה ליד. הייתי מאוד רוצה לראות אותו נוחת במינכן אבל אני יודע שזה לא ריאלי.

    עוד אופציה לא כל כך ריאלית היא כריסטיאן קיבו הרומנית. שחקן שיודע להקנות המון שקט נפשי להגנה. אבל הוא לא נראה לי אופציה ריאלית כל כך מה גם שלא ניתן לדעת מה תהיה מידת התאקלמותו לכדורגל הגרמני. אם אני נותן לדמיון שלי להתפרע, הייתי רוצה שחקן בדמות נסטה(רק צעיר מעט יותר ממנו) בקבוצה. שחקן שיודע לעשות את עבודתו נאמנה ושקטה. אבל גם זו אופציה לא ריאלית בעליל.

    אני לא יודע עד כמה בלמים בוורלד קלאס ירצו להגיע לפה, מה שכן אני לא מקנא בראשי באיירן בקיץ הקרוב כאשר הם יחפשו חיזוק להגנה(ואני מאוד מקווה שהם יחפשו, אחרת עוד עונה כזו- ואבדנו).
     
  9. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ובכל זאת, הם לא מתאימים לטופ האירופאי. אנחנו יודעים את זה מצוין, צריך להיות עיוורים של ממש אם נמשיך עם אותו הקו. סבלנו ממנו יותר מדי בשנים האחרונות. שוב פעם מתי בהיסטוריה המפוארת של המועדון ספגנו כל כך הרבה שערים בשלב הנוק אאוט כמו בחצי העשור האחרון? זה דבר שהוא כמעט בלתי נתפס.

    ולמרות כל זאת, הם שני הבלמים הגרמנים הכי בכירים שיש לגרמניה להציע, נכון שמצדלר רחוק משיאו ואולי זה טעות באמת להביא אותו אבל מרטסקר כמו שציינתי יכול מאוד להתאים לבאיירן.
    כך שעם כל הכבוד לשחקנים דוגמת ווסטרמן, אני לא רוצה אותם במינכן כי אני חושב שסבלנו מספיק משחקנים ברמה הזו.
     
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    חיפשתי את כל התבוסות הנוראיות הללו מהחצי עשור האחרון (הלכתי גם קצת אחורה) ולא ממש מצאתי אותם.
    נכון היה את ה 4:0 מול זניט. אבל איך אמר הגנרל - יש ימים כאלה. תן לו לאמן את באיירן וגם בעוד 10 משחקים זה לא יחזור על עצמו. מה לעשות.
    אז יש 4:1 נגד מילאן ויש 4:2 נגד צלסי (ב 2006 וב - 2005 בהתאמה). ונחש מה. מיקו וואן בויטן לא היו שחקני הרכב באף אחד מהם. שיחקו לוסיו ולידו ליצן אחר כל פעם והעיקר מי שהיה המאמן היה אדון מאגאת שלא היה הצלחה כזו כבירה באירופה. היה מאמן ליגה לא רע אבל לאירופה הוא לא מתאים. אז הכי קל להאשים את הבלמים רק שלא שם התשובה. בדיוק כמו עניין בוט. "זהו, נחליף את השוער, נשים את השוער השני וכל בעיות ההגנה שהיו לנו העונה יפתרו."
     
  11. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ומי בדיוק השחקן היציב ביותר העונה בהגנה? לוסיו. אותו בחור ששיחק בכל אותן תבוסות משפילות שסיימו לנו את העונה האירופאית בטעם מר. אנחנו מצפים מההגנה שלנו שלא תכנע בכזו קלות בלתי נסבלת לברצלונה. ומיקו דמיכליס הוא אחד מן האשמים בתבוסה המבישה אמש. הוא לא שחקן הגנה מהטופ האירופאי והוא לא מתאים לקבוצה כמו באיירן. לשחקנים כמוהו אין מקום בשום קבוצה שתעפיל לחצי גמר הצ'מפיונס ואתה מודע לכך. ההגנה שלנו חייבת לעבור בקיץ טיפול משמעותי, לא יכול להיות שגם בעונה הבאה נודח מאירופה אחרי תצוגה משפילה שכזו.

    אגב, עבורי עונת 2008/2009 בליגת האלופות נגמרה עוד לפני שבכלל התחילה. לא היה את הריגוש של שלב הנוק-אאוט, שלב הבתים היה פושר מאוד ולמעט אולי הניצחון על ליון במחזור הסיום לא הצגנו כדורגל גדול במיוחד. ה12-1 על ספורטינג היה יותר זמן שעשוע באמצע השבוע ואתמול השחקנים עלו בהרגשה שממילא נפסיד. חבל, חבל, חבל.
     
  12. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    15 מיליון וקחו את בלם נבחרת גרמניה סרדאר טסקי http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx

    ברור לי שזה כואב לכם וברור לי שמה היה אתמול גורם לכם בכל מצב לחשוב רק על "קלינסמן ראוס" אבל השמות שהוזכרו כאן לא רק שלא יתרמו לבאיירן אלא אף יגררו אותה להיות יותר בינונית.

    לא יודע כמה אמין המידע של ה"בילד", בכל אופן יש לו מדי פעם סקופים, אבל כנראה שבאמת אין מנוס. כמו שאמרתי רייקארד אופציה נהדרת או אולי הבוסים שוב יפתיעו וינחיתו אחד מהקלאסה של וונגר.
    לכאן או לכאן ואת זה הבהיר הונס טוב מאד, באיירן לא הולכת להשתגע בקיץ. אוליץ' ובאומיוהאן מצטרפים, גרליץ אולי חוזר (ובכך אודו אומר סרוווס), יגיע אולי עוד שחקן להגנה (מגן ימני חובה!) ובזה הרכש יסתיים. כמובן שאם ריברי או טוני יעזבו יגיע מחליף הולם. מעבר לזה אל תפתחו ציפיות כדי שלא תתאכזבו.
     
  13. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    http://www.bild.de/BILD/sport/fussball/bun...rn-trainer.html

    אם הבנתי נכון מסוף הכתבה נצחון על פרנקפורט בשבת ישאיר את קלינסי עד הקיץ ואז נפרדים (אין סרט שממשיכים עונה נוספת יחד), איבוד נקודות בשבת יכול לגרום לעזיבתו במיידי.
     
  14. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז אני מקווה שהרע יקרה ונגיד לו יפה שלום כבר עכשיו.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    באיירן מינכן צריכה לחזור לשיטה הישנה שלה. היא הרי לא תצליח להביא שחקנים מהמועדונים הגדולים ביבשת, לפחות לא שחקנים בשיא הקריירה שלהם, הרי אני לא רואה מצב שבו באיירן תצליח לשכנע את ראמוס לעזוב את ריאל מדריד לטובתה או את מאייקון לוותר על המקום בצד ימין של אינטר. אולי גם בגלל שהמוניטין של באיירן מעט ירד, וגם בגלל הבונדסליגה, שאין מה לעשות, היא ליגה בינונית ולא מושכת כמו הספרדית או הפריימרליג. באיירן הביאה את סניול וליזארזו למשל(השניים היו מגנים פנטסטים) מקבוצות דרג ב' באירופה כמו מונאקו ואתלטיק בילבאו. סניול הגיע בגיל 23 אחרי שעשה כבר פריצה בליגה הצרפתית עם שנתיים טובות ברזומה, וליזארזו הגיע בגיל 27. באיירן צריכה לחפש את השחקנים המוכשרים והצעירים שאינם נמצאים בקבוצות הטובות ביותר. אבל זו לא חוכמה לרכוש ילד בן 17, הכוונה שלי היא שבאיירן צריכה לרכוש שחקן שכבר נמצא בכושר טוב והוכיח את עצמו בקבוצה הקודמת, שהוא רק ימשיך את הפריצה שלו בבאיירן(לא דומה למקרה ברנו, למשל). כמובן שבאיירן יכולה להמשיך להביא שחקני הגנה מהבונדסליגה, זה הכי קל, אבל היא לא תתקדם.