באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    אני לא יודע איך הגעת לכך שיש מאבקי אגו בהנהלה.
    אם היית אומר מאבקי אגו בין שחקנים בקבוצה אפשר היה להבין לאן אתה חותר, אבל מאבקי כוחות בתוך ההנהלה?
    אנא הסבר את כוונתך כי אני לא מבין אילו מאבקי כוחות יש בהנהלה.
     
  2. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
  3. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הספקולציות של עמדת השוער רק הולכות ומסתבכות,אבל עובדה אחת חייבת להיות-באיירן זקוקה לשוער בכיר הרבה יותר ממיכאל רנסינג,ולא שאני ממעיט ביכולות שלו ההיפך,אבל באיירן זקוקה לשוער שמשרה ביטחון להגנה,שוער יציב שלא ירעדו לו הידיים בגלל כל ה שמסביב ורנסינג שוער טוב אולי עם כל הכבוד לו לא משרה ביטחון זה בטוח,וניכר עליו שדי רועדות לו הידיים מהלחץ המטורף שיש אצלינו כל ימות השנה.

    שמות יש מפה עד הודעה חדשה הריאלים יותר-אנקה,אדלר,ואנקיפייב.
    והריאלים פחות-בופון,ובנאליו מה שבטוח כל אלה בכירים יותר מרנסינג מבלי לקחת ממנו שום דבר הכל דעה מקצועית,והגיע הזמן שנפסיק להחביא את הפרובלמה הראשונה שלנו אם רוצים להגיע לשינוי מסויים בעקבות העונה המזעזעת הזאת..
     
  4. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    ואן בומל אומר היום- ''ריברי אמר לי שהוא רוצה לשחק בברצלונה''.
     
  5. ksla Member

    הצטרף ב:
    ‏20/9/08
    הודעות:
    144
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין לו כל כך מה לחפש בליגה העלובה הזאת ,מגרשים שכונתיים,קהל שמעודד כמו שמעודדים בMLS - בתוספת המטפחות כמובן .
    הייתי מבין אם היה אומר לשחק באנגליה ,שם הכדורגל הכי טוב היום משוחק אבל ספרד ? צעד אחורה .
     
  6. ksla Member

    הצטרף ב:
    ‏20/9/08
    הודעות:
    144
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ועוד משהו ,
    הגיע הזמן להגיד לואן בומל יפה שלום ושיעזוב כבר הצרה הזאת .
    אוהד בארסה שעסוק בלדבר עם השופט בזמן שהוא בישל גול להנרי .
    גועל .
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/4/09
  7. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    אז ואן בומל אמר. לא סיפור גדול. ייתכן שריברי אכן אמר לואן בומל את הדברים הללו אבל אין להם כל משמעות כל עוד ריברי לא אמר אותם. אותו ראיון של ואן בומל היה לאיזו תחנת רדיו בספרד, כך שניתן להבין שכמו תמיד העיתונאים מחפשים אש וסיפורים וכנראה ואן בומל לא שמר על הפה שלו ואותם עיתונאים קיבלו את מבוקשם. עדיין לא סיפור גדול.

    קלינסמן מדבר על החזרת הכבוד וכו' אבל אומר שלא ננצח בארבעה שערים מחר מול ברצלונה. אני אומר חבל. כי זה נכון שרוב הסיכויים שזה לא ייקרה, אבל תמיד צריכה להישאר תקווה, בייחוד תקווה ומוטיבציה של השחקנים. והם צריכים לתת הכל על המגרש ויכול להיות שפתאום במצב נתון תהיה אפשרות להגיע להפרש של ארבעה שערים ואולי לעלות לשלב הבא.

    http://www.kicker.de/news/fussball/chleagu...artikel/507192/ - הדברים של קלינסמן, כמו גם של ואן בומל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/4/09
  8. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    ריברי רוצה לעזוב, וזה לא סוד. הוא כבר אמר כמה פעמיים שהוא רוצה לשחק בספרד, ואן בומל לא ממציא.

    לגבי הדברים של ההוא מלמעלה, לא שווה אפילו להגיב.

    דפורטיבו בעבר עשתה אתזה נגד מילאן, באחד המהפכים הגדולים ביותר שנראו, 4-1 במפגש הראשון למילאן, ו4-0 בריאזור בגומלין, אבל באמת שהפעם זה נירא בלתי אפשרי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/4/09
  9. ksla Member

    הצטרף ב:
    ‏20/9/08
    הודעות:
    144
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האמת כואבת לפעמים ,
    הנה ,אפילו יש סמיילי בשביל האוהדים בספרד ,רק לשנות את הפרצוף : :aaa021:
    אוהדיי מטפחות ,עובדה .

     
  10. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההפסד לברצלונה לא יעשה את הליגה הספרדית למקום שכיף להיות בו ובאווריה שהוא מקרין. גם זניט ניצחו את באיירן, סיבה לשחק ברוסיה? לא נשכח גם שלא מזמן באיירן ניצחו את אלופת ספרד ריאל מדריד, אז? כיום לשחק באיטליה ובספרד כמו שהבחור כאן אמר זה לא הדבר הכי מרהיב שיש, כי באנגליה ובגרמניה יש אווירה טובה בהרבה ומתקנים מעניינים בהרבה גם לקבוצות התחתית.
     
  11. ksla Member

    הצטרף ב:
    ‏20/9/08
    הודעות:
    144
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בדיוק,וזה שבארסה נותנת 6 ו 7 לכל קבוצה שם ,וזה שגם קבוצה פטאתית וחלשה כמו ריאל עדיין מאיימת על האליפות שם ,בנוסף למתקנים שהם לא ברמה הכי גבוהה,קהל שכונה וגם רמה מאוד נמוכה ,ואני מרשה לעצמי להגיד יותר נמוכה מהליגה הגרמנית ,בתוך ספרד משוחק כדורגל שכונה ,קבוצות שכונה .בקיצור ,הנקודה ברורה לנו ,גם לעמי היא נורא ברורה ,הוא בעצמו אמר זאת לא פעם העונה ,אבל כנראה שכאן קשה לו להודות בכך .
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏14/4/09
  12. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    נכון, אמרתי ואני ממשיך להגיד שהרמה בליגה הספרדי תהעונה חלשה יחסית לשנים עברו, הרבה בגלל המצב הכלכלי הקשה בספרד, אבל אני לא דואג בכלל, שהמשבר יגמר הקבוצות הספרדיות יחזרו לעצמם.
    והשטויות שאתה רושם פה, אני ימשיך לא להגיב. רק יכול להגיד שב10 שנים האחרונות הקבוצות הספרדיות הרבה יותר מצליחות מהגרמניות, ולא בהפרש קטן, ובכלל הם הכי מצליחות ביחד עם האנגליות. אין אף קבוצה בגרמניה שמסוגלת לזכות העונה בליגת האלופות, לעומת ספרד שעם 2 נציגות ברבע הגמר, ו4בשמינית הגמר. הקבוצות שמובילה בליגה הגרמנית היום הודחה ע''י פריס סן ג'רמן, או הרטה ברלין שהיא קבוצה עלובה שהוליכה 4 מחזורים ברצף את הליגה הגרמנית, מראה על הרמה הנמוכה בגרמניה. תזכיר לי מתי קבוצה גרמנית הגיעה לחצי גמר ליגת האלופות?

    לגבי המתקנים, באיטליה המצב הכי גרוע, בספרד דווקא המצב לא כזה גרוע. ולנסיה בונה איצטדיון חדש, שתעבור עליו ב2010, איצטדיון של 76 אלף צופים ואמור להיות המפואר והטוב באירופה, אתלטי בדרך לבנות איצטדיון חדש ומפואר, אספניול עוברת בעונה הבאה לאיצטדיון חדש ברמה גבוה.

    בכלל הכדורגל הגרמני בשפל לא רק בליגה, גם הנבחרת בירידה, לעומת ספרד שכרגע הנבחרת הטובה בעולם.

    בכל מקרה, ריברי לא טיפש, ורוב השחקנים הגדולים בעולם לא טיפשים, בגלל זה הם משחקים בספרד או אנגליה, ולא בגרמניה. ריברי רוצה לזכות בליגת האלופות, והוא יודע שהוא יעשה אתזה בברצלונה, לא בבאיירן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/4/09
  13. ksla Member

    הצטרף ב:
    ‏20/9/08
    הודעות:
    144
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש לך נטיה להדביק את ספרד לאנגליה ,אם אתה לא רואה הבדל ענק אתה צריך משקפיים ,אנגליה משקיפה על ספרד מלמעלה ,ספרד אפילו לא קרובה ,

    ומה נגיד על האלופה הספרדית ? שחטפה 4 באנפילד ,והיא הייתה גם אלופה בעונה בה הודחה בשמינית עלידיי .....באיירן . אז יפה להסתכל על העניין רק מצד אחד .

    אוקיי ,ומה לגביי האווירה ? ,למה אין התיחסות לזה ,או שבגלל שזה ברצפה בספרד אז זה לא מדד לכלום ?

    רובם חולמים על אנגליה ,אופציה ראשונה ואחר כך קבוצה גדולה לא משנה מאיפה (שאל את טורס),תלוי מי מעוניינת ,אף אחד דרך אגב לא חולם לשחק באוססונה ,לאומת זאת ,תסתכל על קבוצות אמצע טבלה באנגליה ותראה איזה רמה גבוהה לאומת קבוצות קונוסים בליגה הספרדית העלובה .
    גרמניה - משוחק כדורגל טוב ,אווירה טובה ,מתקנים טובים ,רמה גבוהה במשחקיי הליגה ,תמיד מעניין ....
    שהכוכבים יבואו לבארסה ,תמיד מעניין לראות את אוססונה ומלאגה מקבלות שש-שבע גולים מבארסה ,ועדיין אל תשלה את עצמך ,חוץ מבראסה ואוליי ריאל ,הליגה הזאת לא מעניינת אף שחקן מחוץ לספרד - או אף שחקן שיכול לבחור .


    קצת שחצני לקבוע ,בכול מקרה ,נראה את ברצלונה ,יש לה אתגר ,4 מול 2 ,בו נראה מה יהיה ..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/4/09
  14. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    אין לי שום נטייה, אין ספק שהליגה האנגלית היא הטובה בעולם העונה, וזה הרבה בגלל הכסף, אבל אני אובקטיבי ושצריך להגיד את האמת אומרים, הליגה האנגלית היא הטובה ביותר בעולם, וזה עובדה.(4 נציגות ברבע הגמר). הליגה הספרדית אחרייה, והאיטלקית שלישיית, הגרמנית לא מדגדגת את הספרדית והאגלית מבחינת רמה.

    ולנסיה, סביליה, ויאריאל, אתלטיקו, לא חסר קבוצות טובות בליגה הספרדית, העונה חלקם באמת במשבר, בעיקר כלכלי, אבל הם יחזרו לעצמם.

    ופה נגמר הדיון.
     
  15. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה מדבר הרבה על משהו שאין לך חצי מושג ממנו. כן, הקהל של ברסה בשנים האחרונות הוא קהל קונצרטים, אבל בחיים שלכם ביירן לא תביא כמות קהל כמו שאנחנו מביאים למשחקי חוץ. אתה יודע למה? לאפורטה, הנשיא, ברגע שנכנס לתפקיד העיף את האוהדים השרופים, הבוישס נויז, הם החוליגנים. הם הקהל האמיתי של ברסה, הם בפיגור 4-0 לא יוציאו מטפחות, תאמין לי. ראית את המשחק מול אספניול בדרבי בחוץ? גרמנו לקהל של אספניול לברוח לתוך המגרש! המשחק נעצק ל-10 דקות! אתה ראית את התצוגה מול ליברפול לפני שנתיים? או בעונת הדאבל? האוהדים של ארסנל נעלמו בגמר, בחצי גמר חיפשתי את אוהדי מילאן ולא מצאתי, שלא נדבר על השמינית אצל צ'לסי ששמה רק שמעו את הקהל שלנו. הקהל שלנו הוא קהל מפונק, אבל הוא לא הקהל האמיתי-הוא הקהל שהנשיא מסכים להכניס. זה הכל. הקהל האמיתי מראה את פרצופו במשחקי חוץ, והקהל הזה הוא מהטובים באירופה.

    אגב, היית פעם בנצ'ס פיחואן? ראית את האוהדים של ולנסיה או של סביליה? עזוב את זה-קהלים של קבוצות קטנות מקאדיז בליגה השניה ולבטיס, קהל שגם בפיגור 3-0 יעודד. קאדיז, בילבאו וגיחון קיבלנו מאיתנו בראש, והקהל שלהם נתן תצוגה מדהימה דקה 90 כשהם מושפלים. אל תברבר בדרים שאין לך מושג בהם, תעשה לי טובה. אני לא יכנס איתך לוויכוח על איזה ליגה יותר טובה, כי זה סתם וויכוח עקר ומטומטם, אבל מעלה לי את העצבים לראות קבוצה שמפסידה 4-0 ומחפשת "לנצח" בתחום אחר. נשלח לכם גלויות מהחצי, ונקווה מאוד לשלוח לכם חולצה של ריברי במדי ברסה עונה הבאה.

    נ.ב
    ואן בומל הוא אליל. אתה צריך להיות גאה שיש לך שחקן הוגן שרוצה לעצור את ההתקפה כי הוא פגע בשחקן. לא טוב לך? תקנה את מטראצי, ראמוס, עושה רושם שהם ישתלבו.