באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וארחיב את מה שנדב סיכם לגבי טוני. טוני איטי ומגושם עד מאוד אבל ניחן ביכולת חדה בסיומת שלו. מה שמסכם את דבריו של נדב שטוני ללא חלוץ טוב לידו לא יצליח להגיע לידי ביטוי מרבי. טוני רק צריך לקבל את הכדור לרגל ברחבה והוא כבר יבצע את הצעד וחצי\סיבוב ויבקיע.
     
  2. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    להשוות את ברצלונה שקיבל גרדיאולה לבאיירן שיש לקלינסמן זה לא לעניין. יש להם חומר שחקנים טוב יותר כמעט בכל עמדה, זה פשוט לא השוואה רצינית. אותה בארסה מינוס פלוס גם בלי גרדיאולה לקחה את אליפות אירופה לפני שנתיים עם מאמן צעיר אחר שלא הכי מדהים שיש בסבב המאמנים כיום.

    עם החזרה של לוסיו ולאם להגנה אתמול, ראינו באיירן שבכל זאת עומדת טוב יותר מול יריבה חזקה ממנה. באיירן כבר לא נראו כמו אספניול.

    דבר אחרון, מסכים איתכם לגבי קלוזה. חלוץ רב גוני ענק, אחד הגדולים שגדלו בדור השחקנים הנוכחי הזה.
     
  3. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    אספניול ניצחו את בארסה בקמאפ נאו, אל תזלזל.
     
  4. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    דנידין. לכן אמרתי:
    טוני כמו שכבר אמרתם הוא חלוץ רחבה טיפוסי. אפילו חיית רחבה. הוא צריך הזדמנות אחת בתוך הרחבה כדי לעשות מזה שער. לפחות ככה היה בשנה שעברה, אז סיים עם 30 ומשהו שערים. השנה בגלל פציעות טורדניות וחוסר של חלוץ לצידו בחלק מן המשחקים הוא לא מתפקד כמו בשנה שעברה. כמו בדקה 5 אתמול למשל, חלוץ ברמתו חייב לכבוש שערים ממצבים כאלה. אל תבינו את דבריי לא נכון, טוני חלוץ גדול, אבל אחרי שנה גדולה מבחינה כמותית מצופה ממנו ליותר ממה שהוא עושה עכשיו, וזה להחמיץ פחות ולכבוש יותר. מזל שקלוזה הענק נותן עונה גדולה!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/4/09
  5. igal Member

    הצטרף ב:
    ‏5/7/06
    הודעות:
    216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין למה להשוות בין מאמנים ואת הניסיון שלהם.

    מאמן וקבוצה זה כמו זוגיות....אם הם מתאימים באופי ויש כימיה אז
    כמו שאומרים "זה זה" .... והתוצאות יגיעו.
    ואם לא , אז זה פשוט "לא זה"....

    היו המון מאמנים צנועים וחסרי ניסיון בכדורגל האירופאי שהגיעו
    להצלחות גדולות והיו גם המון מאמנים עם שמות גדולים ועם ניסיון שנכשלו.

    קחו למשל את ריאל מדריד... כל חודשיים מחליפים מאמן עם שם יותר גדול מקודמו.
    ודווקא בתקופה שהם היו הכי מפחידים באירופה מאמן צנוע בשם דל בוסקה אימן אותם ....

    כמובן שהניסיון זה גם חשוב אבל קודם כל צריך שתהיה כימיה והתאמה.

     
  6. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש למישהו הסבר לקמפיין פרו רנסינג של חלק מהאוהדים?
     
  7. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אני חושב שלדעתם נעשה עוול לרנזינג כיוון שההגנה יותר הפקירה אותו במהלך העונה מאשר הגולים היו באשמתו (היו גם משחקים שכל האשמה היתה עליו, כמו ב-5:2 לברמן בבית כמובן). יש משהו בדבריהם: באיירן בנתה את רנזינג מהיסוד, החל מגיל צעיר. הוא היה מספר 2 של קאן שנים ולמד מהטובים ביותר (ספ מאייר היה המאמן שלו ושל קאן). אני לא חושב שצריך לתת להשקעה לרדת לטמיון. הוא נכנס לנעליים ענקיות בתקופה שההגנה של באיירן קטסטרופה, דבר שהוביל לספיגת שערים רבה ולהורדת הבטחון הכ"כ חשוב לשוער. אני חושב שמגיעה לו עוד הזדמנות.
     
  8. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מצטער שאני חוזר לעניין קלינסמן. אבל, דני, זה שהטעות הראשונה היא של ההנהלה שהחתימה אותו זה ברור. אם תחפש תמצא שאני התנגדתי למינוי כבר כשהוכרז עליו וכבר אז טענתי שזו טעות. אני גם מעריך שאני יודע מי בהנהלה עומד מאחורי המינוי הזה. אותו האידיוט שבגללו היצפלד לא איתנו יותר.

    עם זאת, את הטעויות על המגרש ועל מגרש האימונים עשה ועושה קלינסמן. על רובן כבר עמדנו אבל יש עוד כמה ולאו דווקא ברמת ניהול המשחק/ים.
    1. איך זה נשארנו עם 3 חלוצים בלבד בסגל? אני לא הולך על תסריט בדיוני כמו שבאמת קרה לנו שכמעט חצי עונה שני חלוצים פצועים. אבל, מספיק אחד פצוע, אחד מורחק ואנחנו עולים למשחקים בלי שום חלוץ מחליף. במשחק ביום רביעי לא היה לנו חלוץ מחליף על הספסל. אם טוני היה נפצע היינו משחקים בלי שום חלוץ (ומה אם היינו בדיוק חייבים שער?)
    יותר מזה. כבר בחצי הראשון של העונה התברר לקלינסמן שעל פולדי אין ממש מה לסמוך. כך שאנחנו בעצם עם שניים וחצי חלוצים בסגל. איך לא מביאים חלוץ בפגרה? דונובן בא רק לכמה שבועות מלכתחילה ולא עד סוף העונה.
    וגם יותר מזה. הוא לא העלה שום חלוץ מהקבוצה השניה לקבוצה הבוגרת שלפחות יעבה את סגל החלוצים. עד שהוא נתן לצעירים לעלות לסגל הבוגר (כשלא הייתה לו שום ברירה כי לא הצליח לגייס 16 שחקנים מהקבוצה הראשונה) הוא לא נתן להם שום דקה. איך בלי שום נסיון משחק הם יכולים לעזור לו אם לא הייתה לו ברירה. הרי היו מספיק משחקים "גמורים" שבהם היה אפשר להכניס חלוץ מהקבוצה השניה/נוער לשחק ל 20 דקות שיקבלו קצת נסיון (בין אם זה ההפסד לוולפסבורג ובין אם זה הניצחון על פרנקפורט). במקום זה הוא מכניס את בורבסקי לגרבאץ' טיים. מה הוא מרוויח מזה? שהוא משפיל את בורו?

    2. עניין רנזינג. אפשר להתווכח אם רנזינג טוב או לא. אי אפשר להתווכח על זה שרנזינג שמר על אותה היכולת בדיוק (טובה או לא - כל אחד שיחליט לבדו) כל העונה. אז אם היכולת הזו לא טובה מספיק תספסל אותו אחרי 5 משחקים, 10 משחקים. לא בשליש האחרון והקובע של העונה.
    יותר מזה. למה לא להביא שוער מחליף בפגרה. את אנקה למשל. כמו שעשה מאגאת עם בנליו, כמו שעשה מאייר בגלדבאך. שניהם קוצרים את הפירות (למרות הביקורת שלי על מאגאת בעניין בזמנו - מסתבר שטעיתי).

    3. קידום צעירים. בניגוד לתדמית שלו. קלינסמן לא מקדם שחקנים. להיפך את כל הצעירים הוא מדכא. בעוד שמאגאת והיצפלד הציגו וקידמו שחקנים צעירים (רובם תוצרת בית) כמו - לאם (אני יודע שאת הפריצה הוא עשה בשטוטגרט, אבל בכל זאת נתנו לו את האמון וההרכב), שוויני, אוטל, לל, גררו (שאמנם עזב אבל בכל זאת קיבל את הצ'אנסים שלו), יאנסן, קרוס ועוד. הרי שקליסמן העדיף להעיף את ייאנסן (צעיר ושחקן הנבחרת) כדי להביא את אודו (שאפשר להסכים שיש לנו כמוהו כמה שאנחנו רוצים בבית או בגרמניה בכלל), אח"כ העדיף את אודו על לל, העיף את קרוס והשאיר את אלטינטופ, הביא את דונובן במקום לקדם חלוץ מהקבוצה השניה/נוער, בכלל, לא קידם אף שחקן מהקבוצה השניה/נוער והשיא הוא עכשיו עם רנזינג.

    4. ניהול משחק. מי שראה את המשחק של המבורג בשבוע שעבר נגד הסיטי. מרטין יול הכניס את גררו ותוך דקה קיבל ממנו גול שכנראה עושה את העבודה לעליה לשלב הבא. מישהו יכול להראות לי פעם אחת שקליסמן עשה חילוף ששינה את המשחק לטובה? לא. מצד שני אני זוכר פעמיים חלופים (כפולים) שלו לשעלו לנו ב - 4 נקודות שהיו כבר בכיס.

    5. לזה צריך להוסיף את הההתעסקות בשטויות. כמו "אצלי אולי הונס לא ישב על הספסל", למי שזוכר וגם את סגירת האימונים בפני האוהדים. בעוד שאצל כל המאמנים הקודמים כל האימונים (למעט האחרון לפני כל משחק) היו פתוחים לאוהדים (חוויה נהדרת לכל אוהד - מנסיון ותשאלו גם את כפיר) אז קליסמן החליט שכל האימונים סגורים לקהל. אח"כ הוא עשה טובה ופתח אימון אחד בשבוע.


    דרך אגב, אני לא יודע כמה מכם שמעו והבינו אבל לקראת סוף המשחק נגד ברצלונה, ביום רביעי, כמעט כל הקהל פצח במקהלה של "קליסמן ראוס". זה היה חזק וזה נמשך לא מעט זמן. האמת שקצת ריחמתי עליו.
     
  9. igal Member

    הצטרף ב:
    ‏5/7/06
    הודעות:
    216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עד כמה גבוהים הסיכויים שהוא יעזוב באמת בסוף העונה בכלל?...
    ההנהלה עצמה לא כל כך ממהרת לצאת בפרסומים בקשר לעתידו.
    בסוף הוא עוד ישאר עוד עונה.
     
  10. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    תענוג אמיתי, ללא ספק http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx

    אני לא חושב שקלינסמן ימשיך: גם כי בקנבאואר נשמע מאוד לא מרוצה ממנו וגם כי האוהדים כבר שנים לא היו מאוחדים ככה נגד מאמן כמו עכשיו. אגב, ב-96 האוהדים התאחדו גם נגד רהאגל והוא הועזב באפריל, עוד לפני שהעונה הסתיימה.
    אומרים שכבר שנים האוהדים של באיירן לא התנהגו כמו במשחק מול בארסה בארנה: אני מבין את האוהדים: 8 שנים אנו מפתחים אשליות (וגם ההנהלה עוזרת לפתח אותן) על חזרה לטופ הארופאי וכל פעם מפח נפש מחדש. הפעם הסאה הוגדשה עם ההשפלה האיומה בקאמפ-נואו. נמאס כבר! ה-70 מליון יורו שהוצאו על רכש לא ממתיקים את הגלולה: צריך להוציא עוד, בעיקר על ההגנה, וצריך להנחית מאמן מהטופ הארופאי במינכן, אחרת זה לא ייגמר. באיירן מנוהלת כספית מצוין וכסף לא חסר בזבנר שטראסה אז הגיע הזמן שיבינו: הכדורגל העולמי השתנה: אי אפשר לגנוב את ליגת האלופות עם שחקנים אפורים או עם גניבות שהבאנו בזול והתבררו כתותחים. זה קורה פעם בהמון זמן ואין מה לבנות על זה. היום בשביל להגיע רחוק צריך יציבות בהגנה ולפחות כוכב אחד ברמה עולמית.
     
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    נערך לאחרונה ב: ‏16/4/09
  12. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    לא חושב שהוא יגיע. האמת אני לא כל כך בטוח שאני רוצה לראות אותו עומד על הקווים באליאנז ארינה בעונה הבאה.
    למרות שאנחנו קבוצה בעלת משאבים רבים אני חושב שאם מנצ'סטר סיטי וצ'לסי באמת ירצו אותו הם יתנו לו חוזה פי שניים ואפילו שלושה אם יצטרך. אנחנו לא נעמוד בסכומים שיזרקו באוויר, ולו רק בגלל שאנצ'לוטי לא שווה סכומים כאלו.
     
  13. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    העניינים מתחממים.
    לפי השפורט 1 (שאוסף ידיעות בדרך כלל) קלינסמן לא יהיה איתנו בעונה הבאה. כבר יש 3 שמות של מועמדים. אנצ'לוטי, מנצ'יני ו... זאמר.
    http://www.sport1.de/de/fussball/fussball_...ikel_93280.html
     
  14. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    העניינים מתחממים מתחת לפני השטח, ההנהלה לא יוצאת בהצהרות כאלו ואחרות, העיתונות היא שמחממת. ההנהלה עושה את ההכנות לעונה הבאה כבר עכשיו, ובצדק.
    עוד אגיד לגבי ההנהלה, למרות שיש הדלפות כאלו ואחרות לגבי עתידו של קלינסמן עדיין נראה שנותנים לו שקט ולא מפריעים לו לסיים את העונה. וכל הכבוד להם, כי חבל יהיה לסכסך עכשיו ולחבל בסיכוייה של הקבוצה לזכות באליפות. נותנים לקלינסמן ולשחקנים להתרכז בכדורגל. ללא ספק ההנהלה מתנהלת בצורה מאורגנת ונכונה בזמנים הללו.
     
  15. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר