באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רוצה להבהיר שני דברים:

    1. כשהזכרתי את ברנד שוסטר בתור אופציה, הזכרתי אותו אחרון ועם המילה "אולי" רק ללמדכם שהאליפות היחידה שהביא לריאל מדריד שמה אותו הרבה לפני מאמנים גרמנים אחרים (למעט אולי מאגאת' שעושה כרגע חייל בוולפסבורג).

    2. אנא תפסיקו עם השוואת ה 4-0 של ברצלונה לזה של זניט. מלבד התוצאה אין מה להשוות.
    לא בביצועים, לא ברוח ולא בכלום. המשחק בברצלונה שיקף את כל העונה של באיירן. אך המשחק בזניט היה אחד מהמשחקים האלה שמגיחים בפרצופנו פעם בעשור. (כמו שאמר היצפלד: "יש ימים כאלה".)
     
  2. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אצל היצפלד יש ימים כאלו ואצל קלינסמן זה רע, בושה וכו'. בואו לא נשכח שבאיירן נראו לאורך כל הדרך המפעל של אופ"א כמו הצל של עצמם. תוצאות מבישות מול מועדונים קטנים בהרבה מברצלונה או ספורטניג ליסבון וליון. עלק רוח בתקופת היצפלד.. הליגה הייתה הליכה ולא היה תחרות בצמרת אבל שהגיע תחרות זאת בדיוק אותה הבאיירן אם לא פחות.
     
  3. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    ממה נהיה מרוצים? עברו 28 מחזורים ולא היינו פעם אחת בראש הטבלה. היצפלד בעונה שעברה לקח דאבל פחות או יותר עם אותו הסגל בלי להקיז דם כמו השנה. בנוסף, ספגנו תבוסות שלא מתאימות לבאיירן ובכלל ההגנה שלנו שערוריה השנה (לדעתי היא שערוריה כבר כמה שנים והשנה זה בא לידי ביטוי בצורה יותר בולטת). התבוסה לבארסה לא דומה לתבוסה לזניט כי עם כל הכבוד לגביע אופ"א ליגת האלופות הוא המפעל עם החשיפה הרבה ביותר והושפלנו קבל עם ועדה. עדיין לא הרמתי את הראש מאז. נכון שאם נקח אליפות אז על הנייר עמדנו במטרות אבל השאלה היא גם מה היתה הדרך. אגב, באחד הראיונות קלינסמן אמר שהמטרה היתה שמינית גמר האלופות והגענו אפילו רחוק יותר. אני לא חושב שהמטרה של באיירן היא לצלוח את שלב הבתים. זו המטרה של פאנאתינייקוס או פמגוסטה (מבלי לזלזל בהן), לא של באיירן מינכן.
     
  4. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מההנהלה שלכם אומרים ששמינית גמר זה המטרה, אז לך תתווכח עם זה. אתה עדיין חי ב 2001 ולא התעוררת מאז. הגיע הזמן שתקום, בוקר טוב.
    זוכר נגד מי שיחקתם שנה שעברה באופ"א ואיזה תוצאות הבאתם בקמפיין ההוא? תיקויים בבית נגד קבוצות כלום. להזכיר לך שקבוצות ברמה שלכם כמו ליון וספורטניג אכלתם לארוחת בוקר ולמה לא הגיעו המחמאות לקלינסמן?
    אתה רוקד על ההצלחה בליגה המגמגמת של העונה אשתקד? זה מה שעושה לך את זה? גם כן ליגה...

    אין ספק שהיצפלד מאמן גדול מקלינסמן, אין כל השוואה. אבל האהבה העיוורת שלכם להיצפלד מביאה לפסול כל מאמן שיביא בדיוק את אותן תוצאות, כי בשנים האחרונות או יותר נכון מ 2001 היצפלד נכשל פעם אחר פעם באירופה ולא עבר בעצמו את רבע הגמר. כרגע קלינסמן הוא הדבר הטוב ביותר שיש למועדון. כל מאמן שתביאו יצא עם תבוסה מברצלונה בסגל הנוכחי. תקלטו שהסגל שלכם לא טוב כמו זה של ברצלונה או מנצ'סטר וגם לא של אינטר. בין הגדולות באיירן היא אנדרדוג - בוקר טוב!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/4/09
  5. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    נכון שהסגל של באיירן לא סגל גדול, אבל מאמן אחר היה מפיק הרבה יותר מהסגל הזה, והסגל הזה הוא 4 רמות מעל כול הבונסלייגה, ובאיירן עדין לא הובילה את הטבלה העונה, שקבוצות הופנהיים, הרטה ברלין, וולססבורג עשו אתזה. בקיצר, קלינסמן הביתה.
     
  6. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אני מסכים שיש סוג של הערצה עיוורת להיצפלד (למרות שהוא הביא השגים אדירים לקבוצה) ואני בכלל לא חושב שקמפייין אופ"א היה הצלחה בשנה שעברה, בדיוק להיפך (אם כי קבוצות שרגילות לצ'מפיונס ומגיעות לאופ"א תמיד מתקשות-תראו מה קרה למילאן השנה במפעל הזה, אפילו לשמינית הגמר לא הגיעו). אין ספק שהסגל של באיירן נחות מול הגדולות של אירופה והדבר נובע מהחלטה של ההנהלה: יש כסף רק שמנהלים אותו אחרת מאשר בקבוצות האחרות. ההבדל בין באיירן לספורטינג או ליון הוא שבאיירן בהסטוריית הכדורגל נחשבת לאמפריה וכך אנו האוהדים רואים את המציאות (ללא ספק בצורה מוטעית לעיתים). מבחינתנו אין מה להשוות את ליון, שהישג השיא שלה באירופה הוא רבע גמר האלופות אלינו, שהיינו ב-7 גמרים וזכינו 4 פעמים בגביע. אבל עם כל הכבוד להסטוריה יש גם הווה וההווה הזה פחות ורוד. אם ההנהלה שלנו לא תבין שצריך לשפוך כספים נהפוך לאינדהובן או אייאקס-קבוצות עם עבר מפואר והווה לא קיים.
     
  7. ksla Member

    הצטרף ב:
    ‏20/9/08
    הודעות:
    144
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עכשיו הבאת נוק-אואט לעמי ,חבל שאתה פוגע בנקודות הרגישות שלו .
    חברים ,יש תקופות כאלה,ברצלונה לא ליקקה דבש בשנות ה90 ,רחוק מזה אפילו ,כמעט וירדו ליגה באחת העונות ,עד כ דיי כך ...(כן כן ,אותה ברצלונה ה"גדולה").

    עניין התארים תמיד קריטי ,חשוב וצריך להסתכל עליו ,באיירן אימפריה לא יעזור כלום ,השאלה מה הלאה ,מה שיש זה סופר מכובד ויפה ,מה הלאה ...בשביל זה קיימת הנהלה וניתן להם לשבור את הראש ,אלופה בכול מקרה יש תמיד רק אחת ,לעוף ברבע או בחצי זה לא משנה ,אפילו את ה גמר אם אתה לא לוקח אז לא עשית כלום .

     
  8. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    נכון שיש רק אלופה אחת אבל צריך לשאוף להגיע כמה שיותר רחוק ולהמנות על 4 הגדולות של אירופה זה הרבה יותר מאשר להגיע לשמינית או לרבע הגמר. יש חשיבות עד איזה שלב מגיעים מבחינת הגאווה של המועדון, האוהדים, שלא לדבר על ההכנסות הכספיות. בגדול אפשר לומר שהמטרה של ההנהלה היא שמינית-רבע גמר ואח"כ אלוהים גדול לגבי ההגרלה. ככה לא נמנים על הטופ הארופאי. את ליגת האלופות לא לוקחים עם מזל בהגרלות. הפערים רק גדלים וכבר כמה שנים שחצי הגמר מורכב פחות או יותר מאותן קבוצות. אי אפשר לבוא לקרב סכינים עם כפית: או שאנו פותחים הארנק (ובאיירן הוא מועדון מאוד עשיר) או שהנכד שלי יזכה לראות את גביע האלופות נוחת במינכן. בפעם האחרונה שזכינו עברו 25 שנה עד שהגביע חזר אלינו אבל ב-25 שנה האלו היינו בשלושה גמרים ובכמה חצאי גמר. בנתיים עוד מעט סוגרים עשור מאז הזכייה ואפילו את רבע הגמר לא עברנו.
     
  9. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחזק את דבריך,ורק רוצה להוסיף שלפתוח את הארנק לא חייב להיות העברות של כוכבים מהגדולות של היבשת בסכומי כסף מטורפים.
    אפשר לעשות זאת עם שחקנים מעולים,וכאלה עם המון עתיד שמשחקים במועדונים דרג ב',ואפילו ג' ביבשת.
    דוגמאות אני יכול לרשום ליסט שלא ייגמר אבל 2 דוגמאות מעולות משחקות אצלינו(ריברי שבא ממארסיי,וטוני מפיורה).
     
  10. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ריברי וטוני הם לא דרג ב' ולא ג' ביבשת, אלא א'. גם אותם להביא זה לא דבר פשוט כמו שנראה לך. יש לשחקנים האלו עדיין עדיפות גדולה ללכת לאנגליה, איטליה או ספרד. לפעמיים גם 50 מליון דמי העברה לא יעזרו לך ולא תביא אותם לגרמניה. כוכבים גדולים באמת הגיעו לכאן בבודדים וגם הם לזמן מוגבל או שלא באמת "הכוכבים" של היבשת. ריברי הגיע לתקופת ביניים, היה הרבה מזל לאוהדי הבונדסליגה שהגיע שחקן כזה לשחק בגרמניה, כי לא הרבה במעמדו עוד יגיעו. תבינו, זה לא רק כסף גדול שמתחרה מול באיירן אלא גם יוקרה. הונס מדבר על כך שנים ובכלל בגרמניה אומרים שיש העדפה ברורה של שחקנים להגיע לאנגליה ולספרד. אם באיירן למשל יאבקו על קאקא מול ריאל מדריד, הרי שאין כאן תחרות גם אם באיירן יציעו 100 מיליון. אבל שחקנים כמו אודו למשל כן יגיעו בקלות.

    אי אפשר להאשים את באיירן בזה או יותר נכון את ההנהלה שעושה הכל כדי להעמיד קבוצה תחרותית ככל האפשר. אתם האוהדים צריכים להבין שזה לא עסק קל והתחרות מבסיסה לא שוות כוחות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/4/09
  11. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ידידי היקר הכוונה שלי שהמועדונים שלוקה,ופרנק הגיעו מהם הם מועדונים דרג ב' השחקנים לעומת זאת הם דרג א' לכל דבר, ולכן הכוונה שלי טוטאלית להבאת כוכבים שנמצאים במועדונים האלה דרג ב' נקרא להם ,וככה להעלות את באיירן לאן שהיא כן חייבת לחזור.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏20/4/09
  12. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל הטובים באמת שבניהם יחטפו מהר עלידי מועדונים באנגליה או בספרד. נכון שעם טוני וריברי היה לבאיירן גם מזל וגם יכולת ניהול מופתית, אבל עדיין רוב הגדול של השחקנים יעדיפו ללכת למקומות אחרים ולא לגרמניה ולכן באיירן תמיד תיהיה בעמדה נחותה מול היריבות הגדולות שלה ביבשת בעניין הזה. אומנם לבאיירן יש כסף כמו לכל מועדון גדול, אבל יותר קשה להם לשכנע את הכוכבים הגדולים בעולם להגיע ואנחנו רואים זאת כבר שנים ארוכות.

    אם באיירן היו באנגליה, הרי שהסגל של באיירן במיליון אחוז היה נראה אחרת לגמרי. עם אותו התקציב בדיוק יכולת לראות שם שחקנים כמו רונלדו, רובינו, קאקא, צ'ך ואין טעם שאני אמשיך כי הרעיון די ברור.
     
  13. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה צודק,אבל תסכים איתי שמהלכים ניהוליים מוצלחים כמו שבאיירן עשתה עם לוקה,ופרנק אפשר לעשות עכשיו רגע לפני שהגדולות טורפות שחקנים כמו דייגו,וג'ורקוף,ויש אפילו עוד כמה ברשימה של סטארים שעדיין לא הגיעו ל"גדולות".
     
  14. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פתרונות?
     
  15. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ידידי, אתה חכם ומנוסה מכולנו כאן בפורום ולכן אתה יודע שאין פתרונות קסם לזמן הקרוב. הגרמניות כבר שנים מנסות לרדוף אחרי כוכבים שיגיעו לליגה ויצבעו אותה, אבל זה עובד עם "סוג" מסויים של כוכבים בלבד. אלו שאו שאחרי השיא או לפני השיא או שלא באמת סופרסטארים בקנה מידה של רונלדיניו או מסי. את אלו אנחנו לא רואים ולא נראה בבונדסליגה בזמן הקרוב. אולי עוד כמה שנים גרמניה פתאום תהפוך להיות האנגליה של אירופה כמו שאיטליה הייתה בשנות ה 90. לא סביר, אבל כנראה שזה המצב וכמו שהתמודדנו עד הלום כך נמשיך - כאנדרדוגים מסיבות טבעיות.