באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    כפיר, ריברי לא הוזמן כי היה צעיר ולא מספיק טוב. גם דמיקליס לא הוזמן מאותה הסיבה. העובדה היא שכבר כמה שנים הוא הבלם הקבוע בהרכב של ארגנטינה. כלומר שלזה הוא מספיק טוב. אתה לא אוהב אותו - זכותך. העובדה היא שלפחות 3 מאמנים של נבחרת ארגנטינה (וגם המסומם) חושבים שהוא אחד משני הבלמים הכי טובים שיש לארגנטינה. אז צריך לתת קצת קרדיט גם לזה.

    שנתחיל לנתח כל הדחה? תסתכל אחורה בפורום מה כתבנו פה ותזכר. לא תמיד הגיע לנו להיות מודחים. לפני שנתיים עם מילאן היינו רחוקים 0:0 ביתי מעליה לחצי הגמר ומה לעשות שמכת פציעות כזו נחתה עלינו שלהיצפלד לא היה אפילו קשר התקפי אחד לעלות איתו. ובפעם שלפני זה צריך להזכיר לך את הפנדלים שלא היו ונשרקו? או את שני השערים העצמיים של לוסיו נגד צ'לסי? זה לא שלא היינו קרובים לעבור. כמה זמן מנצ'סטר לא עשתה כלום מאז הגמר שגנבה לנו ועד לשנה שעברה?

    הבאנו כוכבים. ראינו מה יוצא מזה. השפלה מול ברצלונה. והפסד מביש (כמו שאתה אוהב להגיד) בגביע המביש (גם כמו שאתה אוהב להגיד).

    כפיר, אתה מדבר מהבטן ולא מהראש.
    תבנה קבוצה שתעבוד כקבוצה ותן לה זמן וזה יעבוד. אבל, גם בהנהלה יש שחושבים כמוך. בוא נעשה הכל עכשיו ודחוף. זה לא ממש עובד ככה. בטח לא עם מאמנים חסרי נסיון כמו מאגאת או קלינסמן.
     
  2. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    הזימון של דמיקליס לא אומר כלום, כמו שהזימון של ורון לא אומר כלום, כן ורון שחקן גמור שמוזמן לסגל נבחרת ארגנטינה. מה גם שההגנה של ארגנטינה היא על הפנים, וארגנטינה סובלת מדור של בלמים בינוניים, לא סתם ארגנטינה ספגה שיישייה מבוליביה(עם דמיקלייס בהרכב).

    מוזמן אל מוזמן, שוב זה לא הנקודה, דמיקלייס נמצא בעונה גרועה, וגם בעונה שעברה הוא לא היה טוב, מדובר בבלם טוב, אבל לא אחד ששייך לטופ. האמת, שהרבה יותר אהבתי אותו כקשר אחורי אצל מאגת, באותו עונה הוא היה השחקן המצטיין של באיירן.

     
  3. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    כל מילה בסלע! מה אנו מחפשים, מאמן שיעשה את דמיקליס בלם יותר טוב? מאמן שיעשה את לוסיו יותר טוב? שיגרום לשווייני להיות הקשר שכל אירופה מפחדת ממנו? פודולסקי עבר אצלנו 3 מאמנים ולא יצא ממנו כלום אז המאמן הרביעי היה מרגיל אותו לרמות הגבוהות? לא יעזור, שלד השחקנים הוותיק שלנו לא מספיק טוב לאירופה. בדיוק כמו שהסגל הוותיק של אינטר שנה אחרי שנה מפשל בשלבי הנוקאאוט של הצ'מפיונס. ומה שטוב לליגה המקומית לא בהכרח מתאים לליגת האלופות. זה שמביאים פה ריברי או שם איברהימוביץ' לא פותר את הבעיה שהבסיס לא מספיק טוב ולא מנפק קבלות שנה אחרי שנה. ליגת האלופות זה מקצוע, לא כל מי שמוביל את קבוצתו לאליפויות בהכרח יוביל אותה להצלחה בצ'מפיונס. יש שחקני ליגת אלופות קלאסיים כמו אינזאגי או סיידורף ויש שחקנים שטובים רק לליגה המקומית. הדיבורים על גאטוסו לדוגמא בעונה שעברה היו במקומם כי הוא שחקן קלאסי לשלבי הנוקאאוט של אירופה, אף אחד לא חוגג עליו אחרי תיקול אחד שלו. צריך לדעת עם מי לצאת ל"קרב" וצר לי מאוד: עם חלק לא מבוטל של הסגל הנוכחי אין סיכוי לנצח ב"קרב" הזה.
     
  4. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    דמיקליס לא מוזמן לנבחרת. דמיקליס בלם קבוע בנבחרת תחת 3 מאמנים (וגם תחת המסומם). זה שארגנטינה חטפה שישיה זה לא אשמת דמיקליס. זו אשמת ההתאחדות שבחרה (קצת כמו גם באיירן) לשים כמאמן מישהו שלא ממש מתאים לזה. אז מה, שלושה מאמני נבחרת ארגנטיה לא מבינים כלום.

    תסלח לי כפיר. אין דבר כזה שחקן לליגת האלופות ושחקן לליגה. יש מאמנים שמבינים מה זה משחקי נוקאווט ומה ההבדל ביניהם לבין משחקי ליגה ויודעים להעמיד קבוצה לשלבים כאלה. השחקנים הם אותם שחקנים ועושים את המקסימום. אם טוני יודע לתת גול מ - 2 מ' זה ממש לא משנה אם זה בשלב הנוקאווט או במשחק ליגה. אבל אם טוני לא מסוגל לרוץ 3 מ' עם כדור (כי מה לעשות הוא לא מסוגל) אז מאמן שמשחק איתו כחלוץ בודד על קו האמצע הוא אידיוט.
    אותו הלוסיו שעליו אתה אוהב לרדת כבר הגיע לגמר ליגת האלופות (איפה שהייתה רוצה לראות את באיירן) וגם לגמר מונדיאל וגם ניצח אותו. אז הוא לא שחקן לליגת האלופות?
    גם זה רוברטו הגיע לגמר ליגת האלופות. אז הוא שחקן שיודע מה זה או לא? ודרך אגב, הוא ולוסיו עשו את זה בלי הרבה כוכבים.
    אותו ואן בומל שאתה מגחך למשמע שמו (בטח ובטח עמי) כבר שיחק בגמר ליגת האלופות ואפילו זכה בו. אז הוא שחקן לליגת האלופות או לא? דרך אגב, הוא גם הגיע לחצי גמר ליגת האלופות עם קבוצה דיי אנונימת (בטח ללא כוכבים עולמיים) בשם פ.ס.וו.
    אודו? אותו הדבר
    שוויני? אכזבת העולם. לקח על הכתפיים של עצמו כמעט לבד (כמו גם לאם) נבחרת שכולם קוראים לה בינונית והגיע לגמר אליפות אירופה. מילאן (קבוצה שיודעת מה זה ליגת האלופות ומה זה שחקנים לליגת האלופות) ויובה (עוד קובצה כזו) חיזרו אחריו במרץ רב. אז מה. אנצ'לוטי פתאום לא מבין? יובה לא מבינים. כששוויני יפסיק להיות הסלייב של פתאום תראה מה הוא נותן.
    לאם. גם לא שחקן לליגת האלופות?
    טוני. אלוף עולם. לא מתאים.
    היחידים שלא עשו כלום בחיים שלהם, חוץ מהשוער זה בעצם קלוזה וריברי.
    רד מזה. אין דבר כזה שחקנים שלא מתאימים. יש דבר כזה מאמן ושיטה שלא מתאימים. לצערנו, חוץ ממאמן גרמני אחד, אולי שניים אף אחד לא מבין את השיטה. לא לחינם הקבוצות שלנו נכשלות שנה אחרי שנה אפילו במטרות מינמום.
     
  5. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    לא הולך להיכנס כאן יותר מדי לדיון, אבל כיף לראות שעמי כן יכול להתדיין בצורה נאותה ואפילו אני מסכים איתו בחלק מהדברים.

    מעבר לזה לבאיירן יש קבוצה טובה, החיזוק שיגיע בעונה הבאה + מגן ימני ואולי עוד איזה חיזוק פה או שם אמורים להספיק כדי לבנות קבוצה חזקה שתרוץ בכל המפעלים. השאלה כפי שכבר הועלתה פה היא מי יהיה הקברניט? האם קלינסמן יצליח (אם בכלל) בעונתו השניה בקבוצה? מי יאמן אם לא הוא וכו?
    מאחר ופסח כבר עבר אני משאיר אותכם לעולם הספקולציות של רייקארד ועד אנצ'לוטי.

    לכאן או לכאן ופה אני 100 אחוז עם נדב, עם אוליץ' וטימושצ'וק + מגן ימני יש לבאיירן סגל מעולה!
     
  6. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לירן מה עם מחליף לריברי אם וכאשר זה יעזוב(מהלך שיחייב הבאת אס כגון דייגו,או ג'ורקוף)? להתחזק רק באוליץ',וטימושצ'וק עם כל הבעיות,וחוסר היציבות השניים האלו ,ומגן ימני יפתרו את כל בעיותינו? הלוואי וזה היה כל כך פשוט.
     
  7. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    שווייה, שווייה ....לאן אתם רצים?

    קודם כל ריברי עוד לא עזב ויש לו עוד חוזה בבאיירן. דבר שני כל השאר זה ספקולציות של התיקשורת, כבר דיברו בעבר על חלב כחלק מהספקלוציה של המעבר של ריברי לבירת קטלוניה לדוגמא ...
     
  8. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כנראה שהלחץ משפיע גם עלינו האוהדים שרוצים לאכול את העולם רק שלא יחזרו הרגעים הקשים של העונה הזאת,שמפגני חולשה מפחידים עירערו את מעמדנו כבכירה ביבשת,ואפילו כ"מכבי סל" של הבונדסליגה..

     
  9. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    קודם כל, לירן, שכחת את באומיוהאן שמגיע. עם המאמן הנכון הוא יכול להיות תוספת משמעותית ביותר גם כאן. אפילו לא כשחקן הרכב ראשון.

    שנית, לא צריך מחליף לריברי. כלומר. אם הוא ילך חייבים קשר שמאלי. בין אם מהסגל הקיים ובין אם לא. אבל לא צריך מישוה כמוהו. הוכח כמה תלות בשחקן אחד כשכל האחרים משרתים אותו היא דבר גרוע. גם אצלנו, גם בברמן וגם בעוד הרבה מקומות. חובה להביא שחקן קבוצתי ולבנות קבוצה קבוצתית. אך, אם רק היה אפשר להחזיר את מיסימוביץ' (או טרוכו).
     
  10. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    לא שכחתי את באומיוהאן, גם הוא כמו רבים וטובים עטופים בכישרון אבל בלי ניסיון ורוב אלו נכשלו בבאיירן.
    למרות שיכול להיות שיש משהו בדברים שלך אז ניתן לזמו לעשות את שלו.

    מעבר לזה אפשר בהחלט לקבל את הדיעה שלך על שחקן באגף שמאל, הזכרתי את חלב, נשמע לי בדיוק השחקן שיכול לקחת את העמדה (או לעשות רוטציה עם שווייני).
     
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ממה שראיתי אותו יש לו המון מה לתת. הוא קשר הגנתי שיודע גם לעזור בהתקפה. הוא צריך אמון מהמאמן והוא יוכל לתרום המון.

    לא חשוב מי, גם חלב יכול להיות לא רע. העיקר שידע לעשות הגנה ויעשה את זה ולא יהיה מסוג השחקנים שכל המשחק עובר דרכו. זה גרוע מאוד. מאז מארדונה ב - 86, השיטה הזו לא עובדת ברמות הבילאומיות. וגם אז, בגמר היא כבר לא עבדה. והכי חשוב, שלא יהיה שחקן שחושב שהוא יותר טוב מכולם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/4/09
  12. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    ועוד איך יש הבדל נדב. בגלל זה כשהיינו צריכים 0:0 ביתי מול מילאן ב-2007 אחרי ה-2:2 בסן סירו נכשלנו כי להם היה את סיידורף (שער ובישול), את אינזאגי (שער) ואת קאקא המצוין ולנו היה את פודולסקי שבתחילת המשחק בעט על דידה במקום לכבוש. בגלל זה מקאיי היה חלוץ בונדסליגה אדיר ובאירופה אפילו פיזארו כבש יותר ממנו. בגלל זה פורטו נכשלה להשיג 0:0 ביתי מול מנצ'סטר השנה כי ליונייטד יש את רונאלדו ולפורטו לא. עם כל הכבוד למאמן הוא לא כל יכול: גם הוא צריך כלים כדי להתמודד ברמות הגבוהות ומה שמתאים לזכייה באליפות מקומית לא מתאים בהכרח לזכייה בצ'מפיונס. ברור ששיטה זה חשוב אבל חייבים את השחקנים שיודעים לעשות את ההבדל מול ההגנות וחוליות הקישור הטובות ביותר ביבשת וזה לא כל אחד יכול. אם תשים לב קורה לא מעט שקבוצות שהודחו בשלבי הנוקאאוט בליגת האלופות חוזרות לליגה שלהן ומנצחות בגדול: ריאל ניצחה בגדול אחרי שחטפה רביעייה באנפילד, אנחנו פירקנו את פרנקפורט אחרי הרביעייה בקאמפ-נואו, אינטר ניצחה בליגה אחרי ההדחה מול היונייטד ומה? פתאום נזכרו לשחק? לא, אלא שאין מה להשוות את מה שדרוש משחקן בליגה המקומית לעומת מה שדרוש ממנו בליגת האלופות.
     
  13. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אוי באמת כפיר. ואפשר לחשוב באיזה צרורות כבש פולדי באותה העונה בליגה (או בכל עונה אחרת בבאיירן, בליגה). אתה שוכח עם איזה הרכב נאלץ היצפלד לעלות נגד מילאן באותו ה 2:0. הקשר ההתקפי היחיד שהיה לו היה ווילי סניול.
    ברור שרונאלדו הוא מצויין. הוא מצויין גם לליגה וגם לליגת האלופות. שחקן שיודע לכבוש בליגה יכבוש בליגת האלופות.
    בטח שניצחנו את פרנקפורט אחרי ברצלונה. לא שיחקנו באותה השיטה בשני המשחקים. נגד פרנקפורט שיחקנו בשיטה שהיינו צריכים לשחק נגד ברצלונה, בשיטה מוכרת וידועה. מעבר לזה פרנקפורט קבוצה חלשה יחסית ואפילו השיטה העקומה של קלינסמן מספיק טובה לזה וגם שחקנים פחות טובים. אבל להגיד ששחקן שיודע לשחק בליגה לא יודע לשחק בליגת האלופות. אולי הוא לא מספיק טוב לרמות הגבוהות אבל אז הוא גם לא מספיק טוב לרמות הגבוהות בליגה. אבל כמו שהראתי לך, כמעט כל השחקנים שלנו הגיעו ושיחקו ברמות הגבוהות. אז זה לא שהם שוכחים לשחק בליגת האלופות. המאמנים שהיו לנו ברוב השנים האחרונות פשוט לא מבינים מה זה ליגת האלופות.
    ומקאיי? להזכירך מקאיי העלה אותנו במשחק נגד ריאל מדריד. להזכירך, מקאיי הבקיע נגדנו שלושער בליגת האלופות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/4/09
  14. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    והבקיע אין ספור שערים לדפורטיבו בליגת האלופות, מקאיי היה אחד הרכישות היותר טובות שעשתה באיירן בשנים האחרונות, חלוץ ברמה הכי גבוה שיש, עם רקורד מדהים, של 65 שערים בשתי העונות הראשונות בבאיירן, הלוואי היו עוד חלוצים כמו מקאיי.
     
  15. Lars Ricken Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/08
    הודעות:
    935
    לייקים שהתקבלו:
    25
    בקשר לריברי.
    אני חושב שבאיירן צריכה להמשיך את קו הייבוא של השחקנים מהליגה הצרפתית ,וממארסיי בפרט.מארסיי מוציאה שחקנים ברמות הכי גבוהות באירופה יותר מכל מועדון בעבר ובהווה.דוגמאות לא חסרות-דידיה דרוגבה,סמיר נאסרי,ג'יבריל סיסה אריק קנטונה ופרנק ריברי שלנו .
    באיירן חייבת לרכוש את חטאם בן ארפה הצרפתי,כישרון עולה שמסומן ע"י מומחי הספורט בצרפת כיורשו של זינאדין זידאן, שחקן שמתלבש בדיוק על המשבצת של פרנק ריברי שככל הנראה לא ישאר עימנו בעונה הבאה.ואיתו גם את החלוץ הכוחני ברנדאו שמכונה "השור"
    (1.90 מ') שמציג נתונים מדהימים של 5 שע' ובישול ב11 המשחקים האחרונים (הגיע בחלון ההעברות בינואר).החלוצים של באיירן כבר לא הכי צעירים ובכלל לא נמצאים בשיאם כך שאני מאמין במידה ובאיירן תרכוש את השחקנים שציינתי מעלה הם יתבררו כרכישה נבונה.