באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    CJ בהתיחסות לכמה מדבריך קודם כל מעניין לדעת אם ואן חאל דובר גרמנית.

    *-אם גרליץ מגיע זה חייב להיות גבוי ולא יותר מכך בגל שאודו(סוף סוף)חוזר הביתה,ולל פשוט לא טוב במילים עדינות.

    *-בקשר לאקשן שצפוי לנו בעונת המלפפונים אסור לשכוח שחוץ ממלפפונים איך שהעונה הזאת נראית יש צורך גם בקישואים,חצילים ושאר ירקות.
     
  2. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    קודם כל אני לא יודע באמת אם גרליץ עדיף על לל. נראה לי שאתם פשוט מחפשים שעיר לעזלזל ומה הכי קל אם לא להיטפל לאחד כמו לל.
    גרליץ למי שיודע או לו הוא הפטיינט התמידי, כבר עונה שעברה הוא חזר מפציעה, אבל שוב נפצע ושוב חזר והגלגל ממשיך להתגלגל לו. מעבר לזה מבחינת יכולת ההרגשה היא שזה לא אותו שחקן שכיכב ב 1860. שחקן אחר שמכרתם לקרלרוהה צ'לוזי מקבל הרכב ראשון על חשבונו של גרליץ שגם במשחק האחרון הכ"כ קריטי למועדון נכנס רק כמחליף.
    בשביל להביא אותו כאלטרניטבה מהספסל אפשר גם להשאיר את לל. בסופו של יום הוא לא כ"כ רע כמו שאתם מציירים אותו.

    אם אתם מחפשים אשמים פרט לקלינסמן אז אפשר לשאול איפה ואן בומל? איפה זה רוברטו? איפה היה שוויני? איך פולדי נהפך מכישרון המאה לפדלאת המאה? איך דמיקלס נהפך מהבלם הטוב בליגה למסננת? ואיך באיירן קבוצה שאפתנית מביאה שחקן גמור כמו אודו במקומו של יאנסן? איך הונס לוקח את הסיכון עם רנזינג או עם קלינסמן? למה לא מהתחלה הוא חיפש "מאמן מנוסה?
    עונה רעה לתלות על שמו של קלינסמן או של לל זה לבטח לא רציני, כל המערכת טעתה ואם אתם שואלים אותי ממשיכה לטעות שמחזירה שחקנים כמו גרליץ לשורותיה במקום נגיד ...טרוכובסקי.
     
  3. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טרוכו צריך להיות המטרה המרכזית של הקיץ הקרוב ביחד עם דייגו\או ג'ורקוף.
    שחקן בית שיכול להכניס טירוף ,ואש ליושבי האליאנז שכמו שכולם יודעים אין אפילו חצי כזה השנה,היפך כולם כבויים זה ממש בוטה מדי העונה.
     
  4. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    הבעיה היא שאני לא בטוח בכלל שהוא רוצה לחזור, או שהמבורג לא תיתן לו תג מחיר מופרז. שני דברים שבהחלט יכולים לקרות. באיירן שוב לקראת מהפכה?
    כי אם אני הולך לפי הרשימות שלכם ולפי הרמיזות של מר הונס מתוכננים להגיע לפחות 5 שחקנים ( 3 חדשים כבר יש) + מאמן חדש.
    אולי אני במיעוט, אבל אני ממש אנטי מהפכות בסגל של כל קבוצה. בד"כ זה גורם רק לבעיות ולסוג מסויים של התאקלמות שיכול לפגוע בקבוצה. מה עוד שדייגו לדוגמא פורח בברמן לא יפרח בוודאות בבאיירן, כנ"ל לגבי טרוכו או אוליץ'. ומספיק להגיד בהקשר הזה את השם לוקאס פודולסקי.
    מחלקת הנוער שלכם עטורה כישרונות שמשחקים כבר כמו גדולים בליגה השלישית. אף אחד לא אומר לכם להתבסס על זה, אבל אתם לא הייתם מעדיפים לראות את תומאס מולר מצליח אצלכם מאשר נגיד אוליץ'?
    מה עוד שהסגל הקיים הוא מספיק טוב עם כי חייב ליטושים.

    ימי המהפכה הסתיימו עם התעשייה הצרפתית, מה שמקפיץ אותי לצרפתי מהפכן אצלכם. ראיתי היום את תוכנית הבוקר של DSF וכולם בדיעה שצריכים לתת לו ללכת.
    דווקא כאן לא הייתי פזיז מדי, כמובן שכולם יודעים שזה אבל רק שאלה של מחיר.
    באיירן עצמה אמרה לא למכירה, אבל ריאל נואשת לסטארים חדשים, צ'לסי מחפשת שחקנים לאגפים, אינטר אוהבת לשלם ובארסה רוצה לגנוב שחקנים לריאל. לבאיירן יש את הסיכויים להוציא קופה על השחקן.
    בשבילי אוהד הליגה זה חבל שהכל מסתכם ב € או $
    חבל
     
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    קודם כל, בעניין לל. גם אני לא חושב שהוא כזה גרוע. הוא לא לאם אבל הוא בהחלט מגן לא רע. בטח יותר טוב מאודו ויותר מגוון ממנו. כמו כל שאר החוליה האחורית, הוא סבל מחוסר ההבנה של קלינסמן לחשיבות משחק ההגנה.

    כל אלה שציינת, חוץ מההנהלה, סבלו מקלינסמן ודרך החשיבה שלו. נכון, הטעות הראשונית הייתה של ההנהלה - להחתים את קלינסמן. מאמן שלא אימן קבוצה מעולם. גם לא קבוצת ילדים וגם לא כעוזר מאמן.
    ואן בומל? קלינסמן סירס אותו כבר אחרי המשחק השני. אח"כ הושיב אותו על הספסל בגלל ביקורת.
    זה רוברטו? גם קלינסמן לא בדיוק יודע מה הוא רוצה ממנו. הוא לא שיחק קשר דפנסיבי כמו אצל היצפלד, אלא חצי דפנסיבי חצי בשמאל. זה לא מתאים לו. תלכו חזרה להודעות כאן לפני שזה רוברטו עזב. אז הוא שיחק כקשר שמאלי. כולם ביקרו אותו וכשהוא הפך לקשר דפנסיבי במלוא מובן המילה בעונה שעברה אצל היצפלד הוא חזר לפרוח.
    פולדי? פולדי התגלה כבלוף כבר לפני קלינסמן. למרות שאתמול הוא היה בסדר גמור ואפילו יותר.
    דמיקליס? באמת מעניין. כנראה שהוא שכח לשחק. הרי, לירן, כל ההגנה שלנו זה בדיחה. אבל מה אתה מצפה מקבוצה שהמאמן שלה רצה לרוץ ולתקוף בברצלונה? הרי הוא אין לו מושג במשחק הגנה. אז כל ההגנה נראית כמו שהיא נראתה.
    אודו במקום יאנסן? זה תשאל את קלינסמן. זה מאה אחוז מעשה שלו.

    אה, ושכחתי. אין מה להשוות בין עניין גורליץ לעניין טרוכו. גורליץ שחקן שלנו שמסיים השאלה. טרוכו כבר נמכר ולא שלנו. אם נרצה אותו זה כמו לרצות כל שחקן אחר שלא גדל אצלנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/5/09
  6. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    כמו שזה כרגע נראה המהפכה היא בלתי נמנעת. נכון שכניסה של אנשים חדשים למערכת גורמת לחיכוכים ולבעיות, אבל אני לא רואה פתרון אחר. שאלה יותר גדולה היא אילו אנשים מגיעים. כרגע אוליץ' (שעוד ארחיב עליו בהמשך) ובאומיוהאן נראים כשחקנים שקטים שלא יבכו יתר על המידה אם בכלל, אלה שניים שיבואו לעבוד ולתת הכל, בייחוד השני שסיכוייו לשחק קטנים. טימושצ'וק כרגע נראה בכיין (עניין קלינסמן), אבל אני חושב שמוסר העבודה שלו טוב, הבעיה היא שההסתגלות למדינה ולשפה חדשה אולי תהווה בעיה עבור הקבוצה ועבורו.
    אבל גם להזכירך בקיץ הלפני אחרון קנינו לא פחות מ-9 שחקנים ודווקא החיבור היה טוב מאוד. ויש לתת קרדיט גדול מאוד למאמן.
    מולר שחקן עם פוטנציאל גדול, רק שלקבוצה כמו באיירן אין את הפרבילגיה לתת לשחקן להשתפשף, בבאיירן חייבים תוצאות כאן ועכשיו ובשביל זה צריך שחקנים שנמצאים בשיאם או קרוב מאוד לשיאם. אותו מולר או אותו טרוכו יצטרכו להיות בשיאם בגיל צעיר מאוד או שייצטרכו לממש את הפוטנציאל שלהם בשלב קצת יותר מאוחר ובקבוצה שונה.
    אוליץ' שחקן שלעומת אותו פודולסקי ייתן 110% כל משחק וזה לא משנה אם זו ברצלונה או משחק מול בני טמרה. הוא עובד מאוד קשה ולהשוות אותו לעצלן פודולסקי שנגע בתהילה וחשב שמכאן אין לאן להתקדם חוץ מלספור ג'ובות זה לא נכון.
    הלוואי ואלו היו רק ליטושים לירן.
    ריברי עוזב, וכמו שאמרת זה רק העניין של המחיר.

    מסכים איתך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/5/09
  7. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    גם לתומאס מולר אפשר לתת להשתפשף. הוא לא חייב לשחק משחקים שלמים. אבל אם היינקס הצליח להכניס אותו בשבת, אז קלינסמן היה יכול לתת לו כבר הרבה יותר מסה"כ של 90 דקות. הרבה מאוד משחקים קלניסמן שיחק רק עם חלוץ אחד ובלי שיש לו אפילו חלוץ מחליף. חלקם הגדול היו גמורים (חלקם לטובתנו - כמו ה 4:0 על פרנקפורט, חלקם לרעתנו כמו בוולפסבורג). אבל הוא לא מצא לנכון לעשות זאת.
    אז כן, מולר כבר היה יכול להיות סופר משופשף. בטח לגילו. וחבל.
     
  8. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    להיינקס יש שיטה, הוא רוצה לשחק עם 2 חלוצים בכל זמן. קלינסמן? חבל על המאמץ בכלל, עוד קיסם למדורה שעדיין לא כבתה אפילו אחרי פיטורים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/5/09
  9. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    נדב, גם לי יש הרבה ביקורת על קלינסמן, בסופו של יום יום להגיד שהוא סירס את ואן בומל, הרס את דמיקלס ופגע בזה רוברטו, הוריד לרנזינג את הביטחון, הביא את אודו במקום יאנסן, פגע בשוויני (שמזה שנתיים לא פוגע) זה נשמע לי אישית כמו תירוצים ליכולת שלהם. אין ספק שלמאמן יש חלק ביכולת השחקנים אבל אי אפשר להגיד רק קלינסמן אשם, אי אפשר.


    לדעתי אגב קלינסמן כן יכול היה להצליח, אבל בסיטואציה שנוצרה לא היה מנוס מהמהלך.

    Bayern (שם?)
    שים לב שאמרתי שאפשר לשלב את השחקנים הצעירים כמו שנדב אמר, בדיוק כמו שעשיתם עם אוטל, קרוס או עם שוויני. אף אחד לא אומר לך לבנות את הסגל שלך על השחקנים הללו, אבל בהחלט אפשר להשלים אותו בהם.
    אני עדיין בדיעה שבאומיוהאן היה מיותר. יצא לי לראות כמה פעמים בתקצירים את הקבוצה השניה שלכם, יש כמה כמה שחקנים לא רעים בכלל שאפשר לתת להם הזדמנות באימונים ואחרי זה בכמה דקות במשחקים.
    ואוליץ' ידידי הולך להיות שחקן הרכב בבאיירן בעונה הבאה. אם לא בעל הבית השתגע. סילון שלא נגמר לו האוויר ושחקן אדיר. הוא וקלוזה או הוא וטוני או אפילו שלושתם זה קטלני ביותר. אחלה רכישה!
     
  10. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    יוני http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/cool.Xxx.

    צריכים זאת לא המילה הנכונה. חייבים לשלב שחקנים צעירים בקבוצה הבוגרת. מסכים לחלוטין.
    אם היית משווה את מולר לבאומיוהאן לא הייתי מגיב על זה.

    באומיוהאן זאת בעיה. לדעתי יסיים את דרכו כמו שלאודראף בזמנו שגם הוחתם ע"י מאמן אחד (מאגאת') ולא שיחק אצל המאמן שבא אחריו (היצפלד). לקלינסמן היו כנראה תוכניות לגביו, הוא שחקן כשרוני אבל לדעתי כל מאמן שיבוא לא יישתף אותו ביותר מ-15 משחקים בכל העונה. במקום באומיוהאן הייתי מעדיף כל שחקן נוער אחר, בטח ובטח את טוני קרוס. בגלל שההעברה היא ההעברה חופשית אז זה קצת פחות נורא אבל עדיין חבל לשלם סתם עוד משכורת. אבל אף פעם אי אפשר לדעת, יכול להיות שהוא יהיה טוב. למרות שאני מאוד ספקן לגבי זה. אגב, קלינסמן ייעד אותו לתפקיד של זה רוברטו, נכון?

    אם ריברי יישאר יהיה מאוד מעניין לראות אותו ואת אוליץ' משתפים פעולה, נשמע לי סופר קטלני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/5/09
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    קלינסמן לא הפך אותם לפחות טובים בכוונה. השיטה שלו, הרסה את כל החלק ההגנתי. שאם לא, איך תסביר שאותה הגנה קיבל 2/3 מהשערים. הוא לא פגע לשוויני ביכולת, אבל כשהוא אומר לשחק על ריברי כל הזמן אז מה אמור שוויני לעשות. ולא סתם אמרת 2 עונות (שבהן, דרך אגב הוא כיכב בנבחרת והיה המצטיין בנבחרת שהגיעה עד לגמר היורו). אלו בדיוק שתי העונות שריברי שיחק בהן. כשריברי משחק, אין מקום לשוויני במלוא מובן המילה. הוא (ודרך אגב גם אלטינטופ) יכולים מקסימום להיות מרשתים ואז כמובן אנחנו לא נהנים ממה שהם מסוגלים לתת. וראינו את זה טוב מאוד בשבת.
    הוא לא פגע לרנזינג בבטחון, עד הטמטום של לשים את בוט במקומו בברצלונה. וביטחון לא היה הבעיה של רנזינג. בכלל לרנזינג לא היו בעיות. הוא כמעט ולא טעה כל העונה. נכון הוא ספג הרבה, אבל את רוב רובם של השערים אף שוער לא היה לוקח.
    על הסכסוכים שלו עם ואן בומל, זה אי אפשר להתווכח. זה עובדות ידועות. גם הסירוס. הוא רצה לזרוק אותו אחרי הצהוב השני בדורטמונד. רק שההנהלה לא ממש נתנה לו.
    גם לגבי אודו ויאנסן אי אפשר להתווכח. הוא נתן ליאנסן ללכת וביקש את אודו. או להיפך. אף אחד בהנהלה לא היה עושה דבר כזה למאמן כזה (כמו שחשבו שהוא בהתחלה) ובשלב כזה.

    לירן, רק קלינסמן אשם באיך שהקבוצה נראתה.
    5 הפסדים בשליש סיבוב שני.
    15 פעמים בשני שליש ליגה להיות במצב של פיגור 1:0.
    פי 10 שערים מנגיחות שחטפנו.
    לא, לא הוא אשם. אני אשם.
     
  12. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    קלינסן הוא אכן האשם העיקרי, אבל אי אפשר להאשים כשלון של קבוצה בעונה שלמה רק על המאמן. הסגל של באיירן לא מספיק טוב, זה עובדה.
     
  13. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/goodpost.Xxx
    זאת בדיוק הנקודה שלי.
    אין ספק נדב שיש לו חלק גדול במצב של באיירן, אבל להפיל הכל עליו זה לא במקום.
    כמו שאמרתי, גם לשחקנים וגם להנהלה יש אשמה במצב. ואת זה גם הונס אמר. ונדב, ההדרדרות של שוויני התחילה כבר אשתקד. ואן בומל ודמיקלס בירידה גדולה גם בלי שום קשר לקלינסמן (ולראייה היכולת המזוויעה שלו של מיקו במדי נבחרת ארגנטינה). בא נגיד ככה שחלק גדול מהשחקנים גם לא עמדו בציפיות המינמליות מהם.
    מצד שני אתה יכול להגיד לטובת קלינסמן שהוא החזיר את קלוזה להיות החלוץ הטוב בליגה עד שהוא נפצע.
    לא חייבים לראות רק שחור.
    על ההגנה ועל ההפסדים אני מקבל את הדיעה שלך, אבל עדיין אם אתה בעל עסק גדול ככל שיהיה והלכת על מהלך סיכוני, שבו השקעת הון תועפות, שנה ראשונה הולך חרא, מרימים ידיים ומוכרים את או מעיפים את הסיכון?
    כל התרבות הזאת של פיטורי מאמנים מעצבנת אותי. הפכו את העניין לטרנד. ולמרות כל האכזבות, גם עם קלינסמן יכולתם לזכות באליפות.
    אם בסופו של דבר לא תרימו את הצלחת הרי שכל המהלך הזה יתברר כמהלך שגוי.

    יוני, נעים להכיר.
    אני חושב שאנחנו באותו דיעה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx
     
  14. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    זה לא יתברר כמהלך שגוי, המהלך השגוי היה החתימה של קלינסמן אשתקד.
     
  15. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    עמי, אני יודע שאתה אוהב לשמוע את זה, אז הנה שוב, לבאיירן יש סגל מצויין. לא פחות.

    תגיד לי, לירן, איך בדיוק קלינסמן עשה את קלוזה חלוץ טוב (או החזיר אותו להיות חלוץ טוב)? כלומר, מה הוא עשה (קלינסמן).

    האשמה הראשונית נופלת על ההנהלה, בזה שהחתימו מישהו עם רקורד כזה. ולא רציתי להגיד את זה, אבל אין ברירה - אתה מוזמן לקרוא את הדברים שכתבתי לפני כשנה (או מתי שזה לא יהיה שהודיעו שממנים את קלינסמן). כמעט כל מה שאמרתי קרה.
    אבל איך שהקבוצה נראית, במיוחד שזה כמעט הסגל הזהה למה שהיה לפני זה זה רק המאמן אשם.

    עכשיו לטענה שלא היה צריך לפטר אותו. בכל הדברים החשובים שהוא היה אמור לעשות, או שהבטיח שיעשה הוא נכשל. אז למה להנציח את הבעיה ולהשאיר אותו עוד שנה? הרי אם הוא היה מבין שהוא טועה או טעה הוא היה משנה דברים, אבל הוא המשיך באותו הדרך.
    ובוא נראה ולא נדבר על טעויות טקטיות פרטניות או הפיכת שחקנים ללא טובים או כאלה.
    על ההתחלה סכסוך עם מאמן השוערים האגדי והרופא (האגדי לא פחות, שרק בשבת הזו חזר לספסל). כישלון.
    על ההתחלה סכסוך עם אולי הונס. רצה להעביר אותו ליציע. בסוף זה לא נעשה - כישלון (הן ברעיון והן באי קיומו).
    על ההתחלה החלטה על סגירת האימונים לקהל. פגיעה בקהל וסכסוך עם ההנהלה. לבסוף הוא "נכנע" והסכים לפתוח אימון אחד בשבוע. בניגוד לכל קודמיו (וגם בניגוד לזה שהחליף אותו).
    על ההתחלה סכסוך קטן עם השחקנים. השחקנים לא הולכים הביתה הם באים ב - 9 בבוקר (נדמה לי) ונשארים 8 שעות במתקן האימונים. השחקנים לא אהבו את זה, אבל לא הייתה להם ברירה.
    הוא הודיע שהוא גילה את הבעיה של באיירן. הוא הודיע שהוא רוצה שהשחקנים יגיעו 0.1 שניות יותר מהר לכל כדור ממה שהיה עד שהוא בא. (כן, כן, מה שאתה קורא). מצטער, אבל כשאני נזכר במשחק נגד ברצלונה זה פשוט מצחיק אותי. ולא רק נגד ברצלונה עמי, גם נגד קבוצות הרבה פחות רציניות. - כישלון.
    הובא והודיע שהוא בא בשביל לעשות בניה. כן, כן, נתנו לו שנה לבניה בגלל זה גם הלכו על רנזינג. מה קרה בפועל? ייאנסן 23 הלך, אודו 31 (או 32) בא. רנזינג (שאולי לא היה גדול, אבל בטח לא היה חרא) שחקן מהנוער של המועדון ירד לספסל ובוט שלא שיחק כבר כמה שנים והוא על סף סיום הקריירה ובא רק כמחליף נהפך לשוער ראשון. לל (שחן מהנוער של המועדון, ובאמת לא כזה רע, בטח בהשוואה לאודו) ירד לספסל אודו (31 או 32 ומבחוץ) פותח בד"כ במקומו. טוני קרוס שחקן צעיר מהנוער עוזב את הקבוצה (אמנם רק בהשאלה, אבל עוזב), פודלסקי (23 או 24) מתייאש לגמרי (גם באשמתו שלו) ולא רק זה, עוד מביאים את דונובן (שבאמת אין לו מקום בשום מקום) ושמים אותו לפני פולדי בסדר. ברנו שנקנה בהון עתק יחסית וצעיר לא ראה דשא, למרות שההגנה הייתה חלשה. אף שחקן נוער/קבוצה שניה לא שיחק, למרות מחסור משווע בחלוצים וכמות פציעות בלתי נגמרת. אוטל (מהנוער של המועדון) בקושי רואה דשא למרות שכשהוא משחק הוא לא רע, את ואן בומל הוא לא סובל וגם זה רוברטו זה כבר לא לגמרי מה שהיה (לדבריך). טוב אז בניה - כישלון.
    לקבוצה אין משחק הגנה - כישלון.
    15 פעמים (יותר מחצי מהמשחקים שהוא ניהל) הקבוצה הייתה בפיגור 1:0 - כישלון.
    כמעט בכל משחק חשוב הקבוצה התפרקה (לברקוזן, ברצלונה, וולפסבורג, קלן (שהיה בזמן קריטי) ובטח שאלקה שהיה בזמן קריטי) - כישלון.
    אפילו לא משחק אחד שהוא עשה חילוף ששינה אותו או ניצח - כישלון.

    אז אם את כל הדברים האלה הוא לא הפנים עד חצי העונה ושינה למה שהוא ישנה בעונה הבאה? מה הסיבה להנציח טעויות כאלה.
    להיפך, להנהלה יש קונספציה היא מנסה אותה. היא רואה שהקונספציה הולכת לתהום לריסוק העסק - היא מודה בטעות של עצמה ומנסה לתקן לפני שיהיה מאוחר מידי. כל הכבוד להנהלה. תאר לך שהיו משאירים אותו ומסימיים מקום חמישי או אפילו פחות. מה היית אומר אז על ההנהלה? הכתובת היתה על הקיר, למה הם לא עשו משהו. יתכן שהשינוי לא יעזור (למרות שמקום 5 עכשיו כברדיי מובטח) אבל לפחות נעשה נסיון לשנות, לעצור את המפולת. ככה הנהלה אחראית נוהגת היא רואה שהעסק מתפרק ומנסה כל שביכולתה כדי לעצור את ההתפרקות. ודרך אגב, גם מודה בטעות.