באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    ברוח האחד במאי שהיה לא מזמן: "עולם ישן עדי יסוד נחריבה"! מהפכה, מהפכה ושוב מהפכה. יש שחקנים שנמאס לי כבר לראות אותם בקבוצה. סוף סוף גם ההנהלה הבינה את זה והוציאה את הראש שהיה טמון עמוק בחול. שחקנים מתחבאים מאחורי קלינסמן? הוא אשם שדמיקליס איבד כדור מטופש מול שאלקה שהוביל לגול? הוא אשם ששווייני נותן משחק טוב ואז חמישה גרועים (כבר שנים)? הוא אשם שואן בומל אנמי? הוא אשם בדבר אחד עיקרי: שבקיץ הוא לא נלחם על חיזוק הסגל כי הוא קבל קבוצה בינונית שלקחה דאבל בליגה חלשה (דברי היצפלד עצמו) ושההגנה שלה לא ספגה הרבה אשתקד כי היא החזיקה הרבה בכדור בליגה אבל ראינו מה ההגנה היתה שווה ברגע ששיחקנו באופ"א. עכשיו כשההנהלה הפסיקה עם ההונאה העצמית הקרויה "הסגל החזק שלנו" יש תקווה. אני מקווה שיחתכו בלי רחמים כי הסגל הזה גמור. מזלנו שאף קבוצה בצמרת הבונדסליגה למעט וולפסבורג לא מסוגלת להיות יציבה, אחרת עם איבוד הנק' הסיטוני שלנו העונה כבר מזמן היינו מחוץ לתמונת הכרטיסים לאירופה עונה הבאה.
     
  2. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ואני אלך איתך, לירן, עוד צעד. נניח שדמיקליס שכח לשחק. אז למה ואן בויטן שיחק רק כשאחד הבלמים היה מורחק? למה ברנו לא שיחק בכלל? שני אלה, גם הם לא שווים? אז למה בחורף לא הבאת מישהו חדש?
    נגיד שזה רוברטו חרא. למה אוטל לא שיחק כמעט? ואם נניח שגם הוא לא שווה. למה בחורף לא הבאת אף אחד? הרי אפשר היה להביא את טימושצ'וק גם בחורף.
    נגיד שפולדי חרא? ובסה"כ היו רק 3 חלוצים בסגל. אז למה לא הבאת בחורף אף אחד? (לא, דונובן לחודשיים, זה לא נחשב). והרי היו דיבורים על להביא את אוליץ' כבר מפגרת החורף.
    ונגיד שלל ואודו לא שווים כלום. למה שוויני או אלטינטופ לא משחקים בעמדה? (שניהם יודעים לעשות את זה טוב מאוד). למה לא הבאת אף אחד?
    בדיוק כמו בעונה האחרונה של מאגאת. בחורף לא בא אף אחד. אז אי אפשר לבוא בטענות לאף אחד, אלא רק למאמן שחשב שהסגל שלו מספיק טוב.
     
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לא. אבל הוא האשם שהוא עלה עם דמיקליס כל העונה כשכל העולם (חוץ מהיצפלד, קלינסמן וכמה מאמנים של ארגנטינה) ראו שדמיקליס לא שווה כלום. תגיד לי, כפיר. אם דמיקליס כזה זבל ולא רק נגד שאלקה (לדבריך), אז למה ואן בויטן לא שיחק כמעט השנה? למה ברנו לא שיחק כמעט השנה?
    אבל הוא אשם שבכל המשחק הזה לא הגענו לשום מצב כמעט. למה, כי הוא מתעקש לעלות עם טוני כחלוץ בודד. טוני שבקושי מסוגל לרוץ 3 מ' עם הכדור בין קונוסים צריך לשחק חלוץ בודד.

    רק חבל שאתה מתעלם מזה שאותו השוויני הוביל נבחרת של כלומניקים (כדברי חלק נכבד מחברי הפורום פה) לגמר אליפות אירופה לאומות. או שאולי זה הצבע של החולצות של באיירן שגורם לשוויני להיות אנמי. (אני אתן לך רמז. את התשובה למה שוויני כבר שתי עונות לא נראה טוב על המרגש, תחפש בתחילת הפוסט שלך).

    לעומת השנה שהליגה סופר חזקה. כן. ברמן, קובצת צמרת של השנים האחרונות כל כך חלשה שלא עוברת בית עם פמגוסטה ואולימיפאקוס ומגיעה למצב שהיא בחצי התחתון של הטבלה. עם שטוטגרט שבחצי עונה ראשונה שוברת שיאים שליליים, כולל כישלון באופ"א. עם שאלקה בעונה קטסטרופלית וכישלון עצום באירופה - אפילו לא מגיעים לאופ"א מליגת האלופות. צא מזה, כפיר, הליגה השנה הרבה פחות חזקה מכרגיל. ומשחק ההגנה שלנו פשוט מצחיק.

    ובוא כפיר הבה ונשמע איזה שחקנים אתה מביא? טרי? קאקה? רונאלדו? לאמפרד? מסי?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/5/09
  4. ksla Member

    הצטרף ב:
    ‏20/9/08
    הודעות:
    144
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם אפשר לענות על זה גם ,

    מרטסאקר ,טרוכו ,מסימוביץ' ,דזקו ,ראפינה
    בנוסף לטימושוק ,אוליץ' ובהומיאן .

    במקום : דמיכליס ,ואן בויטן ,אודו ,ריברי ,אלטינטופ,ואן בומל ,סוסה פודולסקי וטוני

    -------------------------שוער---------------------
    לאם------מרטסאקר-------לוסיו----------ראפינה----
    ---------------------טימושוק----------------------
    ---שוויני----------מסימוביץ'----------טרוכו--------
    -------------קלוזה-------אוליץ'/דז'קו---------------

    בנוסף ל בורובסקי ,אוטל ,זה רוברטו בהומיאן,
    ברנו, לל ,גרליץ'.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/5/09
  5. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אבל אין לו את מי לשים לידו. קלוזה פצוע ופודולסקי לא שווה לירה סורית דפוקה. יכול להיות שקלינסמן בקש חיזוק אלא שההנהלה ישנה בעמידה ונהנתה "להתנהל כלכלית נכון" ולחסוך ומה שקרה זה שאנו יכולים להיות שוב בגביע אופ"א שנה הבאה.

    לגבי שווייני ונבחרת גרמניה: הרי גם פולדי טוב בנבחרת ונבחר במונדיאל לשחקן הצעיר הטוב ביותר אבל מה לעשות שתחת 3 מאמנים שונים הוא נכשל בבאיירן? קלינסי אשם בזה? הוא אשם שהוא לא זרק אותו כבר בקיץ. כנ"ל שווייני, טוב בנבחרת, בינוני מינוס בקבוצה-מה אפשר לעשות? (וגומז הפוך: תותח בשטוטגרט ולא מסוגל לשים גול מול שער ריק בנבחרת). מה גורם להבדלים הללו אינני יודע אבל גם שווייני וגם פולדי לא טובים בבאיירן ולא מנחם שהם טובים בנבחרת.

    הנחמה היחידה שלי הנה שבניגוד לעבר ההנהלה מדברת אחרת ונראה שהיא מבינה שיש צורך בשינויים מהותיים-אני מקווה שאכן כך יהיה.

    לגבי הליגה: השנה יש 2 קבוצות גרמניות בחצי גמר אופ"א ולראשונה מזה 6 שנים קבוצה גרמנית בגמר מפעל ארופאי כלשהו כך שלא נראה לי ששנה שעברה הליגה היתה יותר חזקה. זה שברמן התרסקה לא אומר כלום כי יש קבוצות שנותנות יופי של עונה במקומה כמו וולפסבורג, המבורג, הרטה ושטוטגרט. שנה שעברה קבוצות נתנו לנו כבוד עם סגל "הגלקטיקוס" שלנו אחרי הרכישות ב-70 מליון יורו ועשו במכנסיים עוד לפני שהחל המשחק. השנה ראו שהשד לא נורא כ"כ והתוצאות בהתאם.

    ולגבי איבוד הכדור של דמיקליס מול שאלקה: זה אולי יעלה לנו באליפות כי היתה הזדמנות נדירה להידבק לוולפסבורג שהפסידה אחרי 10 או 11 נצחונות רצופים אבל "בלם נבחרת ארגנטינה" דאג שזה לא יקרה. בלי האיבוד שלו שאלקה הבינונית מינוס לא היתה מבקיעה עוד שבוע גם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/5/09
  6. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    נדב, באיירן רצתה שינוי ולכן הלכה על קלינסמן, לא בגלל החתימה המדהימה שלו ולא בגלל השיער הבלונדיני שלו ולא, גם לא בגלל שהוא שוואבי.
    אז הבאתם מאמן שרוצה שינוי, תנו לו לעשות את זה בדרך שלו, תאמינו בו ותתאזרו בסבלנות.
    פרוייקט ואת זה אני לומד כל יום (לצערי על בשרי) אי אפשר לסיים בטווח קצר ויש המון, אבל המון מכשולים בדרך.
    זה מה שאני אומר, רציתם משהו מיוחד, רציתם משהו שונה, אז תאמינו בזה כמו שהאמריקאים מאמינים בביבי נתניהו השחור.

    קלוזה: להזכירך קלוזה שנה שעברה לא היה טוב והיה תמיד בצילו של טוני, הוא לא כבש ואף אם זכרוני לא מהטל בי ישב על הספסל כמה משחקים שהיצפלד ניסה את פולדי בהרכב כי לא פגע. תחת קלינסמן ובפעם הראשונה מאז שהגיע לבאיירן הוא חזר להיות קלוזה האימתני של ברמן. אני יודע שקשה היום לדבר על קלינסמן בהקשר חיובי, אבל פה יש לו משהו בזה, בדיוק כמו שיש לו חלק בסירוס הלא מובן של ואן בומל.

    אני גם לא מתווכח על הטעויות שלו, דמיקלס ושות היו חייבים ממזמן להיות בספסל ופה זה טעות שלו, אחת מתוך רבות. כמובן אבל שאין לו חלק ביכולת הלא טובה שלהם, השיטה לא התאימה ופגעה, אבל למה לוסיו לדוגמא ולאם בד"כ שמרו על יציבות?
    אני לא מצפה ממך להסכים איתי, אבל הסיכון היה ידוע מראש וגם אתה כמו שאמרת חזית אותו ולמרות הכל באיירן לקחה אותו ונתנה לו את הכלים, אז אם כבר אז אז כבר. לא עוצרים 5 מחזורים לסוף. אולי זה היה מוקדם מדי ואולי זה היה מאוחר מדי, מה שבטוח הטיימינג שנבחר הוא גרוע ביותר ואני מקווה שלפחות על זה נוכל להסכים.

    שבוע טוב
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏4/5/09
  7. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
  8. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה הכתבה אומרת? שוואן חאל בדרך לבאיירן?
    מישהו מוכן לתרגם בקצרה?
     
  9. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ממש כל אחד וורלד קלאס. במיוחד מרטסקר שכבר כמה שנים אחראי להגנה הכי מצחיקה בליגה ודז'קו שנתן בסה"כ עד היום חצי עונה טובה. גם טרוכו עדיין מחליף של שוויני בהרכב (כשיש קשר ימני). אני לא אומר שאלה לא שחקנים טובים - אבל אף אחד מהם לא וורלד קלאס.

    מעניין שהיינקס מצא את מי לשים ליד טוני. פולדי (שהיה טוב וגם בישל) ואח"כ את תומאס מולר. כל אחד מהם ליד טוני עדיף על טוני לבד.

    קלינסמן ביקש חיזוק. וקיבל את מי שהוא רצה - לנדון דונובן. במצב שהביאו אחד כמו קלינסמן, שיעשה שינוי (ובאמת בשביל זה הביאו אותו, רק לא חשבו שהוא לא מבין) לא היו אומרים לו לא, על אף שחקן הגיוני. עובדה הקבוצה רצתה להביא את אוליץ' ואת טימושצ'וק כבר בחורף. הוא חשב שאין צורך. בדיוק כמו אצל מאגאת.

    רק שפולדי היה טוב ב - 2006 שזה היה לפני 3 עונות ושוויני היה טוב בין שתי העונות ה"רעות" שלו בבאיירן. זה ההבדל.

    זה לא הגביע שאתה קורא לו בזיוני וכל מיני שמות?

    וולפסבורג זה לא הקבוצה שחטפה בראש פעמיים מפ.ס.ז' בשלב מוקדם של אופ"א? הרטה זו לא הקבוצה שאפילו לא עברה את שלב הבתים באופ"א? אתה בכלל יכול להשוות את שתי הקבוצות האלה לברמן או שאלקה כשהן בעונה רגילה? נכון, הן נתנו יופי של עונה, בגלל שהאחרות (כולל שטוטגרט בחצי הראשון של העונה) היו חלשות ביותר.

    קודם כל, עד כמה שאני זוכר השער של שאלקה בא מקרן. לשאלקה היו עוד קרנות, אז באותה המידה יכלו להבקיע מכל קרן אחרת. שנית, אני לא מבין, אתה אומר שדמיקליס היה טוב כל העונה ורק איבוד כדור אחד לא היה בסדר? או שאתה טוען שהוא היה חלש כל העונה שאם כן, אז למה המאמן המשיך להרכיב אותו?

    קודם כל, זה נכון, רצו שינוי. מה לעשות, שהאיש שהביא לא יודע לעשות שינוי או שהשינוי שהוא הביא לא נכון (תראה בכמה שטויות הוא התעסק). באותה המידה יכלו להביא מאמן טניס שיאמן את השחקנים. גם זה שינוי. אולי היה מצליח, אולי לא. אבל ברגע שהבינו שהשינוי המיוחל זה לא זה והוא גם בכלל לא מגיע, חייבים לעצור את המפולת. לפני שיהיה מאוחר מידי. אתה יכול לתאר לעצמך איזה נזק זה אם באיירן לא ישחקו אפילו בגביע אופ"א (או איך שלא קוראים לו)?

    קודם כל, לא נכון. קלוזה היה טוב גם בשנה שעברה. רק מה הוא שיחק בשביל טוני. השנה טוני נעדר הרבה אז יותר מרגישים את קלוזה. מה גם שבשנה שעברה והשנה הוא כבש את אותה כמות השערים.

    מעניין שקלינסמן אחראי ליכולת הטובה של קלוזה אבל לא ליכולת הרעה של מיקו (או כל אחד אחר). http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx . ודרך אגב, אני לא מבין, איך זה שההגנה כל כך חלשה אבל ללאם אין חלק בזה וללוסיו אין חלק בזה? מה בדיוק כל כך טוב בלאם ולוסיו שההגנה נראית כמו מסננת? עזוב, לירן, כל ההגנה (יותר נכון כל המשחק ההגנתי) חלש (מאוד).




     
  10. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    מעולם לא קראתי לגביע אופ"א גביע בזיוני. אני כותב שזה המפעל המשני בחשיבותו ודעתי האישית היא שהמפעל הזה נפגע במשך השנים כיוון שהקבוצות הגדולות לחצו על אופ"א לאשר גם לקבוצות לא אלופות להשתתף בצ'מפיונס ולכן לאופ"א מגיעות קבוצות פחות טובות, שסיימו מקום 3,4 ו-5 בליגה המקומית. הבזיון היה שאפילו מול קבוצות שאינן מהטופ לא זכינו בגביע הזה וההגנה שלנו קבלה שם שערים בצרורות (כפי שכתבתי במקום אחר: כמעט פי 2.5 ממוצע ספיגה לעומת הבונדסליגה אשתקד וזה עם היצפלד על הקווים, לא עם קלינסמן).הייתי מת שבאיירן תזכה אשתקד בגביע הזה כי בכ"ז זה גביע אירופי אבל הסגל הזה גם את זה לא מסוגל לעשות.

    לגבי ואן חאל: לא בטוח שזה רעיון רע כי הוא יודע שזו ההזדמנות האחרונה שלו לחזור לטופ הארופאי אחרי שנים שהוא מחוץ לעניינים. הוא דיקטטור זה נכון אבל אולי זה מה שצריך אצלנו כרגע: מישהו עם יד ברזל שיחזיר את הקבוצה לתלם. הבנתי ששחקני אלקמאר מאוד אוהבים אותו כך שאולי בכ"ז יש לו כימיה עם השחקנים והוא לא רק מפחיד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/5/09
  11. ksla Member

    הצטרף ב:
    ‏20/9/08
    הודעות:
    144
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כשרונאלדו הגיע למנצ'סטר יונייטד הוא היה וורד קלאס ? ,כשאלבר הגיע לבאיירן הוא היה וורד קלאס ?,כש קאקא הגיע למילאן הוא היה וורד קלאס ? כשוידיץ' הגיע למנ'צסטר יונייטד הוא היה וורד קלאס ? ,כשפרדיננד הגיע למנצ'סטר יונייטד הוא היה וורד קלאס ?
    נראה לי שהנקודה ברורה .

     
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    בדיוק מה שאני אומר. אנחנו צריכים להביא שחקנים טובים ושיעשו את השם שלה אצלנו ויהפכו לוורלד קלאס. לא ריבריים ולא דיגויים ולא כאלה, אוליצ'ים, טרוכויים, מיסימוביצ'ים תומאס מולרים וכו'. הם גם לא יעלו כל כך הרבה.
     
  13. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן נדב, הרעיון הכללי הוא הדבר הכי יפה שיכול להיות ולפעמיים זה גם מצליח, אבל בוא נודה, אם כל קבוצה תנסה לעשות דבר כזה ביימנו, הרי שדור גדול כזה יגדל לך כל 25 שנה. כמובן שזה יביא המון גאווה וסיפוק לבנות אמפריות משחקני בית ובלי כסף גדול, אבל בדרך הזאת אי אפשר להצמד לצמרת על בסיס קבוע. גם אם יהיה לך את מחלקת הנוער הטובה בעולם ותמיד תייצר תותחי על, תמיד תביאו מציאות זולות מכל היבשת, סביר שרוב הפעמיים לא תגרדו את הצמרת בתחרות ההולכת וגודלת כיום. אתה לא באמת מאמין במה שאתה אומר נדב.

    לצערי התחרות היום היא לא מה שהייתה בעבר. זאת תחרות בין מועדונים שמכניסים מרפקים אחד לשני עם כסף גדול ככל האפשר כדי להלחם על כל שחקן ושחקן צעיר ומבוגר שאפשר להביא. למי שאין את הכוח, את האנשים הנכונים והכסף, לא ימצא את עצמו למעט פעמיים בודדות בתחרות של הגדולים. דווקא באיירן די לא כמו שנדב אומר, כן נמצאת שם במאבקים מול הגדולות על כל שחקן. הונס הוא שועל קרבות בכל הנוגע לרכש ותופס שחקנים במחירים שאף אחד לא ימצא ולפני כולם. זה למה באיירן עדיין כן חלק אינטגרלי בצמרת האירופית. באיירן שופכת המון כסף על רכש ומשכורות של שחקנים כדי להיות איפה שהיא היום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/5/09
  14. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    צודק במאת האחוזים!!! לצפות בכדורגל של היום להיצמד לצמרת בקביעות עם גישה כזו היא דבר מוטעה. כן צריך ריבריים ודייגואים למיניהם כי חייבים בסגל שחקנים עם יכולת אישית של סופרסטארים, אחרת אין מה לחפש בטופ של אירופה. נראה לי שבבאיירן הבינו זאת השנה. אני מקווה שנגמר עידן החסכנות והחלומות בהקיץ על שחקנים אנונימיים יחסית שפתאום אצלנו יתחברו לסגל שיוכל לגבור על בארסה או צ'לסי או היונייטד. ניתן לקחת כדוגמא את מכבי ת"א כדורסל: הסגל חלש השנה והיא רחוקה שנות אור מארבעת הקבוצות ששיחקו בסופ"ש בפיינל פור בברלין. אז הביאון את פיני גרשון, אחד המאמנים הכי בכירים ביבשת שזכה בעשור האחרון ב-3 גביעי אירופה, אז מה? בלי שחקנים טובים גם הוא לא יכול לעשות הרבה. כנ"ל בבאיירן: המאמן שיבוא חייב לקבל תקציב רכש מסיבי. אם ימשיכו לצפות מהמאמן שיעשה קסמים עם הבסיס הקיים עדיף לכל מאמן שלא יבוא-זה נדון מראש לכשלון בזירה הארופאית.
     
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    לירן התנדב בפורום ההולנדי למצוא קצת מידע על לואי ואן חאל. מה אני יכול לדווח לכם מהעיתונות ההולנדית?
    AZ הודיעה היום לואן חאל שתוך 10 ימים הוא צריך להחליט מה רוצה לעשות. התקשורת ההולנדית מדווחת שלואן חאל הצעות מביירן, סנדרלנד (...) והג'וב בנבחרת בלגיה.
    לדעתי ואן חאל מתאים לביירן כמו כפפה, בגרמניה מתים על משמעת וואן חאל הוא לדעתי אחד המאמנים הכי קשוחים בקטע הזה.