באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. igal Member

    הצטרף ב:
    ‏5/7/06
    הודעות:
    216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני במקום באיירן הייתי גם מחפש חלוץ שיחליף את טוני.
    טוני כבר מעבר לשיא שלו והוא בקושי בקושי מורגש במשחקים.
    כל השערים שלו זה כדורי דרדל'ה שאיך שהו נכנסו פנימה או איזו רבע נגיע
    אחרי שהכדור חצי מטר מול שער ריק.
    מתי ראיתם אותו מתישהו עושה איזה מבצע? עובר איזה שחקן או שניים? או בכלל
    עושה איזשהו מהלך משמעותי ומעניין?....הוא תמיד מתרוץץ ברחבה של היריב ומחכה
    להזדמנות לדחוק בכוח את הכדור פנימה באיזו רבע בעיטת דרדל'ה ... שלא נדבר על ההחמצות..
     
  2. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוני הוא חלוץ שחייב שחקן שישחק לידו. הוא וקלוזה משלימים זה את זה ונראים לא רע בכלל ביחד. שטוני משחק לבד הוא פשוט אובד עצות. הוא נראה אומלל כל כך ובקושי עושה משהו עם הכדור(מה גם שאת רוב הכדורים הוא מקבל עם הגב אל השער). לכן, אני עוד בקיץ אמרתי שבקאדר חייבים להיות יותר משלושה חלוצים, אבל כמובן שאף אחד לא שמע לקולי ולכן נתקענו עם שני חלוצים בסגל במאני טיים של העונה שאחד מהם ממילא יודע שהוא עוזב בקיץ. זה הרג אותנו מבחינה התקפית(לא שהגנתית אנחנו מדהימים), אבל למעט רגעי קסם של ריברי(כמו השער נגד ברצלונה) נותרנו אובדי עצות מבחינה יצירתית.
     
  3. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    מסכים לגמרי: אין שחקנים מספיק איכותיים סביבו לרמות הגבוהות של אירופה.

    נדב, כתבת שלא ראית קבוצה שעושה הגנה עם 4 שחקנים בלבד: ברור שיש השתתפות של עוד שחקנים אבל ההגנה של מילאן לא בנויה על קאקא, ושל מנצ'סטר לא על רונאלדו ובטח שההגנה של באיירן לא תלויה באם ריברי עושה הגנה או לא.
     
  4. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוקיי אז מאמן בכיר שיחזיק את הצרפתי חזק אני מסכים יכול רק לשפר,ולקדם אותו להיות יותר טוב אבל גם מוריניו לא יעזור אם הוא לא ישחק עם שחקן ברמות הגבוהות לידו במקומו של זה רוברטו,ואם שוייני לא ייקח אש לצד ימין,וכמובן ההגנה והקישור האחורי לא יקבלו תיגבור משמעותי.

    גם מסי,גם רונאלדו,וקאקא עושים את הקריירה האדירה שלהם בקבוצות מושלמות משהו,אז לגבי הצרפתי שהוא יקבל חצי מהאמצעים עזר שהם מקבלים אז נדע אם הוא ברמה של כל אלה שכרגע אין ספק שאף אחד לא מגרד לסטאר הפורטוגלי.


    ***-בנושא שהועלה כאן לגבי טוני-לוקה חלוץ נהדר שצריך להמשיך איתנו,אבל בגילו של מריו גומז והאופציה להוציא אותו מיידית משטוטגארט צריך לעשות החלטות קשות בחיים,ולשחרר את טוני למען גומז כי ביחד טוני יהפוך את גומז לעוד פולדי משופר בלחץ,ואגב אם לא גומז לא שווה לרוץ כל כך מהר לחפש מחליף לסקורר האיטלקי.
     
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    קאקה ורונדלו הם חצי חלוצים. בטח שהם לא אמורים לעשות הגנה. מצד שני, הם כל כך טובים שהם לא צריכים עוד שחקני קישור התקפיים לידם אז המאמן יכול לשים 3 קשרים אחרים שיעשו הגנה. ריברי, מה לעשות לא מספיק טוב והוא צריך לפחות עוד שחקן התקפי ברמה הגבוהה ביותר שישחק לידו (וזה בעצם מה שאתם טוענים כל הזמן) אבל אז, שוב עוד קשר שלא יעשה הגנה. ואז שוב, ההגנה חשופה יותר. ויותר מזה, אם ליד ריברי ישחק עוד שחקן דוגמתו מה יעשו? איך ישחקו ויש רק כדור אחד. הרי אם ריברי יהיה אם הכדור הכוכב השני יהיה מובטל ולא יתרום ואם הכוכב השני יהיה עם הכדור אז ריברי יהיה מובטל ולא יתרום. בדיוק מה שקרה לברצלונה כאשר מסי שיחק במקום ואן בומל ביחד עם רונלדיניו. שני שחקני קישור לא עשו התקפה ובהתקפה אחד ישב מובטל כל הזמן.

    טוני, גם אם החיים שלו יהיו תלויים בזה הוא לא יעשה את מה שאתה מבקש ממנו. הוא לא מסוגל ואף פעם לא היה מסוגל. הוא חלוץ שבנוי על לאסוף את הנבלות שמסתובבות ברחבה ומהם הוא עושה גולים כמו שאף אחד אחר כמעט לא יודע לעשות. והוא תמיד היה כזה (גם בעונה הקודמת אצלנו). אני לא זוכר אפילו שער אחד שלו שהוא הבקיע אצלנו מחוץ לרחבה. פשוט זה לא מה שהוא יודע.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אף קבוצה לא עושה הגנה עם ארבעה שחקנים בלבד, נכון מאוד. אז אני הייתי יותר מאשים את ואן בומל וזה רובטו בעובדה שהקישור של באיירן פרוץ מאוד וכל קבוצה מגיעה בלי יותר מידי מאמץ לרחבה של באיירן מינכן, ולא את ריברי שזה בכלל לא התפקיד שלו על המגרש. ואן בומל פחות דומיננטי מהשנה שעברה וזה רובטו נראה לעתים כאילו הוא פטור מעבודות הגנה בכלל. באיירן כמעט ולא עוצרת את ההתקפות של היריבות על החצי, וככה גם רביעיית ההגנה הטובה באירופה תתקשה.

    לוקה טוני הוא חלוץ רחבה מצויין, אבל מעבר לכך הוא מאוד מתקשה. הוא גם נראה לי תמיד דיי מסורבל, גם בעונה שעברה. העונה הוא הציג יכולת בינונית מאוד גם בזמן שקלוסה, השחקן המרכזי של באיירן העונה אם אתם שואלים אותי, היה כשיר. נכון שכל חלוץ ייתקשה לשחק לבדו מול ההגנה, אבל אם טוני מחמיץ כל-כך הרבה במשך כל העונה כמו נגד לברקוזן(או שהוא מאחר בשנייה לכדורי הרוחב), אז רואים שיש כאן ירידה ביכולת. יכול להיות שהעונה הבינונית שלו קצת השכיחה את מה שהוא עשה בשנה שעברה, אבל אני באמת חושב שאם באיירן רוצה להצליח גם באירופה, היא חייבת לשדרג את עצמה בחלוץ טוב יותר. חבל שפודולסקי לא עשה את הפריצה בבאיירן ולא הפך לשחקן משמעותי אצלה.
     
  7. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    דור, לא אמרתי לרגע שהתפקיד של ריברי לעשות הגנה. אבל הוא צריך לתרום משהו כמו ששוויני או סוסה או אלטינטופ תורמים בצד השני או שהוא יהיה כל כך טוב שאפשר יהיה לשים 3 קשרים שעושים הגנה. הוא לא זה ולא זה.

    לגבי ואן בומל וזה רוברטו. נגעת בנקודה נכונה רק שלטעמי הפרשנות שלך לוקה. אולי פשוט לא ראית מספיק משחקים. ואן בומל השנה (כל עוד קלינסמן מאמן) קצת פחות טוב הגנתית משנה שעברה וזה נובע מכך שהתפקיד של זה רוברטו העונה (שוב, תחת קלינסמן) היה הרבה פחות הגנה מאשר בשנה שעברה. כך יוצא שבאמת נראה שזה רוברטו פטור מהגנה ומצד שני ואן בומל סובל וצריך לסגור את הקישור ההגנתי כמעט לבד. שים לב שתחת היינקס זה היה קצת שונה. במשחק האחרון שוויני שיחק עם ואן בומל באמצע והם סגרו מצויין (כי שוויני שיחק חצי חצי וקיבל הוראה כזו) (כן, אני יודע היו שני פנדלים - נגד צ'לסי או מי שלא יהיה היריב בכלל לא מתקרב לארבעים מ' אפילו פעם אחת במשחק) סוסה שיחק בימין וריברי בשמאל. במשחק לפניו, שוב היה אותו הדבר רק שבתפקיד השחקן השני באמצע ליד ואן בומל התחלפו כל הזמן אלטינטופ, שוויני וסוסה (כן, אני יודע זו רק קוטבוס - שניצחה את וולפסבורג שבועיים קודם בקלילות).
    ובמשחק הראשון של היינקס הקבוצה שיחקה בדיוק כמו במשחק האחרון ובמקום ריברי שיחק זה רוברטו בצד שמאל (כן, אני יודע - ספגנו גול ממינשנגדלבאך. בפנדל שבא מבעיטה חופשית, הבעיטה היחידה של גלדבאך לשער שלנו במחצית השניה).
    בדיוק ההבדל בין מאמן שמבין מה חשוב למאמן שמתעסק בבודהה במתקן האימונים ומי ישב על הספסל לידו ומי לא.
     
  8. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    אפרופו זה רוברטו, בניגוד למה שכולנו חשבנו בכלל לא בטוח שהוא נשאר בבאיירן, הוא הצהיר שלשום שרק בסוף העונה הוא יחליט אם הוא נשאר או הולך לנסות את מזלו ב MLS במדי הגלקסי שהציעו לו חוזה או אף חזרה לברזיל.
     
  9. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ריברי מדהים, איזה מהלכים של גאון, הוא מביא לבאיירן כל כך הרבה שערים העונה על מגש של כסף. שלא נדבר על טוני (נדב?) שכובש לבאיירן משחק שני ברציפות במשחקי מאניי טיים עם קלוזה ובלי קלוזה. חלוץ גדול הוא חלוץ גדול ונכון שיש לו תקופות רעות, אבל עדיין הוא סופר ג'וקר עם מיקום מולד ברחבה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/5/09
  10. דימה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/10/04
    הודעות:
    1,544
    לייקים שהתקבלו:
    27
    מין:
    זכר
    +1
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/goodpost.Xxx
     
  11. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קלוזה לא היה קשור להמשוואה. אף חלוץ לא צריך לשחק חלוץ בודד, זה עסק קשה ובלתי נסבל. ברגע שהעבירו את פולדי ליד טוני, הוא כובש שוב כמו שהוא עושה ליד קלוה או ליד כל חלוץ שני. גם שהוא לא כובש, הוא הרבה יותר מורגש שיש חלוץ לידו. קלינסמן אכן טעה לגבי הצבה של חלוץ בודד בבאיירן.
     
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    כן, פשוט מחצית שניה מדהימה של ריברי, מהרגע שרגניק עבר מ 3-3-4 ל 2-4-4.
    ומה אני קשור לטוני? חבל שהוא הכניס את השער. ככה אולי הוא היה יוצא במחצית. הפסיד כמעט כל דו קרב שהוא היה מעורב בו, שלא לדבר על חוסר הריכוז שלו (אפילו בשער הראשון, הוא כבר התייאש ולא הסתכל למגרש כשריברי כבש). את השער שהוא הבקיע גם אני הייתי מבקיע. דווקא היום משחק חלש מאוד שלו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/5/09
  13. רפאל Member

    הצטרף ב:
    ‏13/1/04
    הודעות:
    1,415
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה מתח... ניהיה בליגת האלופות או לא... זה הולך להיות שבוע ארוך מאוד.
    ריברי כובש ומבשל... לא יכו לתאר את הקבוצה בלי רברי שנה הבאה... ואם דמיקליס נשאר...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/5/09
  14. igal Member

    הצטרף ב:
    ‏5/7/06
    הודעות:
    216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא טוב היינו חייבים לנצח!
    רברי אכן עשה משחק מדהים. אבל אל דאגה עם יכולת כזאת של באירן
    הוא לא יחזיק בקבוצה עוד זמן רב אם לא עוד כמה חודשים.

    לגבי טוני...בדיוק מה שרשמתי מקודם. חייבים לחפש לו מחליף..הוא כל כך כבד איטי ולא מדוייק...יותר מידי החמצות...לא מתאים כזה חלוץ לקבוצה אירופאית בחירה.

    לגבי סוסא ודניאל ... עדיף לא להגיב.
    חוץ מזה ההגנה חלשה בטירוף...מזל שלוסיו לא פרש עדיין.

    לא מגיע לנו לזכות באליפות...מקווה שההנהלה תשנה תפיסה לקרת העונה הבאה
    ותפסיק להביא שחקנים כמו סוסא דניאל אלטינטופ אודו..וכו..

    צריך להבין "אין אפס" .... בזמן שהבחירות של אירופה רוכשות שחקנים מהטופ
    באירן לא יכולה להסתפק בשעריות..כמו השחקנים שציינתי הנ"ל...

    עכשיו רברי יעזוב ומה יעשו אז? ירכשו איזה שחקן ב 25 מליון שיחליף אותו כמו דייגו למשל שלא שווה חצי מרברי ואחר כך לא יבינו למה באירן לא מצליחה באירופה. חייבים לפתוח את הכיס אחרת נשאר מאחור ויהיה קשה לחזור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/5/09
  15. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נדב, לא יום גדול לטוני, אבל שחקן ענק. ככה הוא טוני, כובש ולא מעבר. כל התירוץ שרק ליד קלוזה הוא כובש זה לא לעניין, כי גם בנבחרת כחלוץ בודד הוא היה חלש. טוני ו99% מהחלוצים צריכים חלוץ לידם כי אחרת זה משימה בעייתית אלא אם כן הקישור התקפי מאוד מסכן כל הזמן וזה עוזר לחלוץ. אני כן מודה שקלינסמן טעה לגבי הצבת חלוץ בודד, זה כבר תירוץ שאני מאוד מקבל, אבל התירוץ שליד קלוזה טוני כובש כמובן חסר בסיס. גם ליד פולדי הוא כובש וכנראה בכל הרכב עם קישור טוב כמו זה של באיירן לאחרונה יחד עם עוד חלוץ טוני אמור להכניס את הכדור לרשת גם בלי לפרוח. עונה שעברה זה היה שווה 39 שערים והיו גם משחקים שמירו לא היה על המגרש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/5/09