באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    החמצות.... אוי כמה החמצות היו במשחק מול הופניהיים:
    טוני (כפול 4 או 5), פודולסקי (כפול 2), ריברי ו- סוסה עם וואחד החמצה.

    מתחת לכולם בלט דימיקלס עם החמצה אדירה ותצוגת הגנה שמתאימה לליגה למקומות עבודה לנשים!

    שאלה ששאלתי ולא מצאתי תשובה משכנעת: כאשר זה רוברטו החליף את סוסה, למה שוייני נשאר במרכז וזה רוברטו תפס את הימין?!
     
  2. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ואיפה אני אמרתי שטוני טוב רק ליד קלוזה? מעולם לא. מה שאמרתי זה שטוני שחקן מאוד מוגבל שלא יכול לרוץ עם הכדור 3 מ' מול קונוסים. הוא שחקן רחבה שעושה גולים ממה שמתגלגל שם, אולי הכי טוב באירופה (בטח אחד מהטובים בעולם), אבל בגלל המוגבלויות שלו הוא חייב לשחק עם עוד חלוץ לידו. מעולם לא אמרתי דווקא קלוזה.


    יגאל ורפאל (כי דני אני מניח כתב את מה שכתב מקודם (לא הציטוט הזה) אחרי המחצית הראשונה) אתם ראיתם גם את המחצית השניה?
     
  3. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חברים לפני טוני שעם או בלי קשר ליכולתו היום גומז חייב להחליפו,תתחילו מההגנה שמה חוץ מלוסיו פשוט קטסטרופה להאם שחוץ מעבירות טיפשיות כבר חצי שנה הצל של עצמו בעיקר בגלל חבריו לחולייה האחורית,דמיקליס שאם הוא לא מוכר משחקים אז עדיף לו שיפרוש כי זה נראה לא רציני ואין טעם להרחיב,נצרף את ואן בויטן,לל,שמל,ואודו שהם שחקנים בינוניים להחריד ואני כבר לא משווה לטופ האירופאי אלה לבונדסליגה.

    בקישור האחורי שחקן אחד זה לא מספיק במיוחד ואן בומל שהוא משדר ומראה את הביטוי "לא מספיק" אגב לא כקפטן זה בטוח,וגם חבריו לקישור לא נקיים מאשמה סוסה וכל הגרבג' שמסתובב אצלינו שנים פשוט עושה את המועדון בינוני ושוב הכוונה כרגע היא בבונדסליגה אני אפילו לא מרשה לעצמי לדבר על אירופה פשוט לא רציני.
     
  4. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    בלם ליגה ג'! אני צועק את זה בפורום כבר תקופה! כמה גולים ספגנו השנה מאיבודים שלו וחוסר יכולת שלו להשתלט על כדורים, העיקר האריכו לו החוזה בשנתיים. אני מקווה שעונה הבאה הוא יכיר כל בורג בספסל כי שם מקומו-לא מתאים לו יכול לעזוב, נראה מי יקח אותו. בשביל ניקוי האורוות שדרוש בקיץ בקבוצה גם הרקולס לא מספיק (מי שמכיר הסיפור מהמיתולוגיה...). לחתוך ולחתוך! איזו הזדמנות היתה לסוסה, יצא לו סיומת דרדלה של ליגה ב' מחוז צפון... שימשיכו להביא סוסות ואלטינטופים למיניהם, נראה לאן נגיע. אני במקום ואן חאל הופך להנהלה את השולחן על הראש ומנער אותם, מצדי שיביאו כסף מהבית ויחזירו אותנו לטופ. אם הסגל הזה היה זוכה השנה באליפות זו היתה תעודת עניות לבונדסליגה וכן, זה שהסגל הזה זכה אשתקד בדאבל בהחלט העידה על חולשת הליגה (היצפלד אמר זאת בעצמו).
     
  5. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ובאיירן לא יעשו שינוי כזה גדול לעונה הבאה. יבוא מחליף לריברי שלא בטוח יכנס לנעליים שלו, כבר הוחתם טימושצ'וק כמחליף לזה רוברטו בקישור האחורי, יגיע אוליץ' כמחליף לפודולסקי שיהיה כנראה חלוץ שלישי וזהו זה.

    המטרות של באיירן צריכות להיות מחוברות לקרקע או במילים אחרות, מציאותיות. אליפות ושמנית\רבע גמר אלופות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/5/09
  6. igal Member

    הצטרף ב:
    ‏5/7/06
    הודעות:
    216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אלכסנדר באומיוהאן אמור להצטרף ממנשגלדבאך..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/5/09
  7. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אני מקווה שיצא משהו מהרכש הזה, יותר מדי שחקנים קנינו מתוך הבונדסליגה ולא ראינו פירות: יאנסן, יסמעאל, ואן בויטן, פודולסקי, שלאודרף. הבעיה שגם מחוץ לבונדסליגה אנו לא קונים בהכרח כוכבים אלא עודפים מקבוצות אחרות (מדברים פה הרבה על אלכסנדר חלב, כולה שחקן ספסל בבארסה, כאילו הוא יושיע את באיירן). לכן אנו כבר שנים מדשדשים בין שמינית לרבע גמר האלופות.
     
  8. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    ומצד שלישי מעולם לא היינו מועדון ששופך הון עתק על כוכבים נוצצים שאוהבים יותר את עצמם מאשר את המועדון. זה נראה כמו תיאטרון כבר בכמה וכמה מועדונים שעשו זאת ואוהבים זאת, אך אני לא בטוח שזה מה שאנחנו. לפעמיים מרגיש לי שלרדוף אחרי תואר בכל מחיר גם אם זה על חשבון הקרבה של האופי והאווירה במועדון לא שווה את זה בגרוש. במצב הזה אני מעדיף לחכות גם אם זה יקח עוד כמה שנים וזה יהיה עם יותר שחקני מועדון ופחות שחקנים שבאים לעשות כאן "הצגות". זה אני, כך אני מרגיש. מקווה שהדור שראה את באיירן בשנות ה-90 יבין ויצליח להתחבר ולהזדהות בקלות עם הדברים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/5/09
  9. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוי כמה שאני מסכים איתך.
    כל אוהדי באיירן: תבינו, מעולם לא היינו קבוצה של "קרקסים" ו"הצגות" על המגרש. אלא קבוצה של ביחד, של שיתוף פעולה ומשחק מדויק ומחושב. כמו שנאמר כאן כבר פעם "השלם תמיד עלה על סך חלקיו" בקבוצה הבווארית- זה מה שאנחנו צריכים לחפש, גם אם זה ייקח כמה שנים טובות.
    ריקודים והצגות- לא בבית ספרנו!
     
  10. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הבעיה שבעבר היה מספיק חומר גלם לייצר קבוצה איכותי של שקנים שיתחברו לסמל כמו מתיאוס,אפנברג,באסלר,ציגה,קלינסי,קאן ורבים וטובים גם הזרים המקומיים היו יהלומים כי לא כל כך בער להם ללכת לכסף הגדול כמו היום,וחבל שכך נוצרה לנו מציאות שתפיל אותנו למטה למטה אם לא נשחק בחוקי הקרקס עם כל הצער שבדבר.
     
  11. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אנחנו כבר קרקס! קרקס כושל שלא סופרים באירופה (ולמרות שנדב כתב שבארסה חששו מאתנו בהגרלה הם ראו מהר מאוד מה יש לנו, או יותר נכון אין לנו, להציע ברמות הגבוהות של אירופה). עזבו אתכם מ"אופי": אופי היה עם אפנברג, מתיאוס וקאן, לא עם דמיקליס, לל וואן בומל. ממילא יש הרבה זרים בסגל, אז אם זרים שיהיו איכותיים. מי שלא מבין שהכדורגל השתנה נשאר מאחור והוא השתנה לטובת כסף וכוכבים. גם לליברפול יש טונות של אופי אבל זה מגובה בכוכב-על בדמות ג'רארד ובחלוץ-על כטורס. גם ליונייטד יש אופי של ווינרים אבל יש גם כוכב-על כרונאלדו ועוד כמה שחקנים מהטופ של הטופ בסגל. בלי שחקני-על יוצאים לחופשה כבר במרץ-אפריל בליגת האלופות וזה מה שאנו עושים כבר 8 שנים רצוף אז הגיע הזמן להפסיק עם זה.
     
  12. johnnie walker Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/08
    הודעות:
    2,350
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי מה שחסר לבאיירן היום זה בדיוק השחקנים הגרמנים כמו מתיאוס אפנברג באזלר וכו שעליהם בעצם עמד הבסיס של הקבוצה והם אלה שהובילו והנהיגו אותה לצמרת האירופית.

    מה לעשות אבל דור השחקנים הגרמנים הנוכחי אולי צעיר מדי ואולי פשוט לא מספיק טוב
    בשביל הטופ האירופי,מהבעיה הזאת סובלת לא רק בראיין אלא כל הליגה,לאם פולדי ושווייני
    שהיו אמורים להוביל את ברייאן הראו חוץ מחוסר יציבות בעיקר חוסר אופי,אבל זה לא רק הם,
    לאן שלא מסתכלים היום בגרמניה מגלים כשרונות לא יציבים וחסרי אופי מתאים,כולם פשוט נחמדים מדי או רכים מדי,בורובסקי טרוכבסקי קיסלינג הלמס גומז רולפס זה הכל אותו דבר,
    אולי זה הגיל ואולי זה משהו אחר אבל הדור הזה כרגע פשוט חלש.
     
  13. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אין ספק שהדור חלש ולכן יש 2 אופציות: לחכות שיגיע דור טוב ואז הנכד שלי יראה זכייה בתארים אירופאיים, או לפתוח הארנק ולחפות על כך ברכש של שחקנים טובים. מכיוון שכסף לא חסר בבירת בוואריה זו הדרך הנכונה. גם אני הייתי מעדיף קבוצה שרובה ככולה גרמנים אבל הדבר לא אפשרי כרגע אז אם להביא שחקנים מבחוץ יש 2 דרכים: או כשרונות שעתידים להתפתח או שחקנים מוכחים. צריך משני הסוגים כי לא כל זב חוטם יכול להצליח בצ'מפיונס ליג-ליגת האלופות זה מקצוע, זה לא כמו ליגות מקומיות. צריך להביא לשם נסיון, יכולת, קור רוח ועוד דברים שלא כל שחקן מסוגל אליהם. מפגש נוקאאוט של 180 דקות בצ'מפיונס מול קבוצת עילית לא דומה לשום משחק בליגה המקומית ואין לנו כרגע סגל שמסוגל לכך.
     
  14. igal Member

    הצטרף ב:
    ‏5/7/06
    הודעות:
    216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוהדי באיירן היקריםםםםםםםם !!!!!!!!!! .

    אנחנו חייבים!! להפסיק לחיות בשנת 98-2001...
    הלוווו בוקר טובב כבר 2009 !!
    עברו מאז 10 שניםםם ואנחנו כל פעם מזכירים את זה מחדש כאילו זה היה אתמול.

    באירן בחיים לא תהיה קבוצה מהטופ כמו מנצסטר,צלסי,מילאן,ריאל,ברצלונה ולמה? כי הקבוצות האלו שוות 450-600 מליון יורו ובאירן? משהו כמו 200 .

    לכן באיירן לא תוכל אף פעם להביא יותר מכוכב אחד אין לה לשלם 100 מליון יורו לשחקן אחד כמו שמנצסטר שיכולה לקנות כמה כאלו.

    אז אני מציע לכולנו להנמיך צפיות לגג שמנית\רבע גמר האלופות.

    אני חושב שההנהלה עושה המון טעיות זאת כבר לא קבוצה אוטנטית..במקום להשאיר את פולדי הם מבאים את אוליץ בן ה 29 מבאים מאמן זר ולא גרמני
    ובלי שום קשר לזה קונים שחקנים מבוגרים שלא יחזיקו יותר משנתיים-שלוש בקבוצה כמו :
    טוני , האוקראיני החדש הזה בן ה 30 , אוליץ בן 29 , דניאל ואן בויטן 30 , אודו 33 , ואן-בומל 32...וכל אלו שחקני מפתח.
    תראו כמה שחקנים מבוגרים באיירן רכשה בשנתיםם האחרונות במקום לרכוש שחקנים צעירים יותר כדי שישחקו ביחד שנים ויכירו אחד את השני.

    אפשר לומר שאנחנו משהו כמו ארסנל..תמיד יכולים לעקוץ אבל לא יותר מזה.
    תכלס...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/5/09
  15. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אפשר להיות מציאותיים לא צריך להביא כוכב ב-100 מליון אפשר ב-100 מליון להביא 4 או 5 שחקנים ששווים באיזור ה-20-30 מליון דוגמאות לא חסר-דייגו,חלב,גומז,טולאלן,דז'קו כח צעיר מרענן ואטרקטיבי מאד ,וככה מהדלת האחורית אתה נכנס אל הטופ,ולא ביקשתי קאקא או כריס רונאלדו ב-120 מליון הנה דוגמא הכי קטנה ב-100 מליון אנחנו מביאים 4 עד 5 אריות צעירים שיכולים בשילוב נכון לקחת אותנו למעלה למעלה.

    אהה ואגב אפשר גם להישאר עם האשפה שציינת בראשות ואן בומל שטויות לא יקרה כלום האוהדים יאכלו את הלב למי איכפת..(וכנראה שלא יהיה איכפת עם כל האשפה הזאת תמשיך ללבוש את החולצה שבעבר רק אריות כדורגל הורשו ללבוש).