באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    את פולדי אין מה להשאיר עם כל הכבוד לאותנטיות: תחת 3 מאמנים לא עשה כלום. זה שיש קצת עדנה ממנו תחת היינקס לא אומר כלום-הוא כשלון ולא מתאים לרמות הגבוהות. שאר הסגל רווי בשחקנים סוג ב' שבמקום להעיף מאריכים להם את החוזים. נכון שעבר כבר עשור מאז היינו כוח חזק ביבשת אבל בכ"ז באיירן הוא שם גדול יותר ביבשת מפורטו או ארסנל ולכן יש תמיד ציפייה בקרב האוהדים שנאיים על גביע אירופה ברצינות (צריך לזכור שבאיירן אחד המועדונים היחידים שיש לו בארון את גביע האלופות, גביע אופ"א וגביע המחזיקות-להרבה אמפריות אין את זה. צריך גם לזכור שבאיירן אחת משתי הקבוצות היחידות שב-50 השנים האחרונות היתה לפחות בגמר אירופאי אחד כלשהו כל עשור). לכן אנו האוהדים מסרבים לראות עצמנו כקבוצה שיכולה רק פה ושם לעקוץ אלא רוצים יותר מזה. הבעיה שההנהלה תקועה בעבר ולא מתאימה עצמה לשינויים שחלו בכדורגל העולמי. מה שקורה זה שהמצב מחמיר כי גם ככה הבונדסליגה לא מושכת סטארים ואז אם גם ספינת הדגל של הבונדסליגה, באיירן, לא מגיעה רחוק באירופה אז בכלל אנו הופכים ללא רלוונטים.
     
  2. igal Member

    הצטרף ב:
    ‏5/7/06
    הודעות:
    216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה רואה אתה שוב פעם נשען על העבר.
    זה כמו שאוהדי אייקס יגידו שיש להם קבוצה מהטופ כי הם זכו בעבר ב 1000 תארים.
    עזוב את העבר הרחוק ותסתכל על השנתיים-שלוש האחרונות ועל ההוה.
    אם היום באירן פוגשת את ארסנל אתה באמת חושב שהפרשנים בערוץ הספורט למשל יגידו שבאירן פייבוריטית ? לא נראה לי!אתה חושב שננצח אותם? עם ההחמצות של טוני הקישור של ואן בומל וסוסא וההגנה של דמקליס אודו וואן בויטן? גג תיקו.

    אני אוהד של באירן כבר 14 שנים ואני לא אומר סתם כי אני נגד הקבוצה.

    לפולדי לא נתנו מספיק הזדמניות , ראית את העבודה שלו עם רברי מול הופנהיים? תאווה לעיניים. הוא לא מסי אבל בתור חלוץ שני או שלישי הוא מצויין רק בתנאי שיתנו לו קצת יותר מ 7 דק משחק.בנבחרת הוא היה כוכב.

    אם ההנהלה לא יתפסו את עצמם בידים ... עוד כמה שנים לא נהיה רחוקים מלהיות סוג של אייקס.
     
  3. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    פולדי קבל הזדמנויות תחת 3 מאמנים שונים, אין לו מה לבוא בטענות. עם כל הכבוד למה שהוא עשה בנבחרת, ברמת הקבוצות הוא לא מתאים לרמות הגבוהות.
    אנו צריכים מאוד להישמר מלהפוך לאייאקס: הם באמת נמחקו וכבר 5 שנים אם איני טועה לא מופיעים בצ'מפיונס. אני לא חושב שנגיע למצב ש-5 שנים לא נעפיל מהליגה לצ'מפיונס אבל בהחלט הגענו למצב שההרתעה שלנו באירופה מבוססת על יותר עבר מאשר הווה. אני מקווה שואן חאל יחזיר עטרה ליושנה, ביחד עם ההנהלה שתיפתח את הכיס. כבר כתבתי שגם ואן חאל מת לחזור לטופ הארופאי וזו אולי ההזדמנות האחרונה שלו אז יש מצב שהשידוך הזה יניב פירות.
     
  4. 100%Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/08
    הודעות:
    537
    לייקים שהתקבלו:
    0
    IGAL... אני חייב לחלוק עלייך.. עזוב עבר או הווה... העבר בסס את הווה פה...
    באיירן במיוחד אחרי עונה שעברה היה לה את החוד המחץ טוני וקלוזה.. כל הגנה רעדה כאל מול החוד הזה.. והחוד לא השתנה הוא ניזק.
    שנה הבאה אתה מוסיף חלוץ מפחיד שיודע להביא גולים.. אתה משחרר שחקן בית מביא שחקן זר...
    רק בשביל לחזק את החוד.
    הקישור של ואן בומל? תראה לי באיזה קישור יש מישהו שמקריב כל כך הרבה בשביל הקבוצה.. השחקן עשה סוויץ ענק בין עונה.. ובקישור הזה יש לך גם את זה רוברטו שבגיל 35 עושה מה שרבים אחרים בשיא הקריירה עוד לא התחילו לעשות.
    ארסנל ופורטו? מה הם כן עשו? לנו יש את הצד השמאלי הכי טוב בעולם ואתה מדבר איתי פה על חלוצים מאוד בנוניים ועל צעירים חסרי נסיון ובטחון.
    ארסנל זו קבוצה שכבר כמה שנים שואפת לכלום ומשיגה את זה, האוהדים רגילים לעונות ללא הישיגים.. ופורטו? קבוצה מליגה 6 בעולם ... מה היא כן עשתה? איזה שחקנים יש לה?
    אם אתם אומרים שבגלל העונה הזאת הקבוצה חלשה...

    אז מה עם ריאל? לא עשתה כלום כל העונה.. ולהם אין תירוצים.. להם אין "סוסה,אוטל,לל" להם יש שחקנים מהטופ!

    חוץ מזה... זה לא השחקנים שעושים את ההבדל.. למה לליברפול יש שחקנים יותר טובים משלנו? הקבוצה בנויה על שחקן מרכזי אחד והוא ג'רארד... ואם הוא לה שם אז יש את הנסיך הזה טורס שישים את הגול שצריך...

     
  5. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    בוודאי ששחקנים עושים את ההבדל" ג'רארד הוא כוכב-על, לנו כבר שנים אין מישהו ברמה הזו. טורס חלוץ-על, לנו אין חלוץ כזה מאז אלבר (ולא, מקאי ופיזארו וטוני הם לא הטופ שבטופ).

    חוץ מזה, למה להביא כדוגמא את ריאל? צ'לסי בזכות סגל חזק כבר שנים בטופ כשלפני אברמוביץ' היא היתה סתם עוד קבוצה לונדונית. מנצ'סטר עם הרכב חזק קרובה לעשות את מה שאף קבוצה לא עשתה מאז ייסוד ליגת האלופות ב-93: לקחת 2 גביעים רצוף. ברצלונה כבר שנים בטופ הארופאי ומשלימה 2 גמרים ב-4 השנים האחרונות ואלי זכייה שניה בזמן הזה אז בטח ובטח שיש חשיבות לשחקנים. בצ'מפיונס נפגשים עם הקרם דה לה קרם של אירופה ואי אפשר להגיע רחוק בלי סגל חזק ורק עם מאמן טוב. מוכרחים שחקני עילית בעמדות המפתח. ב-17 שנים שליגת האלופות קיימת רק פעמיים זכתה בתואר קבוצה "קטנה": דורטמונד ופורטו. כל שאר הזכיות התחלקו בין הגדולות של אירופה וגם אלו שכבר ירדו מהטופ, כמו אייאקס, היתה קבוצה אדירה ב-95 מבחינת סגל כשזכתה בתואר.
     
  6. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תראה לריאל יש כמעט אותן בעיות כמו שלנו העונה קודם כל עומס של פציעות של שחקני מפתח ברגעי מפתח,והאשפה שלהם לא קטנה משלנו היינצה גרוע כמעט כמו המוכר משחקים דמיכליס אין מגן שמאלי פפה נפצע דיי הרבה וקנאברו מעבר לשיא כבר שנתיים,תוסיף קישור אחורי רך ואפור במיוחד עד שלאס הגיעה,ואם זה לא מספיק את שלישיית הבלופים ההולנדית אתה לאן אפשר לשלוח אז ככה שאין להם סוסה לל שמל , אבל בכל זאת לא פחות בעיות ומקום שני קרוב לברצלונה אחרי 2 אליפויות בלי מגה סטאר זה להוציא מים מסלע לכן אין להם תירוצים.

    בקשר לליברפול תבדוק טוב טוב ותגלה שלשורת החולייה האחורית האקסטרה יציבה יש תוספת של 2 רוצחים במרכז המגרש צ'אבי אלונסו,ומאסצ'רנו שמונעים מהיריב להגיע אם בכלל ברוב המקרים לפגש עם ההגנה,זה בתוספת של שחקני אגף שעושים עבודה כפולה(ריירה הנהדר וקוייט) ורק אז מגיעים לשני המגה סטארים שבאי של יציבות כמעט לקחו אליפות(והם לא מהסיבה שלרונאלדו אין יריב בזירה העולמית כרגע כל עוד הוא תחת פרגוסון).

    פורטו וארסנל לא בדרג שלנו אז אני לא כל כך אתייחס אליהן רק מוסיף שגם הן ביום אפור לא מקבלות חמישיות!! לא מברמן זה בטוח,ולא מוולפסבורג עם כבל הכבוד לאחרונה.
     
  7. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    על השגייה בליגה המקומית אני לא אכתוב כי היא מוגדרת כנחותה, אבל כזכור לי פורטו לא פחות מצליחה מבאיירן מינכן בליגת האלופות בשנים האחרונות, מעבר לזכייה ההיא גם השנה היא עמדה בכבוד, סיימה ראשונה בבית עם ארסנל שהגיע לחצי (גם קשור להודעה שלך) והייתה מאוד קרובה להדיח את אחת מהעולות לגמר. ואם אתה ממש רוצה לדבר על ההווה אז לדעתי כמעט כל שחקן הרכב בפורטו יהיה שחקן הרכב גם בבאיירן מינכן ואם אתה מכיר את ההרכב שלהם נוכל לעבור אחד אחד...


     
  8. igal Member

    הצטרף ב:
    ‏5/7/06
    הודעות:
    216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה באיירן השיגה יותר מארסנל מאז 2001 ? 9 שנים עברו! שתיהן הגיעו כמעט כל עונה ל שמינית או רבע גמר בליגת האלופות.
    ההבדל היחידי שבאירן זכתה באליפיות ובגביע בהרבה יותר מארסל..
    נוו אבל זה ברור אני בטוח שאם באירן הייתה בליגה האנגלית הלוואי שהיינו זוכים יותר מפעמיים.
    ונכון לכמה שנים האחרונות לברפול נראית יותר יציבה וחזקה יש לה שחקנים מוכשרים יותר.
    העונה הגענו לרבע הגמר כי נצחנו את מי? ליון וספורטינג ליסבון ותיקו מול פיורנטינה?
    לא צריך להיות גאון בשביל לראות שבאירן בהדרדרות והדבר הראשון שצריך לעשות זה להפסיק להביא שחקנים שהם לקרת פרישה... ולבזבז קצת יותר כסף ממה שבזבזו על סוסא , אלטינטופ , ואן בויטן...וכל החבר'ה האלו...
    שיעבירו אותם להופנהיים ... אחד אחד..
    נכון , לריאל היו העונה גם המון בעיות אבל היא לפחות עושה עם זה משהו וכבר קנתה את רונלדו וגם רברי בדרך...מה באירן עושה? קונה את אוליץ? חח
    ד"א מה אתם חושבים בקשר לשוער?...מתכוונים לחפש לו מחליף?

    ** בקשר לפורטו אני אישית לא ציינתי אותם...הם באמת לא קשורים.לדעתי הם גם רמה אחת מתחת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/5/09
  9. 100%Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/08
    הודעות:
    537
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רנסינג לא שוער פותח בעונה הבאה בבאיירן.

    הוא את הסיפור גמר....

    ואן חאל כנראה יביא איתו את השוער שלו...

    למרות שהייתי רוצה לראות את אדלר אצלנו.
     
  10. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אני מסכים: בשנים האחרונות לא הגענו רחוק יותר מפורטו בליגת האלופות. עדיין "באיירן" זה שם גדול יותר מ"פורטו" אבל ההווה לצערי לא מגבה את זה. בשאיפה שנחזור להיות האמפריה של פעם.
     
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    http://www.fcbayern.t-home.de/media/images/fotogalerie_08_09/home-trikot_2009_10/van-bommel_1.Xxx
    זהו החולצה החדשה לעונה הבאה.
     
  12. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מישהו מוכן להסביר לי למה לעזאזל מייצרים חולצות כ"כ מכוערות במינכן? זה כאילו יש שם מעצב שלא סיים 12 שנות לימוד אפילו.

    ועכשיו לעניינים יותר חשובים:
    במחזור הקרוב באיירן פוגשת את שטוטגארט במשחק סופר-חשוב. כל תוצאה פרט להפסד של הבווארים- תשים אותם במיקום שמוביל לליגת אלופות. בכושר הנוכחי של שטוטגארט, לא הייתי מסכים להיות כ"כ רגוע לפני המשחק. באיירן יודעת שהיא חייבת לנצח ובמקביל לצפות לניצחון של ברמן על וולפסבורג (או תיקו שם, ולנצח בערך 7-0 את שטוטגארט שזה קצת יותר קשה...)
    במקביל, במשחק לא פחות חשוב, תארח וולפסבורג, קבוצת הבית הטובה ביותר בבולי, את ורדר ברמן, שמבחינתה סיימה את העונה. אני מאוד מקווה ששאף וחבריו יבואו להילחם ולירוק דם על המגרש- כדי שלא נסתכל עליהם כקבוצה בלתי ספורטיבית (אהמ..האנובר..אהמ).
     
  13. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    בשנים האחרונות חולצות הבית לא משהו אבל חולצות החוץ והחולצות לליגת האלופות יפות מאוד לדעתי.

    לגבי המחזור האחרון: אסור לבוא שאננים מול שטוטגרט, השוואבים בכושר מצוין. כפי שאמר הנס: נפילה לגביע אופ"א תהיה פטאלית ולכן צריך מקסימום ריכוז. במינכן לא אהבו את הראיון שנתן מגאת' לאחד העיתונים כשהוא עומד לא פחות ולא יותר מאשר במרפסת של בניין העירייה ב...מינכן! המקום בו באיירן חוגגת אליפויות. רומיניגה אמר שכנראה חסרות מרפסות בוולפסבורג...והנס אמר שזה מעיד על חשש. אם באיירן תהיה אלופה בסוף נראה לי שהקבוצה תסע לחגוג בוולפסבורג, רק כדי לנקום בפליקס... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  14. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני דווקא אהבתי את החולצה רק נחכה לאיזה דייגו,גורקוף,או גומס וההזמנה בדרך (;
     
  15. 100%Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/08
    הודעות:
    537
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אולי אם מישהו ממש מעניין ילבש אותה היא תהיה שווה משו... לא מספיק שהיא מכוערת... אם שחקנים כמו לל ואוטל ילבשו אותה זה רק יוריד מהערך..