באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    חלק מהגאווה בקבוצה שאותה אוהדים היא ההכרה של אוהדים אחרים בעוצמה שלה. אהדה של קבוצה זה לא רק בפנים אלא גם כלפי חוץ, לכן הולכים ברחוב בגאווה עם חולצה של הקבוצה. צריך להבין שעבור חלק נכבד מאוהדי הכדורגל הארופאי ליגת האלופות היא חזות הכל-תגיע שם לשלבים הגבוהים תיחשב לחזק, תעוף מוקדם ולא יחשבו עליך לא משנה מה אתה עושה בליגה המקומית. לכן העונה הדימוי של באיירן שיש להרבה צופים הוא הדימוי מההשפלה בקאמפ נואו, כמה מהם ראו אחרי זה את באיירן בליגה מפרקת את פרנקפורט? רק אוהדי הקבוצה עצמה. אם תשאלו את אמא שלי מה היא חושבת על צ'לסי היא תגיד קבוצה חזקה מאוד. למה? כי היא ראתה את צמד המשחקים שלה מול בארסה, היא הרי לא תשב כל שבת ותיראה אותם מול האל סיטי ודומיהן. לכן מועדון שרוצה יוקרה ביבשת ורוצה להיות אמפריה חייב להשקיע המשאבים הדרושים להצלחה בליגת האלופות. ריננג'רס בתקופה טובה בליגה הסקוטית-את מי זה מעניין? את אוהדי ריינג'רס כי מבחינתי הם לא רלוונטיים בכלל בזירה הארופאית (ועדיין שנה שעברה הם הגיעו לגמר אופ"א ואנו לא). השנה, כפי שאמר קלינסמן, ההנהלה שמה דגש על ליגת האלופות. במה זה התבטא? לא ברביזיה מהשורש בחלק ההגנתי שלנו, שזו השנה הרביעית ברציפות תחת 3 מאמנים שונים שאנו חוטפים רביעייה בשלבי הנוקאאוט הארופאיים אלא בסט תלבושות לבן לצ'מפיונס (שכה יהיה לי טוב שכך היה כתוב באתר הקבוצה: הוציאו סט חגיגי לבן לצ'מפיונס, דבר המעיד על הפוקוס הרב במפעל הזה, אפשר לחשוב שהשחקנים הולכים לבית כנסת). לא בזריקה לכל הרוחות של דמיקליס, שהיה לו נוח להתחבא מאחורי קלינסמן כאילו הוא לא חטף גולים גם תחת היצפלד ומגאת' אלא בהארכת החוזה בשנתיים. לא באמירת שלום לואן בומל שאין בו כלום ברמות הגבוהות ואם נציע אותו עכשיו למכירה אף אחת לא תקפוץ עליו אלא בהארכת חוזהו בשנה נוספת. כמובן גם העלו לשווייני את השכר-שחקן סופר אובר-רייטד שרשמו אצלנו שבגלל שהוא לא שיחק ב-0:2 מול מילאן ברבע הגמר לפני שנתיים לא עלינו-כאילו שהוא היה ההבדל בינינו לבין מילאן שפירקה את היונייטד בחצי הגמר ולקחה הגביע מול ליברפול. אבל בזבנר שטראסה רומיניגה מתבכיין שזכויות השידור בספרד ובאיטליה גבוהות מאשר בגרמניה, הנס שומר על המזומנים (ויש המון מזומנים בבאיירן) כאילו זה אוצר בלום ובקנבאואר פה ושם זורק איזו הצהרה שלא קשורה לכלום. במקום להבין שה-70 מליון יורו שהוציאו על רכש זו רק ההתחלה בדרך לחזרה לטופ הארופאי מדברים שם כאילו זה היה חד פעמי ולא יקרה שוב בקרוב. בגלל זה הפכנו לקבוצה דרג ב' באירופה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/5/09
  2. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אם ההנהלה קובעת את סגל השחקנים, מה תפקידו של המאמן? ללבוש את החליפה עם הסמל של הקבוצה?
    רד מזה, כפיר. מי שאשם זה רק המאמן שכל השינוי שלו בסגל היה לחליף את ייאנסן באודו.

    מעניין לעניין באותו העניין. אודו חוזר למילאן ובאיירן מתחילים בנסיונות להבאת גומז ושירקוב (שצ'לסי ירדו ממנו בנתיים ואמר שהוא רוצה לשחק בבאיירן) אבל הוא סתם שחקן (שהרי העלות שלו תהיה רק בין 10 ל - 12 מליון יורו). שני האייטמים האחרונים הם מהקיקר והראשון מופיע גם בקיקר וגם בעוד מקומות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/5/09
  3. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    רשמתי למעלה באחת התגובות שלא ברור לי מה קלינסי רוצה כי לא היה מצב שהוא רצה חיזוק וההנהלה לא איפשרה ובזה בוודאי שהוא אשם. הוא באמת מרחף בראיונות שלו, נאחל לו בהצלחה בהמשך.

    לגבי אודו-מצוין שהוא הולך, עוד דוגמא לדרך העקומה בבאיירן בשנים האחרונות: הבאת שאריות מקבוצות אחרות, במקרה הזה ממילאן. הרי ברור שאם הוא היה כיום ברמה עולמית האיטלקים לא היו מוותרים עליו. הוא מצטרף לעוד כמה שחקנים שליקטנו מתחת לשולחן של הגדולות כמו פירורים וככה אנו נראים. אני מקווה שבעית המגן הימני תיפתר-זו בעיה דחופה ביותר. מעניין מה ואן חאל מתכנן בסגל וכמה חבל הוא יקבל מההנהלה. מישהו יודע מתי תהיה מסיבת העיתונאים הרשמית שלו כמאמן הקבוצה בה נשמע על המטרות שהוא מציב?
     
  4. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני רק רוצה לתת חיזוק קל לדבריו של כפיר יש עובדות מאד בולטות בשטח שגורמות איך שלא תהפכו את זה להיעלמות שלנו מטופ האירופאי-

    *-ואן בומל זה לא אסיין,לא יה יה טורה,ואפילו לא קאמביאסו,או צ'בי אלונסו.
    *-דמיקליס אם הוא לא עוסק בהטיית משחקים אז הוא לא אלכס,לא טרי,או וידיץ',קיבו,ופיקה.

    יש לנו עוד כמה הרבה עמדות בהרכב,ובסגל המורחב חוץ מריברי... שהפערים עם האליטה האירופאית בולטים מדי,אני רק התעכבתי על 2 עמדות מרכזיות מרכז המגרש הלב של המערכה כל כך לא זה.
     
  5. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    מדברים על כך שהולך להיות קיץ חם בזבנר שטראסה...
    לצד פולדי עשויים לעזוב גם זה רוברטו, סוסה, בורובסקי, לוקה טוני (מילאן...), ואן בוייטן (מארסיי), לאם וריברי ואולי אפילו שוויני.

    נשמע לי האמתי קצת הזויף אבל לפי רשימת הקניות של הבווארים אי אפשר לדעת.

    ד"א כריסטיאן נרלינגר יהיה היורש של אולי הונס. מזל טוב לתפקיד החדש
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏24/5/09
  6. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    יורגן קלינסמן אימן 30 משחקים בחצי מהם (כן, כן 15 פעמים) היינו בפיגור 1:0.
    יופ היינקס אימן 5 משחקים באף אחד מהם לא היינו בפיגור 1:0, וזה בלחץ של סוף העונה וכש - 4 מתוך המשחקים הם מוקשים לא קטנים.

    לירן, שכחת לציין את אודו שעוזב וסניול שגמר את הקריירה. חוץ משניים שציינת (לאם ושוויני) אני חושב שבאמת כל השאר לא יהיו איתנו בעונה הבאה וטוב שכך, למעט בורובסקי שהייתי רוצה שישאר.
     
  7. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    מה אנחנו יודעים עליו?
     
  8. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מצטרף לשאלה..

    מה שכן נראה כמו ההחלפה של מוני פנאן במכבי מהפן של אין תחליף להונס.

    ***-לגבי השיחרורים של כמה שחקנים אז אי אפשר לרצות את כולם גם אני הייתי רץ להשאיר את בורובסקי,ובטח שמעיף את דמיקליס המוכר המשחקים,אבל זה תפקידה של ההנהלה בקטן,ובגדול אחרי שנה קטסטרופלית כזאת לזכות באליפות כמה וכמה רגעים לפני שהעונה הבאה תתחיל בדיוק כמו שעשינו בקיץ ריברי,טוני,ומירו.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏24/5/09
  9. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    זה התפקיד של המאמן, לא של ההנהלה.
     
  10. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מעידה בלהט הכתיבה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx

    נתקן את עצמי הצוות המקצועי.
     
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    או קיי. מצאתי לעצמי לנכון להעיר (פעמיים ביומיים) בעניין, כי יותר מידי פעמים אני שומע תלונות להנהלה שלא מביאה שחקנים. תפקידו של המאמן להגיד איזה שחקנים הוא רוצה ובבאיירן וההנהלה רק ממלאת אחר בקשת המאמן (במיוחד למאמנים כמו קלינסמן או ואן חל) (כל עוד זה בגדר הסביר והאפשרי).

    פעם ראשונה באתר הרשמי התייחסות לעניין גומז "באיירן מתעניינת בגומז". http://www.fcbayern.t-home.de/de/aktuell/n...e975b2af31de219 שזה כבר אומר דיי הרבה. גם שמעתי היום בחדשות מאנטנה באיירן (שזו התחנה בה עובד שטפן להמן - הכרוז של באיירן במשחקים) שהשבוע יתקיימו שיחות ומו"מ בעניין.
    מהיכרותי את הדברים אפשר כבר כמעט להגיד "ברוך הבא מריו".
     
  12. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היינקס לקח קבוצה "מפורקת" (לדעת כמה חברים כאן) והביא רק ניצחונות תיקו אחד. בהחלט הישג שעובר לחלוטין במבחן התוצאה. אבל איפה הייתם שהיצפלד החליף את מגאת' ובאיירן אף נראו רע יותר ואיבדו מקום נוסף בטבלה? אין מאמן מושלם ואף היצפלד הגדול רחוק מזה. אולי קלינסמן לא היה כזה רע, אולי לא היה רע להמשיך עם היינקס, אבל בכל מקרה ההבדלים בין כולם לא כאלו גדולים. בסוף כמו מפסידים אליפויות וגם היצפלד הפסיד בעשור האחרון 3-4 כאלו שלמאמן אחר אחרי הראשונה לא היו סולחים.
     
  13. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אתה יודע איפה ההבדל הגדול בין מקרה היינקס לבין מקרה היצפלד?
    היצפלד קיבל סגל גרוע ביותר שבו שוויני וסניול היו הקשרים היצירתיים.
    היינקס קיבל סגל מצויין שפשוט סבל ממאמן נוראי.
    להיינקס היו הכלים לתקן והוא עשה את עבודתו בצורה יוצאת מן הכלל - גם הקבוצה נראתה הרבה הרבה יותר טוב מאשר אצל קלינסמן (ולדעתי אם קלינסמן היה ממשיך היינו נאבקים על מקום בליגת אירופה ולא על האליפות או מקום בליגת האלופות) להיצפלד לא היו כלים.
     
  14. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מריו in טוני out ?
     
  15. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שהסגל של באיירן בעונת האליפות לפני כן היה אותו באיירן מינוס פלוס, מינוס באלאק. אני לא חושב שזה תירוץ לזוועות שנראו שם על המגרש תחת היצפלד מול קבוצות חלשות מכל סגל שבאיירן מציגים בשנים האחרונות. גם השנה מאמינים בבאיירן שהסגל לא חזק מספיק והולכים לעשות רכש די מאסיבי שכבר החל בכמה שחקנים חתומים, אז זה אולי אומר שהסגל של קלינסמן לא היה מספיק טוב בעצם לפי דעת ההנהלה? אם כך צריך להוריד ממנו לפחות חלק מהאשמה. כמובן שבלי שום קשר מחמאות להיינקס.

    אגב, גומז ירצה הרכב, ביטחונות, לא ספסל, לכן כמובן שזה יהיה על חשבון ראשו של מישהו. המישהו הזה לפי השמועות הוא טוני שמילאן חושקת בו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/5/09