באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ואני אענה לך במקום כפיר - אם הוא כזה וורלד קלאס אז איך צ'לסי וויתרו עליו? איך לא רוצים אותו בריאל/ברצלונה/מנצ'סטר יונייטד או סיטי וכו'?

    בעניין אחר, שוויני עבר ניתוח בברך ובכל זאת יוצא למסע הנבחרת לאסיה.

    ועוד עניין, כנראה שגם ברנו עוזב את באיירן. אפילו הוא לא מוכן לשבת על הספסל (ואנשים כאן רוצים וולרד קלאס שישבו על הספסל).
     
  2. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נדב ממה שאני יודע ברצלונה כן חומדת בז'ירקוב עדיין,אבל ייתכן שלסגנון שלה היא תעדיף לחמוד יותר בלהאם,חוץ מזה בצ'לסי יש את אשלי קול,ביונייטד יש את אברה מגינים פשוט שאין להם תחליף,בריאל ואולי גם בסיטי מתי עשו פעם אחרונה רכישה חכמה?!

    דבר שני,ובשיא הכנות כל מי שיצפה בקליפ של ז'ירקוב יקום ויודה לך שלא מספיקות המעלות של הגיל 26,וזה שהוא שמאלי חזק מהיר,ומאד טכני אלה שבטוח ש-90% מהשחקנים שבסגל שלנו כרגע לא עושים ביצועים כאלה אפילו לא בליגת הכדוראבן בישראל.

    יש פה יהלום ואני מאד מקווה שנשים עליו את היד ראשונים לפני שעוד חצי שנה שנה אני אבכה לך פה "אמרתי לך ז'ירקוב......."

    ***בקשר לברנו אני חושב שאתה טועה שחקן טוב יסכים לשבת בספסל כאשר יש רוטציה שהוא מעורב בה ושהוא תמיד בתמונה של ההרכב,ויש המון דוגמאות כאלה.
    הבעיה של ברנו שהוא בכלל לא בקע מדמות נער הפוסטר,והכי גרוע שהוא גם לא הדמות הכי הכי שפוסטר היה רוצה לבקש אז שיעשה טובה שלא יחפש קבוצה בבונדסליגה כי מקומו שמה בפאוליסטה השניהה בלחץ ב-ל-ו-ף!!
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/5/09
  3. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כשג'וני ווקר אמר שבאיירן לא עשו כלום באירופה ב 8 שנים האחרנות, אז שאלת אותו "למה הבאת לכאן רק את ה 8 שנים האחרונות?" או משהו כזה. נדב, סידרת את השנים כך שאותו סגל ענק של אותן קבוצות יראה כבר שלרוב לא מוביל לכלום, אבל זה לא נכון וזאת מניפולציה של המציאות. במציאות מ 99 עד היום מנצ'סטר לקחו 2 אליפויות אירופה ואולי עכשיו הולכים לקחת את השלישית. לריאל מדריד עכשיו אולי לא הולך, אבל בסוף שנות ה 90 ובתחילת ה 2000 הם קירקסו את כולם עם 3 אליפויות אירופה. בשנים האחרונות לא הולך להם, כי לפעמיים גם שאתה משקיע הון זה לא תמיד פוגע, אבל לרוב זאת כן הדרך. הנה גם ברצלונה אחרי שנים קשות הצליחה להרים קבוצה שלקחה אליפות אירופה ואז שינו את הסגל עם המון מזומנים ושוב מגיעים לגמר. לאינטר לא הולך ואינטר כנראה גם לא עושים את הדברים נכון כמו מנצ'סטר או ברצלונה. בעצם, עובדתית הם לא, כי אלו לקחו אליפויות אירופה בעשור אחרון. בכסף צריך לדעת להשתמש וברצלונה (גם שלפמיים לא הולך), מנצ'סטר, מילאן וריאל (כן גם אם בשנים האחרונות זה לא פוגע) משיקעות ובצדק לסגל עמוק עם שחקני ספסל חזקים כמעט כמו שחקני הרכב ועובדתית בשטח לכל אחת מהם יש אליפויות אירופה בשנים האחרונות והשארות די תמידית בפסגה. כמובן שאין אף קבוצה שתקח 5 אליפויות אירופה ותשאר תמיד בפסגה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/5/09
  4. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ומה זה סותר את הטענות שלי?
    בדיוק מה שאני אומר מנצ'סטר לקחו ליגת אלופות ב 99 ומאז ועד שנה שעברה עשו בערך מה שאנחנו עשינו ב - 8 שנים אחרונות, וריאל גם כמה שנים לא מצליחה, וגם לברצלונה היו הרבה שנים של אי הצלחה וגם אינטר (תמיד) ולמרות שבכל השנים האלה הקבוצות השקיעו הון עתק (לפחות פי 10 בממוצע ממה שבאיירן משקיעה) וזה לא הבטיח כלום.
    זה הכל, לא לקחתי שנים ולא תקופות. רק הראתי או ניסיתי להראות (למרות שברור לי שיש כאלה שמסרבים לראות את זה) שהוצאת כספים גדולים לא מבטיחה כלום, ובדיוק כמו שאמרת, אף אחת לא תיקח 5 פעמים אתל ליגת האלופות רצוף.


    ודודי, אם ברנו שלא שווה יותר מידי לא רוצה לשבת על ספסל, אז אתה רואה את טרי שיסכים לשבת על הספסל? (סתם שם שקפץ לי כדוגמא למה שאתם מחשיבים לוורלד קלאס).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/5/09
  5. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כסף גדול לא מבטיח כולם אם לא יודעים להשתמש בו, כן. אבל הוא עדיין הקפצת הסיכויים ביותר מאלף אחוז להתחרות על תארים באירופה. במילים אחרות, כמה קבוצות שהן לא מהקליבר העשיר והגדול של אירופה הצליחה לקחת את ליגת האלופות בעידן הכסף המודרני? אולי אחת - פורטו (שגם הם מועדון לא עני בכלל). מה התדירות של אלופת אירופה כמו פורטו ביחס לשאר? אחת ל 10 בערך. כנראה שהכסף הוא הבסיס המוצק ביותר בכדורגל כיום להצלחה ביבשת. כמובן שאם תשתמש בו טוב, אז תקח אליפות אירופה פעמיים כמו שמילאן עשו.

    במילים אחרות, גם באיירן צריכים להשקיע. בכל מקרה להשקיע, זה ברור. אם יש נכונות להוציא כסף זה התחלה טובה, אחר כך צריך כמובן לדעת להשתמש בו. האם גומז זה צעד נכון? האם זה מספיק? בלמים? אלו שאלות לכל הקיץ. בכל מקרה, הנכונות להשקיע כסף זה הבסיס וזה צעד עיקרי בדרך למטרה.
     
  6. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    כמו בכל דבר אחר בחיים. קודם כל צריך כסף, אח"כ צריך לדעת להשקיע אותו נכון ובנוסף צריך גם מזל.
     
  7. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    נדב, אני לא יודע למה אתה מסיק שהכוונה פה לשחקני וורלד קלאס על הספסל. צריכים שחקנים טובים ואיכותיים על הספסל. לל, אודו, סוסה ואוטל לא מספיק איכותיים. אוטל עוד עושה את העבודה ההגנתית בצורה טובה אבל אין לו השפעה ולו הקטנה ביותר על המשחק ההתקפי, ואין לנו את הפריבילגיה לשחק עם שחקן שאיננו תורם למשחק ההתקפי. אוטל שחקן סגל טוב כדי לשמור על תוצאה, אבל לא בשביל 30 משחקים בעונה.
    אנחנו צריכים שחקנים שיוכלו למלא תפקיד במקרה של פציעה, ולא ירגישו בחסרונם של החסרים. שחקנים שייעלו מהספסל ויעשו שינוי התקפי ויעזרו לנו לנצח משחקים. מתי העונה היה לנו שחקן שעלה מן הספסל וניצח לנו משחק?. אם נוציא את קלינסמן מן המשוואה, האם באמת יש לנו שחקנים שיכולים לעלות מן הספסל ולשנות משחק? אני בספק. ולא צריך להיות וורל קלאס בשביל לשנות משחק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/5/09
  8. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    צודק. על הספסל צריכים להיות שחקנים איכותיים ואם פישר צעיר כמו ברנו שלא קרע זוג נעליים בכדורגל האירופאי לא מוכן לזה אז שילך. נמאס כבר מהתירוצים שבאים אח"כ לגבי "ההוא היה פצוע" אז לא שיחקנו טוב ו"זה היה מורחק" ולכן הפסדנו. סגל של קבוצה גדולה חייב להיות ארוך. בעונה ארוכה שכוללת גם ליגה, גם גביע וגם ליגת אלופות צריך גיבוי לפציעות ולירידה של שחקנים ביכולת בזמנים מסויימים. אחרי זה מגיעים למצב כמו ב-2007-מוציאים תוצאה מעולה בסן סירו ברבע גמר האלופות, מספיק להוציא רק 0:0 בבית ולעלות לחצי הגמר ואז מתחילים: "שווייני לא שיחק", "ההוא לא שיחק" פה חסר שחקן, שם חסר שחקן ובסוף לא מסוגלים להוציא אפילו 0:0 ביתי לעיני הקהל שלנו. מספיק עם זה כבר.
     
  9. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רדו מהאולימפוס שלכם ותהיו ריאליים לרגע.

    לא כל שחקן יסכים להגיע בידיעת תחילה שהוא מיועד להרכב השני/ספסל, במיוחד אם מדובר בשחקן טוב בעל רזומה.
    היה לנו אחד כזה שישב על הספסל שלוש שנים ולא תרם כלום.
    מנגד, אחד אחר הצהיר שעדיף לו הספסל של בארסה על הרכב ראשון של באיירן.

    תשמעו, לא פשוטים חייהם של הונס ונרלינגר. אתם יכולים לבקש מהם להביא שחקנים שיהיו גם טובים, גם במחיר טוב, וגם שיסכימו להגיע ישר לספסל. אבל בקשות לחוד ומציאות לחוד.

    בואו נקח את עניין החלוצים שלנו לרגע.
    יש לנו את טוני ואת קלוזה.
    אם גומז יחליט להגיע, הוא לא יעשה זאת אם לא יובטח לו מקום בהרכב ראשון.
    אז מה? נשחק עם 3 חלוצים? כנראה שלא.
    כאן מישהו צריך לרסק את האגו שלו ולרדת לספסל, וקשה לי לראות שחקן בשיעור קומתו של טוני או של קלוזה עושים זאת בגיל הזה. משמע, אחד מה לבטח יעזוב, וכנראה שזה טוני.
    והנה, שוב פעם נחפש חלוץ לספסל, אבל גם שיענה על דרישותינו כאן. אוליץ' במקרה זה הוא לא וורלד קלאס, אך הוא יסכים לחכות להזדמנות שלו על הספסל.
    ואתם יודעים מה? אני בספק אם אוליץ' מקבל את הגזירה הזו בקלות.

    החיים קשים.
     
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ואם לחזק את דברי ידידי C-J ובמילים הכי בוטות, אז כרגיל: לדבר לא עולה כסף. תנו שמות, ואל תדברו באוויר.

    אל תוציא את קלינסמן מהמשוואה. הוא חלק ממנה. יופ הנייקס בשני המשחקים הראשונים שלו עשה חילופים שגמרו את המשחק. פשוטו כמשמעו. כתבתי את זה כבר אחרי המשחקים. השנה היתה לנו בעיה גדולה (שדרך אגב, לא הייתה הפתעה כי הדברים קרו גם במונדיאל של 2006 וכבר אז הצבעתי עליהם). יורגן קלינסמן הוא מאמן בינוני מאוד (וזה עוד ביום נחמד שלי). לכן, הוא לא עשה שום שינוי ששינה משחק. וזה לא שאין לו עם מי. איך זה שאודו שיחק כמעט כל העונה (והיה חלש מאוד) ופתאום יש גם לוסיו כמגן ימני? איך זה שסוסה ראה אצל קלינסמן אולי 90 דקות בכל העונה כולה ואצל היינקס הוא פותח ועושה עבודה נפלאה (לא, לא מעביר ומכדרר כמו ריברי אבל עבודה סופר חשובה)? איך זה שקלינסמן שיחק עם חלוץ אחד כשפולדי לא פצוע ואצל היינקס פולדי עושה 4 או 5 בישולים ושני שערים ב - 5 משחקים סופר לחוצים וסופר קשים? לא, דודי, אל תוציא את קלינסמן מהמשוואה. היה לנו סגל מצויין עם מאמן חלש. בדיוק כמו לנבחרת גרמניה במונדיאל.

     
  11. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    כמו שנדב אמר, הסיפור עם גומז סגור.
    אחד הדברים שקשה לי פשוט לעקל. אתה רוצה לעזוב? בבקשה חצי אירופה רודפת אחריך...למה באיירן???

    בזמנו אמרתי על בורובסקי שהוא יכשל בבאיירן והיום אני יכול להגיד שזה בהחלט נראה בכיוון. מריו לדעתי עושה טעות ויותר מכך באיירן מבזבזת 30 מיליון יורו על חלוץ שבהחלט לא יהיה שווה את הסכום.
    הסאגה הלא נגמרת הזאת הסתיימה ואולי טוב שכך.
     
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    למה, לירן, זה בסדר שבשבת 3 שחקנים שגדלו בבאיירן שיחקו נגדה במדי שטוטגרט או שטרוכו עבר להמבורג זה לגיטימי אבל זה שגומז עובר לבאיירן (ועוד בשביל סכום שהוא אדיר בשביל שטוטגרט) זה לא לגיטימי?
     
  13. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    אף שחקן מהאלו ששיחקו בשבת במדי שטוטגארט שגדלו במחלקת הנוער של באיירן לא פרחו בבאיירן ואז עברו לשטוטגארט אלא יותר נכון הגיעו כנובאדיס או לחלופין דרך קבוצה שלישית לשטוטגארט.

    עם כל הכבוד למריו יש את היכולת לשחק בקבוצות כמו ברצלונה או צ'לסי או מילאן, שלטעמי כל אחת מהן עדיפה בשנים האחרונות על הבווארים. זכותו לבחור, זכותי להגיד שזאת טעות.
    ולסיום אני אצטט את מה שלוו אמר: אני בטוח שמריו יכול להצליח גם בחו"ל.

    בכלל לא מבין את זה, השגת כמעט הכל ברמה הלאומית, צא לחו"ל.

    אני לא יגיד שזה יסתיים כמו עם לוקאס פודולסקי, בעיקר בשביל הנבחרת, אבל זה מריח לי אישית לא טוב מהמון סיבות. מה עוד שלוקה טוני הצהיר לדוגמא שהוא לא רוצה לעזוב את באיירן.
    מה שאומר שבאיירן יוצאת לעונה החדשה עם: גומז, טוני, קלוזה, אוליץ' ויסלחו לי אוהדי תומאס מוילר שאני לא מכניס אותו לרשימה.
    במילים אחרות כדי שכולם לא יצאו מאוכזבים חייב ואן חאל לפתוח עם שלוש חלוצים מרכזיים, דבר שהוא מאד מאד לא סביר. קרי, אחד מהם יושב עם מדוכדך על הספסל. וכל זה עוד בנ"ק הנחה שאוליץ' כמו שאמרת יקבל את רוע הגזירה ( ואני בטוח שהוא ממש לא יקבל).

    ועכשיו עוד שם נכנס לקרוסלת השמות ...מנואל נוייר ...למה לא?

    באיירן מתחילה להזכיר לי את אינטר, כמעט כל שם בשוק ההעברות מקושר לבאיירן, והדבר המצחיק הוא שאני כבר בכלל לא יודע אם זה רק שמועות.

    אחרי עונה קשה באיירן צריכה לחשוב טוב מאד מה היא עושה, לא להשתגע, לחשוב. בנתיים זה נראה כמו מסע רכישות של פניקה כדי לרצות את האוהדים המפונקים (הכוונה כמובן ל V.I.P).
    שלא תבינו אותי לא נכון, אני בעד שבאיירן תחזור לטופ האירופאי, אבל באיירן מחפשת יותר מדי קיצורים ושינויים קיצונים שזה פשוט לא יעבוד.

    רק הזמן יגיד.
    בכל אופן ההחלטה של גומז (שכבר נפלה) חייבת לצאת לפועל עד ה 31.05 (היום הולדת שלי כמובן http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/let_it_all_out.Xxx ), לפי הסעיף בחוזה. קרי עד יום ראשון תראו את גומז עם חולצה של באיירן שלא רשום עליה ריברי.

    וכן סלע, בטח שאני מקנא, בטח שאני מתוסכל, לראות את גומז במדי באיירן, את האליל של שטוטגארט, את הפנים של הקבוצה, את המנהיג שלנו עובר לבאיירן זה קשה לעקל. כבר יומיים אני בקושי אוכל קורנפלקס מאז http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏26/5/09
  14. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ת'אמת רוזנר? אני גם כן לא מבין על מה העצב שלך.

    שמע, לא ראיתי באף כותרת שאחת מהקבוצות האירופיות "העדיפות על הבאוורים" הביעה התעניינות כלשהי בגומז. ואם היתה התעניינות כזו, אז היא לא הגיעה לרמה רצינית.

    ב. גומז רק בן 23. הוא רק מתחיל קריירה. קבוצות מהטופ לא תרצינה שפני ניסוי. הן תרצנה שחקנים עם רזומה מוכח, ועם נסיון וחישול שצברו בליגת האלופות. לא סתם בארסה לקחה את הנרי בגיל מאוחר יחסית.
    גומז לא צפוי לגמור את הקריירה בבאיירן. הוא יעשה יעשיר את הרזומה האירופי שלו אצלה, לקראת ההתקדמות שאתה מייחל לה בעוד שנתיים שלוש.
    הרי מה ההבדל בינו לבין ריברי?
    שניהם הגיעו ממועדוני דרג שני באירופה, ודרך באיירן צפויים לקבל כרטיסי עבודה עם משכורת יותר גבוהה במקומות אחרים. מה רע?
     
  15. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    מה רגע, עוד לא אמרתי מילה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx והוא עוד לא באמת החליט אם לחתום.

    מה קשור באיירן ואינטר לירן? אנחנו צריכים שוער כי אין לנו, אז מחפשים וחייבים להחתים. כך גם לגבי חלוץ. אם היונייטד היו צריכים חלוץ, אתה חושב שהם היו הולכים על משהו בינוני? כיאה למועדון עם יכולות פיננסיות כנראה שלא. באיירן לא משתוללת העונה עם 100 מיליון יורו רכש או כמו שיובה עשתה פעם עם 150 מיליון דולר רכש, אבל חסר לנו כרגע שוער, מגן ימיני וחלוץ.


    נו טוב, עוד חלוץ דרום אמרקאי http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx