בעונת המלפפונים את רוב הכתבות על שחקן X שמועמד למועדון Y אנשים פוטרים באמירת "ספין של סוכן" - סוכנו של השחקן מעוניין להלחיץ מועדון זה או אחר, או להעלות את ערכו של השחקן, ומשתמש לשם כך בתקשורת. עד כמה התקשורת והכתבים הצמאים למידע במהלך הקיץ הן כלי לעבודתו של סוכן, אם בכלל? וכמה מהידיעות שאנחנו צפויים לשמוע ולקרוא בחודשים הקרובים מקורן בסוכן המעוניין ליחצ"ן את הלקוח שלו או להפעיל לחץ על מעסיקיו הנוכחיים או הפוטנציאלים?
גם הסוכן וגם העיתונאי מעונינים לפרסם אינפורמציה לא נכונה. הסוכן רוצה פרסום והעיתונאי רוצה כתבה. הבעיה ש90% מהאינפורמציה ומהכתבות אינן נכונות וזו אחת מהסיבות שאיני אוהב לדבר עם התקשורת. כך כדוגמא- כל השחקנים הישראלים שכל יום שני וחמשי באים מאירופה לראותם ואנחנו רואים בתקשורת שמועדן X או Y רוצים אותם. מי עבר?