כי אנחנו מניאקים? בחטיבה הייתי עם חבר'ה שעזרנו אחר לשני, לצערי התפצלנו כשעברנו לתיכון, כל כמה ילדים הלכו לתיכון אחר. באנגלית-ילד אחד עושה לכולם את המבחן. בגאוגרפיה ילד שני, בהיסטוריה ילד שלישי. משנים קצת את הכתב, את סגנון התשובות, והיינו איזה 15 חברה אז היה קל. אבל בתיכון? זובי, זה הבגרות, יותר כיף לדפוק את הילדים האלה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/multi.Xxx
אם מדובר בחבר, אני עושה כל מה שאני יכול כדי לעזור. פעם אחת העתקתי לדף אחר שאלה שלמה בגיאומטריה במבחן במתמטיקה אחרי שכבר סיימתי אותו(וזה אומר להשאר עוד לפחות 10 דק' כשכבר אין לך ריכוז או עצבים) כי חבר מאחוריי לא ידע איך לפתור.
אני ישר מנתח את המצב ורואה מי זה שמבקש להעתיק: 1) אם זה איזה ילד מעפן שבקושי מדבר איתי, איזה ערס מצוי, שבא למבחן בגישה של "להעתיק להעתיק להעתיק" זובי שאני אתן לו להעתיק! זה נוגד לי את האידיאולוגיה! באזרחות אני לומד ומשנן את ההגדרה טוב טוב ואז אני אגלה לו את הזיהוי והוא יצליח כמוני למרות שלא למד בכלל?! 2) אם זאת איזה ילדה חננה מגעילה שלומדת למבחן והכל והיא מתנהגת לכולם נחמד, מאלה שאתה מסתכל עליהן ומתפלא איך היא מאמינה באלוהים אחרי מה שהוא עשה לה, מידי פעם אני עוזר באמת מתוך טוב לב. לא הלך לה, קיבלה בלק אאוט, יאללה שיהיה. 3) אם זו איזה כוסית-פצצה-שווה שכל המבחן אני מסתכל לה על החריץ, אז זה מתחלק לשניים: 3)א) יש את החמודות שמדברות איתך מידי פעם ולפעמים אתה אפילו יוצא איתן ואתה אומר לעצמך "וואלה אולי יום אחד היא תעריך את זה ותתפשט" אז מה יש לי להפסיד שיהיה, רק לראות את החיוך שלה באותו רגע ואת החיבוק אחרי המבחן שווה את התשובה הקטנה והמסכנה. 3)ב) אם זאת איזה אחת שנראית סבבה עם ציצים של אמא לשלושה ואחת כזאת שחשה את עצמה כאילו היא איזה בר רפאלי (מצטער שאני מזכיר את שמה האלוהי בהודעה הזאת בכלל), אבל מה, היא סנובית, מתנשאת והתנהגות מגעילה, אז זובי שאני אעזור לה, שתלך לחבר שלה בן ה20 ומשו שיממן אותה בעתיד מהדמי מאבטח שלו! 4) יש את החברים שלהם אני נותן להעתיק, בכל זאת, חברים. 5) יש את הילדים הטיפשים בכיתה אבל שאתה ממש סבבה איתם והם לא ערסים מפגרים אבל מה? הם ולימודים זה ממש רחוק, אז להם אני תמיד מביא להעתיק ואפילו ממש ממש עוזר להם, רק כדי לראות את הפקצה (ראה סעיף 3.ב) מתפוצצת מעצבים איך הוא עקף אותה ב10 נק'.
אני בדוק הייתי נכשל במבחן אם הייתי מבזבז את הזמן בלחלק את האנשים בכיתה לקטגוריות ולהתאים אותם לאידאולוגיה שלי.נותן עזרה לכולם.מה שכן,גם לי יש את החבר המעצבן הזה שאף פעם לא מתכונן וסומך עליי,לא סובל שהוא עושה את זה.
אהבתי! וגם, הסיבה שאמרתי שאני מתעלם זה כי בדיוק נזכרתי בפעם האחרונה במגן במתמטיקה שאיזו אחת שנראת כמו עוזרת מוכר פלאפל בת 40 ולאף אחד בבצפר לא אכפת ממנה רצתה שאני אסביר לך איך פותרים- אשכרה שאני אסתובב ואראה לה עם הטופס איפה ומה. אז אמרתי לה שאני בתרגיל אחר, חוצפנית. אבל בעיקרון זה הולך כמו שxavi6 אמר, חברים וכוסיות.
יש לי מחר מתכונת בהיסטוריה ב', לפי כמות החומר זו נראית כמו הבגרות הכי קשה... יום לפני המתכונת פתאום אני מגלה שנאצר שליט מצרים מופיע, מלחמות ישראל, המלחמה הקרה, השתגעו שם לגמרי... אין לי כוח ללמוד, אני כל היום ב"שבעה" אצל חבר שלי שסבא שלו נפטר, מה אני יתחיל ללמוד ב 9 וחצי בערב כשהמבחן מחר? בשורה קצת יותר משמחת, היא שאני ניכש על 100 בחיבור...
100 בחיבור? אצלינו המורות טוענות שאין דבר כזה... לגבי ההיסטוריה, אם אתה בכ"ז מתכוון ללמוד, אז מספיק לך מלחמה אחת, וגם בה לא צריך להתעמק יותר מדי.
לגבי הדיון של לעזור \ לא לעזור, בתור יודניק שעשה רק בגרות אחת בינתיים, לא אמורים לשבת לבד בבגרויות? או שאני יוצא טיפש ומדובר במתכונות?
גם אני ניגשתי על מאה בחיבור (בבגרות 83 איך הם בדקו אותה ג'יזס יודע). בקשר להסטוריה ב', קרא ככה בחפיף ותסמוך על הזכרון תחשוב שזה סתם סיפורים נחמדים, אני באתי בגישה כזאת והוגשתי בסוף על מאה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx על הנאצים זה דווקא מעניין....