באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סלע, יש הבדל בין להיות קבוצת רבע גמר טיפוסית שזה רחוק מההישגיות והשאפתנות שאני מצפה מהקבוצה שלי ואני בטוח שגם הקייזר תומך בדעתי לבין להיות הבדיחה של אירופה בשנים האחרונות כמו שאנחנו היום. דמיכליס, ואן בויטן לל ולוסיו ינתנו את הלב? באומיוהן וטימושצ'וק יתנו את הלב כמו שאפנברג ואלבר הביאו? שחקנים כמוהם הם איזשהו חלק מהמורשת הבווארית המפוארת?

    עם כל הצער שבדבר בשנים האחרונות אנחנו נראים כמו הצרות שלי, רביעיות מברצלונה, מילאן, צ'לסי וזניט הן רק חלק מהרזומה המפואר ששייך להגנה שלנו. אני כבר אחרי המשחק בקאמפ נואו אמרתי את של הלב שלי. חבל לי מאוד שבהנהלה ממשיכים להביא שחקנים בינוניים ואפורים שיביאו לנו שוב פעם רבע גמר מול קבוצה כמו ברצלונה ושוב נבכה אחרי עוד הדחה. אם גם בעשור הקרוב הקבוצה תהיה רבע גמר טיפוסית אפשר להתחיל עכשיו להיפרד מהמורשת המפוארת בצ'מפיונס ולהתכונן לקראת המאבקים העיקשים בליגה בהופנהיים, הרטה ברלין ונירנברג על מקום בליגה האירופאית. גם בורוסיה מישנגלדאבך הייתה פעם שם דבר בכדורגל העולמי.
     
  2. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,403
    לייקים שהתקבלו:
    411
    משהו לא טוב קורה לבאיירן ולבונדסליגה בכלל, דווקא עכשיו כשהליגה פורחת ומוצג בה כדורגל ברמה גבוהה בתוספת תחרותיות וליגה מרתקת בה באיירן היא לא השולטת הבלעדית עובר על הליגה כאמור משהו לא טוב שמתבטא באי בואם של כוכבים בעלי שם לליגה שמעדיפים ללכת לשחק באנגליה ספרד ואיטליה. הדבר פוגע קשות בבאיירן באירופה שם היא לא מצליחה כבר כמה שנים טובות ולהגיע רחוק והעונה מסתבר שהיא נפגעה גם בליגה ולא רק באיירן נפגעת מכך:יתר הקבוצות הגרמניות שבעבר עשו חיל בגביעי אירופה מאכזבות אף הן בעיקר בליגת האלופות כאשר הקבוצות בקושי מגיעות לשלב שמינית הגמר ומתחילות לעשות רושם של קבוצות בינוניות ומטה ולעיתים אף של קבוצות חלשות ביותר(כמו המבורג ב-2006 ושטוטגרט ב-2007)הזכייה של דורטמונד בגביע ב-97 והעלייה הסנציונית של לברקוזן לגמר 5 שנים מאוחר יותר נראות כמשהו שספק אם אי פעם יחזור ואפילו עלייה של לבאיירן לגמר בשנים הקרובות נראית כמשימה קשה מאוד...
    הליגה הגרמנית אומנם מוצפת בכוכבים אבל בגיל יחסית צעיר רובם נוטשים אותה לטובת שלוש הליגות הגדולות שם נמצא הכסף הגדול באמת ת''אמת לא ברור לי כל כך ממה ולמה נובעת התופעה הרי ברור שבליגה הגרמנית יש הרבה יותר כסף מליגות שנמצאות במצב דומה מאוד כמו בסקוטלנד,צרפת פורטוגל והולנד אבל בפועל הליגה מתחילה להראות סימנים דומים מאוד לליגות הנ''ל ולא ברור לי ובטוח שלעוד הרבה חובבי כדורגל גרמני אם מדובר בתופעה זמנית או בתופעה רצינית שעלולה לצבור תאוצה ולהפוך את הבונדסליגה לליגה שלא עושה יותר מלייצא שחקנים לאנגליה ספרד ואיטליה והקבוצות שלה נכשלות באופן סדרתי בליגת האלופות וחלקן אף בגביע אופ''א.
     
  3. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שלום וברוך הבא.
    קודם כל, זה לא מהיום ששחקנים מעדיפים ללכת לספרד, איטליה ואנגליה. הבונדסליגה סובלת שנים רבות מזה עד כדי שזה כבר לא סבל, אלא הרגל. בסך הכל מעמידים ליגה עם כדורגל צבעוני בסופו של יום ולמרות הכל, אז מרוצים ולא מתלוננים http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
    דבר שני, אל תעשה מבאיירן קבוצה שלא נגעה בתואר 10 שנים, כי כך אתה מציג את זה. כמובן שקבוצות אחרות בליגה לוקחות תארים, זה היה תמיד, באיירן אף פעם לא לקחו הכל מהכל ותמיד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/6/09
  4. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    הנקודה היא לא היותם מגה סטארים או לא אלא עצם העובדה שהם לא רוצים בכלל לבוא אלינו, ואין ספק שהם לא מהטופ של הטופ. אם הם מנפנפים אותנו למה שגדולים מהם יבואו? כמו שכתב אלבר למעלה: זה מחיר הקרנבל הדרום אמריקאי הדבילי שבנו אצלנו עם כל מיני דמיקליס, סוסה וסנטה קרוז בזמנו. ההפסד שלנו השנה בקאמפ נואו גרם נזק תדמיתי עצום: בגלל השחקנים החלשים שלנו (וכן, גם בגלל קלינסמן ולמען ההגינות היתה גם מכת פציעות) הושפלנו עד עפר, אין ביטוי אחר. עכשיו צריך לקום מהקרשים ולהרוויח את כבודנו מחדש.
     
  5. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    מרגישים מושפלים לכמה זמן ואז הכל נשכח ברגע שמסתכלים על התמונה כולה, על הגדולה של המועדון, על העבר ועל הדרך!
    אם כך זה היה, אחרי הרביעיות מול מילאן, זניט וברצלונה (תחת 3 מאמנים) היינו צריכים ללבוש שחור... השפלה, איזו הגזמה. לכל מועדון יש משחקים כאלו, תקופות כאלו והפסדים. זה כדורגל. אתה לוקח את זה כאילו זה אופרת סבון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/6/09
  6. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    הבעיה שאצל באיירן זה קורה יותר מדי בשנים האחרונות, והעונה אפילו היה כמה כאלה, נגד ברמן בבית(חמישייה), נגד וולסבורג בחוץ(חמישייה), נגד בארסה בחוץ(רבייעיה). מועדון כמו באיירן לא יכול להרשות לעצמו 3 השפלות כאלה בעונה אחת.

    למרות שהעונה לדעתי דברים כאלה כבר לא יקרו עם ואן חאל, אני לא אומר שבאיירן תתמודד על ליגת האלופות, אבל היא תיהיה קבוצה קשה, כמו שבאירן צריכה להיות.
     
  7. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    זה כדורגל. באותו הכדורגל המדובר יש לפעמיים חוסר מזל בבניית הסגל, טעות בבחירת המאמנים ואלף ואחד צרופי מקרים שמביאים להפסדים. הרבה הפסדים לפעמיים. זאת הייתה עונה רעה והלכים להפרד מאותם שחקנים מדוברים שכולם כאן כל כך אוהבים להזכיר (סוסה ושמוסה).

    עמי, לא יודע כמה שנים אתה רואה כדורגל וזה גם לא משנה, אתה כמובן יודע שבאיירן היא לא היחידה שקיבלה כמה תבוסות בעונה אחת. זה קרה שנים על גבי שנים למילאן, בארסה, אינטר, ריאל ו.. בעצם לכולם. העונה זה קרה לבאיירן.

    מה יהיה בעתיד? נשאיר לעתיד לומר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/6/09
  8. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו טוני? (חלוץ אלופת העולם)
    כמו ריברי? (התגלית של המונדיאל האחרון)
    כמו לו"ח? (מאמן מהטופ של אירופה)
    כמו ואן בומל? (כן כן, אותו ואן באמל שישב על הספסל של בארסה פחות דקות משניידר ורובן על הספסל של מדריד).
    כמו ברזאגלי? (מקו ההגנה של אלופת העולם)
    כמו פיזארו? (שהוא דווקא העדיף את החוד של ברמן על הספסל של צ'לסי)


    אמנם זה לא ההיצף ששוטף את אנגליה, אבל בכל זאת, זה לא שחור ולבן כמו שאתם מתארים את זה.

    ובל נשכח כי לצד המשקל של אטרקטיביות הכדורגל יש שני גורמים מכריעים שהם לרעתה של הבונדסליגה:
    1. הכסף: הסיטי למשל יכולה לקנות סגלים שלמים של 4 קבוצות מהבונדסליגה. תחרות לא הוגנת. בינתיים!
    2. השפה! כן כן, כי האנגלית היא ממש לא מכשול בפני הזרים, הרי רובם ככולם מגיעים עם ידע בסיסי בשפה האנגלית. באותה מידה גם לליגה הספרדית יש יתרון על הגרמנית בכך ששחקנים צעירים ילדי דרום אמריקה - למעט ברזיל - דוברים ספרדית (ורק ספרדית) מלידה יעדיפו לשחק בה.
     
  9. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    תן לי, כפיר, שם אחד של מגסטאר שאי פעם הגיע לבאיירן? דווקא היום יש בבאיירן שמות גדולים הרבה יותר מאשר אי פעם. לוסיו - אלוף עולם (הגיע ככזה). לוקה טוני - אלוף עולם (הגיע ככזה). אודו - אלוף עולם (הגיע ככזה). פרנק ריברי שמשום מה גם כן נחשב למגסאטר. ואן בומל - מחזיק ליגת האלופות (הגיע ככזה).
    אתה בכלל זוכר איזה קבוצות "רדפו" אחרי אפנברג שאתה כל כך מהלל אותו? הוא כולו שיחק בפיורנטינה. אלבר? מישהו בכלל יודע מאין הוא בא. הוא אפילו לא היה בסגל של נבחרת ברזיל. כשבאיירן שיחררה אותו אף אחד לא קפץ עליו. הכי קרוב למגסטארים ששיחקו בבאיירן הם אלן מקינלי הסקוטי (שלא עשה כלום), ריציטלי שהיה בדיחה שמנה ובסוף הקריירה שלו וז'אן פייר פאפן שהיה אפילו יותר מבדח ובסוף הקריירה מריצטלי. מעולם שום מגאסטאר לא בא מבחוץ לבאיירן. וגם טוב שכך. אנחנו רואים מה קורה בעידן המגסטארים.

    גומז העונה הבקיע יותר ממה שהשלושה ההם הבקיעו ביחד בשתי העונות האחרונות. כן, גומז עולה עליהם בהרבה, גם אם זה מאוד כואב שהוא עזב את שטוטגרט ועוד לבאיירן. בכלל, גומז הוא אחד החלוצים הטובים בעולם.

    ועמי, נכון, כולנו מסכימים, לבאיירן הייתה עונה קטסטרופלית, לפחות עד שקלינסמן הלך. אחרי זה נראה שיפור עצום, גם באיך שנראינו.

    ולכל החבר'ה שבאמת חושבים שבכלל צריך לחשוב או להתייחס לשלושלת ההולנדים רק נזכיר שביחד איתם (ועם פפה ועוד כמה שעלו עשרות מיליוני יורו) ריאל היו בדיחה בליגה (למעשה ברצלונה זכו באליפות כבר בפגרת החורף) ובליגת האלופות ריאל אפילו לא הגיעו לרבע הגמר. שלא לדבר על להתקשות בשלב הבתים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/6/09
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    יש כאן כאלו שהולכים בגישה של 'הוצאנו לפני שנתיים 70 מיליון יורו וזה לא הועיל. הקבוצה לא הצליחה לזכות אפילו לא בגביע אופ"א ונראה שגם עכשיו צריך בנייה מחדש'. אז אני רוצה לומר שקודם כל, אם מבצעים רכש כזה שנית, כמובן שיש שחקנים שמשלמים את המחיר והולכים הביתה, או שנאלצים למכור גם שחקן אחד טוב כמו מקאיי לדוגמא. הכוונה היא שבאיירן לא תיהיה בהפסד של 70 מיליון יורו. דבר נוסף - אתם מתעלמים מהעובדה שבאותו קיץ באיירן דאגה אך ורק לשחקני התקפה. לא הביאו בלם משובח או מגן ימני דומיננטי. אני טוען שרכש צריך להיות יותר מאוזן. גם אם באיירן לא תשנה את החלק ההתקפי שלה, לדעתי יש לה התקפה טובה מאוד ושם לא טמונה הבעייה. דבר נוסף - באיירן רכשה שני חלוצים שלא בטוח שיוכלו לסחוב מבחינה פיזית ברמה הכי גבוהה עוד הרבה זמן.

    אני לא מבין את הזלזול המתמשך בווסלי סניידר - הוא נתן עונה נהדרת בשנה שעברה והציג יורו נפלא, הוא היה אחד המצטיינים. בקיץ הוא עבר פציעה לא קלה והעונה היו לו עוד שתי פציעות. סניידר שחקן בסדר גמור. הוא לא יחזיק לבאיירן את האמצע, אבל הוא יכול לתרום לה הרבה דברים. אני באמת לא חושב שלבאיירן יש רשימה של שחקנים שעדיפים עליו.

    בקשר לפפה, הוא חווה עונה טובה מאוד. נגד ליברפול למשל הוא היה השחקן היחיד שנראה כמו מקצוען, אחד שלא עשו לו בית-ספר. ריאל מדריד ספגה אומנם המון גולים, אבל צריך לזכור שגם לקישור האחורי הפרוץ יש אחריות. דבר נוסף - רצף הפסיגה המעליב מבחינת ריאל, התחיל אחרי שפפה הושעה. בלעדיו זה לא היה נראה ככה. פפה עוד יהיה אחד מהבלמים הטובים בעולם ואנחנו עוד נראה.

     
  11. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    בוודאי שלאורך השנים היו בבאיירן מגה סטארים, החל משנות ה-70 עם מולר ובקנבאואר, עבור בשנות השמונים עם רומיניגה והתשעים עם מתיאוס. ההבדל בין אפנברג ל"אלוף אירופה" ואן בומל הוא שאפנברג סחב קבוצה לשני גמרים של ליגת אלופות (כמובן לא לבד אבל כקפטן) וואן בומל נמנה על הסגל של בארסה כשהיא זכתה ומהר מאוד הלך משם-לא בדיוק היה אינייסטה או צ'אבי. אלבר כבש בכל כך הרבה משחקים חשובים בצ'מפיונס שהחלוצים שבאו אחריו לא התקרבו אליו בכלל. הוא שוחרר עקב פציעה ולכן לא היו עליו קופצים ובכ"ז הוא הלך לליון ולא לפיינורד הפאתטית כמו מקאיי. טוני הגיע אלינו כשמעולם לא שיחק בצ'מפיונס, כנ"ל ריברי. אודו "אלוף עולם" אבל אם היה כ"כ טוב מילאן לא היתה משאילה לנו אותו. מספיק כבר עם התארים האלה של "אלוף עולם" או "אלוף אירופה" כשכולה השחקנים האלו נמנו על הסגל. אפשר לחשוב שבמו ידיהם ורגליהם הביאו הגביע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/6/09
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    דור, עובדתית אתה טועה. באותה העונה הבאנו מגן מצויין, אמנם שמאלי (מרסל יאנסן) אבל כך הוא פינה את לאם לימין אם צריך. באותו הזמן סניול עוד שיחק וזה היה לפני הפציעה. אז באמת שמגינים לא היו הבעיה שלנו. זה שהשנה קלינסמן ויתר על יאנסן כדי להביא אלוף עולם בשם מאסימו אודו - זו כבר בעיה אחרת.
    גם הבלמים שלנו היו בסדר גמור. לוסיו (השנה הוכיח) ודמיקליס הם בלמים טובים מאוד. והראיה, ספגנו רק 21 שערים באותה העונה. שוב, מה שקרה העונה תחת קלינסמן זה לא אינדיקציה לכלום.
    ונכון שלא זכינו בגביע אופ"א. מה לעשות במשחק אחד קריטי שום דבר לא התחבר - איך אמר היצפלד אחרי המשחק? "יש ימים כאלה". ואיך אמר מצד שני דיק אדבוקט אחרי אותו המשחק? "לא מאמין שיכול לקרות דבר כזה עוד פעם מתישהו". מה לעשות. קורה.

    לגבי סניידר. גם לגרד מילר היו עונות מצויינות. אז מה, אז נביא אותו שוב? אתה בעצמך אומר על סניידר שהוא בסדר ולא יותר מזה (אולי הוא יכול להיות גדול, אולי). יש לנו יותר מבסדר. אלטניטופ, שוויני, ריברי וגם סוסה הוכיח אצל היינקס שהוא יודע כדורגל לפחות ברמה של בסדר. וזה עוד מבלי לדבר על בורבסקי המסכן שדוכא ע"י המאמן.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    ווילי סניול היה חלש מאוד בעונת 07\2006, הוא היה פשוט חור בהגנה, ואני אומר את זה בתור אחד שדיי חיבב אותו. בהתקפה גם התרומה שלו ירדה בניגוד לבעבר. היו אצלו סימנים של דעיכה וזאת בניגוד למונדיאל המעולה שהציג. גם עונה אחר-כך סניול לא הרשים ובתוספת לכך באו כל מיני פציעות.
    דמיקליס ולוסיו הם בלמים טובים מספיק לקבוצה שרוצה להיות צנועה, לא אחת שרוצה להתקדם הלאה ולחזור להיות כוח משמעותי בליגת האלופות. בשורה התחתונה לדעתי לוסיו לא פתר את הבעייה של באיירן במרכז ההגנה. לבאיירן היה קישור אחורי מעט יותר טוב בעונות 2004-2006 ולמרות זאת החלומות האירופים הסתיימו בכישלונות גדולים.
    אתה גם מציין את מספר הספיגות הבאמת נמוך בליגה, ומתעלם משום מה מהמשחקים הלא טובים באירופה.

    אני מאוד לא מסכים איתך בנוגע לסניידר. להשוות אותו לסוסה זה לא רציני. סוסה שיחק אצל היינקס חמש פעמים ואתה כבר משווה אותו לשחקן כמו סניידר, שהוכיח את עצמו ביורו וגם חווה עונה מצויינת בריאל מדריד ועוד לפניכן היה שחקן חשוב באייקס?; אני לא רוצה להגזים, אבל לא בטוח שסניידר נופל למשל מואן בומל שבעונה האחרונה כמעט ולא תרם כלום מבחינה הגנתית. גם אם סניידר לא יעשה צעד קדימה, הוא עדיין שחקן טוב מאוד. מה שכן יכול לקרות זה שסניידר יתקדם, דבר שהיה יכול להתבצע אולי ללא הפציעה השנה. במקרה של ואן בומל וזה רוברטו - הם כבר מעבר לשיא ואין להם לאן לשאוף. אפשר להשתמש באוטל למשל כגיבוי קבוע מהספסל ולהציג אמצע של סניידר וטימוסצ'וק.
     
  14. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    כי הרי חוץ מהמשחק הזה היה קמפיין פנטסטי: החל ב-2:2 באברדין, עבור ל-2:2 בבית מול בולטון, עבור לכך שלא הצלחנו בשלב הנוקאאוט לנצח את חטאפה בבית, עבור לכך שהיינו צריכים התערבות של כוח עליון כדי לעבור בחטאפה עם ספיגת 2 שערים בדקה הראשונה להארכה, וסיים בכך שגם את זניט לא השכלנו לנצח בבית בשלב הנוקאאוט בזכות שער עצמי של "אלוף העולם" לוסיו. למעשה, חוץ מהנצחון באנדרלכט היה קמפיין בינוני מאוד, מול יריבות שעל חלקן לא שמעתי לפני כן (כמו בלננשש) והכל תחת שועל כמו היצפלד, המאמן היחיד שחי כיום שזכה בצ'מפיונס עם 2 קבוצות שונות. כפי שכתבתי לפני כן: גם גנרל טוב ככל שיהיה צריך חיילים טובים לצאת לקרב ובזבנר-שטראסה יש לא מעט ג'ובניקים...
     
  15. 100%Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/08
    הודעות:
    537
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אהבתי את ההגדרה שלך לכל הבנוניים "ג'ובניקים" אבל אתה צודק. וגם נגד חטאפה וגם נגד זניט בשני המשחקים בבית הוצאנו תוצאה של תיקו 1. ובחטאפה גם לא נצחו [כזכור 3-3] ובזניט בכלל הפסדנו...

    איפה קמפיין טוב? בגלל זה הרמתי גבה בתחילת העונה שלא היה חיזוק.
    הרי בגביע אופ"א אתם מגיעים לחצי גמר בגמגום רב.... וגם שם לא עושים כלום אז אתם מצפים עם אותו הרכב לעשות משהו בליגת האלופות? נו באמת...

    גם הרכש של השנה לא משהו... ראו שחסר חלוצים הביאו שניים שחררו אחד.
    ומה עם זה שחסר שוער? וחסר שחקי הגנה? וחשקני קישור מנהלים ת'משחק?

    אין עניים או אין כסף או אין ראש? אני לא מבין.