באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    מעניין נדב, גומז אחד הטובים בעולם ....
    גם שהוא היה בשטוטגארט טענתי שהוא חלוץ טוב, מעולה לליגה הגרמנית אבל לכל מה שקשור למעבר לליגה הגרמנית הוא חלוץ טוב ולא יותר. ואני עדיין בספק שהוא בשל לרמה הגבוהה יותר כמו שהוא הוכיח במדי הנבחרת.

    זה די מגוחך שלקחת את רובן, אחד הווינגרים הטובים ביותר שיש (אם רק היה יותר קבוצתי ופחות פצוע) והפכת אותו לכריסטיאן לל בעוד את מריו גומז אתה מכניס למשוואה עם איברהימוביץ'. זה סובייקטיביות לשמה.

    ואין שום קשר לעובדה שמריו עזב את שטוטגארט, הוא במעמדים הגדולים באירופה או בנבחרת קיבל רגליים קרות.
     
  2. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אם כל האהבה שלי אליך, כפיר, התשובה שלך כאן בדיוק מראה את הבעיה שלך. אתה מחפש בעיות שאין וכל דבר אתה צובע בשחור כהה. בטח שהיו לנו סטארים. בקנבאוואר גדל בריאל ובא אלינו משם. גרד מילר גדל בברצלונה ובא אלינו משם. רומינגה והונס גדלו במנצ'סטר ובאו אלינו. וכו' וכו' וכו'. שים לב, כל ה"סטארים" שלך כולם גרמניים. מעולם לא היה מגסטאר אמיתי שבא אלינו מחוצלארץ (הכי קרובים זה השלושה ליצנים שציינתי למעלה - מקינלי, ריצטלי ופאפן). ואלבר לא בא מבחוץ ולא בא כסאטר בטח לא מגסטאר. אז באמת אל תעלב מזה שהמגסאטר רובן לא רוצה לבוא (בהנחה שבאמת מישהו מהמועדון פנה אליו - שגם בזה אני לא בטוח).

    עכשיו, רק שתראה עד כמה אתה אוהב לצבוע בשחור. לא איכפת לך שהגענו לחצי גמר ובמשחק אחד קטסטרופלי עפנו. פתאום חשוב אם ניצחנו את בולטון או עשינו תיקו (הייתי במשחק הזה והאמן לי שאם פולדי לא חמור גדול היה נגמר בהפרש אסטרונומי. אבל זה לא קשור). אתה מקנא בברצלונה. אני מציע לך ללכת להסתכל על התוצאות שלהם השנה בליגת האלופות. הפסד לפולנים, תיקו עם באזל, הפסד לשחטר. מי מסתכל על זה. עשינו קמפיין נהדר הגענו לחצי גמר למשחק חוץ ותפסנו יום נוראי.


    דור. עזוב אותי מסניידר. אמרתי לך כבר. אין לי מושג אפילו מה התפקיד שלו במגרש. זה כבר אומר דרשני (למרות שאני מודה שאני לא ממש רואה כל משחק שמשוחק בעולם) אם כי ממך אני מבין שהוא משחק כקשר דפנסיבי. זה שהיה לו יורו מצויין לא עושה עלי רושם. אולי זה יעשה רושם על כפיר. בעצם גם עליו לא כי השחקן שהוביל נבחרת בינונית על הכתפיים שלו עד לגמר (שוויני) נחשב לשחקן בינוני. ואם היתה לו עונה טובה באייקס לפני 3 שנים זה בטח לא עושה עלי רושם. הליגה ההולנדית, עם כל הכבוד, לא עושה עלי רושם (אם הגרמנית לא נחשבת אז ההולנדית עוד יותר פחות) ומה שהיה לפני 3 שנים זה אפשר לקורא בספרי ההיסטוריה. לא מעניין היום. מה יכול סניידר להיות אלוהים יודע. גם סוסה יכול להיות, חשבנו שגם דוס סנטוס יכול להיות. בוא נסכם את זה ככה. אם רוצים את סניידר וחושבים שהוא טוב שיביאו אותו. אבל שאף אחד כאן לא ישתולל משמחה על זה שהבאנו מגסטאר.
    דרך אגב, דור, עזוב אותך מהשטויות של כפיר. ואן בומל היה אחד השחקנים הכי טובים שלנו העונה. למרות מה שהוא היה צריך לסבול מקלינסמן. ואם אתה חושב שאני צוחק, אני מזמין אותך (שוב, למרות שעדיין לא נענית להזמנות הקודמות) לבוא אלי ולראות ביחד משחק של באיירן. אני אראה לך בדיוק למה אתה מתכוון. למרות שאת ואן בומל צריך לראות על המגרש.


    לירן, אם רובן הוא אחד הווינגרים הכי טובים שיש אז אוי ואבוי לעולם. בשביל זה כל קבוצה רצינית שהוא מגיע מגיע עליה רק מחפשת איך להיפטר ממנו.
    גומז כבר שנה שלישית כובש מעל ל - 20 שערים בכל עונה. סתם שחקן. לעומתו, דז'קו עשה חצי עונה טובה בכל הקריירה שלו והוא העילית שבעילית. כן, אתה אובייקטיבי. (ולא שחס וחלילה אני מזלזל בדז'קו (אני יכול להפנות אותך למישהו שאמרתי לו את דעתי על דז'קו. אבל דז'קו עדיין צריך להוכיח את עצמו קצת יותר מכמה חודשים)
    וסליחה. על מה ההתלהבות מאיברהימוביץ' בדיוק? על זה שהוא לוקח נבחרת בינונית ועושה איתה ... כלום? (להזכירך, אתם קוראים גם לנבחרת שלנו בינונית). על זה שהוא שנה אחרי שנה נכשל בליגת האלופות?


    הסיכום שלי לכל הדיבורים כאן הוא משפט אחד קטן ונכון (פי כמה וכמה במקרה שלנו) הדשא של השכן תמיד ירוק יותר.
     
  3. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    עם סביר ובינוני לא מנצחים, בטח שלא לוקחים תארים. מצויינות היא שם המשחק, אין לנו מילים אחרות בלקסיקון. צריכים להשקיע אין דרך אחרת להיות בצמרת.
    עם זאת אנחנו עדיין צריכים להיות עם הרגליים על הקרקע, ולהסתכל היטב אל העתיד. ולא להיות מופרעים ופזיזים.
    כשאני אומר עתיד אני מדבר בעיקר על 2012, השנה שבה אנו מארחים את גמר ליגת האלופות. לשנה המיועדת צריכים להגיע במקסימום יכולת. זאת אומרת שכרגע צריכים כבר להכין את הקרקע, ולעשות חושבים.
    ואן בויטן או דמיקליס צריכים לעזוב או להפוך לבלם הרביעי (הם בוודאות לא יסכימו) וכך לאפשר לברנו להיות בלם שלישי ברוטצייה ואולי בשלב מסויים אפילו בהרכב הפותח. אני לא חושב שקנינו אותו ועוד בסכום ששולם בשביל כלום. עכשיו הגיע הזמן שיתחיל להראות ניצוצות. הוא היה צריך להראות את הניצוצות כבר השנה, אבל כמובן שלא שותף בגלל קלינסמן.
    במרכז השדה גם צריך לקחת שחקן או שניים שיהוו בשלב מסויים בורג משמעותי. אולי זה יהיה באומיוהאן, אולי קרוס, יכול להיות שאוטל עוד יישתפר. אולי אפילו סוסה הלא מאוד מוערך, למרות הבינוניות שלו.
    בהתקפה כמובן שמולר חייב להיות החלוץ הרביעי ולקבל את הדקות שלו.
    כמובן שיכולים להיות עוד שחקנים שיגיעו במהלך הזמן.

    אני לא רואה חזון, או אפילו תבנית שחושבים עליה. אני לא בדיוק מחפש, אבל גם אם כן אני כנראה לא אמצא. ואן חאל לא בא בשביל לבנות תבניות, הוא בשביל כאן ועכשיו. אני מבין לחלוטין, אני גם רוצה הצלחות השנה אבל אני לא רואה המשכיות, וזה לפחות צריך לבוא מצד ההנהלה כי ככה כל שנתיים נאבד אליפות, כל שנתיים נצטרך להשקיע עשרות ואחר כך גם מאות מליונים.
     
  4. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    בעיקר וברוב הדברים זה בדיוק העניין. צריך שחקנים טובים ומתאימים אין צורך בשמות או מגסטארים. שמות ומגאסטרים לא עושים כלום. צריך בניה נכונה וסבלנות. מה שכן, אני לא חושב שיש לנו שחקנים בינוניים בסגל, כשחקני סגל, בטח שלא בהרכב.
    לגבי ואן חאל. לא יודע למה אתה כותב או חושב את מה שאתה חושב. אישית, אין לי דיעה עליו. אני לא מכיר אותו מספיק. אבל מה שואן בומל אמר עליו, מספק אותי - "הוא כמו היינקס אבל יותר חד". מכיוון שאני מחזיק מואן בומל אחד שמבין המון המון בכדורגל (עם ראית משחק כמו שלו זו חובה) אז אני מקבל את הדברים ונותן לואן חאל צ'אנס. גם השחקנים שהוא מביא מוצאים חן בעיניי (בלי שאני מכיר אותם) הולך על אנשים שנראים כמו אנשי עבודה ולא כוכבים מפונקים. אני עדיין מאמין שכל הסיפור של שלושת המגסטארים ההולנדים לא היה יותר מברווז עיתונאי וספקולציות (כמו שבוסינגווה בא לבאיירן או פורלאן לוולפסבורג http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/cool.Xxx ) ולא משהו שבאיירן או ואן חל חשבו עליו.


    ועוד משהו בעניין של מקודם. מעניין שכולם מתלהבים משלושת ההולנדים ואיזה שחקנים הם ושהם שחקני נבחרת הולנד וכל זה, אבל באותה הנשימה הקפטן שלהם באותה הנבחרת הוא זבל ושחקן בינוני מינוס. אובייקטיביות, מה שנקרא.


    תסלחו לי על הפוסטים בתשלומים, אבל ככה זה כשאתה גם עובד מידי פעם. אז, לירן, אני באמת ובתמים חושב שגומז הוא שחקן יוצא מן הכלל ואחד החלוצים הטובים בעולם. בניגוד לאחרים שמדברים על שחקנים אחרים וטוענים כל מיני טענות עליהם, אני גם יכול לנמק את דעתי על גומז.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/6/09
  5. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    נדב, לא רק התוצאה קובעת אלא גם הדרך: נכון שבארסה הוציאה השנה תיקו ביתי עם באזל והפסידה בבית לשחטיאר אבל כמה הצגות היא נתנה? כמה פעמים היא הראתה את עליונות הסגל שלה? לא פעם ולא פעמיים ובחלק מהמקרים מול הטופ של אירופה. אנו, לעומת זאת, לא הראינו שום איכות יוצאת דופן אשתקד באופ"א (למעט המשחק באנדרלכט) וזה לא שתפסנו יום שחור בזניט פשוט הכתובת היתה על הקיר: מי שלא מנצחת בבית בשלבי הנוקאאוט את חטאפה וזניט יש לה בעיה. בארסה יכלה להרשות לעצמה לזייף במשחקים לא קובעים אבל במאני-טיים היא היתה שם עם השחקנים שלה שהביאו אותה לטופ: אינייסטה, צ'אבי, מסי, הנרי וכו'. ומה אנחנו? מי התעלה במשחק הקובע בחטאפה? אלילת המזל. מי התעלה בבית ובחוץ מול זניט? אף אחד. אין לנו השחקנים האיכותיים לכך, זו האמת הכואבת.
     
  6. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    גם אני לא הספקתי לקבל דיעה אמיתית על ואן חאל. ואני ממש לא פוסל אותו ואת החתמתו. הדיעה שלי לגביו היא רק לגבי הקבוצה שהוא מנסה לבנות והצורה שבה היא ניעשת.
    בנתיים הוא לא בדיוק חושב על העתיד היותר רחוק. הוא רוצה להצליח עכשיו והוא לא רוצה לאבד בגלל בנייה לטווח ארוך את המשרה שלו, מובן ולגיטימי לחלוטין.
    גומז שחקן לשנים רבות (ככל הנראה), וזאת בהחלט ראייה לעתיד אבל אני די בטוח שלהנהלה היה חלק יותר גדול בהחתמה שלו מאשר לואן חאל. שני השחקנים שהגיעו מהליגה ההולנדית לא נשמעים כשחקנים ברמה מאוד גבוהה יותר שחקני 'נשמה' או פועלים שחורים (במקרה של אחד תרתי משמע). אני מקווה שהם יגיעו כשחקנים משלימים ואז אפשר להבין את ההחתמות. לבנות עליהם את האגף השמאלי נשמע לי לא כל כך טוב. למרות שאם הם יהיו מספיק טובים אז גם הרכב ראשון מתקבל על הדעת.
    מה שאני מנסה להגיד הוא בעצם שהקבוצה הנוכחית היא לא רעה בכלל אבל בעוד שנתיים כנראה שוב נצטרך להוציא הרבה מאוד כסף, ושום מאמן לא יוכל לנצח את הגיל. הקבוצה הנוכחית הזדקנה בעוד שנה והגיע הזמן לחשוב על העתיד. אבל לא רק הגיל, אי אפשר לדעת אם קרקס דמיקליס יחזור על עצמו שוב ואז תירוץ קלינסמן כבר יהיה פג תוקף.
     
  7. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    נדב, אני לא הולך להיות הסנגור של רובן, אבל מה שרשמת זה דברים מצוצים מהאצבע.
    כל קבוצה רוצה להיפרד ממנו? צ'לסי ממש לא רצתה לתת אותו, הוא זה שרצה לעזוב. ושוב, כנראה שלא ראית הרבה את רובן, הוא סוליסט והוא מעצבן, אבל הווינגר הכי טוב שראיתי בשנים האחרונות, תן לי שחקן אחד שיותר טוב ממנו?

    לעולם לא טענתי שגומז "סתם שחקן" אמרתי שהוא שחקן נהדר לקבוצה בינונית כמו שטוטגארט ולבונדסליגה מעבר לזה הוא לא הוכיח את עצמו. ואיברהימוביץ' שחקן ענקי שהוכיח את עצמו בכל הגזרות, מה לעשות שהוא בקבוצות הלא נכונות.
    לגבי דז'קו, מבחינת פוטנצייאל הוא עולה על גומז לדעתי. זה לא אומר אבל שגומז כרגע לא עולה עליו.
    שחקן שאני פשוט מאד מחבב.

    גומז פרט להיותו חתיכת חלאה ורודף בצע הוא חלוץ טוב, ותקווה גדולה שלנו לחוד הנבחרת, אבל מה שאתה עושה מצד אחד עם רובן וההילולה מצד שני עם גומז זה לא רציני.

    ומילה אחרונה על רובן, אם רק ילמד להיות שחקן קבוצתי יותר ושיפצע פחות ויש לך את אחד ה ...שחקנים.
    סניידר, ואן דר ווארט אוברייטד, רובן יכול להיות שחקן מדהים, רק שיקבל קצת שכל.
     
  8. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    תזכיר לי, כפיר, את הדרך של ברזיל לזכיה במונדיאל 94. בעצם אל תזכיר לי, תזכיר לאוהדי ברזיל. תראה איך הם יתפקעו מצחוק.

    קודם כל, להיפך. דווקא מהשחקנים שהוא הביא אתה רואה שהוא לא רוצה הצלחה מיידית בכל מחיר. אחרת הוא היה מביא את אודו (או משהו כמוהו). אבל להיפך הוא מביא שחקנים צעירים (פראנייץ' אולי קצת פחות 27) ורעבים שמתאימים לתפיסת העולם שלו (כנראה. אחרת לא היה מביא אותם). הוא הולך לבנות קבוצה. אם הוא היה רוצה את רובן, סניידר, ואן דר וארט, אודואים וכאלה הייתי מסכים איתך. שנית, אתה מודה שאתה לא מכיר את השניים. איך אתה פוסל אותם? האחד הוא שחקן הרכב בנבחרת קרואטיה ואני מציע לך לחזור לדיון היורו כדי לראות איך התלהבו מהנבחרת הזו. ואת שניהם המאמן מכיר. אני דווקא רואה בהחתמות כאלה ע"י מי שעשה אותם (מאמן שמכיר) כצעד נכון.

    ואם יימצא הרופא שיצליח להחזיר את אפנברג לגיל 32 אז בכלל חבל על הזמן. אם ואם. בנתיים רובן לא יודע את הדברים האלה ובשביל שיידע הוא צריך להיוולד מחדש. ובכלל, אם הוא לא יהיה סוליסט שמעביר את כל העולם אז לקחת ממנו את הדבר שבו. אז מה צריך אותו. ותגיד לי אתה, אם הוא כל כך היה טוב בצ'לסי וכל כך היה לו טוב שם והם כל כך רצו אותו, למה הוא עזב?
    ודרך אגב, גם קלוזה רודף בצע. אז מה? ויש עוד כמה כאלה בעולם הכדורגל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/6/09
  9. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    לפי הידיעות שרצות בתחתית המסך בחמש לייב באיירן הציעה 20 מליון יורו עבור השוער של פיורנטינה סבסטיאן פריי. לדעתי הוא שוער טוב מאוד. השאלה האם יתגברו אותו או כל שוער אחר אצלנו גם בשחקני הגנה טובים מאוד כי עם חלק מהנוכחיים השוער יצטרך לגדל עוד כמה זוגות ידיים ורגליים כדי לעצור את כל ההזדמנויות שיגיעו מולו...
     
  10. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אבל ריבונו של עולם, אנו לא מגיעים להישגים!!! לא שייך לדבר על כך שלא שכנענו אבל לקחנו גביע כי לא עשינו לא את זה ולא את זה. נתנו קמפיין אפור מאוד באופ"א והובסנו בחצי הגמר עם רביעייה ברשת. אין לי בעיה שנקח את גביע אירופה עם 0:1 מגעיל מתחילת שלב הבתים ועד הגמר אבל זה לא מה שקורה. אנחנו גם נראים רע וגם לא מגיעים לכלום. איך אפשר להזכיר את ההפסד של בארסה לקרקוב אחרי שהיא לקחה את גביע האלופות? ממש עיוות של המציאות.
     
  11. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    על פראנייץ' דווקא שמעתי, אבל לא כשחקן לגיטימי בקבוצות הצמרת של אירופה. אני כמעט ולא עוקב אחרי הליגה ההולנדית ואני מניח שהרוב פה גם לא עוקב, לפחות באדיקות. כך שלהכיר אותם באמת טוב זה קשה.
    אני לא פוסל אף אחד, בטח שלא פוסל על הסף. לדעתי כל עוד ואן חאל מכיר אותם הוא יודע מה הוא עושה. אני אסתפק בכך שאחד מהם יתברר כהחתמה מוצלחת. להביא שני שחקנים שמגיעים בגיל יחסית מבוגר בלי קבלות זה קצת מסוכן, במיוחד אם בונים עליהם את האגף השמאלי.
    נבחרת זה לא המדד, וטורניר טוב או אפילו מצויין לא תמיד אומר משהו. ושנינו מכירים כמה וכמה דוגמאות מהכדורגל הגרמני ומבאיירן שלנו בפרט. ולא צריך לכתוב את השמות שוב.
    הבעיה טמונה בכך שטימושצ'וק (30), אוליץ' (29), פראנייץ' וגורליץ' (27) שהם 4 שחקנים חדשים/ישן שנכנסים לסגל והם כבר לא צעירים, אולי חלקם אפילו עברו את שיאם. וכמה שנים הם כבר יימשכו? עד אובדן האליפות הבאה, שזה עוד שלוש שנים במקרה הטוב. בפעם הקודמת שהוצאנו סכומים דומים כמו עכשיו זה היה רק לפני שנתיים וגם אז הבאנו שחקנים לא צעירים בשביל הצלחות כאן ועכשיו. נכון שיש הבדל בין שחקן יותר מבוגר ומנוסה משחקן צעיר. רק ששוב אין פה המשכיות אני רואה שבעוד שנתיים מהיום לפחות 7 שחקני סגל לא יהיו פה, שינויים כאלו זה בעייתי להישגים וגם כלכלית לא טוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/6/09
  12. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כפיר אתה בחור כלבבי,לא מטאטא מתחת לשולחן

    במצב הקיים לוסיו,ולהאם חייבים 2 פרטנרים באגף ימין(סרנה),ובמרכז במקום מוכר המשחקים הארגנטינאי(סובוטיץ'??) כי אם נביא איזה אדסון שלא מכירים אפילו איי שמה בטוונטה(אלופת אירופה למי ששכח..) באמת גם שוער עם 7 ידיים 2 ראשים ו-5 רגליים לא יעזור לנו.

    אגב פריי,נואייר,אדלר,ואנקה אופציות נהדרות שמישהו רק ייבחר או שהשוער גם צריך להיות הולנדי...
     
  13. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמדי יום חמישי בשעות אחה"צ, גם הפעם ציפיתי לחדשות באתר של באיירן.
    הפעם לא היה ממש חדש באתר שדיווח על הצטרפותו של בראפהייד בן ה 26.

    מה שכן חדש, מסתתר לדעתי בין השורות הבאות:
    1. בראפהייד משחק כבלם שמאלי, אך גם כשחקן מרכז הגנה.
    2. בראפהייד ופראניי'ץ מספקים אלטרנטיבות להגנה בצד שמאל.
    3. פיליפ לאם יוכל לשחק עכשיו כמגן ימני.

    המשמעות של הדברים הנ"ל היא:
    - באיירן הולכת לוותר על אחד מ-4 הבלמים הקיימים.
    - פראנייץ' לא יתפוס את הקישור כמובן מאליו. שם עשוי/עלול (תלול את מי שואלים) להישאר פראנק ריברי לעוד עונה (אחרונה).
    - עם החזרה של גורליץ מהשאלה נוצר עודף של מגן ימני אחד. כלומר: לל עוזב.

    ואין שום משפט שמרמז על סיום ההעברות לעונה הקרובה! עונת המלפפונים לא תמה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/6/09
  14. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    עכשיו כשמתברר שבראפהייד משחק גם כמגן שמאלי וגם כבלם אפשר להגיד שלום לואן בויטן וגם לדמיקליס. אולי אחד מהם יישאר, זה כבר תלוי בואן חאל.
    בסוגיית פרנק ריברי. פרז החמדן אמר בעצמו שבאיירן אמרו לו "לא". בנוסף היו כמה רמזים בניהם של הונס שריברי יישאר והוא לא יימכר, ושהוא חזק מאוד בתוכניות של ואן חאל. וגם כפי שאמרת זאת (כנראה) העונה האחרונה של ריברי.
    אני לא בטוח שלל יעזוב כל כך מהר, לפחות על דעת עצמו. רק אם אנחנו נחליט שאנחנו לא רוצים אותו הוא לא יישאר. לל יכול לשחק בשני האגפים כך שהוא עדיין יכול להיות אופציה, אומנם לא הכי איכותית, אבל עדיין אופציה גם כמגן בצד שמאל. עוד סיבה שיכולה להיות היא אי-ההיכרות של ואן חאל עם גורליץ, אני מניח שאת קארלסרוהה לא יצא לו לראות מידי שבת והוא יקבל דיעה עליו רק במהלך הקיץ עם האימונים. לל עוד עלול להישאר כשחקן מספר 2 בעמדת המגן הימני. אני לא רואה קבוצה שתמהר לקפוץ על שירותיו אחרי עונה לא מאוד טובה שלו בלשון המעטה, ולקבוצת תחתית הוא כנראה לא יילך.
    עונת המלפפונים עוד בחיתוליה. מספר שחקנים ישוחררו ויעזבו, נצטרך עוד שחקנים לספסל או אפילו להרכב הראשון. מועד ההעברות מתחיל רשמית רק ביולי ואנחנו עוד לא באמצע יוני. יש עוד הרבה זמן.
     
  15. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    aufwiedersehen, באמת הגיע הזמן לשמוע שגם בחלק ההגנתי יהיו שינויים. יש לא מעט שמות שעולים לאוויר וזה ברור: כ"כ הרבה זמן לא עשו נקיון יסודי בסגל שלנו שעכשיו הצטברה הרבה עבודה. סוף סוף החליטו בזבנר שטראסה להפשיל שרוולים ולבער החמץ http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx