באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן כי המגן השמאלי של נבחרת צרפת שהייתה אז "הדאבליסטית" היה שחקן מאוד בינוני, אפנברג היה סתם עוד קשר בינוני בתחילת דרכו, אוליבר קאן היה בין השוערים הגרועים ביבשת וג'ובאני אלבר היה סתם עוד חלוץ ברזילאי שהשתמש בבאיירן כתחנת מעבר.

    אם דברייך(ואני מדבר עכשיו על כל התגובה שרשמת) היו נאמרים בעוד חמש שנים מהיום אז הייתי נאלץ להסכים איתך בעצב. בינתיים הדברים שלך נכונים, אבל בצורה חלקית בלבד. אתה באמת מאמין שבאיירן ברמה של פורטו ואיאקס?

    דור, אם אני זוכר מה ששבר את השחקנים בעונת 2005\2006 היה הפנדל המפוקפק שקיבלה מילאן באליאנז ארינה במצב של 1-0 לבאיירן. שבצ'נקו השווה בפנדל ובמצב של 1-1 בבית היה קשה מאוד להגיע לסן-סירו ולקוות לחזור עם הכרטיס לרבע. ב2006\2007 היינו כבר עם רגל וחצי בחצי הגמר, וראשי באיירן אפילו הזמינו מלונות למנצ'סטר(חטאנו בענק בחטא ההיבריס) אחרי 2-2 בסן סירו ובמקום לסיים את העבודה בבית עם ואן בומל וקאן שעוד היו חסרים במשחק במילאנו עשינו במכנסיים מול אינזאגי וסיידורף.

    ההחלטה להפרד מהיצפלד בקדנציה הראשונה שלו הייתה אחרי שהקבוצה פשוט לא תפקדה בצ'מפיונס(בעיקר ב2002\2003, ב2004 זידאן סתם גנב לנו תהעפלה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx ), השחקנים שהובאו(סנטה קרוז, פאולו גאררו ופיזארו) לא היו ברמה של השחקנים שהיו רגילים אליהם בבאיירן כמה שנים קודם ובכלל הייתה אווירה שחייב שינוי באויר. אבל מעל הכל הסיבה העיקרית היא שהיצפלד היה מיועד לקבל את נבחרת גרמניה אבל משהו השתבש בדרך.

    בנוגע לסוגיית מקאיי, בכל התקופה שלו בבאיירן הוא לא שיחק פעם אחת עם חלוץ ברמה שעונה על הדרישות של באיירן. במקום לתת לו לשחק עם אלבר שהיה לו עוד כמה שנים לתת(ואין צורך להזכיר כמה כאבו לי השערים שלו באולימפשטדיון, אחד הימים הכואבים), שלחו את אלבר להביא אותו מהמטוס ולשלוח אותו בטיסה ישירה לליון. מקאיי נותר לבדו עם הקרנבל הדרא"מ שהתחולל סביבו ולמרות שחקנים כמו דייסלר, באלאק והארגריבס(אם מתעקשים אז גם פינק וירמיס הקשישים) היה לו קשה לשחק לבד לאורך כל הקדנציה בבאיירן. על היכולת שלו כחלוץ יכולים להיות דעות מכאן ומכאן, מצד אחד הוא אחד השחקנים הכי אנדרייטדים בכדורגל, בודדים החלוצים שיכולים שידעו לייצר לעצמם מצבים כמו שמקאיי ידע אבל מנגד הוא לא היה סקורר כמו ואן ניסטלרוי נניח. מבחינתי העונה האחרונה של מקאיי בבאיירן הייתה עונה מבזה בשבילו וגם בשביל האוהדים של באיירן עם אינספור החמצות ממצבים קורצים ואולי ההחמצה הזכורה ביותר הייתה בבית מול קלן(אם אני לא טועה) בתחילת העונה, ממש מתוך תיבת החמש מול שער חשוף לחלוטין מקאיי גלגל את הכדור החוצה. עצוב, אבל זה מה שלצערי אני זוכר מהבחור.
     
  2. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    חלוץ מדהים בבונדסליגה-לא באירופה וזה מה שצריך להבין: לא כל מי שטוב במקום אחד טוב במקום אחר. שחקן יכול להיות טופ סקורר בליגה כלשהי אבל כשהוא נתקל בהגנות של הקבוצות הטובות בתבל הוא לא מוצא הידיים והרגליים. אני מקווה שבאיירן יעשו רכש שיתגלה כמתאים לרמות הגבוהות כי לא כל אחד מתאים לליגת האלופות. אני זוכר שכשעלינו לשחק מול מילאן בשמינית הגמר ב-2006 בסן סירו אמרתי לחברים שלי שלא מפחד מאף אחד במילאן, רק מאינזאגי (שחזר להרכב אחרי העדרות). ואכן הוא הבקיע באותו משחק כי הוא חלוץ אדיר לליגת האלופות ולא כל אחד הוא כזה. אני מקווה שגומז ואוליץ' יתאימו לבמה הגדולה.
     
  3. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כפיר, אני מסכים איתך שבהרבה משחקים הוא לא מצא את הידיים והרגליים אבל זה גם כי לא היה לו עם מי לשחק. סנטה קרוז? פיזארו? פאולו גאררו? אלו הם השחקנים שהיו אמורים לתת לו קונטרה וכמובן שהם שחקנים שרחוקים שנות אור מהרמה בליגת האלופות ולכן בהרבה משחקים הוא נראה אובד עצות.

    בונגע להדחה ההיא מול מילאן ב2006, כמו שאמרתי אלמלא התחזות של אינזגי ברחבה(או שזה היה שבצ'נקו או קאקא- לא משנה זה לא היה פנדל) המשחק בסן-סירו היה נראה שונה לחלוטין. אני לא מוריד מהערך של אינזאגי שלא סתם הוא מלך שערי הצ'מפיונס בכל הזמנים אבל הוא מתחזה לא קטן וזה בהחלט אחד מהדברים שלדעתי גורמים לכך שהוא גם אחד השחקנים הכי לא אהודים ביבשת. יש גבול גם לכמה אפשר לשחק מלוכלך.

    גומז עושה רושם של אחד שיכול להתאים לרמה(להוציא את היורו הזוועתי שלו מהמשוואה), אבל אותם דברים אמרנו גם על פודולסקי בזמנו. הזמן יעשה את שלו בנוגע לגומז והוא כמו פודולסקי יעמוד בסופו של דבר במבחן התוצאה.
     
  4. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,403
    לייקים שהתקבלו:
    411
    אוקיי אז הייתה לי טעות בנוגע לקבוצה של 2001 השחקנים שציינת לא היו כוכבים בתחילת דרכם אלא הרבה יותר מיזה אבל מה שכן נכון הוא שטרם בואם לבאיירן הם לא נחשבו למגה סטארים אלא עשו כותרות בקבוצות בינוניות ובאיירן לא הביאה אף אחד מהם באיזושהי עסקת ענק מקבוצה מהדרג האירופי הגבוה אלא רכשה אותם כסוג של הימור(לא היה ברור אם מה שהיה מספיק לקבוצה בינונית יספיק לקבוצה ברמתה של באיירן) מאחר ואת השחקנים הגדולים באמת בעולם לא היה ביכולתה להביא וזה בדיוק מה שקורה לה גם היום,למזלה הרב אותם שחקנים שציינת התעלו ליכולת גבוהה בו זמנית שהעניקה לבאיירן את גביע האלופות אבל אסור לשכוח כי זאת הייתה זכייה אחת ויחידה במשך זמן של 25 שנה מאז הקבוצה המפוארת של 76-74(מילר,בקנבאוור וכ''ו)ומאז גם עם אותם שחקנים שצויינו באיירן לא הגיעה לאף הישג משמעותי באירופה!

    וכן באיירן מינכן לדעתי בהחלט הולכת בדרכן של אייאקס ופורטו! היא אולי טובה יותר מאייאקס ומסוגלת להגיע יותר רחוק ממנה בליגת האלופות אבל בדומה לאייאקס היא אינה מושכת לתוכה כוכבים מהרמה העולמית הגבוהה ומאבדת מדי עונה שחקנים מרכזיים לליגות העשירות יותר באנגליה וספרד(לא בכמות שאייאקס מאבדת אבל עדיין בכמות שמספיקה לעצבן את אוהדיה)לבאיירן פשוט יש קצת יותר כסף מהם אבל זה הכל, אייאקס לא מסוגלת לעלות לליגת האלופות ובאיירן בזכות ההבדל הקטנטן הזה מסוגלת להגיע לשמינית הגמר או רבע הגמר(בהתאם להגרלה נוחה)אך לא ליותר מיזה!
    ולגבי פורטו אני כמעט ולא רואה שום הבדל בינה לבין באיירן מאחר וכמעט אותם הישגים בדיוק שרושמת באיירן בליגת האלופות ב-8 העונות האחרונות רושמת גם פורטו וכמובן אסור לשכוח שבתקופה הזאת(שעדיין נמשכת)גם פורטו לקחה את גביע האלופות. אז תגידו שלבאיירן יש חומר שחקנים טוב יותר משלה אבל ראינו טוב מאוד איך נראתה באיירן בכל השלבי הנוק אאוט בליגת האלופות בעונות האחרונות בהן נכנעה ללא תנאי למילאן וברצלונה, ופורטו אגב בניגוד אליה עשתה חיים קשים מאוד לצ'לסי ומנצ'סטר יונייטד שהיו נגדה פייבוריטיות ברורת וגם הצליחה להדיח את אתלטיקו מדריד בהחלט קבוצה ראוייה מליגה חזקה (ולא איזו קקה מייקה כמו לדוגמא ספורטינג ליסבון שעלייה אצלה לשמינית הגמר היא הישג שמשמעותו "העיקר ההשתפות")
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/6/09
  5. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחקנים כמו אוליבר קאן, ליזארזו ואפנברג הם רחוקים מלהיות הימורים שהתעלו על עצמם כמו שאתה מנסה להציג את זה. ליזראזו היה אלוף עולם, על הרמה של קאן ושל אפנברג לא היה ויכוח גם לפני שהם הגיעו לבאיירן(וכמובן שרמתם עלתה בעקבות כך שהם שיחקו בקבוצה). אל תשכח שזה גם היה דור אחר של שחקנים גרמנים, דור הרבה יותר מוכשר. מה גם שהשלד הזה שאתה בוחר לקרוא לו הימור פרוע שפגע הביא אותנו לשתי גמרים וחצי גמר אחד בשלוש עונות. ההשוואה ל2001 למצב הקיים כיום פשוט מעליבה.

    בקיץ 2007 באיירן עשתה שופינג ב70 מיליון אירו. שחקנים כמו ריברי וטוני נחתו בגרמניה. האם טוני ראה במעבר מאיטליה לגרמניה איזשהי ירידה ברמה? לא. הוא בחר לעבור לבאיירן כי הוא יודע שאיתה יש לו סיכוי טוב יותר לזכות בצ'מפיונס ליג. ביום נתון באיירן יכולה לעשות צרות לכל קבוצה באירופה. באיירן הודחה בעשור האחרון הרבה פעמים בשלבי הרבע\שמינית גמר בעיקר בגלל חוסר מזל והגרלות קשות. תראה את ריאל מדריד, עברה פעם אחת את שלב שמינית הגמר מאז שעברנו לשחק בשלבי נוק אאוט במקום שלב בתים שני(וגם זה היה בשנה הראשונה). ובמרץ האחרון גם הובסה באנפילד. אז זה אומר שהיא ברמתה של פורטו? ליגת האלופות זה המון אלמנט של מזל. מה גם שביטול שלב הבתים השני פגע בנו. עצם העובדה שפורטו יכולה לפגוש את אתלטיקו בעוד ריאל פוגשת את ליברפול יוצרת מעין חוסר צדק ומאפשרת לקבוצות היותר קטנות להגיע לשלבים המאוחרים בעוד הגדולות נשארות מאחור(באיירן וריאל הנפגעות העיקריות) בגלל אלמנט המזל. אני בטוח שאם היינו חוזרים למתכונת הישנה באיירן הייתה מגיעה הרבה יותר גבוה.
     
  6. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,840
    לייקים שהתקבלו:
    1,737
    ריאל מדריד הובסה בעונה שעברה בצ'מפיונס, בליגה ובגביע (בצ'מפיונס הם גם לא עברו את שלב רבע גמר המון זמן), ועדיין, ריאל מדריד מושכת אליה את השחקנים הטובים ביותר, באיירן לא תצליח לעשות את זה. למעט טוני, שהיה כבר בשלהי הקריירה שלו, וריברי, שהוא באמת הכוכב הכי גדול שנחת בבאיירן בשנים האחרונות - באיירן לא מצליחה להתעלות על קבוצות "גדולות" אחרות ביבשת. את הסטארים הגרמנים תמיד תצליחו להחתים, אבל מעבר לזה? קבוצת הסמרטוטים של באיירן רק גודלת וגודלת, ואת הזמן שלכם בצ'מפיונס כבר סיימתם.
     
  7. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אי אפשר לדעת מה יהיה. כיום באיירן בבנייה, קבוצת מעבר, אבל עדיין עשו ניצחונות גדולים על אינטר, יובה, ריאל ואחרים גם שלא היה במייטבם. שהקבוצה החדשה תבנה יתחיל עידן חדש שיכול גם להכשל ויכול להצליח. אתה כנראה מדבר על הכמה שנים האחרונות לא? גם הכמה שנים אחרונות של ארסנל או יובה לא הכי מרשימות, אבל אין ספק שזמנם יגיע או יותר נכון יחזור ואחרות ירדו. זה תמיד ככה.
     
  8. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,840
    לייקים שהתקבלו:
    1,737
    אני מדבר על תמיד. גם פעם, שבאיירן הייתה אלופת אירופה והחזיקה מונופול על אליפיות הבונדסליגה, גם אז היא לא הביאה כוכבים מבחוץ. תמיד הם היו שודדים מקבוצות הליגה, זאת תמיד הייתה המנטרה שלהם. הם לא היו צריכים להטריד את עצמם כלכך בליגה, כי הם החלישו את כל הקבוצות האחרות, ואז התפנה להם כל המרץ ואת כולו הם השקיעו בצ'מפיונס. וגם מזה? יצא גביע אחד. זונות.
     
  9. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צודק, דיברנו על זה כאן רבות. לבאיירן יש 100 מיליון בכיף להביא על קאקא, אבל הם נמצאים בבונדסליגה ולגרמניה לא רוצים הלגיע מרבית הטופ של שחקני העולם. זה משהו שכל הליגה סובלת ממנו מאז ומתמיד. באיירן אכישהו למדו לחיות עם זה יותר טוב מאחרים בגלל השם שלהם, שכן משך כמה כוכבים, אבל אם למשל הם היו משחקים באנגליה, הרי שהסגל שלהם היה נוצץ מאין כמותו. גורלם הוא כגורלנו בגלזנקירשן, תמיד לחכות לשחקנים שקודם בודקים אופצייה באיטליה, אנגליה או ספרד, ואז שלא הולך פוזלים לגרמניה.
     
  10. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,840
    לייקים שהתקבלו:
    1,737
    כי במקום שבאיירן יחפשו במקומות שבהם שאר הגדולות של הבונדסליגה מחפשות, מצבה היה הרבה יותר טוב. ברמן קנתה את דייגו ב6 מיליון יורו. את הוגו אלמיידה בפחות ממיליון. אני לא מדבר על ההברקות של הופנהיים או וופלסבורג, אלא אל השחקנים הכביכול מוכחים שבאו בזול לליגה הגרמנית. על קומפאני, ודה יונג, וכל השאר. כמה זמן לא היה סקאוטינג טוב במינכן? בערך מאז דמיקליס. מתי זה היה? לפני יותר מ6 שנים. באיירן יודעת שהיא לא צריכה להתאמץ יותר מדי, כי במידה ושחקנים מאיטליה, אנגליה או ספרד לא מגיעים אליה, ניחא. ישלה את כוכבי הליגה שלה. זה היה עם קלוזה ובורובסקי בשנים האחרונות, וזה היה תמיד עם אפנברג, מתיאוס, קהאן ואפילו בקנבאואר. הקבוצה היחידה האשכרה עשתה כסף מעיסקה שתוך הבונדסליגה, היא שטוטגארט. היחידה שהצליחה לסחוט מבאיירן טיפת זיעה, בכל הקשור למחיר של שחקן.
     
  11. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה שוכח שבאיירן הפסידה שלוש פעמים במשחקי גמר בשנים עליהם אתה מדבר(מול היונייטד ב99, פורטו ב87 ואסטון וילה ב82). לא תמיד הקבוצה הטובה היא זו שזוכה בסופו של דבר בגביע וגם עצם ההעפלה לגמר היא משהו(שלא נדבר על זה שבאיירן הייתה הקבוצה הטובה ביותר בכל אחד מהגמרים הללו ורק חוסר מזל מנע את הגביע).
     
  12. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,840
    לייקים שהתקבלו:
    1,737
    אתה הולך רחוק מדי, אני לא מדבר על שנות ה80, לא יודע על מה אתה מדבר. הסיבה היחידה שבשנים האחרונות באיירן לא מילה ווטו בליגה הגרמנית, היא לדעתי היא:1. לקח לה זמן להתרגל לשינוי של הכדורגל הגרמני, 2. מערכת סקאוטינג סופר דפוקה וקמצנות בלתי נגמרת של ההנהלה הכלכך יהודית של הבווארים. משום שם מה קיימת בעיה, שכל שחקן גרמני מגיע למצב בקריירה שלו, בו הוא נוטש את קבוצת האם\הקבוצה שעשתה אותו כוכב, אל עבר באיירן. מעטים הגרמנים שעזבו את גרמניה לגדולות של היבשת, וגם אלה שהלכו, בסופו של דבר לא הלך להם מי יודע מה. שוב, לא מדובר על פלר, מתיאוס ושות', אלה על באלאק ומצלדר נניח. אני מבין שאתם חושבים שאני מזיין את המוח פה שעה כבר, אבל יש נקודה ואני כבר מגיע אליה. באיירן נמצאת במצב כרגע שכל שחקן גרמני, בלי יוצא מהכלל, יודע שבסופו של דבר, אם הוא יהיה טוב, הוא יגיע לאליאנז, כמו קלוזה, בורובסקי, גרליץ, לוסיו ושאר הצנונים שהורסים כל תחרות אופציונלית שיכולה להתפתח בבונדסליגה. בנוסף, באיירן היא מבחינתי האחראית הבלעדית לירידה מגדולתן של קבוצות כמו המבורג, לברקוזן, ברמן, דורטמונד ויקיריי האריות. זאת הסיבה גם שמלבד באיירן, בליגה הגרמנית אין באמת קבוצה אחת ששנה אחר שנה מתמודדת על האליפות. שנה אחת יש את באיירן מול שטוטגרט, שנה אחר כך זאת שאלקה מדי פעם וברמן והבנתם את הרעיון. הונס רוצה אותו ואותו מברמן, ואת ההוא משאלקה ואת הכושעל האמא של הזה מלברקוזן, וזה אשכרה עוצר את ההתקדמות של אותן קבוצות, שמבחינה קבוצתית יכולות גם להפריע לבאיירן בהתמודדות על התואר וגם להגיע לשלבים מאוד גבוהים בגביעים האירופאים. מכאן, קשה מאוד שלא להשוות את החברה ממינכן לבחורים מהיכל נוקיה, ואת אולי הונס לשמעון מזרחי. פלוס, תיקח את העובדה שבתוך הליגה אין מעבר גדול מידי של יורואים, ועד עכשיו על חלוץ כמו קלוזה שילמו 10 מיליון יורו, הדגש הוא על עד עכשיו, כי שטוטגארט חשפו ביצי שור אל מול השטן הבווארי, בעוד שבמידה וקלוזה היה עוזב, לאנגליה נאמר, ברמן הייתה מרוויחה לפחות 20 מיליון. אחרי ההעברה של גומז, באיירן לדעתי תתחיל להכנס לבעיה ממשית עם סכומי ההעברות בתוך גרמניה. שלפני שנתיים היא הייתה יכולה לקנות שחקן כמו דזקו ב10 מיליון יורו, וולפסבורג עכשיו דורשת עליו 30. וככה זה הולך להתפתח, והשוק הגרמני יתחיל להתעורר, ובזכות הסקאוטינג המעולה של הזאבים, או שאלקה או הופנהיים (שבלי קשר עשירה), יתחילו לצאת כשרונות מחוץ לכותלי הבונדסליגה, והכסף יעשה את הכיוון ההפוך, ויתחיל לפתח קבוצות יותר עשירות, ויותר סכנה לבאיירן. ונאמר אמן.
     
  13. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שאני מצליח להבין לאן אתה חותר ובכל זאת קשה לי לרדת לסוף דעתך. אתה מאמין שדורטמונד ומינשנגלאדבך ירדו מגדולתם בגלל השליטה של באיירן? שתי הקבוצות האלה שבעבר ההוו חלק מספינות הדגל של הכדורגל הגרמני ירדו מגדולתם בעיקר בגלל ניהול כושל. כיום, זה יותר בולט אצל גלאדבך כי בזמן האחרון דורטמונד עוד מצליחה להתייצב וגלאדבך נאבקת נגד היריבה לבונדסליגה השנייה כמעט מדי עונה. לבאיירן עוד יש יחסית הנהלה יציבה, אף על פי שאיני מסכים עם כל המהלכים שנעשים בשנים האחרונות בקבוצה אבל זה למעשה הסיבה העיקרית שבאיירן לא הולכת וכנראה שגם לא תלך בעקבותיהם של גלאדבך ודורטמונד. שאר הקבוצות שלטענתך באיירן גונבת להם שחקנים הם קבוצות כמו ברמן, שאלקה שטוטגארט ולברקוזן. ברמן לא הצליחה יותר מדי באירופה גם שהייתה אחת הקבוצות היותר טובות בגרמניה. עם קישור והתקפה של פרינגס, בורובסקי, דייגו וקלוזה היא בכל זאת לא עברה את שלב הבתים בעונה בה הוגרלה עם צ'לסי ובארסה(והיא גם לא הקשתה עליהם מי יודע מה) ולפני שלוש שנים מול יובה שאלמלא השער האומלל שספג טים ויזה בדקת הסיום מנעו את הכרטיס לרבע הגמר. ודווקא העונה בלי בורובסקי ובלי קלוזה העפילה לגמר גביע אופ"א. לשאלקה יש שלד שרץ כבר תקופה ולמעט חמיט אלטינטופ באיירן לא רכשה מהם שום שחקן ובכל זאת למעט הופעה אחת ברבע הגמר לא עשתה מהומה בליגת האלופות. גם משטוטגארט עוד לא גנבנו אף אחד עד הקיץ האחרון עם הרכישה של גומז ובכל זאת השוואבים נכשלו בהופעה שלהם בצ'מפיונס. לברקוזן היא עוד היחידה שאיכשהו אפשר להגיד שדיי גנבנו את השלד המצליח שהיה להם שבזכותו העפילה עד גמר הצ'מפיונס, אבל גם זה היה לפני שבע שנים.

     
  14. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    בל נשכח שמדובר בשחקנים שרוצים לעבור אלינו. שחקן שמסרב או מועדון שמסרב כמו שטוטגארט במהלך השנים, פשוט לא הגיעו לבאיירן. איפה הבעיה? לא רוצים למכור, לא מוכרים. כמו בכל מקום. באיירן קונה לא רק מהליגה, זה גם פרט חשוב. גם שדדנו את ריברי ממרסיי? דבר נוסף וחשוב מאוד, הרבה קבוצות בגרמניה מחכות בנרות למכור שחקנים לבאיירן ומציבים להם מחירים גבוהים יותר מאשר לברמן או לקלן, כי זאת באיירן. במילים אחרות, באיירן עזרה להרבה קבוצות בליגה כלכלית שבעצם רצו את הכסף של באיירן ואמרו 10 פעמיים תודה שהם בליגה (נעזוב את זה שבגלל באיירן, שהיא הקבוצה הכי נצפת בבונדסליגה בפער, שאר הקבוצות נהנות מזכויות השידור שמשולמות בכל העולם כדי לצפות בליגה או במילים אחרות בעיקר בבאיירן. כולם מרוויחים מהספק ולא מעט גם מודים בזה).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/6/09
  15. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    הסקאוטינג בבאיירן לא נטול אכזבות: החל בסנטה קרוז, עבור בדמיקליס וכלה בסוסה, שהבטיחו לנו שהוא כשרון-על ובנתיים פ.צ קלן התעניינה לגביו...
    אני מקווה שטוני קרוס יחזור אלינו מלברקוזן (פאלטה ענקית של קלינסמן לוותר עליו) ואני בונה גם על מולר הצעיר, חלוץ שנראה מבטיח (בטח עם שם כזה... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx)

    ד"א: מישהו מהכותבים פה היה היום במכללת רמת גן והסתובב עם חולצה של הקבוצה? אשתי עובדת שם ומיד היא סימסה לי שיש פה מישהו עם חולצה של באיירן. מיד אמרתי שתדאג לו להנחה... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx