באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אם ההנהלה החליטה להשאיר את הצרפתי זו החלטה מצוינת. אין לנו עניין להפוך לתחנת גידול והשבחת שחקנים ואח"כ להשאר עירומים, כפי שקורה בשנים האחרונות לאייאקס לדוגמא. זה חשוב גם תדמיתית: כמו שצופים ירצו לראות שנה הבאה קבוצות מהעילית הארופאית בגלל כוכב/ים אלה או אחרים שמשחקים שם, יהיה להם רצון גם לראות אותנו בגלל ריברי. בעידן המודרני תדמית היא דבר חשוב והשארתו של כוכב מתהווה כמו הצרפתי בסגל תורמת לכך מאוד. בכדורגל המודרני עם כל השמות הנוצצים והכסף הגדול חשוב להשאר רלוונטיים והרכישה של ריברי והשארתו הם דבר חשוב.
     
  2. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לא יודע מה איתך כפיר, אבל אני מעדיף לראות את באיירן זוכה בליגת האלופות בלי אף כוכב מאשר לראות אותה מפסידה (אפילו לא מובסת) ברבע הגמר עם כוכבים.
    ולא מעניין אותי מה חושב הצופה הנייטרלי.
     
  3. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל מהלך פנטסטי ומבורך להשאיר את המגה סטאר הצרפתי.

    לגבי זכייה בליגת אלופות נדב.. בלעדיו בסגל הנכחי הסיכויים הם 0 אחד גדול!! איתו יש סיכויים לא גדולים בעידן הכסף אבל לפחות יש.
    חוץ מזה תביא לו עזרה ואז תשפוט אותו שים לידו את סניידר במרכז המגרש שיהיה לו למי למסור תייצב הגנה חזקה,והתקפה מהקטלניות כבר יש,ואז תשפוט אותו לגבי הישגיות מחוץ לגרמניה.
     
  4. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    נדב גבר, למה אתה נגד שחקנים יצירתיים כמו ריברי? נגמרה תקופת ה-11 פועלים שחורים-אתה חושב ש-11 שחקנים אפורים וממושמעים יכולים לעבר קבוצות כמו בארסה לדוגמא על שלל כוכביהן? אולי במשחק אחד מתוך 10. מוכרחים בסגל לפחות כוכב אחד, הן מבחינה תדמיתית כי מי שלא אוהד באיירן יפתח את הטלוויזיה בשביל מישהו כמו ריברי ולא בשביל לל או סוסה, והן מבחינה מקצועית: כמה פעמים ראינו את היונייטד מנצחת משחק בזכות הברקה אחת של רונאלדו כשכל השאר די אפורים? לא פעם ולא פעמיים. הדברים אינם סותרים אחד השני: אפשר שיהיו בסגל שחקנים שעושים עבודה שחורה אבל צריך גם כוכב אחד וטוב שהצלחנו לשים את היד על ריברי לפני שנתיים, בטרם הגדולות של אירופה לקחו אותו.
     
  5. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כפיר צודק ורק תוספת קלה זה שגם שחקן שחור צריך לדעת איך להיות כי דמיקולו,ואן בויטן זה לא טרי לא אלכס,ולא ריו ווידיץ',וואן בומל זה לא בדיוק אסיין,או אלונסו.

    אז גם בהיבט הנ"ל לריברי אין מינימום של תנאים להצלחה יותר מדבל פנימי.
     
  6. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    דאבל בגרמניה זאת הצלחה בכל משמעות המילה. רק בעונה שאנחנו לא לוקחים אליפות אז המועדון מסמן על העונה איקס ומגדיר אותה ככושלת. מעבר לזה, לא. בכל מועדון גדול זה כך. זכייה באירופה זה דבר שקורה לכל קבוצה (אפילו לגדולות ביותר) אחת ל... וגם יש כאלו שגם זה לא. זכייה בצ'מפיונס זה על גדר בונוס. משהו ששווה להלחם בשבילו, צריך להלחם בשבילו, ויום יבוא גם יתחבר סגל טוב ואז אולי גם ניקח. זה יכול לקחת זמן, זה תמיד לקח לנו זמן, לכולם.

    אם לא תצמדו להגדרות, תביאו את עצמכם לאכזבות מיותרות בשל ציפיות מוקצנות ולא ראליות.

    הבעיה היחידה בריברי היא ההגנה. שחקני קישור הם שחקני הגנה לכל דבר שהקבוצה היריבה מתקיפה. המגן צריך עזרה של הקשר שמשחק איתו באותו צד, כי אחרת המגן נמצא בנחיתות מספרית. כאן ריברי השאיר הרבה חורים חייבים לומר וזה גרם ללאם להראות רע בזמן שהוא לא היה רע בכלל העונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/6/09
  7. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    קודם כל לכפיר לבדו. לא דיברתי על מי יצירתי ומי לא. אמרתי שאותי כאוהד באיירן ממש לא מעניין מי ישחק רק שיביא את הגביע. ואותי כאוהד באיירן לא מעניין שאחרים יראו את הקבוצה או לא. (ובינינו אם הקבוצה תביא את הגביע גם בלי שום מהלך אחד יפה לעין עדיין יצפו בה גם אוהדים נטרליים)

    ועכשיו לכפיר ולדודי ביחד. זה ששחקן יודע ומעביר שחקנים אחרים לא הופך אותו ליצירתי. זה הופך אותו לדריבליסט. לריברי יש הרבה הרבה למי למסור - קלוזה ו/או טוני ו/או פולדי בהתקפה, שווני ו/או סוסה ו/או אלטינטופ ו/או בורו ו/או כל אחד אחר בקישור - הוא רק לא ממש רוצה למסור להם. ככה הוא גם לא ימסור לעילוי ווסלי שניידר. ומצטער, אבל לפני 3 שנים (או משהו כזה) איזה קבוצה לקחה את ליגת האלופות (והגיעה לגמר עוד פעם) בלי אף שחקן אחד "יצירתי".
     
  8. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    נדב, מצד שני למה שאמרתי ומה שכתבת, אני גם לא רוצה לשים X על ריברי ולפסול אותו על הסף. לא יודע כמה יוצא לך כבר לראות אותו משחק מחוץ לבאיירן, אבל לי יצא כמה פעמיים. בנבחרת צרפת ריברי הוא שחקן מוסר, קבוצתי ואחראי יותר. אני חושב שההנהלה בבאיירן, המאמנים היצפלד וקלינסמן, התקשורת ואחרים ניפחו לריברי את האגו כאילו שהוא השחקן הכי טוב בעולם ונתנו לו את החופש לעשות כל העולה על רוחו במגרש. הוא הגיע כצנוע מאוד ממארסיי וכאן נתנו לו את חופש הפעולה המוגזם. 2 המאמנים הלכו עליו בצורה די בוטה וברורה, הביאו אותו גם למצב הזה, לא רק, כמובן שגם הוא צריך להפעיל שיקול דעת ולמסור כשצריך, אבל זה שילוב למען ההגינות. אני לא אומר נואש כי ואן חאל מאמן קשוח והוא יכול להחזיר במובן מסויים אולי את הריברי הקבוצתי והצנוע ממארסיי ושל נבחרת צרפת, לכן אני נזהר קצת גם בלהיות לגמרי נגדו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/6/09
  9. U&U Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/09
    הודעות:
    237
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי אם משאירים את ריברי חשוב מאוד להאריך לו את החוזה, וכמה שיותר מהר, כי ממה שאני יודע החוזה שלו נגמר ב2011, ואני לא חושב שאף אחד פה רוצה לראות אותו עוזב בחינם כמו שהיה עם באלאק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/6/09
  10. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    עם כל הכבוד לאליפות, ככה לא נמצאים בטופ הארופאי. השנה הוגדרה כאיקס כי מבחינת חומר השחקנים, יחסית לבונדסליגה, באיירן היתה צריכה לקחת אליפות ולא לסיים עונה בלי מחזור אחד במקום הראשון. נכון שזכייה ארופאית מגיעה אחת להרבה זמן אבל אני לא מדבר על זכייה אלא על העפלה פחות או יותר קבועה לחצי הגמר-ככה נכנסים לתודעה של אוהדי הכדורגל בעולם כקבוצה גדולה.

    לגבי ריברי: אולי ואן חאל "יאלף" אותו ונזכה לראות ממנו יותר משחק קבוצתי אבל בוודאי שלא כדאי לוותר על יהלום כזה-עשינו גניבה מטורפת כשלקחנו אותו מתחת לאף של קבוצות אחרות וכדאי להנות מזה.

    לגבי הארכת החוזה: אם באיירן לא תעשה חיל בעונה הקרובה בליגת האלופות אני לא רואה אותו רוצה להישאר. במקרה כזה בטח ניפרד ממנו בתום העונה (מה גם שבקיץ יש מונדיאל וזה יכול להעלות את מניותיו). לא מאמין שיגיעו למצב שהוא מסיים חוזה והולך בחינם.
     
  11. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז כהרגלי לאחרונה מחזק את דבריו של כפיר,ורק מוסיף בקטנה דאבל פנימי יחסית לסגל זה יותר מ-MUST,ובהקשר לחזית האירופאית לפני שזוכים בואו קודם כל נסחט במאני טיימ קצת זיעה מהיריבות שמעיפות אותנו מאז הזכיה המתוקה איי שם שהיינו ילדים ב-2001.
     
  12. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אחי, מחזק אותך בחזרה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/cool.Xxx עם רביעיות ברשת ב-4 מתוך 5 העונות האחרונות בשלב הנוקאאוט הפכנו להגרלה סבירה ולא מפחידה עבור הגדולות של אירופה. הגיע הזמן לשנות את זה. חוץ מעניין הסגל חובה גם להפוך את האליאנז ארנה הנהדר למבצר בהקשר הזה: לא ייתכן שאנו לא מצליחים לשמור על רשת נקייה בבית בשלבי הנוקאאוט, אפילו לא מול חטאפה. הדבר מסבך אותנו ומוריד לנו את הסיכויים לעבור שלב. הארנה סופר משוכלל, הקהל יושב על הקווים ומעודד, האקוסטיקה מצויינת-נשאר רק שהקבוצה לא תפשל.
     
  13. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    אז זה כל הסיפור? במקום רבע גמר אתה רוצה חצי גמר? אולי תקבל בקרוב. במועדון עושים הכל כדי שניהיה הקבוצה הכי חזקה שרק אפשר. זה לא תמיד הולך, לא רק לנו אלא בכלל בכדורגל, אבל זה יגיע. מה גם שאל תצפה שכל שנה ניקח אליפות. דבר כזה אין באף ענף ספורט.
     
  14. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    אז זה כל הסיפור? במקום רבע גמר אתה רוצה חצי גמר? אולי תקבל בקרוב. במועדון עושים הכל כדי שניהיה הקבוצה הכי חזקה שרק אפשר (לא חשבת אחרת נכון?). זה לא תמיד הולך, לא רק לנו אלא בכלל בכדורגל, אבל זה יגיע. מה גם שאל תצפה שכל שנה ניקח אליפות. דבר כזה אין באף ענף ספורט.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/6/09
  15. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אח יקר, יש הבדל גדול מאוד בין רבע גמר לחצי גמר: חצי גמר זה הפיינל-פור של ליגת האלופות, הבמה של 4 הקבוצות הטובות ביבשת. ברבע הגמר יש גם קבוצות שלא נמנות הטופ הארופאי בשל הגרלה נוחה בשמינית הגמר אבל בדר"כ בחצי גמר זה כבר הקרם דה לה קרם, הזמן להפריד בין הגברים לנערים... ולשם צריך לשאוף.