נסיעה לגרמניה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י ליאורי, ‏17/7/06.

  1. Yav85 Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/09
    הודעות:
    138
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סעו לזלצבורג עיירה אוסטרית יפיפייה שעה וקצת נסיעה ממינכן
     
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    אישית הייתי שם ביורו האחרון

    דרך איפה אפשר להשיג כרטיסים למשחקים בבונדסליגה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/8/09
  3. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הגיע הזמן לסכם את המסע שלי למינכן. כבר ביום בו נחתתי בבירת בוואריה נסעתי לבית המקדש השני. או כמו שאתם מכירים אותו האליאנז-ארינה. הגעתי למקום ואם להודות על האמת התאכזבתי שאין מוזיאון לקבוצה. הערכתי בצורה שגויה את העובדה שיש מוזאון לקבוצה באיצטדיון כמו שבהרבה איצטדיונים אחרים באירופה לקבוצה יש מוזיאון באיצטדיון. לקחנו את הסיור באנגלית ומתוך 11 אנשים שהיו איתנו בקבוצה 8 היו ישראלים. כאחד שהיה כבר באיצטדיונים באירופה(אמסטרדם ארינה, סטאד דה פראנס) גם פה הייתה טיפה אכזבה כשלא אפשרו לנו לרדת לדשא, בחדרי ההלבשה של השחקנים לא היה אפשר להתקרב יותר מדי ולא היו חולצות בתאים ובגדול המדריך היה בינוני מאוד שסיפר לי דברים ידועים. למרות הכל אני חושב שאסור בשום פנים ואופן לוותר על הסיור והוא בגדר חובה לכל אוהד באיירן באשר הוא. לאחר מכן המשכתי למסע הבזבוזים האין סופי והרגשתי כמו ילד בחנות ממתקים. כל כך הרבה מוצרים, חולצות, מכנסיים, דגלים, צעיפים, מבצעים ולרגע חשבתי שמתתי ועליתי לגן עדן. לאחר שהתעשטתי, רכשתי לעצמי צעיף חדש דגלון וכובע והכי חשוב חולצה עם השם והמספר של עצמי. לא רציתי לקנות חולצה בלי שם ומספר ועם העובדה שהיום שחקנים משחקים בשביל כסף החלטתי לרכוש חולצה עם השם שלי שיסמל משמעות אמיתית. אם להודות על האמת התלבטתי בין הדפסה של השם והמספר של עצמי או לרשום על הגב 9 ומתחת לרשום אלבר אך לבסוף בחרתי בעצמי מהסיבה הפשוטה שאלבר לעולם לא ילבש את המדים הנוכחיים.

    ביום השני הלכתי לראות את מפעל הBMW. אחד הסיורים הכי מרשימים שיצא לי לראות אי פעם. מדהים איך מייצרים את המכוניות המרהיבות הללו. בכלל במינכן ראיתי את המכוניות המרשימות בעולם מכל הדגמים והסוגים(וראיתי מכוניות בניו יורק). מיד לאחר הסיור הארוך במפעל הלכתי לכיוון הכפר האולימפי. שמה טעמתי לראשונה את נקניקיית החזיר הידועה(ויסלחו לי שומרי הכשרות). הנקניקיות בגרמניה עולות בהרבה על אלו שאכלתי עד היום למרות שעדיין לצערי הן לא משתוות לרמה של הנקניקיות שאכלתי בארה"ב(ובעיקר בפלורידה). אחרי סיור במגדל שמשקיף על כל מינכן הלכתי לכיוון בית המקדש ה-1. הכניסה לאולימפשטדיון במינכן עולה 2 יורו למבוגר ויורו אחד לילד. לא נשארתי זמן רב במגרש כי לא היה יותר מדי מה לראות אבל רק יכולתי לתאר לעצמי את החוויה לראות משחק במגרש כזה. ישנה אפשרות לערוך סיור על גג האיצטדיון אך לצערי זמני היה קצוב. לא סתם האולימפשטדיון נחשב לאיצטדיון כל כך מפחיד. לאחר מכן הלכתי לאנדרטה של י"א חללי מינכן. התרשמתי מאוד שהרבה תיירים ומקומיים מגיעים לשם ומניחים אבנים ליד האנדרטה.

    ביום השלישי לטיול הסתובבתי במריאנפלאץ שזו הכיכר המרכזית בעיר עם הבובות שמסתובבות ומרקדות. השתכנתי במלון הולידיי אין שהיה מרחק של 10 דקות הליכה מהמריאנפלץ כך שבכל בוקר עשיתי הליכה רגלית לתחנת הרכבת. לאחר מכן המשכתי לטייל באיזור העיר והייתי בבית המלוכה הבווארי, הגנים הבוטנים ושאר מקומות שלא בשבילם הרחקתי עד למינכן. ביום הרביעי כבר יצאתי מתחומי מינכן ונסעתי באמצעות הרכבת הגרמנית לפוסן, שזו עיירה בווארית שמרוחקת שעתיים נסיעה ברכבת ממינכן. שם עליתי לטירות של לודוויג המשוגע ונהנתי בעיקר מהנוף המרשים ומהנסיעה עצמה שגם הטירות כשלעצמן מרתקות. בערב הלכנו למסעדה מפוארת ברחוב מקסימיליאן שטרסה שעלתה לנו כ200 אירו.

    בבוקר שלפני המשחק נסעתי לדכאו. כדור שלישי לניצולי שואה שמעולם לא היה בפולין או במקומות מהסוג הזה והמקסימום שבו ביקרתי היה יד ושם ומוזיאון לוחמי הגטאות. אני חייב להודות שזה מאוד מאוד מצמרר המקומות האלה והם לא קלים בכלל לצפייה. נכון שדכאו היה רק מחנה ריכוז ולא מחנה השמדה אך בנו בו גם משרפות ותאי גזים והשהייה במקום לא קלה בכלל אבל זה חלק מההיסטוריה של שני העמים וכדאי מאוד לבקר במקום. למחרת נסעתי לאוסטריה לזלצבורג וזו העיר התרבותית ביותר שאי פעם ביקרתי בה. חוץ מהנופים הידועים לעיר אירופאית יש שם דבר שנקרא ספריה אלטרנטיבית. באמצע הכיכר המרכזית יש מקום להשאיל\לרכוש בו ספרים ויש פופים כאלה שאפשר לשבת עליהם בשמש הנעימה ולקרוא ספר טוב. זלצבורג עוצרת נשימה ומרוחקת רק שעה וחצי נסיעה ברכבת ממינכן.

    ועכשיו הרגע שלו כולכם חיכיתם(אם באמת קראתם את כל מה שכתבתי) הרישומים מהמשחק. את האמת שנותרתי חסר מילים. אין דרך לתאר אפילו במקצת איזו חוויה מטורפת זאת לשבת ביציע עם עוד 69,000 איש ולהריע. המשחק נפתח בשש וחצי. כבר בשלוש הייתי בתחנה של המריאנפלץ שמובילה למשחק ופשוט התחנה הייתה מפוצצת באנשים. מדהים כמה אנשים היו בתחנה שלוש שעות וחצי לפתיחת המשחק. התחנה הייתה מלאה עד אפס מקום ובכל זאת איש לא דחף בכניסה לקרונות. הגעתי למגרש כשלוש שעות לפני ומדהים איך מאסה עצומה כזו של אנשים נכנסת בלי בעיה ובלי תורים לאיצטדיון. הכל עובד בצורה נקייה ומבריקה. לפני המשחק עשיתי סיבוב קצר וצילמתי אנשים עם חולצות של שחקנים ותיקים כמו יאנקר, אלבר וליזארזו. על כל מושב המתין צעיף שחולק לכל האוהדים בהחלט מחווה יפה של המועדון. לוח התוצאות משמש לפני הפתיחה כשעון חול המראה את הזמן הנשאר לפתיחת המשחק. והקהל מריע בתצוגת השחקנים כאשר הקראת שחקני הקבוצה היריבה מתלווה בשריקות בוז צורמות. גם בחזרה שיוצאים 69,000 איש מהמגרש אין שום בעיה של המוניות וכולם מגיעים הביתה בבטחה.

    עכשיו התרשמות כללית מגרמניה וממינכן. כאחד שראה הרבה ערים בעולם(ניו-יורק, מיאמי, אורלנדו, שיקאגו, איסטנבול, פריז, ברוז', בריסל, ברצונה, אמסטרדם, האג, זלצבורג וכו') אני חייב לציין שמינכן היא העיר המבריקה ביותר שיצא לי לראות. טיפה אחת של לכלוך אין על הרצפה. הסדר והארגון אצל הגרמנים זה פשוט דבר בלתי נקלט. פשוט בלתי אפשרי ללכת בתוך מינכן לאיבוד אין תסריט שכזה. נכון שהעיר לא כל כך גדולה בהשוואה לפריז או אמסטרדם אבל בכל זאת מערכת התחבורה הציבורית היא כה קלה, נגישה ומדויקת שפשוט רואים אנשים עם חליפות בקרונות יותר מאשר רואים אותם נוהגים במכוניות מפוארת(בעיקר זקנים נוהגים במכוניות). הגרמנים הם אנשים חמים מאוד, שתמיד שמחים לעזור וכאחד שביקר בשבוע אחד גם באוסטריה וגם בגרמניה אפשר להרגיש בקלות בהבדל בין הגרמנים לאוסטרים. הגרמניות כוסיות על אבל אם להודות על האמת ההולנדיות יותר יפות. אם לא בכדורגל לפחות ניתן להם את זה. אה והכי חשוב הבירות. אין בירות כאלו בשום מקום בעולם וטעמתי את כל המינים והסוגים. מאוגושטיינר דרך הובנפארו לפרנזקייזר פאולנר וארדינגר. לשם השוואה שתיתי באוסטריה בירה שיחסית לארץ הייתה לא רעה בכלל אבל אחרי שבוע של שתיית בירה גרמנית היה לי חשק להקיא. לסיכום, זה לא הולך להיות הביקור האחרון שלי בעיר הנפלאה הזאתי ואני אמשיך לחלום עליה במשך השלוש שנים הקרובות בהם אבלה בכל מיני חורים בארץ ישראל. לפני כן אקבל מתנת גיוס שבאיירן תגיע לארץ :aaa021:

    תמונות מהמשחק

    תמונות מהטיול עצמו
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/9/09
  4. 100%Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/08
    הודעות:
    537
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פששששש איזה כיף לך!!!!

    אחלה תמונות אחי אני שמח שנהנת :)
     
  5. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    מדהים גבר!!!!! רואים שניצלת כל רגע. אני זוכר שכשראיתי את המשחק מול וולפסבורג, במיוחד אחרי שרובן וריברי גמרו את ההלל את האלופה, אמרתי לעצמי: איזה כיף לאופיר, הוא ביציעים רואה את הדבר הזה מקרוב http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/cool.Xxx
     
  6. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    ראיתי את התמונות כבר אחרי שהעלת אותם. כבוד לאייסוקר שמגיע לכל מקדש בדרום אמריקה ובאירופה. כמה שעות ספורות אחריך הייתי בסן סירו וראיתי את אחד המשחקים הכי ההיסטורים של הקבוצה השנואה עליי ביותר, ככה שיש לך מזל שהיה שם איזה אריאן רובן שיציל את המצב הלא מי יודע מה של באיירן. אפשר בעיקר לקנא. רק שאלה, כמה כרטיס עלה לך? ואיך הזמנת?

    לגבי מוזאון, אני מאמין שיקח זמן עד שבאיירן תדאג לפתיחת מוזאון באליאנז ארנה מכיוון שהאיצטדיון מאוד חדש, הוא הוקם לפני המונדיאל אם אני זוכר נכון. סן סירו שופץ בסוף התשעים והמוזאון של האיצטדיון הוקם 6 שנים לאחר המונדיאל ב1990. לא פשוט לארגן תערוכות ומוזאון מכובד מיד אחרי שפותחים איצטדיון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/9/09
  7. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כרטיס עלה 187 יורו. הזמנתי דרך ספורטס איוונטס 365 ואני חייב לציין שלמרות שהמחירים למשחקים שלהם הם מופקעים הח'ברה שם מאוד אמינים. הם התחייבו לספק את הכרטיס כ-48 שעות לפני המשחק וכבר ביום בו נחתתי במינכן חיכתה לי מעטפת DHL עם הכרטיסים. גם הזמנתי מקום לאורך המגרש והם אכן סיפקו לי מקום כזה.

    בכל זאת מאכזב מאוד שאין מוזיאון, קיוויתי שאפילו באולימפשטדיון יהיה אך לצערי לא היה.
     
  8. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    כדאי לכם להקים מועדון רשמי של אוהדי באיירן, כי יש לכם פוטנציאל רציני. רק בגלל זה קניתי כרטיס ב43 אירו לדרבי המילאנזי.
     
  9. yb1987 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/9/09
    הודעות:
    4
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שלום לכולם!
    אני נוסע לאוקטובר פסט במינכן ב19 לספטמבר ואני רוצה לקנות 2 כרטיסים למשחק נגד נירנברג ב19 לספטמבר.
    רציתי לדעת מה הדרך הכי מומלצת להשגת כרטיסים? מה המחירים הממוצעים?

    תודה על העזרה!
     
  10. yb1987 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/9/09
    הודעות:
    4
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שאלה נוספת:
    איך עובד ה VIAGOGO?
    ככל שמתקרבים למועד המשחק כמות הכרטיסים עולה? או שלא שווה לבנות עלזה?
    איפה מקבלים את הכרטיסים? באיצטדיון?
    הכסף מועבר ישירות לבנאדם ?
     
  11. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אני חושב שבVIA GOGO הכרטיסים ממתינים לך בקופת האצטדיון ביום המשחק. אני תמיד מעדיף להזמין דרך אתר הקבוצה עם שם משתמש וסיסמא ואז הכרטיסים מגיעים עד הבית אבל אני רואה שהדרבי הבווארי מול נירנברג מכור כולו באתר הקבוצה.
     
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    באופן מעשי, למשחקי הליגה וכנראה גם לרוב משחקי ליגת האלופות אין שום אפשרות לקנות כרטיסים, אלא דרך ויאגוגו או חברות כמו איבנטס 365 (אבל שם יקרעו אותך במחיר). למשל, אופיר קנה שם כרטיס ועלה לו כמעט 190 יורו, ואני קנית 3 כרטיסים דרך ויאגוגו והם עלו לי ביחד קצת פחות מ - 200 יורו. כפיר קנה דרך המועדון כרטיסים לטורניר אאודי שזה משהו אחר והביקושים הרבה פחות גבוהים. ומה שהיה בשנים קודמות כבר לא רלוונטי, כי הקבוצה לא מוציאה כרטיסים למשרדי הכרטיסים - כמו שהיה פעם.
    הכרטיסים בויאגוגו הם בעצם כרטיסים של מנויים שלא יכולים או לא רוצים להגיע למשחק מסויים ואז הם מוציאים אותם למכירה דרך האתר הזה והכל בשיתוף המועדון עצמו. האתר לוקח עמלה מסויימת. לכן, אי אפשר לדעת. אתה יכול לחכות 3 ימים ולא יהיה אף כרטיס למכירה, וביום יומיים יכולים להיות עשרות כרטיסים למכירה.
    מחירי הכרטיסים הם בד"כ המחיר הנקוב בתוספת העמלה של ויאגוגו. את הכרטיסים אתה יכול לקבל או הביתה עם DHL (אבל לא בטוח שגם לארץ) או בקופות מיוחדות באיצטדיון, החל מ - 3 שעות לפני המשחק.
    מה שכן, צריך לעשות חשבון ומשתמש באתר.
     
  13. Omer1 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/8/09
    הודעות:
    14
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שאלה - כרגע אין לי כסף, אבל נוכח זה שאני מתכוון לחסוך, ואם כבר אני נתקל באשכול הזה אז יאללה - מה הדרך הכי מהירה/זולה להגיע מהארץ לדורטמונד?

    כשחברים שלי משם ביקרו בארץ לפני שנתיים הם התכוונו לטוס דרך איסטנבול עד שמצאתי להם דרך הרבה יותר זולה, להגיע לבודפשט עם איזיג'ט ומשם לארץ בחברת תעופה הונגרית די זולה... יש למישהו מושג אם זה עדיין הכי זול?
    (חשבתי על רכבת מפרנקפורט, אבל היא יקרה מדי, או לפחות היתה בפעם האחרונה שבדקתי, והוא הציע לאסוף אותי מדיסלדורף אם אי אפשר להגיע לדורטמונד, אבל גם לשם היה סיפור כשבדקתי)

    דילים (אם יש כאלה) לא הכי רלוונטיים, כי יש לי איפה לישון וגם יש לי מי שיקנה כרטיס למשחק.

    חוץ מזה, תהיתי - יש פה מישהו שהיה במשחק של בורוסיה (מניח שכן)?
    הייתי רק בביקור באצטדיון, כי הייתי במשלחת נוער ב-2005 ולא היה משחק בית כשהיינו שם... זה מספיק כדי להתרשם ממנו, והאמת שגם ככה אני עוקב אחרי BVB בגרמניה, אבל עדיין החלום זה להיות בזוטריבונה נגד שייסה, או ביציע החוץ בהרנה-ווסט (עד כמה שזכור לי הם לא מרשים להגיד "שאלקה" ו/או "גלזנקירשן")... לצערי לא ייצא השנה, לפחות בדרבי הראשון http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/9/09
  14. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    מה שאני כן יכול להגיד לך שהרכבת הגרמנית לא רק שהיתה יקרה היא אפילו התייקרה.
    האופציה הכי טובה שאפשר להציע לך זה להגיע לפרנקפורט (לבטח תמצא דילים) ומשם להשכיר רכב או לנסות ולהשיג טרמפ דרך אתר הטרמפים הגרמני (מאד אמין) : www.mitfahrgelegenheit.de
    התיקשרות יכולה להיות דרך SMS גם באנגלית. אתה קובע מקום מפגע בפרנקפורט ומשם נוסע לדורטמונד או למקום קרוב ומשם לוקח רכבת.

    אני מודע לזה שבמיוחד שאתה ישראלי, אתה זהיר בנושא הזה, אבל כמו שאמרתי מבחינתי העסק הזה די אמין.

    שיהיה בהצלחה
     
  15. yb1987 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/9/09
    הודעות:
    4
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה לכולם על העזרה והייעוץ בקשר לנסיעה לגרמניה.
    אני טס בלילה שבין שישי לשבת למינכן (אוקטוברפסט).
    קניתי כבר כרטיסים למשחק באליאנס ארנה נגד נירנברג.
    כשאחזור אעלה תמונות..
    שנה טובה