אמנם מן הסתם לא ראיתי אפילו חצי מהסדרות שם. אבל את רוק 30 יצא לי לראות,גם את אבודים ו-2 וחצי גברים וסך הכל הבחירות די הגיוניות. אלן אחלה שחקן,גם בולדווין נותן תפקיד מצחיק רצח ורוק 30 סדרה מאוד חזקה ומצחיקה.
עם סדרות נהדרות כמו הפמליה והמשרד, הם ממשיכים לתת שנה אחרי שנה ל-30 רוק. כמו שאמרתי, בושה לאינטלגנציה. זה מתחיל להזכיר שהם נתנו 43689 פרסים לפרייז'ר בזמנו, ולגמרי התעלמו מסיינפלד במשך כל התקופה שהיא שודרה. לזכותם ייאמר שהם עקביים והבזיון קיים בכל הקטגוריות.
זאת לא בושה לאינטילגנציה כי עובדה שהרבה מבקרים ואנשים אמרו שהעונה האחרונה (לא הנוכחית שלא ראיתי גם) של הפמלייה הייתה חלשה, המשרד אני לא רואה ולא קורא עליה אז אני לא יכול לדבר באוויר, בסופו של דבר רוק 30 היא אחת הקומדיות המבריקות והמצחיקות ביותר שיש אז לומר שהיא לא ראויה או בושה לאינטילגציה זה דיבור ריק מתוכן. ולגבי הפרסים, הם מלאים בפוליטיקה והתחשבנויות, איך האח משני גברים וחצי ניצח את ניל פטריק מ"איך הכרתי" אני לא יודע. ודבר אחרון, מישהו פה רואה מד מן ויכול להרחיב קצת אם היא שווה צפייה?
הפמליה היתה מועמדת על העונה החמישית והמבריקה שלה. גם בשנים קודמות הפמליה ו/או המשרד היו יותר טובות מרוק 30. גם להעמיד סדרות כמו איך פגשתי את אמא ושני גברים וחצי ואת שחקניהן ועוד להעניק להם פרסים - בושה לאינטלגנציה!
הפמלייה ורוק 30 פונות לקהלים שונים ובנויות אחרת לגמרי, שתיהן מצויינות כל אחד במה שהיא עושה וזה גם ידוע שעל התכתבויות עם התעשייה מה שנקרא מקבלים נקודות קרדיט ולדעתי זה מה שקורה כאן. אני יכול לנחש שאת רוק 30 לא יוצא לך לראות וגם אם כן להבין את כל הבדיחות שם שמתכתבות גם עם התעשייה האמריקאית וגם עם הפוליטיקה.
זה לא שהעלילה של הפמליה מדברת על סניף של בורגר קינג. אני חושב שרוק 30 זכתה בשנתיים האחרונות בעיקר בגלל החיקוי של טינה פיי לשרה פיילין, זה הפך אותה פופולרית במיוחד בקרב הקהילה השולטת בהוליווד. הרי פרסים כאלה הם לא תמיד רק עניין של ביצועים אלא גם כל מני רוחות שנושבות בתקופה (ע"ע השתולים שזכה באוסקר רק כי רצו לתת למרטי גם)
אין קשר בין קהל יעד ומבנה לבין איכות ולא ניסיתי לטעון טיעון שכזה. כן יש קשר בין קהל יעד לעיתים לבין איכות אבל בפרסים הללו מה שלעיתים חשוב מכל הוא הקשר בין עיסוק הסדרה, האיזכורים התכופים לתעשייה שעושים את זה למחלקי הפרסים וזה לא סוד גדול. שתי התוכניות נהדרות, כל אחת בכיוון שלה אבל לדעתי העונה האחרונה של רוק 30 לפחות בשנה האחרונה הייתה טובה יותר והגיע לה הפרס. מלבד זאת לא תמיד התכנית הטובה זוכה, ממשפחה חורגת הם התעלמו כמעט לחלוטין כמעט כמו הקהל האמריקאי וחבל שכך.
גם לטעמי רוק 30 הייתה יותר טובה מהפמליה ובכלל רוק 30 זו לדעתי מהתוכניות הכי טובות שאנשים לא כ"כ רואים.
FRINGE כיף לראות את הסדרה חוזרת ! קו העלילה שנבנה בפרק הזה נראה לא רע בכלל ויהיה מעניין לראות מה יהיה בהמשך. בכל מקרה,מה דעתכם קרה בקטע שבו צ'ארלי יורה על משנה הצורה ולאחר מכן מראים את פיטר והשוטרת מגיעים? הדעה הרווחת באתרים ממה שמתי לב היא שמשנה הצורה החביא את הגופה של האחות ליד המקום שצ'ארלי ירה בו(הגיוני) והספיק להביא אותה למקום שבו התרחשו היריות לאחר שבתור האחות הוא הספיק להרוג ולהעתיק את פרצופו של צ'ארלי לקחת את בגדיו ולהחביא את הגופה שלו,נחמד והכל רק חבל שכל העניין הזה היה אמור לקחת קצת יותר מעשר שניות בערך. בקישור הזה:http://www.fringetelevision.com/2009/09/fr...e-shifting.html יש שתי תיאוריות למה שהתרחש,אני אישית הולך על השנייה שלפיה משנה הצורה פשוט שיחק עם כולם ונתן לצ'ארלי לחשוב שהוא הרג אותו ולאחר שפיטר והשוטרת הלכו הוא כבר הרג את צ'ארלי והעתיק את פרצופו. מה אתם חושבים?
סדרה חדשה יצאה אתמול, FlashForward, סדרה שלפחות על פי מה שאומרים אמורה להיות המחליפה של אבודים שעונה הקרובה שלה תהיה האחרונה. ממה שיצא לי לראות ברשימה השחקנים מופיעים שם אפילו שני שחקנים מלוסט - הבחור ששיחק את צ'רלי והבחורה שמשחקת את פני (פנלופה, חברה של דסמונד). אמנם הפרק הראשון כבר הודלף בשבוע שעבר אבל היום יצא באופן רשמי. נראה מה הסיפור
קצת באיחור, באמת שזו בושה לאינטיליגנציה. באמת שניסיתי והתאמצתי לראות רוק 30, אבל סליחה הסדרה בכלל לא מצחיקה, אין הומור בשיט, לא מצליח לראות את ההומור, לא מבין איפה הוא קיים שם בכלל. אני אנסה לתאר מה עובר עליי כשאני רואה פרק. יושב מסתכל ומחכה לקטע ובאמת שהוא לא מגיע, וכאילו סוג של אדישות מתפתחת ואז אולי חצי בדיחה שמזיזה את השפה לא יותר. איך זה גבר על איך פגשתי את אמא הפמליה ביג באנג תיאורי(שלא הייתה מועמדת נכון?) אפילו שני גברים וחצי שאני לא רואה כי בעיני היא קצת דיבילית ורדודה אבל עדיין אני יכול להבין שהיא מצחיקה ומצליחה. לא ברור איך שנתיים נותנים לרוק 30, באמת שהתאכזבתי. לגבי פרסים אחרים, נראה לי שניל פטריק האריס לא זכה ברגע שהוא קיבל את ההנחייה אז קיויתי שדרמה ייקח, קצת יותר שנינות לעומת הרדידות שיש בשני גברים וחצי. גם שלדון לדעתי היה עדיף בפרס שהיה מועמד אליו (נדמה לי מול אלק בולדווין). בתור אחד שרואה הרבה מסדרות הקומדיה שהיו מועמדות שם לפרסים התאכזבתי. איך פגשתי את אמא (כנראה המצחיקה מכולם!) והמפץ הגדול, לא זכו באף תואר. גם הפמליה שהיא קומית ולא הומוריסטית כל כך נדמה לי לא גרפה תואר אבל היא באמת באופן יחסי במגמת ירידה. עריכה: והדבר שלשמו באמת נכנסתי, התחלתי לראות את The Mentalist קורא המחשבות, בנתיים עושה רושם של סדרה נחמדה מאוד. סדרת בלשים ופשעים אני אוהב את הסוג הזה, אבל בשלב מסויין נראה לי שאני אפסיק להוריד אם לא יהיה לה קו עלילה ברור ומספיק עמוק מעבר לתעלומת פשע מסוימת עבור אותו פרק. היא הייתה מועמדת גם לכמה פרסים ואף נדמה לי זכתה במשהו לכן הורדתי אותה. אגב, מישהו יודע איך אפשר למצוא פרקים של Mad Men אחרי שהיו מועמדים לכ"כ הרבה פרסים וגם גרפו אני חושב שאני חייב לראות את זה.
the mentalist בעלת פוטנציאל, אבל משום מה היא מתעקשת להדמות לכל מני סרטי זבל וסדרות כושלות. יש פרק מסויים בערך באמצע העונה שקשור בהיפנוזה תבין בדיוק על מה אני מדבר.