מישהו שמע על הסרט הישראלי דל התקציב של 15 אלף דולר שניצח את המסור וגרף עד עתה 22 מיליון דולר? paranormal activity?
זה שבחור ישראלי כתב וביים את הסרט זה עדיין לא הופך את הסרט לישראלי, זה סרט אמריקאי לכל דבר ועניין של אולפני פארמונט ודרים וורקס ששייכת לשפילברג. http://en.wikipedia.org/wiki/Paranormal_Activity_%28film%29
זה סרט אמריקאי אבל עדיין מרגיש קצת גאווה ישראלית בגלל שהבמאי והמפיק (כמו במקרים של כח דלתא ומלאכים בשמי ברלין)
כשהמבנה הלינארי נשבר תהיתי למה עשו את זה, וככל שהתקדם התחלתי לאבד את הפואנטה של הסרט, אבל אז הסוף באמת הפתיע והכל הסתדר יפה. למרות כל השבחים שהוא ראוי להם, הסוף השאיר טעם רע בפה אחרי שהיכה בי דה ז'ה וו מרגיז - התרסקות - הסרט המעפן שזכה באוסקר לפני כמה שנים. אני לא מסוגל להגדיר את עג'מי יותר טוב מאשר "התרסקות בגומורה", כי הוא מאוד מאוד מאוד מושפע משניהם. אם שני אלה זכו להצלחה רבה, אין סיבה שגם עג'מי לא יועמד לאוסקר ויהיה זוכה פוטנציאלי. בכל מקרה, זה הישג מדהים לקולנוע הישראלי, במיוחד אם מתחשבים בכך שזה פרוייקט ראשון של שני קולנוענים מתחילים ושחקנים לא מקצוענים. עשו בית ספר לכל החרטא שעושים בארץ מכל הבחינות.
שני סרטים טובים שראיתי לאחרונה the inventsion of lying http://img27.imageshack.us/img27/4730/inventionoflying.Xxx moon עם סם רוקוול . http://img522.imageshack.us/img522/5172/moonposter.Xxx בהחלט כדאי לראות.
http://www.seret.co.il/images/movies/district9/district91.Xxx אהבתי. סרט פשוט נהדר http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx
די מסכים, זה סרט שחייבים לראות פעמיים. קשה להבין את העלילה המאוד סבוכה ומפותלת בהתחלה. לא ראיתי את שני הסרטים שציינת, אבל אין מה לעשות, מעטים הסרטים הישראלים שלא מושפעים מאף סרט ומקבלים ממנו השראה (ואלס עם באשיר אחד מהם). פשוט מדהים כמה השחקנים שם חסרי ניסיון ועדיין כל אחד ואחד שם במשחק מדהים. כל מה שצריך זה פשוט להתחבר לתסריט ולהכיר את הנפשות הפועלות ואת המציאות היומיומית הזאת. סרט פורץ דרך במובן הזה בארץ.
העלילה לא סיבכה אותי, פשוט השבירה הזאת באמצע לא הרגישה טבעית והרבה זמן היתה לי הרגשה שכל מה שהם מראים לא נחוץ. הסוף, כמו שאמרתי, משתלם. דוקא אין לסרט הרבה replay value בעיניי, במיוחד בגלל היעדר סצנות בלתי נשכחות שחייבים לראות שוב.
אתם כל כך תמימים ושכחים באיזה עולם אנחנו חיים. הפקת הסרט אומנם זולה עד כדי מגוחכת, אבל תקציב הקידום והפרסום של הסרט הוא בגובה של כמה וכמה מיליונים מאוד טובים. והעולם הזה שלנו, לקידום יש משמעות הרבה יותר גדולה מהאיכות. ולא ראיתי את הסרט, אבל זה ממש לא משנה אם הוא טוב או לא, כמות האנשים בארה"ב שהולכים לראות אותו אינו מהווה מדד לאיכות. לפעמים, או במקרים רבים, זה דווקא להפך. רק כדי להמחיש תראו כדוגמה את ההיא מהכוכב נולד של בריטניה, נו הזקנה, קראתי איפשהו שאלבום הבכורה שלה, עוד לפני יציאתו כבר אזל.
שאולי בהפקת הסרט השקיעו רק כמה אלפים של דולרים, בקידמו של הסרט הושקעו כמה מיליונים "טובים". כלומר, "דל התקציב" הוא ממש לא. רק שהתקציב כולו הלך על קידום ולא על הפקת התוכן. והתקשורת, שהיא חלק מהקידום, מקדמת אותו בעזרת העובדה שהוא כאילו דל תקציב ש...
זה לא משנה את העובדה שמה שאתה רואה על המסך נעשה בתקציב זעום. מדברים על העבודה של הבמאי, לא של האולפנים.