נווו אנדריושה... לא סתם ציטטתי את ההדועה של עומר: "מישהו שמע על הסרט הישראלי דל התקציב של 15 אלף דולר שניצח את המסור וגרף עד עתה 22 מיליון דולר? paranormal activity? " מנסים להפוך את ההצלחה לפלאית בזכות הגדשת הסכום הזעום שהוגדש להפקת הסרט. הסרט הוא לא דל תקציב, פשוט התקציב הושקע בקידום הסרט ולא בהפקתו. עיקר הטענה שלי היא שבתקופה הזו בה אנו חיים מספיק להשקיע בקידום הסרט כדי שהסרט יהפוך להצלחה. בדיוק, כפי שהצדקתי בדוגמה אחרת, זמרת שהיא כלום ושום דבר היא היום הצלחה בלתי נתפסת רק בזכות מה שאתה קורה "העבודה של האולפנים".
הסרט הוא דל תקציב, כי לפני שמקדמים אותו צריך לעשות אותו, ולפני שעושים אותו צריך להוציא תקציב מהאולפן. יכול להיות שבכלל לא היה לו כזה והוא עשה הכל בכסף שלו*, ואח"כ הלך ומכר את זה לאולפן שראה פוטנציאל והשקיע הרבה כסף בקידום. אני עדיין לא מבין מה מרתיע אותך כל כך בסרט דל תקציב שהצליח עם מיליונים של קידום, כנגד סרט שתקציבו היה 100 מ' בלי לספור את המיליונים של הקידום. * זה הדבר המדהים פה, זה מה שאמור להוות השראה ליוצרים אחרים, אולי יוצרים מתחילים שהאולפנים לא נותנים להם מספיק אמון עם תקציבים מכובדים.
אבל אני בכלל לא מדבר על הסרט ואיכותו. אני, כפי שכבר ציינתי מלכתחילה, לא ראיתהו. דיברו כאן על הצלחתו המסחרית בקופות. והצלחה מסחרית בקופות היא לא של הסרט, כי אם של המוצר. והמוצר הוא מכלול של התוכן, העטיפה והקידום שלו. אם עומר היה כותב, וכמובן שזה לא רק עומר, כי אם כלל התקשורת הצהובה, שהוא ראה את הסרט ונהנה ממנו מאוד למרות שמדובר בסרט שהופק בסכום זעום שכזה, אז לא היתי מגיב כפי שהגבתי. אבל, עומר, ובהמשך אחרים פה, התייחסו להצלחתו המסחרית. והנקודה שרציתי להבהיר שההצלחה המסחרית אינה נובעת מהסרט אלא מהכסף הרב שהושקע בקידומו.
כמו הצלחה של כל סרט לא איכותי במיוחד... אבל הוא עדיין דל תקציב http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx.
עכשיו חזרתי מממזרים חסרי כבוד. חיכיתי כמה שבועות שהטירוף ידעך והביקורות יירגעו קצת וצדקתי בקו המחשבה שלי. סרט נהדר אם כי הביקורות הראשוניות היו קצת נסחפות (דברים כמו, אחד הסרטים הגדולים בהיסטוריה, הסרט הטוב ביותר של טרנטינו וכו'). הרבה אלמנטים טרנטינואים שכולנו אוהבים שזורים לאורך כל הסרט. הסצינה הראשונה גאונית פשוט אבל בהחלט היו עוד המון סצינות שהן טרנטינו קלאסיות עם דיאלוגים מרתקים ומתח הולך ונבנה. כמו כן סרט שהוא פיצוי הולם על קיל ביל הגרוע. כריסטופר וולץ עם משחק א-ד-י-ר, משחק של אוסקר ללא ספק.
כשתתבגר קצת והתגובות שלך יכילו יותר מסמיילי מטופש אני אוכל לענות לך. שני המשפטים לא סותרים והתגובה שלי מאד ברורה, עד אז תמשיך לחשוב שאתה גדול מבקרי הקולנוע בארץ.
אני גם מאוד אוהב את הסגנון של טרנטינו ודווקא את קיל ביל לא אהבתי, מקווה שתסלח לי http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
אייג'נט , אין לי מושג על איזה INSTANT REPLAY אתה מדבר או שבירה באמצע הסרט , כרגע סיימתי לראות אותו וזה אחד הסרטים הטובים ביותר שנעשו פה בארץ , ואולי הסרט הראשון שיש לו סיכוי טוב מאוד לזכות באוסקר מאז השוטר אזולאי .
קיל ביל הוא אחד הסרטים הטובים שהיו בעשור האחרון ובכלל, אחד הטובים של טרנטינו בפרט. איך אפשר לומר שהוא גרוע? יש בו מהכל.
אני אדבר בשם עצמי כמובן - לא אמרתי שהוא גרוע, פשוט לא אהבתי אותו. הדיאלוגים המצויינים של טרנטינו עדיין שם (גם אם פחות מאחרים לדעתי), אבל כל השאר לא דיבר אליי. למרות נוכחתו של המלך (מייקל מדסן) לא אהבתי את הקאסט, האקשן והאפקטים לא ממש מעניינים אותי והם חלק משמועתי מאוד מהסרט... מה אני יכול להגיד, זה פשוט לא זה, לפחות לא לטעמי.