מחזור 34 בפרמייר ליג- הנרי מכסח את לידס

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י ArsenalFan, ‏15/4/04.

  1. NewcastleFan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/04
    הודעות:
    1,429
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנדי אובריין יוצא בכרטיס אדום אחרי 10 דקות!!,לא יודע לא ראיתי את הפאול שלו אבל לפעמים שופט צריך להפעיל שיקול דעת,אבל אובריין האהבל הזה!.
    זהו ניוקאסל תפסיד ,עכשיו ישחקו בונקר וזהו.
    נמאס כבר
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    סיכום משחקי סוף השבוע

    ארסנל- לידס- 5-0- - האלופה שבדרך היכתה 5 פעמים בקבוצה המסכנה של לידס הפייבוריטית לרדת ליגה בניצוחו של הכוכב הבלתי מעורער תיירי הנרי שכבש רביעייה. ארסנל פתחה טוב וסילביאן וילטורד היה צריך לסיים ברשת אחרי מסירה של רובר פירס, השער לא איחר לבוא ורק 6 דקות בתוך המשחק בישל דני ברגקאמפ לרובר פירס את הראשון. השער לא ריגש במיוחד את לידס ופה הם התחילו להשתלט על המשחק עשו כמעט הכל נכון אבל לא הצליחו למצוא את השער, הם הכריחו את ארסנל לשחק אחורה ולחצו עליהם. ושלידס לא ניצלה את המומנטום שלה הגיעה הדקה ה-27 הנרי קיבל כדור וחתך את מלכודת הנבדל של לידס באשמתו של דיוברי וכבש באחד על אחד את שערו ה-26 העונה בליגה וה-35 שלו בכל המסגרות. כעבור 5 דקות הסתיים המשחק באופן רשמי כאשר דיוברי נגע בכדור ביד בתוך הרחבה ותיירי הנרי כבש את השני שלו בפנדל. 5 דקות בתוך המחצית השנייה ג'ילבטו מצא את הנרי במסירה נפלאה את הנרי שכבש שלושער חמישי במדי ארסנל ואת שערו ה-149 עבור התותחנים והוא השווה את מספר השערים עם ג'ון רדפורד במקום השלישי של כובשי ארסנל בכל הזמנים. מיד אחרי זה היה לוילטורד צ'אנס ענק לכבוש את החמישי בגלל טעות בהגנת לידס אבל הוא החטיא את המסגרת. אז וילטורד לא כבש אז מה....? בדקה ה-67 בא הנרי בעוד ספרינט מהסרטים כאשר הוא סוחב אחרי 3 משחקי לידס וכובש את שערו ה-150 במדי ארסנל. כאשר המשחק היה כבר מת ונגר הוציא את ג'ילברטו שנפצע קליל לפני זה והכניס את אדו, ואחרי זה הוציא גם את ברגקאמפ ופירס והכניס את רייס ופארלוור. מארק וידוקה המושעה מהמשחק הבא של לידס הוחלף בדקה ה-82 ע"י סימון ג'ונסון. רייס, הנרי ווילטורד כולם יכלו להגדיל את היתרון עד לסיום אבל זה נגמר ב-5-0, בהחלט מספיק עבור ארסנל.
    ארסנל: להמן, לאורן, קמפבל, טאורה, קלישי, וילטורד, ויירה, ג'ילברטו סילבה (אדו), פירס (פארלוור), ברגקאמפ (רייס) והנרי.
    לידס: רובינסון, הארט, קולדוול, קלי, מילנר, מתיאו, רדאבה (בארמבי), פנאנט, וידוקה (סימון ג'ונסון) וסמית'.

    בלקבורן- לסטר- 1-0-- לסטר חטפה ביום שבת כנראה את המסמר שגזר עליה לרדת ליגה כאשר הפסידה לבלקבורן שהניצחון הזה היה כל כך חשוב בשבילה בזכות שער עצמי של היווני ניקוס דביזאס. בדקה ה-42 דחק דביזאס את הכדור לרשתו הוא אחרי פריצה של אנדי קול והעניק לרוברס את הניצחון באיווד פארק שהיה כל כך לחוץ במשך כל המשחק, לסטר נלחמה לא רע אבל לא הצליחה לפחות להשוות. בלקבורן כמעט עלתה ליתרון בדקה ה-8 אחרי בעיטה חופשית של גרשקו אבל איאן ווקר עצר נהדר. בדקה ה-32 מצא מרטין אנדרסן את אנדי קול שממצב נוח החטיא את המסגרת. 10 דקות אח"כ בא השער, כאשר דביזאס ניסה למנוע את הכדור מג'ון סטיד וכבש שער עצמי. לסטר עלתה למחצית השנייה נחושה יותר ולחצה, 3 דקות בתוך המחצית גרשקו מנע הזדמנות מדיקוב ובנט. ג'יימס סקוורקרופט היה קרוב פעמיים לכיבוש אבל פעם אחת מנע פרידל את השער ולאחר מכן לורנצו אמורוסו חסם בעיטה שלו. ברט אמרטון שנכנס כמחליף קיבל כדור טוב מג'ון סטיד אבל נחסם ע"י בן תאצ'ר ודקה לסיום סטיד היה יכול לכבוש את השני אבל ווקר מנע את זה.
    בלקבורן: פרידל, נייל, אמורוסו, שורט, גרשקו, פליטקרופט, אנדרסן(אמרטון), טוגאי, דגלאס, קול וסטיד
    לסטר: ווקר, תאצ'ר, הית', דביזאס, סינקלייר, בנט, מקינלי (צהוב), איזט, סקווקרופט, פרדיננד ודיקוב.

    צ'לסי- אברטון- 0-0-- צ'לסי נכשלה לנצח בפעם השלישית ברציפות בפרמייר ליג והפעם אברטון היא זאת שתיסכלה אותה. פרנק למפארד פגש פעמיים את המשקוף והכחולים לא הצליחו לנצח את ההפסד של מנצ'סטר יונייטד אצל פורטסמות' ולא פתחו ממנה פער מבטיח. בזמן שצ'לסי הייתה קרובה לכיבוש דווקא אברטון הייתה יכולה להוביל פעמיים לפני המחצית אבל פעמיים שוויין רוני לא הצליח להכניע את מרקו אמברוסיו. במהלך כל המחצית הראשונה היו לצ'לסי לא מעט מצבים אבל האסלביינק ומוטו החמיצו והיו מאוד לא יעילים מול השער. למפארד בעט מצויין שוב והפעם נייג'ל מרטין השאיר את התוצאה מאופסת. אברטון עלתה למחצית השנייה במטרה רק לא לספוג והגנה על שערה בצורה מצויינת, קרוב לסיום האסלביינק החטיא המחצה נוראית שסיכמה לו הופעה עלובה מאוד.
    צ'לסי: אמברוסיו, גאלאס (מלכיוט), דסאיי, האת', ברידג', פארקר, למפארד, ג'רמי, ג'ו קול, האסלביינק ומוטו.
    אברטון: מרטין, נייסמית', ווייר, יובו, פיסטונה, קילבאנה, גראבסן, לינדורת', מקפאדן, רוני ורדזינסקי.

    ליברפול- פולהאם- 0-0-- עוד אחר צהריים מתסכל עבר על אוהדיה המסכנים של ליברפול שראו שוב את קבוצתם לא מצליחים לנצח בבית ואת המקום הרביעי די מתרחק התחשב בעובדה שלניוקאסל יש 2 משחקים פחות והם כרגע רק נקודה אחת פחות מליברפול. קיואל והאסקי פגשו את המשקוף וג'רארד החטיא פנדל ולא הצליחו להכניע את קבוצתו של כריס קולמן. גם פולהאם הייתה יכולה לכבוש לפני המחצית כאשר בואה מורטה עשה כאב ראש להופייה בעט טוב אבל דודק היה עירני והדף לקרן, ההזדמנות השנייה הייתה שייכת לקולינס ג'ון שקיבל אחלה מסירה ממלבראנק אבל דודק מנע שער בצורה נהדרת. 4 דקות בתוך המחצית השנייה נבעטה בעיטה חופשית של סטיבן ג'רארד והכדור פגש בהחלט לא בכוונה בידו של בובי פטה בתוך הרחבה והשופט בהחלטה לא נכונה קבע פנדל אבל הצדק יצא לאור כאשר ואן דר סאר עצר את הפנדל של ג'רארד. בארוש היה יכול לכבוש פעמיים עוד לפני הסיום אבל לא הצליח וליברפול יורדת מעוד משחק מאוכזבת מעצמה.
    ליברפול: דודק, קארגר, הנשוז, הופייה, ריסה, שיירו (בארוש), ג'רארד, המאן, שמיצר (דיוף), אואן וקיואל (האסקי).
    פולהאם: ואן דר סאר, וולץ, פירס, גומה (צהוב), בוצ'אנגרה (צהוב, אינאמוטו), פטה (רהמן), דג'טו, לווינסקי, מלבראנק, ג'ון (צהוב, מקברייד) ובואה מורטה

    מנצ'סטר סיטי- סאות'המפטון- 1-3- בעונה הראשונה של האיצטדיון החדש שלהם מנצ'סטר סיטי מוצאת את עצמה 5 מחזורים לסיום רק 2 נקודות מעל הקו האדום עם עוד הפסד ביתי הפעם 3-1 לסאות'המפטון. אחרי שביטי ופיליפס הלמו בהם יוצאת שבוע הבא הסיטי למשחק חשוב ביותר אצל לסטר מה גם שלידס תפגוש את פורטסמות' ביום ראשון. אנלקה החזיר את הסיטי זמנית למשחק עם שערו ה-23 העונה ועשה 2-1 אבל אז בא שוב פיליפס וגמר עניין. מנצ'סטר סיטי עם רק 2 ניצחונות ב-22 משחקים האחרונים מאזן עלוב לכל הדיעות, אבל זה יכל להיות שונה כאשר 17 דקות מהפתיחה פאולר הכין מצב מצויין לאנלקה שהחטיא. ביטי כבש בדקה ה-34 אחרי פעולת הכנה של פהארס וכאשר פיליפס עשה 2-0 העניין היה נראה גמור, בדקה ה-78 אנלקה נתן קצת תקווה אבל כעבור 4 דקות בלבד פיליפס נתן נוק אאוט לקווין קיגן.
    מנצ'סטר סיטי: ג'יימס, דאן, סיסטין, ג'יהאי, טארנאט, סיביירסקי, מקמנמאן (סינקלייר), בוסבלט (ריינה), רייט פיליפס, אנלקה ופאולר (וואנצ'ופה).
    סאות'המפטון: ניימי, לה סו, לונדקבאם, פולי, היגינבוטאם, פהארס, פראטון, טלפר, דלאפ, פיליפס וביטי (צהוב).

    פורטסמות'- מנצ'סטר יונייטד- 1-0-- פורטסמות' נתנה לעצמה דחיפה מוראלית עצומה עם ניצחון 1-0 מפתיע אבל מוצדק על היונייטד, ניצחון ששיפר את מצבה בטבלה באופן ניכר. שער של סטיב סטון בדקה ה-36 העלה את רדנאפ ל-5 נקודות מעל לקו האדום והרבה שקט נפשי. מנצ'סטר יונייטד נראיתה כמו קבוצה שאיבדה כל עניין בליגה והמשחק שלה היה פשוט נורא, נראה שמנצ'סטר איבדה כל חשק לשחק ומצידה שהעונה תסתיים כבר עכשיו. לשאקה היסלופ לא הייתה הרבה עבודה במחצית הראשונה. הקרח נשבר בעוד תצוגת נפל של ההגנה האדומה בראשותו של ווס בראון, לואה לואה הגביה לרחבה הגנת היונייטד לא הצליחה להרחיק הכדור הגיע לקשר הוותיק שקבע למעשה את תוצאת המשחק. קרוב לשריקה למחצית יעקובו ניסה להכפיל את התוצאה אבל בעט מעל למסגרת. מנצ'סטר נראו יותר טוב בחצי השני אבל היו רחוקים מלאיים על היתרון של הפומפיס וההזדמנות הטובה ביותר הייתה בתוספת זמן בבעיטה חופשית של רונאלדו שגם לא הייתה למסגרת.
    פורטסמות': היסלופ, סטפאנוביץ', פרימוס, די זייו, טיילור (צהוב), סטון, ברקוביץ' (קוושי), סמרטין, פאיי, יעקובו ולואה לואה (שרינגהאם- צהוב).
    מנצ'סטר יונייטד: קארול, אושה, סילבסטרה, בראון, גארי נוויל, גיגס, סקולס, באט, פלצ'ר (רונאלדו), סאהה וסולשיאר.

    וולבס- מידלסבורו- 2-0-- וולבס כבשה פעמיים ויכלה יותר עם בעיטת פנדל בניצחון 2-0 על מידלסבורו במוליניו ניצחון שכנראה בא מאוחר מדי אבל בוולבס עדיין לא אומרים נואש. הפסד היה ללא ספק גומר עניין אבל הקבוצה עלתה ונילחמה כמו קבוצת תחתית אמיתית וניצחה בצדק. בדקה ה-28 מארק קלייד הגביה לרחבה וקורט כבש בנגיחה חזקה את הראשון, בדקה ה-62 כבש את קמארה את החמישי שלו העונה בבעיטה בסיבוב אחרי הכנה של קורט. בדקה ה-30 הייתה קרובה מידלסבורו להשוות בבעיטה מרחוק של מנדייטה אבל פול ג'ונס הדף לקרן ומהקרן באה נגיחה של איוג מעל לשער. לפני השער השני מאקארונה היה צריך להשוות אבל בעט היישר לפול ג'ונס אחרי מסירה של זנדן. 2 דקות אחרי השער השני כבש מנדייטה בבעיטה חופשית אבל השופט אנדי דארוסו פסל את השער בגלל עבירה של איוג בתוך הרחבה. להנרי קמארה היה צ'אנס להכניס את השלישי אבל בעט חלש ושווארצר קלט, העיקר השלוש נקודות.
    וולבס: ג'ונס, קלייד (אירווין), באטלר, אוקורנקו, ניילור, קנדי, קאמרון, אינס (צהוב), ניוטון, קמארה וקורט.
    מידלסבורו: שווארצר, קוואדרו (צהוב, ריקטס), ריגוט (צהוב), איוג, מילס, זנדן, בואטנג, ז'וניניו, מנדייטה, נמת' (ג'וב) ומאקארונה.
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    די עם היציאות המפגרות האלו... לא ראית מה קרה ואתה עוד אומר את זה?? אולי הוא נתן אגרוף לשחקן?? קודם כל נראה מה קרה ואחר כך נדבר.
     
  4. NewcastleFan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/04
    הודעות:
    1,429
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צודק צודק,פשוט כתבתי את המיליפ בשעת כעס. נראה בערב מה קרה
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    מדהים כמה מזל יש לליברפול... ניצחון היום לא משנה של מי היה מעלה את אותה קבוצה למקום הרביעי אבל הן סיימו בתיקו (לוזריות!! במיוחד אסטון וילה) משאיר שם לפחות לבינתיים את ליברפול.

    למעשה יש לנו סטטוס קוו במאבק על המקום הרביעי כאשר כל הקבוצות במקומות 4-8 סיימו בתיקו. ליברפול, ניוקאסל, אסטון וילה, צ'רלטון ובירמינגהאם.
     
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    אז ככה בני, כמה חבל שהשמטת את הפרט שונגר אמר את הציטוט בתחילת שנה שעברה, והוא התכוון לאותה עונה(שבה ארסנל כאמור לא לקחה אליפות והפסידה לא פעם ולא פעמיים).
    יש הבדל גדול בין העונה לעונה שעברה.
    ועם הרצף של ארסנל היה בא עוד 6 שנים, עדיין היית מביא את הציטוט?
    כי לא רק שארסנל הפסידו, ולא פעם ולא פעמיים בעונה שעברה כשונגר אמר את אותו אימרה, צחקתי כי אפילו את האליפות לא לקחתם.

    אף אחד לא בורח, אין לי במה להתבייש.
    כמה שתנסה להכחיש, לא ניצחתם אותנו השנה, אנחנו העפנו את התחת שלכם מהגביע, צ'לסי בעטו באותו אחד מאירופה, והעונה שלכם תסתיים כפי שהנרי אמר לפני שבועיים "רק באליפות".
    כשניצחתם את צ'לסי ידעתי שתקחו את האליפות, אין דבר מפתיע בניצחון על לידס, חוץ מאולי שזה כלל יכולת עלובה של לידס.
    אנחנו סיימנו מזמן את העונה, וממש לא משנה לי ולשאר אוהדי יוניטד עם נזכה במקום השני או בשלישי.

    ואגב, שאלה לאנשים שאולי ידעו, במידה וצ'לסי תזכה בליגת האלופות, ותקבל את כרטיס ההעפלה האוטומטי לליגת האלופות בעזרת הזכייה.
    ובליגה היא תסיים במקום השני, האם המקום השלישי יכניס את יוניטד ישירות לליגת האלופות?

    נ.ב
    החלום הכי מתוק שלי, הסיטי בליגה השנייה.
    מעכשיו התמיכה שלי בלידס הולכת לגדול למימדים עצומים, עכשיו בכלל אין לי דילמה(כפי שהיה לי בין פומפי ללידס), ! GO Mighty-Whites
     
  7. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפני המשחק אמרתי שאני מצפה לניצחון, אבל בהתחשב בעובדה שניוקאסל שיחקה בלי אובריין מהדקה העשירית וניוקאסל לא ספגה (משחק שני ברציפות! רמז: בראמבל לא שיחק בשניהם. מסקנה:...?) אני מרוצה מהתיקו. עוד יותר הייתי מרוצה אם ניוקאסל הייתה גונבת שער ומנצחת, אבל לא צריך להיות חזירים.

    המשחקים שנותרו לניוקאסל:
    צ'לסי בבית
    מנצ'סטר סיטי בחוץ
    וולבס בבית
    סוטון בחוץ
    ליברפול בחוץ

    טוב בלי לזלזל בצל'סי אני מניח שניוקאסל תנצח את שלושת המשחקים הבאים שלה, נאמר תוציא 7 נקודות מהם. מול סוטון אני מקווה שנוציא תיקו, במצב הזה יש לנו 8 נקודות יותר.
    ליברפול כמו ליברפול לא תנצח את שלושת המשחקים שלה עד לסיום, היא תשיג בהם לדעתי 4 נקודות, מה שהופך את המשחק במחזור האחרון ללא רלוונטי כלפי ליברפול. אני לא יודע מה המשחקים שנותרו לוילה, אבל שוב צריך לזכור שיש לה משחק אחד פחות לשחק, ובגלל זה אני מניח שניוקאסל תגיע לפני המחזור האחרון במקום הרביעי. מה שיקרה אז - אלוהים גדול... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/icon_bigsmurf.Xxx
     
  8. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוי דאייר............ לפעמים טוב לקרוא שיש גם אוהדים אופטימיים......... גם אם זה עד עיוורון.........
    אצלי זה הפוך - פסימי אבל מאמין, ובדרך כלל מתבדה אחר כך.
     
  9. Gooner Member

    הצטרף ב:
    ‏19/11/03
    הודעות:
    2,721
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז ככה בני, כמה חבל שהשמטת את הפרט שונגר אמר את הציטוט בתחילת שנה שעברה, והוא התכוון לאותה עונה(שבה ארסנל כאמור לא לקחה אליפות והפסידה לא פעם ולא פעמיים).
    יש הבדל גדול בין העונה לעונה שעברה.
    ועם הרצף של ארסנל היה בא עוד 6 שנים, עדיין היית מביא את הציטוט?
    כי לא רק שארסנל הפסידו, ולא פעם ולא פעמיים בעונה שעברה כשונגר אמר את אותו אימרה, צחקתי כי אפילו את האליפות לא לקחתם.

    אף אחד לא בורח, אין לי במה להתבייש.
    כמה שתנסה להכחיש, לא ניצחתם אותנו השנה, אנחנו העפנו את התחת שלכם מהגביע, צ'לסי בעטו באותו אחד מאירופה, והעונה שלכם תסתיים כפי שהנרי אמר לפני שבועיים "רק באליפות".
    כשניצחתם את צ'לסי ידעתי שתקחו את האליפות, אין דבר מפתיע בניצחון על לידס, חוץ מאולי שזה כלל יכולת עלובה של לידס.
    אנחנו סיימנו מזמן את העונה, וממש לא משנה לי ולשאר אוהדי יוניטד עם נזכה במקום השני או בשלישי.[/QUOTE]
    כולם יודעים שהציטוט הזה הוצא מהקשרו,ארסן וונגר אמר "אם נשחק כמו ששיחקנו נגד לידס היום במשך כל העונה,אנחנו נוכל לסיים את העונה ללא הפסד"

    אם וונגר היה אומר את זה בתחילת השנה,אז זה היה מתקבל עליך משה?רבאק,רק שנה עברה והנה ארסנל שוברת שיאים ובדרך (כנראה) לעונה שלמה בלי הפסד,התסריט הזה נראה לך הגיוני בתחילת העונה הנוכחית?

    זה מצחיק אותי איך שאתה והרבה מ"אוהדי" מנצ'סטר, מנסים להוציא את ארסנל לוזרית,האליפות חוזרת להייבורי!ת'יודע מה,אנשים לא יזכרו את ההדחה של ארסנל מליגת האלופות ומחצי גמר הגביע,אנשים ידברו על העונה הההיא שארסנל שברה שיא אחרי שיא. (כמה פעמים שמעתם אוהדי מכבי חיפה מדברים על האליפות של 94-95).

    נכון,ארסנל לא ניצחה את מנצ'סטר,אבל צ'לסי,פולהאם,וולבס http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue3.Xxx,פורטסמות',סאות'המפטון,מידלסבורו,ונכון מנצ'סטר שיטי (4-1)
    עפתם לפורטו בשמינית הגמר,ואיך שהקבוצה שלך נראתה אתמול,מילוול יכולה לעמוד שווה בשווה נגדכם בקרדיף.

    משה,ארסנל יותר טובה ממנצ'סטר יונייטד השנה,יש לכם מזל שנפלתם על ארסנל דווקא ברגעי משבר,
    רק שנה שעברה צחקו על ארסנל שכל מה שנשאר לה זה גביע,מה קרה לא מצחיק יותר?!

     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    מסכים איתך. צודק.

    אנשים עוד כמה שנים יסתכלו על העונה הזאת ולא התייחסו לכך שצ'לסי העיפה את ארסנל כי ארסנל אף פעם גם ככה לא עשתה משהו באירופה, הם יזכרו את העונה כעונה שהסתיימה ללא הפסד.
     
  11. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    אני מבקש גונר זה 93/94.... ואכן עדיין מזכירים את זה אצלנו וגם עדיין יוצא לי לצפות פעם בכמה זמן בקלטת האליפות של אותה עונה ענקית. יש לי חבר שהוא ואחיו זוכרים בעל-פה את כל הקלטת ומתחרים ביניהם על מי זוכר אותה יותר טוב (זו אחת מהתחרויות המשעשעות שאני מכיר - מומלץ ביותר! http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx ). אני מאוד מקווה שלמרות שארסנל פחות טובה מהעונה מאשר בשני הדאבלים הקודמים היא תוכל לשמור על ההישג הנדיר הזה, ולדעתי אם לא נפסיד לספרס בוייט הארט ליין, שלמרות שלכאורה אין להם על מה לשחק אבל הם תמיד ישמחו לקלקל לנו, אפשר בהחלט להתחיל ולדבר על עונה ללא הפסד, הישג שייזכר לעד.
     
  12. ScottishGunner Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/04
    הודעות:
    355
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משה אוחיון צודק, וונגר אמר את האמרה ההיא אחרי עונת הדאבל ב-2002, והוא התכוון לעונה שלאחר מכן, וכמובן טעה. אבל אותו דבר קרה עם בקאהם, עונה לפני זה. והשנה, כאשר אף אחד לא יוצא בהכרזות נודפות שאננות, רואים מי לוקח את כל הליגה בהליכה. חברים, יש עוד 5 מחזורים עד לסיום, אי אפשר לדעת מה יקרה, וההיסטוריה מראה שלא חכם לדבר על זה בצורה הזאת. אם השחקנים ישחקו רק בשביל לשמור על השיא, אנחנו נחטוף, זאת לא הגישה שאנחנו צריכים.

    נ.ב
    כמה כיף לראות עוד מישהו שמתקשה לכתוב אוהדי יונייטד בלי מרכאות. הכוונה לגונר. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx
     
  13. Gooner Member

    הצטרף ב:
    ‏19/11/03
    הודעות:
    2,721
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האמת שאין לי מושג,אף פעם לא הייתי במשחק כדורגל בארץ (חוץ מה5-0 של מכבי חיפה על מכבי ת"א),
    רק חברים שלי גוזרים אותי על העונה הזאתי מידי פעם....
     
  14. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,297
    לייקים שהתקבלו:
    437
    אני יודע שונגר אמר זאת לפני שנתיים -אז מה? משה עשה מטעמים מהציטוט הזה ופתאום ארסנל עושה את הלא יאומן ועוד מעט תסיים את העונה ללא הפסד. מה קרה? איך הנבואה של המטורף הזה התגשמה, משה, גם אם זה שנה לאחר מכן?
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    עוד קצת תמונות מסוף השבוע:

    http://www.soccernet.com/IMAGES/G/obrien0418_g.Xxx
    "איזה לוזרים אנחנו..."

    http://www.soccernet.com/IMAGES/G/taylor0417_mh.Xxx
    טיילור ופורטסמות' מדלגים מעל סולשיאר ומנצ'סטר יונייטד

    http://www.soccernet.com/IMAGES/G/camara0417_g.Xxx
    הנרי קמארה אחרי ניצחון שאולי בא מאוחר מדי, יש עוד סיכוי?

    http://www.soccernet.com/IMAGES/G/pleat0417_g.Xxx
    דיוויד פליט מודאג, יש לו סיבה טובה

    http://www.soccernet.com/IMAGES/G/foxes0417_g.Xxx
    מה הוא חושב לעצמו? איש הבננה מתוך אוהדי לסטר השפופים

    http://www.soccernet.com/IMAGES/G/phillips0417_g.Xxx
    קווין פיליפס חוגג צמד על חשבון מנצ'סטר סיטי

    http://www.soccernet.com/IMAGES/G/morrison0417_g.Xxx
    קלינטון מוריסון חוגג מוקדם מדי יתרון על צ'רלטון

    http://www.soccernet.com/IMAGES/G/anfield0417_g.Xxx
    15 שנים אחרי אסון הילסבורו, ליברפול ופולהאם בדקת דומייה

    נבחרת השבוע של סוקרנט: וואן דר סאר, אארון יוז, וודגייט, די זייו, ניוטון, גראבסן, סטון, פהארס, קמארה, פיליפס והנרי.
    מאמן: הארי רדנאפ