Campeones, campeones!!!

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Raulito, ‏25/5/10.

  1. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בספרד האנשים מדברים על זה שאינייסטה שיחק אתמול כמו זידאן. התנועה על כול המגרש,הצורה שבה הוא עבר שחקנים כסחנים כמו קונוסים,המסירות הגאוניות,חוכמת המשחק. אחרי עונה מרובת פציעות,אינייסטה מגיע למונדיאל בכושר שיא וספרד (וצ'אבי) צריכה אותו יותר מתמיד. המשחק אתמול הזכיר לי את המשחק של ספרד מול צרפת בפריז שספרד ניצחה את הצרפתים בקלות 2-0 ,רק שאתמול זה נראה כמו משחק בין פולין לכדורגלנים מפלנטה אחרת. אבל,וזה אבל גדול,במחצית הראשונה אני חושב שכולם ראו את הבעיה של ספרד במערך הזה של שני קשרים אחוריים וחלוץ אחד,והבעיה היא חוסר מחץ בהתקפה. צ'אבי,סילבה,אינייסטה וגם אלונסו שמשחק אחורי אבל עוזר בניהול המשחק כמו שהוא יודע,נראו ברוב הזמן אובדי עצות מכיוון שלא היה להם למי למסור. וייה נראה עוד יותר מסכן לבד במערכה ההתקפית. מול פולין זה עבד אבל מול נבחרות עם הגנות טובות הסיכוי שזה יעבוד הוא קלוש. ספרד תחזיק בכדור כמו ברצלונה,70 אחוז מהזמן בערך,אבל לא יהיה לה את המחץ שיש לבארסה בהתקפה. לכן,דל בוסקה חייב להכניס את טורס במקום אחד הקשרים האחוריים. הוא חייב לקחת את הסיכון הקטן הזה בלהוציא קשר אחורי כי הסיכון בלשחק עם חלוץ אחד הרבה יותר גדול. וייה שחקן גדול אבל הוא לא סופרמן,הוא לא יכול לעשות הכל לבד בהתקפה והתמיכה ההתקפית של קשרים כמו צ'אבי ואייניסטה לא מספיקה. הם גאונים בקישור,לא בהתקפה. סילבה שחקן שיודע לאיים על השער ולשחק מאחורי חלוץ,אבל גם הוא לא סקורר גדול ולכן פרננדו טורס חייב לשחק בהרכב הראשון. שחקן שמגיע בכושר טוב, רעננן אחרי פציעה,כבש בליגה האנגלית השנה 18 שערים ב-22 משחקים שזה נתון מדהים לכול הדעות.
    עוד מילה על נאבס ובעיקר פדרו שמדהים אותי כול פעם מחדש. פדרו שיפר כול אספקט במשחק שלו השנה והפך לשחקן טופ עולמי לכול דבר. וססק? בשער שלו אתמול אפשר להבין איך הוא כבש 15 שערי ליגה באנגליה ועוד כשלא שיחק חודשיים בסוף העונה. מלבד היכולת שלו לעשות דברים גדולים בקישור,ססק יודע לכבוש שערים כמו החלוצים הכי גדולים בעולם. חבל שאין לו מקום בהרכב הראשון.
     
  2. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    במידה וטורס כשיר ב 100% וממה שאני מבין הוא כשיר..אז אם דל בוסקה יחליט לעלות רק עם חלוץ אחד(מה שלא נראה לי יקרה אולי חוץ מהמשחק הראשון שיעדיף שוב לשלב את טורס במהלך המחצית השניה) אז אני לא רואה סיבה ומצב שבו וייה ישחק כחלוץ יחיד ולא טורס..טורס עדיף עליו ומסתדר כחלוץ יחיד הרבה יותר טוב...ככה שטורס בטוח ישחק גם אם זה כחלוץ בודד
     
  3. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז אתה מדבר שטויות במיץ עגבניות כי וייה הוא אחד השחקנים שהם הכי באנקרים בהרכב של ספרד. שוב,לפי כול מה שאומרים בתקשורת ולפי ראיונות של דל בוסקה עצמו לתקשורת,הנטיה שלו זה לתת לטורס לפתוח לצד וייה,השאלה היא מי ישלם את המחיר והאם זה יהיה קשר התקפי או קשר הגנתי.

    וייה חלוץ אדיר כאשר יש לידו חלוץ שיודע לעשות תנועה לשטחים (מה שלא היה לו בולנסיה),אבל הוא יודע להסתדר לבד כשיש לידו קיצונים שיודעים להכנס לרחבה (כמו בולנסיה) אבל אין חלוץ אחד בעולם וגם לא טורס שמסוגל להתמודד לבד בהתקפה מול 2 בלמים כשאין לו תמיכה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/6/10
  4. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    וייה הוא באנקר בגלל שטורס היה פצוע ושהנבחרת שיחקה עם 2 חלוצים בדרך כלל...

    אבל אם זה לפי יכולת נטו או שנגיד לדוגמא כמו שאתה אומר דל בוסקה יפחד ויעלה רק עם חלוץ אחד אז בחצי גמר(שוב לדוגמא)אני חושב שטורס יפתח פשוט כי הוא שחקן יותר טוב וגם מסתדר יותר טוב כחלוץ בודד
     
  5. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה אתה כותב דברים בלי לבדוק אם הם נכונים או לא? וייה בנאקר בנבחרת ספרד בלי קשר לכשירות של טורס. דל בוסקה בעניין הזה שפוי,כי הוא בעצמו אומר שהוא מעדיף לשחק עם שניהם ואכן כאשר שניהם כשירים הם פותחים בהתקפה של ספרד,אבל עד עכשיו עם דל בוסקה זה היה על חשבון קשר התקפי ולא על חשבון קשר הגנתי כמו עם ארגונס.
     
  6. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    איזה דברים כתבתי לא נכונים??

    אני זה שבטוח ושלא צריך להתרגש ממשחקי ידידות ושיש סיבה שהוא עלה עם חלוץ אחד ואני אבין אותו גם אם יעלה נגד שוויץ עם חלוץ אחד..

    ואמרתי אני חושב אז מה לבדוק לגבי המחשבה שלי?? אמרתי שאם דל בוסקה יאלץ לבחור בין שני החלוצים בשלבים הסופיים כי הוא "פחדן/הגנתי..." לטענתך אז אני חושב שהוא יבחר בטורס
     
  7. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שטורס יפתח כחלוץ בודד ולא וייה.

    הדיון הזה מיותר ואני אסביר לך גם למה. אם דל בוסקה יעלה במונדיאל במערך הבעייתי שהוא פתח איתו מול סעודיה ואתמול,אז מי שיהיה החלוץ הראשון זה וייה ולא טורס. הסיבה שטורס ישב על הספסל לדעתי היא בגלל שפחדו לסכן אותו אבל לאחר המשחק אתמול הוא הוכיח לכולם שהוא כשיר לחלוטין ואף בכושר טוב,ולכן הוא ככול הנראה יפתח לצד וייה.

    ועוד בקטנה,גם טורס לא יוכל להסתדר כחלוץ בודד במערך שספרד שיחקה איתו אתמול, כי התמיכה שיש לחלוץ במערך כזה כמעט ולא באה לידי ביטוי. אינייסטה,סילבה וצ'אבי משחקים באמצע וממעטים לתקוף ובגלל זה ספרד בקושי מגיעה לשער של היריב במערך הזה, לא משנה אם זה יהיה טורס בודד למעלה או וייה בודד למעלה.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    טורס יוכל להסתדר מצויין כחלוץ בודד בהנחה הלא-ריאלית ששזה יקרה. גם ויאה וגם טורס משחקים כחלוצים בודדים בקבוצות שלהם ואפילו טורס תורגל במערך כזה בתקופה ארוכה יותר - וולנסיה רק העונה עברה למערך משונה של 4-2-3-1 ולפניכן מאטה היה הפרטנר של ויאה, בעוד אצל בניטס טורס מתופקד כבר שנתיים כאיש היחיד בהתקפה(רובי קין היה חלש בהתחלה, סופסל ואז נמכר בינואר). חבל לבזבז אחד מהחלוצים האלה על הספסל כי הם יכולים ליצור שיתוף-פעולה שחבל על הזמן - כמו ביורו למשל. אבל אם שואלים אותי במי אני צריך לבחור - טורס או ויאה - אני בוחר בויאה בלי צל של ספק. טורס חלוץ ענק אבל לטעמי ויאה שחקן ענק. אני לא רוצה לפתוח דיון מי שחקן טוב יותר, אבל ויאה למשל רואה משחק ומוסר ברמה של קשר. כמוכן, ויאה בנבחרת תמיד סיפק את הסחורה הרבה יותר מאשר טורס, שחוץ מגול בגמר היורו לא בידיוק היה שם בשביל הסלקסיון. ויאה אוטוטו עובר את ראול בכיבושים ובערך ב-60% מהמשחקים ששיחק ראוליטו - זה מדהים.
     
  9. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הם משחקים כחלוצים בודדים אבל מקבלים הרבה יותר תמיכה התקפית מאשר מה שאחד מהם יקבל לו דל בוסקה יעלה במערך ששיחק אתמול במחצית הראשונה. נניח וטורס לא היה בסגל למונדיאל אז הייתי אפילו ממליץ לעלות עם פדרו. תשים לב שבמחצית השניה ספרד תקפה הרבה יותר כאשר היא שיחקה עם שני שחקנים שהם למעשה כובשים. כשפדרו החליף את אינייסטה אז וייה קיבל פרטנר שעזר לו ולאחר מכן טורס נעזר בפרטנר הזה שקוראים לו פדרו. אי אפשר לשחק במערך "דל-בוסקה" במונדיאל כי מול נבחרות רציניות ספרד תתקשה לכבוש וסביר להניח שתפסיד.

    כול הביקורת שלי תלך לפח ואני אוכל את הכובע בשמחה רבה אם במונדיאל דל בוסקה יעלה עם טורס ווייה ויוריד לספסל את אלונסו או בוסקטס. למה? כי צ'אבינייסטה וסילבה כשמאחורה בוסקטס או אלונסו זה די והותר. כי כמו שזה מספיק לברצלונה שיש לה הגנת ברזל זה יספיק גם לנבחרת. אבל אני חושש מאד כי דל בוסקה רץ עם ההרכב של שני הקשרים האחוריים כבר המון זמן ולא נראה לי שהוא ישנה את זה. מישהו חייב לשלם את המחיר,ואף אחד כולל השחקנים לא יודע מי זה. נראה לי שאפילו דל בוסקה עדיין מתלבט.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/6/10
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    http://estaticos03.marca.com/imagenes/2010/06/09/futbol/mundial_2010/selecciones/espana/1276099680_1.Xxx

    אינייסטה סובל מבצקת חצי קרומית בברך הימנית ומדובר במנוחה של עד שבוע. הקשר הספרדי שהוחלף אמש עוד לפני סיום המחצית במשחק הידידות, עבר היום את הבדיקות הרפואיות בברצלונה כאשר רופאי הנבחרת מלווים אותו. בסלקסיון קיימת אופטימיות שכן הפציעה הוגדרלה כקלה, כזו שמצריכה מנוחה של חמישה ימים עד שבוע. כרגע נאמר כי אינייסטה בספק למשחק הראשון נגד שוויץ, אולם הכל תלוי בקצב ההחלמה ובמה שישדר השחקן באימונים. המאמן ויסנטה דל-בוסקה קיבל את הבשורה בשלוות נפש ואמר:"אינייסטה במצב מצוין".

    מקווה שנראה את אינייסטה במשחק הראשון, אפילו אם הוא יעלה מהספסל. אני אתנחם בכך שהיה יכול להיות יותר גרוע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/6/10
  11. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צ'אבי הרננדס, הכוכב של ספרד ולדעתי אחד הכדורגלנים הגדולים בהיסטוריה של המשחק, אומר היום שאם ספרד תזכה הוא יצבע את השיער בצבעים של ספרד - אדום צהוב.
    עוד אומר צ'אבי שהוא מקווה לקבל את התמיכה של הקהל בטוב וברע , ושהנבחרת מתכוננת שווה בשווה לכול המשחקים בבית ושהם רוכשים כבוד עצום לכול הנבחרות ושהשחקנים הולכים לתת את כול מה שיש להם בדרום אפריקה. הוא אומר שהמשחק הראשון הוא החשוב ביותר ועל צ'ילה הוא אומר שמדובר בנבחרת מצוינת עם שחקנים מעולים ומאמן מעולה, על הונדורס הוא אומר שמדובר בנבחרת פיסית מאוד וששוויץ היא נבחרת שמשלבת בין פיסיות ליכולת טכנית.
     
  12. juventiner Member

    הצטרף ב:
    ‏14/7/05
    הודעות:
    636
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צ'אבי מנסה להנמיך ציפיות?
    דווקא מהלך חכם לאדם שהציפיות ממנו ומחבריו לקבוצה כה גבוהות מצד האוהדים הספרדיים בפרט ושאר העולם ככלל. הגורם המנטלי תופס חלק רב במשחקים לדעתי, ונראה לי שצ'אבי מנסה לשמור על הראש של החברים שלו במשחק. אני חושב שזה דווקא יעזור לנבחרת שמציגה כדורגל נהדר, אבל אני נשאר בשלי, לדעתי ברזיל תניף את הגביע בסיון, דווקא במשחק גמר מול ספרד.
     
  13. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    24 שעות לפני המונדיאל וההתרגשות בעיצומה. הנה כמה מילים קטנות ממני על שחקני הסגל של ספרד:

    שוערים:

    איקר קסייאס - הקפטן והסמל של ריאל מדריד, אחד השוערים הטובים בעולם בעשור האחרון. נמצא בנסיגה קטנה מאז היורו האחרון אבל עדיין אחד מ-5 השוערים הטובים בעולם ללא ספק.
    פפ ריינה - השוער הקטלוני, התחיל את הדרך במחלקת הנוער הגדולה של בארסה ועבר לויריאל. שנתיים לאחר מכן נרכש ע"י ליברפול וביסס את מעמדו כאחד השוערים הגדולים ביותר בליגה האנגלית ובעולם.
    ויקטור ואלדס - עוד שחקן שגדל בברצלונה, בעבר נהג לעשות הרבה וילדוסים, אבל מאז שגוארדיאולה הגיע לברצלונה ואלדס הפך לשוער כמעט מושלם. ללא ספק אחד השוערים הטובים בעולם כיום.

    הגנה:
    ג'רארד פיקה- הבלם בן ה23 של ברצלונה הוא לדעתי הבלם הכי טוב בעולם כיום. משלב בין יכולת הגנתית כמעט מושלמת ליכולת טכנית שלא מביישת קשרים מעולים. יודע לעשות הכל על המגרש וחשוב מכל -ווינר גדול ובעל אופי לוחמני.
    פויול - לטעמי פויול הוא אחד משחקני ההגנה הכי גדולים בהיסטוריה של המשחק. את היכולות האדירות שלו כולם מכירים , אבל מעל לכול פויול הוא שחקן נשמה שאין שני לו.
    סרחיו ראמוס - הבלם\מגן שהגיע לריאל מסביליה תמיד נחשב להבטחה ענקית ואפשר לומר שהוא מימש את הפוטנציאל פחות או יותר. שחקן עם יכולות הגנתיות אדירות אבל לא ממש חכם בפעולות ההתקפיות.
    ג'ואן קאפדוייה - המגן של ויריאל הוא בעייני המגן השמאלי הכי טוב שיש לספרד להציע כיום. לא שחקן ענק אבל הוא יודע לעשות את העבודה ומרומי גילו יש לו ניסיון גדול מאוד במעמדים האלה. עבר עונה בינונית בויריאל.
    ראול אלביול - קפץ השנה למיים עמוקים בריאל מדריד אחרי כמה עונות בולנסיה. אומנם שחקן הרכב בריאל מדריד, אבל לדעתי הוא לא שחקן טופ עולמי. משחק ראש מהטובים בעולם , מיקום מעולה אבל לא מספיק אחראי לדעתי. מקווה שלא נראה אותו הרבה במונדיאל.
    מרצ'נה - הכסחן הכי גדול בסגל של ספרד (כן,יותר מראמוס) תמיד מביא ערך מוסף להגנה כשהוא עולה מהספסל או פותח בהרכב. נתן יורו אדיר לפני שנתיים כשותף של פויול בהגנה. לדעתי הוא בנסיגה בשנתיים האחרונות,אבל עדיין מדובר בשחקן טוב למדי.
    ארבלואה - גדל בריאל מדריד, השנה חזר אליה אחרי כמה עונות מעולות בליברפול. שחקן הגנה ורסטילי שמסוגל לשחק בכול עמדה בהגנה , משחק אחראי מאוד. בסך הכל נכס עצום לנבחרת ספרד במידה ותהיינה פציעות או הרחקות בטורניר.

    קישור :
    צ'אבי - הקשר הכי טוב בעולם. בעל טכניקה עילאית ויכולת מסירה של נראתה כמותה בהיסטוריה של המשחק. כבר בן 30 אבל הוא כמו יין-משתבח עם השנים. המוח מאחורי הקבוצה הגדולה של ברצלונה ונבחרת ספרד. הכוכב של הנבחרת.
    אינייסטה - כשהוא בכושר , אחד השחקים הכי טובים בעולם. מגיע אחרי עונה בינונית בעיקר בגלל שסבל פציעות. כרגע נמצא בכושר אדיר ע"פ משחקי ההכנה. נפצע פציעה קלה מאד בירך האחורי אך צפוי להיות חלק בלתי נפרד מהנבחרת בטורניר.
    ססק - עוד אחד מברצלונה , שנגנב בגיל צעיר ע"י וונגר מארסנל. אחד הקשרים הכי טובים כיום בעולם, קשר שכובש בקצב של חלוצים, מלך הבישולים כבר שנתיים רצופות באנגליה, מנהיג קבוצה גדולה בגיל 23. סיכוי גדול שיחזור לבארסה בעונה הבאה.
    דויד סילבה - קשר התקפי שגדל בולנסיה ומשחק בקבוצה הזאת כיום. אחד השחקנים הכי מבוקשים בספרד ובשאר בעולם נכון להיום. מזכיר מאד את איימר הגדול בסגנון המשחק שלו,מוסר אדיר,טכני ושחקן שיודע לאיים על השער.
    צ'אבי אלונסו - אחד השחקנים הכי יעילים אולי בעולם. למעשה קשר אחורי אך יחד עם זאת יודע לארגן משחק בצורה מושלמת. הגיע השנה לריאל מדריד אחרי כמה עונות אדירות בליברפול.
    בוסקטס - עוד שחקן מבית היוצר של ברצלונה. עשה בשנתיים האחרונות התקדמות אדירה. משחקן משלים הפך לשחק הרכב בברצלונה,קשר אחורי ברמה גבוהה.
    חאבי מרטינז - הקשר האחורי הצעיר מבילבאו זומן לסגל במפתיע על חשבונו של סנה. שחקן צעיר ומבטיח שמגיע אחרי עונה אדירה בבילבאו. היה כוכב גדול בנבחרת הצעירה של ספרד מגיל צעיר.
    חואן מאטה - הקשר השמאלי\חלוץ של ולנסיה גדל בריאל מדריד אבל עבר לפני שנתיים לולנסיה. עשה התקדמות אדירה בולנסיה אולם השנה קצת ירד ברמתו בולנסיה. עונה בינונית במדי העטלפים מעלים הרבה סימני שאלה לגבי כמות הדקות שיקבל במונדיאל.
    חסוס נאבס - הקיצוני האנדולסי הפך השנה באופן סופי מפוטנציאל ענק לכוכב. היה נקודת האור היחידה אולי בסביליה השנה,הוביל את הקבוצה הזאת למקום בליגת האלופות למרות ששאר חבריו היו כבויים לחלוטין. אחד השחקנים המהירים בעולם,אמור לעלות מהספסל במחצית השניה. מסוגל להיות התגלית של הטורניר.

    התקפה -
    דויד וייה - מלך השערים של הנבחרת,קרוב לשבור את השיא של ראול. אחד החלוצים הטובים ביותר בעולם נכון להיום,עבר לברצלונה מולנסיה תמורת 40 מיליון אירו.
    פרננדו טורס - החלוץ של ליברפול מגיע אחרי עונה מרובת פציעות,אבל גם עם 18 שערים ב-22 שערים. נחשב לאחד החלוצים הטובים ביותר בעולם כיום , אמור לעבור לצ'לסי תמורת 70 מיליון אירו. לדעתי כשהוא בכושר טוב הוא החלוץ הטוב ביותר בעולם,שחקן עם יכולת פריצה נדירה וחוש אדיר לכיבושים. שחקן גדול.
    פדרו - אחד התגליות הכי גדולות בכדורגל הספרדי. שחקן שרבים חשבו שלא יראה דשא בקמפ נואו הוריד את זלאטן איברהימוביץ לספסל והפך לכוכב ענק בברצלונה. שחקן מהיר עם יכולת כיבוש נדירה. מסוגל לשחק בכול עמדה בהתקפה,נכס לנבחרת ספרד במקרה של פציעות.
    פרננדו יורנטה - עוד שחקן שהיה סופרסטאר בנבחרת הצעירה של ספרד וטיפה דעך אבל חזר לעצמו השנה ובגדול. כבש 12 שערים ב-18 משחקי בית של בילבאו השנה שזה נתון מדהים , בנוסף לעוד המון שערים בליגה האירופאית. שחקן שמתנסה לגובה 1.91 עם טכניקה מצוינת,סקורר מעולה.





     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    http://www.as.com/prom/201006/pro_photo1276225641.Xxx

    תוך 48 שעות: דל-בוסקה יגבש החלטה בעניין אינייסטה. המאמן הספרדי רוצה להחליט על ההרכב הראשון כמה שיותר מהר, והוא צפוי להודיע תוך יומיים האם אינייסטה ישחק נגד שוויץ. אינייסטה שומר באימונים על מוראל גבוה והוא מאוד אופטימי, אולם ידוע כי דל-בוסקה לא יהיה מוכן לסכן אותו. בינתיים, נאבאס, פדרו ופברגאס(לא ברור אם בסדר הזה) נמצאים בכוננות למקרה שידרשו לתפוס את המשבצת של אינייסטה בקישור.

     
  15. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הייתי עולה איתו בהרכב במשחק מול שוויץ,כי א.אין צורך לסכן אותו למרות שהוא למעשה כשיר ב95 אחוז. ב. אפשר לעלות עם פדרו או ססק ועדיין ספרד אמורה לטייל במשחק הזה. אתמול בערוץ הספורט התארח בתוכנית של זהבי כותב ספרדי-ישראלי באלמונדו והוא אמר שכולם בספרד לא ממש מתייחסים לשלב הבתים ברצינות (למרות הדיבורים הכביכול זהירים בתקשורת), המבחן יתחיל בשמינית או במשחק מול צ'ילה במידה וזה יהיה משחק על מקום ראשון.

    הייתי עולה עם אלונסו,צ'אבי,ססק באמצע ועם שלישיה התקפית שכוללת את סילבה,וייה וטורס. סילבה יוכל לשחק מאחוריהם כמו שמסי משחק בבארסה או בכנף ימין ו-וייה וטורס יחליפו מקומות ביניהם. מעניין אם דל בוסקה חושב כמוני.