Campeones, campeones!!!

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Raulito, ‏25/5/10.

  1. Alan Smith Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/02
    הודעות:
    1,260
    לייקים שהתקבלו:
    0
    במשפט אחד: במקום לכוון גבוה כדאי לכוון למסגרת.
     
  2. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    תגידו שאני לא אובייקטיבי אבל את רייס אני ראיתי כל שבוע(לרוב פעמיים בשבוע) ובוא נגיד שאם הוא היה נכנס במקום נבאס הוא היה לפחות טוב כמוהו...

    לא יודע איך להגדיר את זה..אבל עם שחקנים כמו נבאס,בוסקטס,פדרו אני לא מרגיש שאלה השחקנים שיוכלו לחלץ את הנבחרת מהמצבים האלה...

    אני פשוט מרגיש מאוכזב מהמשחק היום, אין ספק שהנבחרת תעלה שלב, אבל עכשיו זה לא תלוי בה וסיכוי לא קטן שהיא תסיים במקום השני(גם ברזיל לא ממש שמחים מזה) אבל אני מרגיש שלנבחרת יש את אותם בעיות כמו שהיה בשנה שעברה בקונפדרציות
     
  3. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוב דל בוסקה נכנע בקרב מוחות מול היצפלד. הלחץ של שחקני שוויץ בדיוק על העושי משחק של ספרד וסגירת השטחים הפתוחים, חנקו את ספרד.

     
  4. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יאללה תפסיקו לחפור, רייס בבית!~!@!!!#E@! כאילו שהוא היה עושה את ההבדל, ואם הוא היה בועט או מרים זה היה נכנס. חלאס.

    ואתה אומר שפדרו לא יכול לחלץ את הנבחרת מהמצב הזה? הוא חילץ את ברסה והיה מס' 1 בכ"כ הרבה משחקים שהקבוצה לא תפקדה, נתן לברסה 2 גביעים במו רגליו! לא, עזוב, רייס היה עושה את זה באת'...
     
  5. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,924
    לייקים שהתקבלו:
    10,096
    אני מאמין שספרד תנצח את צ'ילה והונדורס(שתי שנותנות לשחק וספרד יכולה לחגוג עליהם) ותעלה אבל במקום לקבל את פורטוגל/חוף השנהב תחכה לה ברזיל של דונגה שיודעת לעשות הגנה לא פחות טוב מהשווייצרים ויש לה התקפה הרבה יותר מסוכנת, אם ספרד הייתה לחוצה לפני הטורניר בגלל שהיא כביכול "הפייבוריטית" אז עכשיו אחרי ההפסד מד הלחץ יעלה, לא מרחם על דל-בוסקה ברגעים אלו.
     
  6. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם לקבל את חוף השנהב או פורטוגל זה לא בדיוק מתנה
     
  7. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    אני מבין שאתה מתוסכל אבל לא יודע זה ההרגשה שלי שהשחקנים האלה הם "פרווה" מדי...שבמשחק נגד ברזיל אתה באמת חושב שהם יעשו את ההבדל??
    נבאס מתוך 7485697 כדורים הכניס רבע כדור טוב לרחבה..כישרון עצום יש לו..אבל עכשיו צריך את הקבלות..אתה אשכרה נכנס במונדיאל כשהנבחרת שלך בפיגור וכמעט כל המשחק בצד שלך,תוכיח שאתה כזה שחקן טוב שאומרים

    לא טענתי שרייס הוא ההבדל בין הפסד לניצחון,אבל הוא בטח היה תורם יותר..שחקנים בוחרים לפי כושר משחק ולא לפי איזה קבוצה הוא משחק, ורייס בחצי שנה האחרונה הוכיח שהוא כן ראוי להיות בנבחרת
     
  8. Humberto Suazo Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/10
    הודעות:
    50
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההפסד הזה של ספרד מאפיין את הסיבוב הראשון של המונדיאל הזה, הנבחרות הגדולות שאננות... מגיעות עם סופר ביטחון ועוד לפני שריקת הפתיחה לא סופרות את הקטנות אבל אלו לא פראיירות ומפגינות רוח לחימה וקשיחות, צפון קוריאה אומנם לא ניצחה אתמול אבל הצליחה להראות כמה גם השד בדמות ברזיל לא כל-כך נורא והיום לספרד זה עלה בהפסד. מול הונדרוס, שלא הייתה קיימת אין סיכוי שזה יקרה לספרד ובסופו של דבר הם כן יעלו לשלב הבא. השוויצרים לעומתם הולכים חזק על תיקו מול צ'ילה, הונדרוס מהווים קישוט לכל קבוצות הבית הזה ללא ספק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/6/10
  9. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    עדיין הכל פתוח בבית הזה...במידה וצ'ילה מנצחים את שוויץ וספרד את הונדורס אז ספרד תצטרך לניצחון בהפרש מסוים על צ'ילה בשביל המקום הראשון...

    הספרדים סיבכו את עצמם ונכנסו לסרט שסיכוי לא קטן שיפגשו את ברזיל כבר בשמינית הגמר..מקווה בשבילה שיצליחו לצאת מזה
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    יכול להיות שסילבה או בוסקטס היו מאוד מיותרים בהרכב הערב, אבל גם צ'אבי, אולי שחקן המפתח - גילה יכולת חלשה. השחקנים אשמים בהפסד הזה הרבה יותר מאשר המאמן. גם אינייסטה היה מאוד חלוד. אף-אחד גם לא חשב שפויול יסבול מכאבי ראש מפאת חלוצי שוויץ שפירפרו אותו פעם אחר-פעם. כבר אמרתי שכל החכמים צעקו 'טורס, טורס' והחלוץ אומנם הוסיף למשחק של הנבחרת אבל גם ניתן היה לראות שהוא מאוד חלוד במשחק שלו.

    גם אני ראיתי את רייס כל שבוע ואולי במשחק נקודתי הוא היה עוזר, אבל רייס לא יהיה ההבדל בין הצלחה לכישלון. מה גם שעם כל הטריקים היפים שלו, ואני באמת מייחל שישוב להיות אותו שחקן בתחילת דרכו בסביליה או בארסנל - גם בחצי העונה האחרונה, בה הצטיין, הוא המשיך להיות לא תכליתי. לא פעם ולא פעמיים הצגתי את הסטט' הלא מרשימה שלו - שני שערים וארבעה בישולים ב-30 משחקים.
    נאבאס היום היה חלש מאוד אבל זו חוכמה קטנה מאוד לבקר אותו אחרי משחק אחד. אפשר לחשוב שהרמה שנאבאס הציג היום זה מה שאנחנו רגילים ממנו.
    בגביע הקונפדרציות לספרד לא היה חסר דבר. משחק אחד חלש נגד ארה"ב וזהו. רוב הנבחרות לא לקחו את הטורניר הזה ברצינות ולפי המשחקים האלה אי-אפשר להסיק מסקנות. באותו טורניר גם היה משחק שספרד ניצחה 5-0 וטורס כבש שלושער. אז מה.
    אני גם מרגיש מאוכזב מהמשחק היום, אבל כפי שאמרת בעצמך - גם בברזיל לא שמחים לקבל אותנו ולטעמי אנחנו מסוגלים להדיח כל נבחרת ולא רק לפי הקלישאה אלא בפועל.

    אכן מגיעות להיצפלד מחמאות על איך שהנבחרת שלו התגוננה. היצפלד אחד המאמנים הטובים ביותר ב-20 השנים האחרונות. אבל לא יכולתי להתעלם מהעקיצה לגבי דל-בוסקה. להיצפלד יש מאזן ברור במאבקים הישרים מול דל-בוסקה כאשר באיירן הייתה מתמודדת מול ריאל בצ'מפיונס - 6-2 לגרמני בניצחונות, אבל בעוד באיירן הדיחה את ריאל פעם אחת בלבד(01\2000) כאשר שני המאמנים על הקווים - דל-בוסקה שלח את היצפלד הביתה פעמיים(00\1999, אותה עונה בה באיירן כבשה רביעיות מול ריאל הן בבית והן בחוץ - בחצי הגמר היא נכנעה לה, וגם ב-02\2001 ריאל הדיחה את באיירן אחרי שהייתה טובה ממנה משמעותית במשחקי רבע הגמר).

    עם איך שהשתיים האלה נראו, ולגבי פורטוגל זו מגמה ולא רק משחק אחד חלש יוצא דופן - בצד השני צריכים לחשוש והנבחרת יכולה להיות רגועה, אבל במשחק אחד ידוע שכל נבחרת יכולה לנצח את השנייה. מצחיק הזלזול הזה בספרד אחרי משחק אחד כושל, וגם בו ספרד הייתה בינונית מינוס אולי, אבל לא גרועה. 'גרועה' אפשר להגיד על צרפת, פורטוגל וחוף-השנהב.

    מסכים שהיום ספרד בעצם עשתה צעד אחד אחורה, שוב הנבחרת האלגנטית אך הלא תכליתית, נבחרת שחסרה את הרוע כדי להכריע משחקים. אבל לא רק נאבאס אשם בביזיון שהיה היום. יש שחקנים ששיחקו 90 דקות כמו צ'אבי למשל ובקושי תרמו למשחק של הנבחרת. צ'אבי שחקן נפלא אבל היום הוא היה על הדשא רק על הנייר. ראינו ממנו במקרה הטוב השתחררות מהירה מלחץ של שחקני שוויץ. שום כדור עומק או מסירה מתוחכמת.

    אני לא חושב שבכל הנבחרות הסיפור זהה במאה אחוז, אבל בהחלט יש אקט של זלזול וזה לא משמח. במשחק הבא אני סבור שנראה את ספרד אוכלת את הדשא, כנ"ל נגד צ'ילה. בספרד יש יותר מידי ביטחון עצמי גבוה ולא בהכרח זלזול ביריבה. אפשר להבין אגב את הביטחון של ספרד במידה מסויימת, נבחרת שהפסידה פעמיים בלבד בלמעלה מ-40 משחקים והציגה כל-כך הרבה קונצרטים. אבל שחקנים צריכים לדעת את הגבול בין ביטחון לשאננות.
     
  11. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    אמיר, אתה מדבר שטויות. רייס נתן חצי שנה טובה אחרי 3 שנים חלשות, נאבאס נותן כבר 4 שנים יכולת אדירה. חוץ מיזה, רייס לא עשה יותר, מספיק עם השטויות האלה עכשיו, אתה פשוט לא אוביקטיבי.

    המאזן בין השתיים לפני המשחק, 2-1 לדל-בוסקה, אז איך שוב?
     
  12. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הטעויות של דל בוסקה:

    1. עלה ב"מערך דל בוסקה " המושמץ עם וייה כחלוץ בודד ואינייסטה וסילבה בכנפיים כתמיכה היחידה של וייה בהתקפה. כול זה מול נבחרת שהתבנקרה. זו טעות איומה ונוראה של מאמן עלוב שעולה עם חלוץ בודד מול נבחרת נחותה מספרד ששיחקה על מתפרצות. דמיינו את גאורדיאולה נניח בלי מסי עולה נגד איזו מאלגה עם עם בויאן\זלאטן כחלוץ בודד.

    2. עשה חילופים מאוחר מידי. כול העולם ואישתו ראה שספרד לא מסוגלת להגיע לשער ודל בוסקה איחר בחילופים של טורס ופדרו.

    3. לא נתן הוראה ברורה לשחקנים להפסיק לשחק על נאבס ועל הגבהות חסרות תכלית לרחבה.

    4. היה חייב להחליף את אינייסטה מוקדם יותר כי אנדרס עלה עם בצקת קלה בירך האחורית וכרגע הוא פצוע ובספק למשחק הבא מול הונדורס.



     
  13. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמיר, בוא נגיד שיש סיכויים שפדרו יעשה יותר מרייס מול ברזיל. נאבאס לא נופל מרייס ונהפוכו-בשנים האחרונות בהחלט מדובר בקיצוני הספרדי הכי טוב שיש.

    ותפסיקו עם החישובים, את מי לקבל, את מי לא, במונדיאל מהשמינית גמר מקבלים נבחרות לרוב תותחיות. אם ספרד הכי טובה בעולם, היא צריכה לנצח את הטובות בעולם. נקודה.
     
  14. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    לא טענתי שהוא היה עושה את ההבדל אבל עדיין ברגע שמכניסים מחליף זה במטרה שהשחקן ישדרג את הקבוצה וישפר את יכולת הקבוצה ולא להיפך


    ברור שספרד מספיק חזקה בשביל לנצח כל נבחרת אבל היא ספגה מכה, ונראה איך תצא ממנה, מותר להפסיד בשלב הבתים ואפשר גם לעלות מהמקום השני(צרפת הגיעה לגמר לפני 4 שנים מהמקום השני ובטוח יש עוד דוגמאות) ככה שזה לא העניין..אבל המשחק היום הראה שיש סוג של בעיה לנבחרת הזאת ושהמאמן לא עושה דברים בשביל לפתור אותה, אותם בעיות שהיו במשחק ההוא נגד ארה"ב והזכרתי אותו לפני המונדיאל קרו בדיוק גם היום..כלומר לא הוסקו מסקנות והבעיות הלא רבות שיש לנבחרת הזאת לא נפתרו..אף אחד לא ישמח יותר ממני אם ספרד תסיים ראשונה או אפילו יותר טוב תסיים שניה ותעיף את ברזיל, אבל אני פשוט לא רואה את זה קורה...אני כל כך מקווה להתבדות ולגלות שאני טועה
     
  15. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    לא רוצה את רייס במקום נבאס או פדרו אבל לפחות במקום מאטה(אה נכון מאטה בולנסיה ככה שדל בוסקה והיירו המושחת שמחו לזמן אותו) ועל זה אין לי תלונות..אבל לדעתי הוא כקיצוני יכול להוסיף מהספסל במשחקים כאלה זהו..

    ולגבי הפסקה השניה גם אני אומר את זה...