Campeones, campeones!!!

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Raulito, ‏25/5/10.

  1. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה יגרום לך להבין שצ'אבי מאחורי חלוץ זה כמו טורס קשר אחורי? למה אתה לא מצליח להבין שצאבי בינוני בגלל שהוא משחק,כמו כול השחקנים של ספרד,בעמדה שלא שלו. הדוגמה ביורו ממש הזויה,כי ביורו שיחקנו עם דאבל פיבוט בקישור ואינייסטה וסילבה בכנפיים. גם ביורו אם שכחת אינייסטה ברח הרבה לאמצע כמו שהוא עושה בברצלונה. טורס קצת לא חד אבל זה סיבה להוציא אותו מההרכב? אם לא שמת לב טורס משחק כחלוץ בודד ודויד וייה משחק בצד שמאל. למה לעזאזל הוא לא שם את שניהם ביחד אחד ליד השני כמו שארגונס עשה? מה הקטע שלו עם בוסקטס ואלונסו ביחד בקישור האחורי? אתה מתעלם או בגלל שאין לך מושג בכדורגל כמו שריקלמה כתב לפני כמה שעות או בגלל שאתה פשוט עקשן שלא מוכן להודות שהוא טעה לגבי דל בוסקה. מאמן שמכניס 6 קשרי אמצע ומשאיר חלוץ אחד נגד עשרה שחקנים יש לו שריטה חזקה מאוד במוח. אני פשוט לא מצליח להבין איך אתה לא רואה מה קורה על המגרש,ראוליטו. איך אתה לא רואה שצ'אבי משחק מאחורי חלוץ,וייה קשר שמאלי ויש לנו 4 קשרים באמצע. במקום שיכניס את ססק במקום אחד הקשרים האחוריים הוא מכניס אותו במקום חלוץ. אתה לא קולט שהוא פשוט מאמן עלוב בדרגות עליבות שלא נראו ברמה הזאת של נבחרת ספרד מעולם. איך אתה לא רואה שכול השחקנים "דורכים" אחד על שני,מה שגורם לבסוקטס הקשר האחורי לעבור לשחק בצד ימין או לססק לחתוך מאגף שמאל?


    ברור. הרי כולנו מצפים לראות טיקי טקה והתקפות בגלים גלים לשער של היריבה כשהמאמן עולה עם 6 קשרים באמצע וחלוץ אחד נגד קבוצה בעשרה שחקנים. אני לא מבין את בוסקטס העלוב הזה שלא חתך את המגן השמאלי של צ'ילה,איך ססק לא מצליח לעבור שחקנים מהאגף? איך צאבי לא כובש 4 שערים מעמדת החלוץ השני מתחת לטורס (ואח"כ וייה)? אני פשוט לא מבין את השחקנים האלה,הרי אין שום השפעה של מאמן על קבוצת כדורגל. משחק הבא קסייאס ישחק חלוץ,למה לא?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/6/10
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    שער המארקה:

    http://img819.imageshack.us/img819/7281/g2606.Xxx

    "כריסטיאנו - התכונן"
    ויאה ואינייסטה שכבשו עזרו לנבחרת לעבור את השלב הראשון.
    * שני מצבים - שני שערים. עד עכשיו הנבחרת יצרה הכי הרבה הזדמנויות במונדיאל ופגעה רק ב-4%. הפעם השחקנים היו יותר מרוכזים ליד השער.
    * ברבע הגמר צפויה יריבה סבירה - פרגוואי או יפן.

    במארקה נכתב - "הרבה סבל היה לאוהדים במהלך המשחק, אבל הנבחרת של דל-בוסקה הצליחה להעפיל לשלב הבא. מהמשחק הזה אפשר לקחת רק את ניצול ההזדמנויות במחצית הראשונה".

    שער האס הפגין הרבה התלהבות כשנכתב - "אלופי הבית"

    דויד ויאה הפך אתמול לכובש המצטיין בתולדות נבחרת ספרד במונדיאלים. השער מול צ'ילה היה השישי שלו(שלושה במונדיאל 2006 ושלושה במונדיאל הנוכחי) והוא הותיר מאחור את ארבעת שחקני ריאל מדריד - ראול, היירו, מוריינטס ובוטארגיניו שכבשו חמישה. ויאה בינתיים גם חולק את מלכות השערים של המונדיאל יחד עם ויטק הסלובקי והיגואין מארגנטינה.

    איקר קסיאס ענד אמש את סרט הקפטן בפעם ה-50 והשתווה בכך לאנדוני זוביזארטה הגדול שהוא גם שיאן ההופעות של נבחרת ספרד.

    אינייסטה נבחר ל-MVP של המשחק והוא גם היה זה שכבש את השער המאה במונדיאל הנוכחי. לאחר המשחק הוא אמר:"הכי חשוב עבור הנבחרת שלא עשינו בושות ואנחנו נמשיך הלאה. זו לא הייתה ספרד הרגילה, אבל כשלא מנצחים במשחק הראשון, הלחץ הוא עצום והכל קשה. אנחנו יודעים שלא יהיה קל בהמשך, אבל ספרד תשתפר".

    המאמן ויסנטה דל-בוסקה:"הניצחון הזה ייתן לנו הרבה ביטחון ויביא לשיפור בהמשך. ההפסד הבלתי-צפוי במשחק הראשון עירער את שלוות הקבוצה. צ'ילה הייתה פנטסטית וזה היה משחק הכנה מצויין לשלבים הבאים. הם לא נתנו לנו לנשום אפילו לרגע. רצינו להבקיע עוד שערים בחצי השני, אבל השער המהיר שלהם שיבש לנו את התוכניות. אני כלל לא רגוע מכך שנמנענו מברזיל כי פורטוגל יריבה חזקה מאוד".

    צ'אבי אלונסו הוחלף אמש בגלל נקע בקרסול הימני אולם רופאי הנבחרת טוענים כי יש אופטימיות שישחק נגד פורטוגל.
    גם פרננדו טורס הוחלף אתמול מתוך אילוץ - השחקן פנה לספסל וטען שהוא סובל מבעיות בשרירים.
     
  3. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה שלב הבתים הכי גרוע ומביש שאני זוכר מנבחרת ספרד. גם כשעפנו בבית של רוסיה,יוון ופורטוגל ביורו 2004 שיחקנו יותר טוב מאשר שיחקנו במונדיאל הנוכחי. הנבחרת הספרדית הזו היא הכי מוכשרת שהיתה אי פעם והשחקנים האלה הוכיחו את הטענה הזאת רק לפני שנתיים כשזכו ביורו בתצוגת כדורגל מעולם אחר. עכשיו זו אותה נבחרת חוץ מסנה המבוגר אבל עם ג'רארד פיקה,פדרו וססק שהשתפר מאוד בשנתיים האחרונות והפך לאחד השחקנים הטובים בעולם ללא ספק. האשם היחידי בביזיון הזה ככולכם יודעים מיהו. האיש הנבזה הזה גרם לנו לראות ספרד אימפוטנטית ולא יעילה ומסוכנת נגד שוויץ,בהחלטה שערורייתית לשים את וייה חלוץ בודד כאשר מאחוריו צ'אבי כחלוץ שני. הפסדנו את המשחק הזה ומאז הטורניר הפך להיות שחור. במקום להרגיש רגוע הפכתי לפקעת עצבים מכיוון שידעתי שכול תוצאה פרט לשתי ניצחונות ואנחנו בחוץ. אח"כ הגיע הניצחון 2-0 על נבחרת חצי מקצוענית בדמות הונדורס,הוא שם את נאבס בחלוץ בצד ימין אבל נאבס הקשר הימני הגביה כדורים כמו שהוא יודע. למרבה הצער רק טורס חיכה ברחבה כי וייה הוסט לכנף שמאל וכול הכדורים של נאבס הגיעו לבלמים של הונדורס. עוד החלטה שערורייתי שגרמה לספרד להראות די כמו בדיחה למרות שהגיעה למצבים בגלל הכישרונות של השחקנים שלנו.

    אתמול מול צ'ילה הגיע השיא של הביזיון כאשר ראינו את אינייסטה פותח כחלוץ בצד ימין אך מיד עובר לאמצע לתפקיד שמתאים לו. ראינו 4 קשרים משחקים במרכז המגרש כאשר אינייסטה לעיתים רחוקות פורץ מהאגף. ראינו פקק עצום במרכז המגרש שגרם לכך שצילה כמעט הובילה עלינו פעמיים במחצית הראשונה. לא היה מי שישמור את השחקנים המסוכנים שלהם באגפים (טעות טקטית איומה של דביל בוסקה שבנס לא עלה תנו בשער או שניים). במחצית השניה הוא הוציא את טורס שנפצע קצת ובמקום להכניס חלוץ הוא הכניס את ססק. ראינו את וייה חוזר לחוד ו6 (!) קשרים באמצע. במהלך המשחק לא האמנתי למראה עיני כשראיתי את בוסקטס פורץ מהאגף או את ססק פורץ מהאגף שמאל. לפי הטלויזיה הספרדית ההוראה להעביר כדור בין הבלמים לשוער הגיעה מדביל בוסקה. המטרה מקדשת את האמצעים אצלו,לא מספיק שאנחנו משחקים מול עשרה שחקנים והוא מוציא חלוץ ומכניס קשר,הוא גם נותן הוראה שתגרום לכול העולם (ובאמת כול העולם כמעט ראה את המשחק הזה) לשנוא את הנבחרת הספרדית. הוא ביזה את הסמל של ספרד אתמול. עם ארגנונס על הקווים ספרד גומרת את צ'ילה אחרי שצ'ילה נשארה בעשרה שחקנים ואז אף אחד לא היה מדבר על ביזיון אלא על תצוגה מצוינת של נבחרת ספרד.


    זה המונדיאל שלנו,אוהדי ספרד,המונדיאל שיזכר לתמיד כמונדיאל שהיתה לנו את הנבחרת הכי מוכשרת בהיסטוריה והמאמן הכי עלוב בהיסטוריה. לא יודע אם נעבור את פורטוגל ונגיע לחצי גמר על חשבון יפן או פרגוואי. מה שבטוח זה שעם דביל בוסקה אנחנו לא נראה את הכדורגל של ספרד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/6/10
  4. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יואו אתה חופר, את פשוט חוזר על אותם דברים. דיי, דיי, דיי, דיי, דיי, דיי, דיי, דיי, דיי, דיי. כמה פעמים צריך לומר לך דיי? הבנו! אין מה לפתח דיון, דל בוסקה טועה, הבנו!!!! איזה דיון אתה רוצה לפתח מפה איזה?! כמה דל בוסקה טיפש?! טוב אני אתחיל-דל בוסקה כזה טיפש שאם הוא היה נתקע בסופר הוא היה מת מרעב...
     
  5. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נוח לך לכתוב את זה כי אתה בכלל לא אוהד ספרד ולא אכפת לך מהנבחרת הזאת. אם היית אוהד ברצלונה לצורך העניין אז איך היית מגיב אם היה לך מאמן כמו דל בוסקה שהיה שם את זלאטן וצאבי חלוצים ומתחת 4 קשרי אמצע וברצלונה היתה מבזבזת זמן נגד וידואליד בעשרה שחקנים בשביל לנצח?


    מה שהכי עצוב בסיפור הזה זה שבסופו של דבר הצדק נעשה ופרננדו היירו משלם את מחיר המינויים הפוליטים שלו. דל בסוקה ושאר המאמנים בנבחרות הספרדיות מונו בגלל שהם חברים ומקורבים של האיש המתועב פרננדו היירו והמאמנים הקודמים פוטרו בבושת פנים למרות שהם נחלו הצלחות רבות עם הנבחרות.

    אפשר להיות מאמן גרוע,יש המון מאמנים שעושים טעויות בהרכבות של שחקנים והתעלמות משחקנים ממניעים אישיים,אבל מה שדל בוסקה עשה עד עכשיו במונדיאל זה פשוט בלתי נתפס. הבעיה היא שבארץ המפגרת הזאת לא יודעים מה באמת קורה בנבחרת הזאת,והביקורות בספרד הן פשוט בורטליות כנגד דביל בוסקה. יש פה שלושה אנשים שיודעים מה הנבחרת הזאת שווה -רקילמה,YYY ואני. ושלושתנו פשוט לא מוכנים לסבול את הסבל הנוראי הזה שהבנאדם העלוב וההזוי הזה עושה לנבחרת ספרד. הייתי מוכן לראות את דומנק,סבתא שלי בת92 (שאתמול ראתה משחק כדורגל פעם ראשונה בחיים) או את דני נוימן על הקווים של הנבחרת הזאת.
    רק לא את הבנאדם הלא שפוי הזה שעושה כול טעות אפשרית באימון.


    ובינתיים העיתונות בספרד אומנם שמחה מההעפלה אבל לא מרחמת על המאמן. הכותרת של מארקה : ספרד עברה לשלב הבא במשחק הכי גרוע שלה. כותב המארקה פראן וילובוס יוצא בביקורת קשה נגד המאמן ומצדיק את הביקורת של ארגונס והאוהדים של ספרד כנגד המאמן. הביקורת הכי גדולה שלו היא כלפי המיקום של צאבי שמשחק מאחורי חלוץ. אתמול ארגונס שמפרשן לאל ג'זירה חגג את ההעפלה אבל טען שהנבחרת שוב לא שיחקה מספיק טוב ובשביל לעבור את פורטוגל חייב להיות שיפור קיצוני בגישה של המאמן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/6/10
  6. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוב, אתה לא מבין מה מדברים איתך? אתה צודק, אין פה דיון לפתח! כולם רואים שספרד זאת לא אותה ספרד, כולם! לא רק עמי ודני, כולם! כולם גם אמרו את זה לפני אבל הפצירו בך לתת לו זמ-את התוצאות הוא נותן. יש פה דיון אחד לפתח וזה כמה דל בוסקה טיפש, אז התחלתי, תמשיך. דל בוסקה כזה טיפש שאם הוא משחק תופסת גובה הוא עומד על קצות האצבעות. נו תמשיך...
     
  7. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה ראית אותי פעם אחת מעביר ביקורת על דל בוסקה שלא כצדק?
    יש המון מאמנים טובים,בינוניים,גרועים בעולם הזה.. אנחנו רואים אותם בליגות השונות בעולם כמדי שנה,אבל לעולם לא היה דבר כזה. לא חסר בטורניר הזה מאמנים שעושים טעויות,אבל אפשר לסכם את הטעויות שלהם במשפט אחד או גג שניים. הטעויות שדביל בוסקה עשה בטורניר הזה ייקח לי עכשיו שלוש שעות לרשום את כולן ואני לא מגזים. זה מתחיל בהרכבים הזוים,בפגיעה בשחקני מפתח ובכירת שחקנים ממניעים אישיים,בניהול הזוי של המשחק ונגמר בהצבה קטסטרופלית של שחקנים על המגרש.בעצם זה לא נגמר לעולם,הוא לא מפסיק לעשות טעויות. אתה לא מבין שהוא יורק לכול אוהדי ספרד בפנים. כול מאמן אחר בעולם היה חולם שיהיה לו סגל כמו שיש לדביל בוסקה,ואחד כמו גאורדיאולה היה עושה דברים אדירים עם סגל כזה. לעולם לא היינו חוזים בזוועות שראינו עד כה מדביל בוסקה.


    תקרא את ההודעות של ראוליטו וסרחיו ראמוס. סרחיו ראמוס לפחות אתמול כתב שהוא מזעזע מניהול המשחק של דל בסוקה,ראוליטו משום מה עדיין לא מבין מה רע בצאבי מאחורי חלוץ ובוסקטס קשר ימני. קצת פרופורציות,יש גבול כמה בנאדם ישתין לך בפנים ותגיד שזה גשם. כול מי שמבין טיפה בכדורגל ומכיר את השחקנים האלה מהליגה הספרדית,מהליגה האנגלית ומליגת האלופות יודע שהם שווים פי 100 יותר מזה. הרי אני לא מצפה אפילו משחקן נדיר כמו צאבי לעשות קסמים כשמאמן שם אותו מתחת לחלוץ. אני לא מצפה לראות הנעת כדור נורמלית כשאין סדר מינמלי על המגרש. אני לא מצפה לראות התקפות מסודרות ומחץ בהתקפה כשוייה משחק קילומטר מטורס ובמחצית השניה טורס תמיד יוצא החוצה לטובת עוד קשר אמצע. דביל בוסקה עושה התעללות קשה בנבחרת הכי טובה בעולם מבחינת חומר שחקנים,נבחרת שהוא קיבל בגלל יחסיו עם המנהל המקצועי המושחת פרננדו היירו. הכי עצוב זה שבתור אוהד שרוף של הנבחרת לא יכאב לי אם נעוף כי מצד שני אני אשמח שסוף סוף הנבחרת תגאל מהאיש החולני עם השפם שמקומו לא על מגרשי הכדורגל.
     
  8. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    גונזו, כפרה עליך כולם מודעים למצב, מי שלא בעיה שלו, אתה לא צריך לחזור על זה 200 פעם.

    כפי שהספקנו להכיר את דל-בוסקה המערך לא השתנה נגד פורטגל, והוא לא השתנה גם עם נגיע לגמר, עם ניקח את הגביע בדרך הזאת אני ישמח אבל השמחה תיהיה דלה מאוד, אתמול אפילו לא קפצתי בשערים של ספרד, אבל אין מה לעשות וצריך להשלים עם המצב.

    הביקורת שלך ושלי הם לגיטמיות, ואנחנו וזה באמת טרגדיה שספרד מציגה יכולת מבישה כזאת בגלל המאמן שלה, אבל ברוך השם אף אחד עדין לא מת.

    גוארדיולה כל העונה משחק עם גולם כמו קייטה בהרכב ועוד ביחד עם בוסקטס, שזה בדיוק כמו בוסקטס ואלונסו ביחד רק שאלונסו שחקן הרבה יותר טוב מהגולם ממאלי. חוץ מיזה, גוארדיולה דבק לשיטה של ה4-3-3 שלא מתאימה לספרד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/6/10
  9. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    במקור כתבתי תגובה ארוכה ודי חריפה לגונזו, אבל אחרי כמה דקות החלטתי שגם תגובת נגד חריפה שווה בערכה להתייחסות והחלטתי לוותר עליה כדי למנוע כל התייחסות לנושא או לכותב.

    עצתי היא לנהוג כך בעתיד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/6/10
  10. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx
    חשבתי שאני היחידי מאוהדי ספרד שלא קופץ בגולים ולא מרגיש כלום. זה מה שמיחד את אוהדי ספרד גם בספרד,לפני התוצאות אנחנו רוצים לראות כדורגל נורמלי .

    לגבי גוארדיאולה,בעונה שהם לקחו טרבל הוא שם את אינייסטה וצאבי ליד קשר אחורי ושלושה שחקנים התקפיים - מסי,אטו הנרי- בשלישיה התקפית. אפשר לשחק ככה עם ספרד פחות או יותר,ואם פפ היה מאמן אני מאמין שהוא היה עושה את זה עם בוסקטס,צאבי ואיניסטה בקישור וסילבה\פדרו, טורס ו-וייה בהתקפה. מה שבטוח זה שאיתו על הקווים היינו רואים את הכדורגל האדיר של ברצלונה.
     
  11. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,925
    לייקים שהתקבלו:
    10,096
    בטח שלא תקפצו בגולים כי עוד ממשחקי הידידות החלטתם שאתם נגד הנבחרת שאתם כ"כ אוהדים ולא משנה מה יהיה, בינתיים ספרד עלתה מהמקום הראשון בבית וצפויה גם לנצח את פורטוגל, אפשר לחשוב שספרד היא נבחרת שכל מונדיאל מגיעה מינימום לחצי גמר שאתם עד כדי כך מפונקים.
     
  12. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כי אנחנו אוהדי ספרד האמיתיים ולא סתם טרמפיסטים או סתם אנשים שונאים שנהנים לראות את ספרד של דביל בוסקה,מכירים את כול השחקנים שיש לספרד בסגל,אנחנו רגילים לראות אותם משחקים כדורגל נהדר בברצלונה,בליגה האנגלית,בריאל מדריד ובולנסיה. לכן אנחנו כול כך נגעלים ממה שאנחנו רואים על המגרש. לא צריך להיות גאון כדורגל בשביל להבין את הביזיון הזה,אני,ריקלמה וYYY ו46 מיליון האוהדים בספרד שמתלוננים עליו לא עברנו קורס מאמנים,אנחנו פשוט יודעים שהסגל הזה שווה יותר מבקושי להניע כדור נגד עשרה שחקנים של צ'ילה ולעשות חצי משחק מסירות מאחורה בין הבלמים לשוער. אנחנו יודעים מה השחקנים האלה מסוגלים לייצר ורוצים לראות אותם" רוקדים" על המגרש. המונדיאל זו היזדמנות חד פעמית,זה אירוע שנערך פעם ב-4 שנים,וכול הרצון שלנו כאוהדי ספרד זה לראות את נבחרת ספרד כפי שהיא צריכה ואמורה להיראות נגוז בגלל איש אחד לא שפוי שעושה את כול הטעויות האפשריות שמאמן כדורגל יכול לעשות,מכול הבחינות.
    עכשיו קיבלת את התשובה למה אנחנו לא קופצים בגולים ולמה גם אם ספרד תגיע לחצי גמר או תיקח את הגביע המונדיאל הזה תמיד ישאר עם כתם מבחינת ספרד? כי בשלב הבתים לפחות דביל בוסקה ביזה את המדינה הזאת ואת הסמל של ספרד. אחרי שהוא "הפתיע" אותנו לרעה בשלושה משחקים מי אמר שספרד תחזור לשחק נורמלי מול פורטוגל? מי אמר בכלל שספרד תנצח את פורטוגל?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/6/10
  13. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,925
    לייקים שהתקבלו:
    10,096
    במונדיאל הקודם ספרד ניצחה את כל שלושת משחקי שלב הבתים עם ידידך הטוב אראגונס ונבעטה בשמינית הגמר ע"י צרפת, במונדיאל 2002 אותו דבר רק שברבע היא עפה ע"י הקוריאנים, ב-98 ספרד בכלל לא עברה את שלב הבתים, אז מה יש כאן לבזות? עליתם לשמינית הגמר מהמקום הראשון זה מה שחשוב עכשיו מתחיל המבחן האמיתי ואם דל-בוסקה יכשל נגד פורטוגל או ברבע תבקר אותו אבל עכשיו זה מוקדם כבר.
     
  14. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    צ'אבי אלונסו כנראה לא יהיה כשיר למפגש נגד פורטגל, אחרי שנפצע במשחק האחרון של הנבחרת נגד צ'ילה. המחליף שלו לפי כלי התקשורת הוא...חאבי מארטינז.

    עוד קשר הגנתי שעושה בעיקר פעולות הגנה, דל-בוסקה הפחדן שוב מספסל את ססק לטובת קשר מוכשר שלא הוכיח כמעט כלום לעומת ססק שיותר התקפי ונמצא ברמות הגבוהות כבר 3 שנים.

    בקיצר, הביזיון נמשך.
     
  15. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלונסו בספק ואתמול הרופאים אמרו שהסיכוי שהוא ישחק גבוה מהסיכוי שלא.

    מרטינז כישרון גדול והכל אבל אין לו ניסיון ואם הוא שם אותו במשחק כזה בהרכב ועוד ליד בוסקטס שהם פחות או יותר אותו סוג של שחקן,במקום לתת לססק את החולצה,אז באמת שאני לא יודע מה להגיד כבר. נגמרו לי המילים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/6/10