Campeones, campeones!!!

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Raulito, ‏25/5/10.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    ראמוס ורונאלדו כבר משוחחים ב-SMS לקראת המשחק. ראמוס סיפר לכתבי ה-AS כי כריסטיאנו רונאלדו שלח לו הודעה - "אל תשלה את עצמך", וראמוס ענה לו - "אל תשלה את עצמך אתה, כריסטיאנו, חבל שתתאכזב". ראמוס סיפר על ההתרגשות לקראת המשחק נגד חבריו לריאל מדריד - "הייתי רוצה לפגוש אותם אחרי המשחק ולצחוק איתם ועליהם בו-זמנית, ואם זה לא ייצא לפועל אז נדחה את זה עד אחרי המונדיאל כשנחזור כולנו למדריד". ראמוס כבר ממוקד לקראת המשחק והוא מחמיא לסגל הפורטוגלי - "זו תיהיה טעות לחשוב רק על רונאלדו כי הנבחרת שופעת בשחקנים מצויינים שיכולים לגרום לנו לצרות". לסיום התייחס ראמוס ליכולת הבינונית של הנבחרת עד עתה - "אנחנו רוצים להוכיח במשחק הזה למה ספרד מסוגלת. אם אנחנו רוצים לזכות בגביע העולם אז טיבעי שנצרך להיפגש מול נבחרות חזקות". יחד עם זאת, ראמוס לא מוכן ללכת רחוק מידי - "יש עוד שלושה משחקים עד לגמר ולא נדבר על הגביע מוקדם מידי. ברור שיש לנו רצון לעשות משהו היסטורי, אבל עד אז לא תשמעו ממני או מאף שחקן בנבחרת, מילה על הגביע".

    ויסנטה דל-בוסקה שוחח היום עם טורס במטרה לשפר את ביטחונו העצמי. לתקשורת אמר המאמן - "הכי חשוב עבורינו זה שטורס שיחק בשלושת המשחקים עד עתה ולאט-לאט הוא יחזור לקצב. כל נבחרת יודעת שאסור לה להשאיר את טורס לרגע אחד בודד כי הוא חלוץ מאוד מסוכן. אין לנו ספק שהגולים שלו יגיעו בקרוב מאוד".

    * באתר ה-AS אולי הרחיקו לכת כשטענו על קיפוח משמעותי של הנבחרת מצד השופטים - נכתב כי לא פחות מחמישה פנדלים נמענו מספרד: שניים נגד שוויץ, שניים נגד הונדורס ואחד נגד צ'ילה כאשר טורס הוכשל בלא תגובת השופט.
     
  2. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    לא שנון במיוחד ראמוס.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    לפני הגומלין נגד ליון הוא הצהיר:"אני בטוח שנעבור, ננצח 3-0 ונמשיך הלאה". כולם יודעים מה קרה בסוף. אין לי בעייה עם אמירות כאלה(לדעתי אין כאן משהו מרחיק לכת, לא בידיוק שחצנות אלא יותר הומור), ציטוטים מן הסוג הזה גורמים לאוהדים לקצת יותר אקשן ומתח, אפילו חיוך. אני לא קונה את הלוקשים האלה של 'היריבה תגיע יותר מפוקסת ונמרצת' בגלל ציטוט כזה או אחר, אין כאן באמת משהו שמלהיט את היצרים. בשמינית גמר מונדיאל כל נבחרת תגיע כדי לבעוט את היריבה החוצה והיא תגיע בשיא המוטיבצייה. העקיצות הקטנות האלה הן טובות כל עוד זה בגדר זה בלבד ולא נראה שאננות שחודרת למוח של שחקני ספרד ומזה אני כן חושש דווקא, לעיתים יש תחושה שצריך להעיר את הנבחרת.
     
  4. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראמוס סתם תינוק מגודל שהשתן עלה לו לראש. שילמד קצת מצ'אבי, אינייסטהי או מדויד וייה איך שחקנים מקצוענים צריכים להתנהג מחוץ למגרש. עם דביל בוסקה על הקווים לא הייתי יוצא בהצהרות גם אם מסי וכריסטיאנו היו משחקים בנבחרת ספרד.
     
  5. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    לא דיברתי על ההצהרה, רונאלדו רשם לו "אל תשלה את עצמך", ראמוס החזיר לו "אל תשלה את עצמך אתה". לא בדיוק מעיד על המוח הכי חריף.
     
  6. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    גם במשחקו ראמוס לא שחקן חכם במיוחד, עם היה לו חוכמת משחק של נסטה או קאנברו בשיאו הוא כנראה היה הבלם מספר אחד בעולם, הוא מחפה על זה בהמון נמרצות, כוח, ופיזיות.
     
  7. מראדונה Member

    הצטרף ב:
    ‏23/5/10
    הודעות:
    530
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אפשר להגיד את זה על כל בלם בעולם.
     
  8. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראמוס בתור בלם זה שחקן אחר לגמרי. בתור בלם הוא פשוט אדיר. בעונה הבאה מוריניו הולך להסיט אותו לעמדה הזאת לצד פפה וכנראה מייקון יהיה המגן הימני. במחשבה ליורו 2012 השאלה מה יהיה עם ארבלואה והאם אזפיליקואטה יהפוך לשחקן משמעותי באלופת צרפת מרסיי.
     
  9. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בינתיים שמורים על פרופיל נמוך בנבחרת. ראול אלביול נפצע והוא לא יהיה במשחק נגד פורטוגל,אבל למי אכפת?

    הביקורות כלפי דל בוסקה ממשיכות להגיע מכול מקום אפשרי. יהון קרויף,שחקן העבר האגדי וכיום מאמן נבחרת קטלוניה ונשיא הכבוד של ברצלונה,יצא אתמול בביקורת קשה כלפי דל בוסקה ועיקר הביקורת היתה ,איך לא, נגד המערך שלו באמצע עם בוסקטס ואלונסו ביחד. לואיס ארגונס ממשיך עם הביקורת הקשה שלו כלפי דל בוסקה. אפילו מרדונה אמר לפני מספר ימים שספרד היא האכזבה היא גדולה שלו והוא ציפה לראות את הנבחרת הרבה יותר טובה.


    http://www.marca.com/2010/06/28/futbol/mun...ec&t=1277722144
    הביקורת של ארגונס.

    http://www.marca.com/2010/06/27/futbol/mun...1277654251.html
    הביקורת של קרויף.
     
  10. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לקראת המשחק ההיסטורי מחר שבספרד חיכו לו 4 שנים קראתי כתבה בספרד של ג'ון טושק,המאמן הוולשי המוערך שאימן את ריאל מדריד לפני עידן דביל בוסקה. טושק מספר כמה שדל בוסקה הוא מאמן גרוע ובדיחה בקרב הרבה מאוד מאמנים ואנשי כדורגל בכירים בעולם. הוא מספר שמדובר בטרמפיסט וגונב הדעת הכי גדול לדעתו בהיסטוריה של הכדורגל. טושק אומנם פוטר מריאל לאחר שלא הצליח להצעיד אותה לגבהים בליגת האלופות,אבל הוא האיש שלמעשה בנה והניח את היסוד לקבוצה הגדולה שדל בוסקה קיבל. דל בוסקה זכה בתארים בקבוצה ששיחקו בה שחקנים מהגדולים שהיו כמו רוברטו קרלוס,פיגו,מקללה, ראול בשיאו,מוריינטס בשיאו,פיגו,אח"כ זידאן ורונאלדו הגדול. למרות התארים בליגת האלופות והזכיה באליפות ספרד,אפילו בתקופה הזאת דביל בוסקה הוכיח עליבות מהי כאשר ריאל הגדולה סיימה במקום ה-6 בליגה הספרדית למרות שהיתה הקבוצה הכי איכותית. הבנאדם הזה לא אחראי לדעתי לשום דברבהצלחה של ריאל מדריד של אז,מלבד לרצות את הכוכבים אולי,ההצלחות הן של השחקנים הגדולים ששיחקו בקבוצה הזאת.
    בנוסף חשוב לציין שדביל בוסקה אימן בשנת 2004 בטורקיה את קבוצת בשיקטש שהוציא המון כספים על שחקנים איכותיים והיתה ללא ספק הקבוצה על הנייר הכי איכותית בטורקיה באותה שנה. השפם נכשל שם טוטאלית ונזרק הביתה בבושת פנים בסוף העונה. מאז ועד לעידן שלו בנבחרת ספרד הוא לא אימן אף קבוצה ולא קשה להבין למה. עוד פרשה מעניינת לגביו זה שהוא והיירו היו היו כנופיה בריאל מדריד ולאחר שפלורנטינו פיטר אותו אז היירו הוציא את כול הכביסה המלוכלכת. היירו קיבל לידיים שלו את תפקיד מהנהל המקצועי של הנבחרת הכי טובה בעולם,החלטה שמחר אנחנו עלולים לראות כמה שהיא היתה בזויה. היירו מינה את חבריו ומקורביו לתפקידים בנבחרות של ספרד על חשבון מאמנים אחרים שעשו עבודות קודש. כמובן שלנבחרת הבוגרת הוא מינה את חברו ומאמנו לשעבר בריאל מדריד דל בוסקה. לפני שנה בקונפדרציות התחילו הסממנים לביזיון של האיש הזה. הוא עלה עם ססק פאבגרס כקשר ימני ועם בוסקטס ואלונסו לצד צאבי. בסופו של דבר ספרד נוצחה 2-0 בחצי הגמר ע"י ארה"ב ועפה מהטורניר בבושת פנים. במוקדמות ספרד ניצחה את כול המשחקים שלה אבל ברוב המשחקים הציגה כדורגל משעמם אך יעיל. היא ניצחה נבחרות שנחותות ממנה בזכות הכישרון. בדיוק כמו שקרה נגד צ'ילה. את המשחק האיכותי של ספרד מהיורו לא ראו מדל בוסקה לעולם.
    רק שתבינו שעומד על הקווים של ספרד מאמן מהעלובים שנראו אי פעם לדעתי בכדורגל (ואני אומר את זה על סמך מה שראינו ממנו בקונפדרציה ועל סמך משחקי הידידות והמונדיאל הזה בעיקר,כי עם ספרד זו לא חוכמה לנצח בזכות כישרון נבחרות נחמדות כמו בוסניה או טורקיה).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/6/10
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    לו הייתה ג'ון טושאק לא הייתי פותח את הפה יותר מידי בכל הקשור לשנת 2000. יחד איתו הקבוצה הגיעה לקו האדום! דל-בוסקה אומנם לא הצליח להביא את ריאל מעבר למקום החמישי באותה עונה, אבל מה עם הזכייה בליגת האלופות כנגד כל הסיכויים כשהקבוצה מעיפה בדרך את יונייטד מחזיקת הטרבל ועוד מנצחת אותה באולד-טראפורד, וגם באיירן מינכן שהביסה את ריאל מדריד פעמיים בשלב הבתים, זזה הצידה לטובתה בחצי הגמר. אולי טושאק הניח את היסודות אבל הוא נכשל בתפקיד. דל-בוסקה עם אותם שחקנים הפיק הרבה יותר. תחת דל-בוסקה ריאל שיחקה את הכדורגל הטוב ביותר שלה בשנים האחרונות(2000-2003). כל משחק היה הצגת כדורגל והשיא היה נגד מנצ'סטר יונייטד - "אלה לא דקות של כדורגל - אלה דקות של שירה", אמר חכמנו שגיא כהן על אותו משחק. דל-בוסקה לא הפריע לשחקנים להביא עצמם לידי ביטוי וראינו את ריאל תוקפת גם עם 8 שחקנים במצב מסויים.

    דל-בוסקה לא היה ולא יהיה פרגוסון, וונגר, קאפלו, מוריניו, היצפלד וכו'. לא יחשיבו אותו כמאמן מהשורה הראשונה. אבל הוא רחוק מלהיות מאמן כושל. דל-בוסקה היה כישלון חרוץ בבשיקטאש, אין ספק, אך כישלון אחד לא יכול לשקף. מילא היה נכשל בעוד קבוצות שאינן ריאל מדריד, אז הייתי מתייחס לטענות ברצינות.

    אני לא מבסוט מההרכבים שדל-בוסקה מציג במשחקי הנבחרת בזמן האחרון. אני לא משתמש באותן מילים שאתה מוציא מהמקלדת, אבל זה לא אומר שיש בי שביעות רצון. מה שכן, להגיד שדל-בוסקה נכשל בגביע הקונפדרציות? נו באמת. הרי אם ספרד הייתה זוכה אף-אחד לא היה מתעניין בטורניר הזה, המשחק היה מקבל דף וחצי בעיתון. אפילו השחקנים שזכו להזדמנויות ראשונות במדי הסלקסיון, זילזלו בטורניר הזה והוא לא מעניין אף-אחד. אני מקווה שתם העידן בה ספרד אלופה רק במשחקי הידידות.
     
  12. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אם אתה או אני היינו עומדים על הקווים של ריאל מדריד באותה תקופה אז סביר להניח שהיינו רואים" שירה על המגרש". תשים לב לרשימת השחקנים באותה תקופה. עם סגל כזה גם מאמן כמו דל בוסקה יכול לזכות בליגת האלופות. הדברים שטושק אמר הם נכונים. את היסוד של אותה קבוצה הוא בנה וזו עובדה. דל בוסקה קיבל מוצר מוגמר לידיים שלו אחרי שפיטרו את טושק ומינו אותו. כול מה שהוא היה צריך לעשות זה לא להרוס. המאמן הזה נכשל כישלון עצום בבשיקטש וכול טורקיה רמסה אותו באותה תקופה. הוא קיבל קבוצה של כוכבים יחסית לליגה הטורקית והרס אותה ונזרק ופוטר בבושת פנים בסוף אותה שנה. מה שהוא עשה עם ספרד בקונפדרציה זה גם ביזיון. לא אמרתי שהטורניר הזה חשוב,אבל עדיין כול הנבחרות התייחסו אליו בצורה מכובדת. דביל בוסקה על עם ססק פאברגס בכנף ימין (!!) וכמובן שכבר אז ראינו כמה השילוב הזה של צאבי,אלונסו ובוסקטס בקישור הוא נוראי. במשחקי הידידות לפני המונדיאל כשספרד שיחקה כמו צואה נגד ד.קוריאה וערב הסעודית אני התראתי פה שבהרכב הזה עם וייה כחלוץ בודד וצאבי מאחורי ספרד לא תגיע לשער היריב (ולא משנה באיזה יריב מדובר) גם בעוד מאה שנה ואמרתי שתצפו לביזיון נגד שוויץ,ואכן זה מה שקרה. ספרד היתה אימפוטנטית ועלובה והפסידה במשחק הראשון במונדיאל. אח"כ נגד הונדורס ראינו שינוי בהרכב עם נאבס הקשר הימני כחלוץ בצד ימין. שוב דל בוסקה עשה טעות חמורה וספרד נראית כמו פח נגד נבחרת חצי מקצוענית. על הביזיון נגד צ'ילה אין לי כוח לחזור עוד פעם,אבל זה היה אחד המשחקים הכי רעים שראיתי מנבחרת ספרד מעולם. מה שהאדון הזה עושה בנבחרת זה פשוט מצירך ועדת חקירה,והגיע הזמן שתסכל על מה שקורה במגרש במקום להתלהב מדל בוסקה של ריאל מדריד. הבנאדם הזה אמר במסיבת עיתונאים שהוא בונה על צאבי אלונסו כמבקיע שערים (צאבי אלונסו!!) כי הוא השחקן שהבקיע במוקדמות הכי הרבה שערים פרט לוייה. הוא הזוי לגמרי,שומעים את זה לפי הראויונות שלו אחרי ולפני משחקים,רואים את זה כשאנשי כדורגל אגדיים מכול העולם כמו קרויף מנסים לרמוז לו שההרכב הזה הוא אסון והוא לא מקשיב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/6/10
  13. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    לפני קצת פחות משנה אראגונס פוטר בבושת פנים מפנר', שהייתה עם הקבוצה עם הסגל הכי טוב בטורקיה.

    אותי לא מעניין מה היה פעם, מעניין אותי עכשיו מה קורה, ועכשיו דל-בוסקה מוכיח שהוא מאמן עלוב.

    פורטגל היום פיבורטיית לטעמי.
     
  14. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מעולם לא טענתי שארגונס הוא מאמן גדול. הוא פשוט מאמן נורמלי שנתן לשחקנים האלה לשחק בעמדות שלהם ונתן להם לשחק כמו שהם רוצים. כשאתה שם את צאבי בקישור אז הוא פורח והורס הגנות שהן הטובות בעולם. כשאתה שם את וייה וטורס ביחד אז אתה מקבל אולי את החוד הכי קטלני בעולם. כשאתה שם שחקנים כמו אינייסטה וסילבה בכנפיים ונותן להם לעבור לאמצע ומידי פעם לעזור לשני החלוצים אז אתה מקבל שילוב בין משחק ההתקפה של ברצלונה ומשחק ההתקפה של ולנסיה. בנבחרת הזאת לא ראינו כלום ממה שארגונס עשה,מה שאנחנו רואים זה מערכים מוזרים ושחקנים כמו ססק,סילבה ופדרו ממורמרים לחלוטין.
     
  15. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,199
    לייקים שהתקבלו:
    4,936
    בהתחשב בכל המאמנים שעברו בריאל מדריד מאז דל בוסקה, בהתחשב בכך שהוא היה מינוי חירום באמצע העונה כשמצבה של ריאל מדריד היה עגום מאוד, הרי שלטעון שכל אחד היה מסוגל לעשות את מה שהוא עשה, או שכל מה שהוא היה צריך לעשות זה לא להרוס - זו בדיחה עלובה. עובדה שזה לא קרה.

    אתה רוצה לבקר את החלטותיו, תבקר. אתה רוצה לדבר על חולשותיו, תדבר. אבל אל תזרוק לפח את כל מה שהוא עשה בעבר, כשאחרים וטובים שניסו לעשות אותו דבר נכשלו כישלון חרוץ!