Campeones, campeones!!!

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Raulito, ‏25/5/10.

  1. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שלא תבין אותי לא נכון,צאבי אלונסו זה שחקן שהערכתי המון עוד כששיחק בריאל סוסיאדד. אני אוהב את השחקן הזה מאוד אבל הוא לא מתאים להרכב של ספרד. אני אחזור בשבילך על הסיבות:
    א.השיתוף פעולה שלו עם צאבי לא פוגע. צאבי זה שחקן שאוהב לנהל את המשחק,אלונסו זה גם שחקן שאוהב לנהל את המשחק למרות שהוא הרבה יותר אחורי מצאבי. סך הכל אני רואה בברירור (ולא רק אני,אלא כמעט כול המבקרים של דל בוסקה כולל יוהן קרויף) שאלונסו מפריע לצאבי לנהל את המשחק של ספרד. כמו שכתבתי,הוא הורס את הנעת הכדור המהירה שהיתה יכולה להיות בקישור שמורכב משחקני ברצלונה.

    ב.התיאום של צאבי,בוסקטס ואינייסטה עדיף על התיאום של צמד המהמנדסים עם אלונסו. בוסקטס הוא אחד מנק' האור הבודדות בסלט שדל בוסקה עושה מהשחקנים האלה. הוא קצת אנדרייטד לדעתי,קשר אחורי ברמה מספיק גבוהה בשביל ספרד. להזכירך קישור של אינייסטה,צאבי ובוסקטס החזיק את ברצלונה בצורה אדירה בגמר נגד יונייטד הגדולה של רוני,טבז ורונאלדו לפני שנה. השנה בקושי ראינו את השיתוף פעולה בין שלושת הקשרים האלה בגלל הפציעות של איניסטה ובגלל שפפ העדיף לשים אותו בצד שמאל יותר מידי פעמים. השיתוף פעולה של צאבי ואלונסו נראה נורא גם בגביע הקונפדרציות לפני שנה. הם לא צריכים לשחק ביחד. הסיבה שאלונסו משחק בהרכב היא כנראה בגלל שדל בוסקה פשוט לא מבין שהוא פוגע במשחק של ספרד.

    ג.למה אתה עדיין לא מצליח להבין למה אלה לא צאבי ואינייסטה של ברצלונה? חבל שאין לי את המסך הדק של בוני בשביל להמחיש את זה. כשצאבי ואינייסטה מקבלים כדורים אין להם למי למסור אותו בהתקפה. צאבי ואינייסטה אלה שני שחקנים שצריכים אופציות מסירה בהתקפה בשביל לבשל שערים ואת זה הם עושים הכי טוב בעולם. בגלל דל בוסקה שמציב את טורס בודד ואת וייה רחוק קילומטר מהאזור המסוכן,ולא שם שום שחקן התקפי בצד ימין,אז כול הדבר הנוראי הזה מתרחש. צאבי ואינייסטה לא שכחו לשחק כדורגל,תאמין לי. הם עושים את זה כול שבוע ושבוע בברצלונה. הם עשו את זה ביורו לפני שנתיים. זה לא שפתאום נמאס להם לשחקן כדורגל והם הפכו לשחקני אשפה. זה דביל בוסקה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/7/10
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    איך אפשר לטעון שספרד משחקת בונקר? ספרד מנסה ללכת קדימה, אבל ברגע שההתקפה מבוססת יותר מדי על וייה הנבחרת מתקשה לתפקד בטח כשטורס פשוט לא נראה במגרש. לשחק בונקר זה לא להגיע למצב שהספרדים מחזיקים ב-61 אחוז מהזמן בכדור. אני לא זוכר מתי הביאו את הסטטיסטיקה הזאת, אבל ראיתי אותה אתמול מול פארגוואי. בונקר זה לשחק 11 איש בחצי שלך ולתת את היוזמה ליריבה, את זה לא ממש ראיתי הרבה כשספרד שיחקה.

    בקיצור, ספרד מתקשה להגיע לרמה הכי טובה שלה, אבל להגיד שהיא משחקת בונקר? אלה שטויות במיץ עגבניות.
     
  3. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש כול מיני סוגים של בונקר. מה שדל בוסקה עושה זה שיטה איומה של מאמן פחדן שמשחק בשביל לא להפסיד ולא בשביל לנצח. ספרד משחקת עם ארבעה קשרים באמצע המגרש כששניים מהם הם שחקנים שעסוקים בעיקר בעבודות הגנה. אבל אל תטעה,גם צאבי ואינייסטה אלה שני קשרים אמצע שיודעים להחזיק את מרכז המגרש גם הגנתית (כמו בסטין בגרמניה שעוזר לקדירה בעבודות ההגנה). בהתקפה יש לספרד שתי אופציות בלבד-וייה הקשר השמאלי ופרננדו טורס שנשאר אומלל למעלה.

    זה סוג של בונקר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/7/10
  4. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    בונקר? נסחפת לגמרי. ספרד יכולה וצריכה לשחק התקפי יותר אבל איך שהיא משחקת עכשיו זה רחוק מאוד מבונקר. ספרד מחזיקה בכדור ותוקפת יותר מהנבחרת שמולה. דל בוסקה מעדיף יותר שליטה במרכז השדה (צ'אבי אינייסטה + 2 קשרים אחוריים ושתי שחקנים התקפיים יותר) מאשר יותר מחץ מקדימה (צ'אבי אינייסטה +קשר אחורי אחד ושלישיה קדמית, כמו בברצלונה). זה לא הכי התקפי בעולם אבל רחוק שנות אור מבונקר.
     
  5. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בונקר יכול להיות בכול מיני צורות. זה שספרד מניעה את הכדור באמצע המגרש זה עוזר למישהו? אתה בעצמך סיכמת יפה מאוד את מה שקורה בנבחרת הזאת בהודעה שלך. כשאתה משחק עם ארבעה קשרים באמצע שאף אחד מהם הוא לא קשר התקפי,עם חלוץ שתקוע כחצי קשר שמאלי וחלוץ אחד בודד למעלה בחוד מול כול ההגנה של היריב,אז יש פה משהו שמריח קצת כמו סוג של בונקר. השיטה של דל בוסקה היא לנטרל את היריב והוא מתשמש בכול האמצעים ואף מזניח את ההתקפה של ספרד כמעט לגמרי בשביל זה. בעיני זה סוג של בונקר. מה גם שספרד היתה צריכה לעוף הביתה בבושת פנים אלמלא דויד וייה. כול אחד יודע את שבתכלס בלי וייה דל בוסקה היה עכשיו מאבד את האזרחות הספרדית שלו. כי ספרד בחצי גמר והאנשים בספרד עדיין מתלוננים (בצדק) על הזוועות שהוא עושה. בספרד אוהבים לראות כדורגל,לא חרא הגנתי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/7/10
  6. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התקשורת הספרדית לא מה מפסיקה להשפריץ על דויד וייה. וייה כבר עכשיו מוזכר כאחד השחקנים הספרדים הכי גדולים בהיסטוריה.

    - הוא נכנס לספרי ההיסטוריה כחלוץ הספרדי עם ממוצע הכיבושים הכי טוב 43 שערים ב-63 הופעות בנבחרת http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/5eek.Xxx ראול כבש 44 ב-102 משחקים.
    -הוא קרוב שער אחד מלשבור את השיא של ראול.
    הוא מלך השערים בכול הזמנים של ספרד במודניאלים
    -הוא שבר שיא ספרדי כשכבש בארבעה משחקים רצופים במונדיאל הנוכחי.


    וייה זה כדורגלן שכבר הפסקתי לספור כמה שנים הוא מחזיק את ההתקפה של ולנסיה על הכתפיים שלו ומסיים עונה עם 20 פלוס שערים. ללא ספק ייזכר בעתיד כאגדה בכדורגל הספרדי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/7/10
  7. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    gonzo18,

    צ'אבי הקאטלוני הוא מזמן לא השחקן האנונימי שמטייל במרכז המגרש ומנפק כדורים למגנים ולבלמים בלי שום תכליתית, אלונסו לא מפריע לו בשום דבר ולא יודע מאיפה הבאת את זה, אין לך אפילו איזו ראייה פרקטית לכך. דל בוסקה בהחלט פחדן שמשחק עם קישור הגנתי מעובה, אבל הבעיה היא איננה הציוות של צ'אבי וצ'אבי אלונסו, אלא בעובדה שאלונסו וסרחיו בוסקטס ביחד בהרכב. על פניו נראה שאלונסו משחק על העמדה שלו, אך בריאל מדריד אלונסו שיחק לא מעט מהעונה כקשר הדפנסיבי ועשה את זה באופן טוב, אין סיבה שאם בוסקטס ייחתך מן ההרכב לטובת קשר התקפי, השניים לא הסתדרו. צ'אבי של ברצלונה הפך לשחקן משודרג מיורו 2008, כזה שמשחק הרבה יותר קדימה, בהרבה יותר יעילות, אפילו גם כובש יותר, הוא לא חייב בהכרח את תפקיד ההמהל האחר היחיד של הנבחרת.
     
  8. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עם כל הכבוד לאלונסו, לדעתי מי שצריך באמת לרדת לספסל זה אלונסו. ואני לא אומר את זה כי בוסקטס שחקן ברסה. בוסקטס דבר ראשון מציג יכולת טובה, אני התרשמתי ממנו מאוד הטורניר, דבר שני הוא הקש"א הטבעי היחידי שיש, אלונסו לא באמת קש"א הורס התקפות, הוא יותר בונה משחק.

    נ.ב
    עמי, סתם פיקנטריה קטנה-ראית מי עשה את הפנדל המטומטם על פרגוואי? מול עיניו של השופט? אכן כן, שחקן אחראי. לך למילון, תחפש את ההגדרה למילה אחראי, ואז תחזור ותגיד לי שפיקה הוא שחקן אחראי!!!! מזל שהוא עוד ילד, ילד טיפש, וטיפשות עוד אפשר לשנות. זה נוגע גם לך גונזו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/7/10
  9. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    אני בניגוד אלייך לא מחפש שחקנים על כל דבר קטן. פיקה עשה שטות שעשה פנדל, אבל חיפה על זה ב200 גליצ'ים נקיים שמחסלות התקפות יריב.

    עם לא פיקה, ועם בלם אחר לצד פויול(מרצ'נה למשל), ספרד אומרת שלום כבר בשלב הבתים לדעתי. הוא מחזיק את ההגנה של ספרד על השטויות של פויול והאיטיות המחרידה שלו, חוץ מיזה הוא גם עוזר לבנייה ההתקפות.

    הבלם מספר אחד באירופה, מבחינת יכולת אין אחד שעולה עליו.
     
  10. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כשאתה משחק עם צאבי ואינייסטה מקדימה לבסוקטס ואלונסו אז שני הקשרים הקטלונים של בארסה הם אלה שצריכים להצטרף להתקפות. אני לא יודע אם אתה רואה משחקים של ברצלונה,אבל צאבי הוא לא קשר התקפי,הוא קשר שעושה משחק. הוא צריך לשחק בקישור ולא מתחת לחלוץ בודד. אינייסטה דווקא כן יכול לשחק מתחת לשני החלוצים אבל ספרד משחקת עם חלוץ אחד ואינייסטה וצאבי מבורדקים על המגרש ותמיד אחד מהם חייב לקחת את התפקיד של החלוץ השני מתחת לטורס כי אינייסטה בדומה לצאבי מעדיף לשחק מאחורה יותר ולעיתים לחתוך מצד שמאל (הבעיה שוייה תקוע בצד שמאל). בגלל זה ההתקפה של ספרד נראית כמו גוש צואה.

    דביל בוסקה חייב לעלות במערך שניצח לו אתמול את המשחק מהדקה ה70 בערך. צאבי,בוסקטס וססק בקישור, פדרו חלוץ ימני,וייה חלוץ ואינייסטה חותך באגף ומידי פעם מצטרף לקישור. כמובן שהיה עדיף מלכתחילה לשחק עם הקישור של בארסה:צאבי,בוסקטס ואיניסטה ועם דויד סילבה או פדרו (אני הייתי מעדיף את פדרו כי הוא יותר התקפי) בשלישיה התקפית ביחד עם טורס ו-וייה. אז היה לטורס עזרה מספקת והייתם רואים את החלוץ שמחורר רשתות בליגה האנגלית. כמובן שבמערך כזה היה יכול ים להיות חילופי מקומות סטייל ברצלונה. אינייסטה היה יכול מידי פעם לחתוך מצד שמאל ו-וייה היה יכול להצטרף לחוד עם טורס. אפשר לעשות כול כך הרבה תמרונים במערך כזה,וסביר להניח שהיינו רואים הצגות מספרד.

    אבל הכל דיבורי סרק,דביל בוסקה הוא המאמן שלנו ואין מה לעשות.
     
  11. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,911
    לייקים שהתקבלו:
    1,293
    אחרי שספרד שיחקה בונקר נגד התקפות עלובות היא מגיעה לחצי הגמר מול הגרמנים מפוחדת וחסרת ביטחון. השינוי היחידי בהרכב שאפשר לצפות לו מדלבוסקה במצב הזה, זה ססק במקום טורס מהפתיחה.
    ואם פויול לא יהיה כשיר, כדאי לספרדים לקחת 2 זוגות חיתולים כ"א.
     
  12. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מתאר לעצמי שססק במקום טורס זה תסריט הגיוני. למה? א.כי דל בוסקה פחדן ומול גמרניה הוא עוד יותר יפחד ממה שהוא פחד נגד הונדורס ופרגוואי. ב.כי הוא כבר דחף את ססק בקונפדרציות לשחק כקשר ימני. לא אתפלא אם נראה את ססק קשר ימני,אינייסטה שמאלי ווייה חלוץ. אבל אני לא מבין אותו,אם כבר ססק קשר ימני וצאבי חלוץ שני,אז למה קסייאס לא קשר ופויול שוער? אפשר לשים את קאפדוייה קשר אחורי ולשלוח את בוסקטס להיות מגן שמאלי. אם כבר הוא מברדק את הנבחרת הכי איכותית בעולם שיברדק עד הסוף.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/7/10
  13. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הנהלה יקרה, קשה לי להבין איזה ערך מוסף יש להודעות של גונזו שאתם משאירים אותו לזבל לכולם בשכל. אי אפשר לנהל ככה דיונים כשצד אחד מבטל באלימות כל מי שלא קורא את העיתון ה"נכון" ומדסקס כל הזמן, בלי הפסקה, בנושא אחד בלבד, שהפך למאוס וירוד. אני מכיר באופן אישי שני אנשים שעזבו את דיוני המונדיאל בגלל הרמה הירודה שהתפתחה בעקבות הגסות והאטימות שהתפתחו כאן מצידו. רק בגלל אנשים כמוהו אפשר לברך שהמונדיאל מסתיים בקרוב. חבל שזו הדרך היחידה ושאף אחד לא עושה דבר בנידון. יש כללים, אבל גם כללים אפשר לשנות.

    אחרי שמגיעים לחצי הגמר, גם אם זו ספרד החלשה והמבולגנת, דברים נראים אחרת. קשה לי להאמין שמישהו בספדר פוחד מגרמניה. מה שקרה ברבע הגמר שייך לרבע הגמר, ובטורניר יש בכל זאת אנרגיות אחרות, בטח אם גרמניה לא תצליח להבקיע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/7/10
  14. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה בסדר אין לך מה לדאוג אני בכול מקרה כותב רק בשביל המונדיאל הזה. ברגע שספרד עפה ביום רביעי או בכול מקרה אם תעבור אז ביום ראשון אחרי משחק הגמר אני לא אכתוב יותר.

    לא תכננתי לכתוב כול כך הרבה אבל אי אפשר להתעלם מהדברים שמתרחשים עם דל בוסקה. ושני החברים שלך שלא כותבים בגללי,אני לא יודע אם זה נכון או לא נכון וזה סתם סיפור שהמצאת,אבל הם סתם קטנוניים כי כבר אמרתי שמי שלא מעוניין לקרוא את ההודעות שלי ולהגיב אז שיהיה לו בכיף. כול עוד אני אראה את הזוועות שהמאמן הזה עושה בנבחרת הכי איכותית בעולם אני אמשיך להתלונן על זה.

    תסבול אותי עוד שלושה ימים או עוד שבוע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/7/10
  15. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנחנו קרובים שני משחקים מזכיה היסטורית באליפות העולם שתשנה את פני הכדורגל הספרדי לעד,זכיה היסטורית שתצרב בזכרוננו לעד. יש לנו את הסגל הכי טוב בעולם ללא ספק,יותר טוב משל הולנד ויותר טוב מגרמניה (עוד בלי מולר האדיר) ומה קורה? התקשורת הספרדית מדווחת שדל בוסקה מוריד את טורס לספסל לטובת.. סילבה!!! חוזרים למערך דל בוסקה המושמץ שבוקשי גירד ניצחונות בידידות על סעודיה וקוריאה,מערך שהפסידה בבושת פנים לשוויץ במשחק הפתיחה של המונדיאל. סילבה,שחקן שלא קיבל אפילו דקה אחת במונדיאל הזה מאז הוחלף נגד שוויץ,שחקן שהושפל לגמרי על ידי דל בוסקה ולא נספר בכלל במונדיאל הזה (אפילו יותר מססק), קופץ חזרה להרכב במשחק הכי חשוב בהיסטוריה. לא יאומן.

    הייתי מקבל את המערך הזה אם ססק היה משחק מאחורי חלוץ ולא צאבי. הרי ככה ניצחנו את גרמניה ביורו רק שבמקום וייה שיחק טורס. אבל דל בוסקה פוחד וכרגיל ישחקו שני האחוריים אלונסו ובוסקטס,צאבי ישחק חלוץ שני מתחת לוייה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/7/10