ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,202
    לייקים שהתקבלו:
    16,988
    צריך להישאר ריאלים, לאסנה יעלה הרבה כסף, כמעט כל מה שנקבל על מאסצ'ראנו.
    אני לא חושב שהודג'סון הוא מסוג המאמנים שייקחו סיכון ויעלו למגרש עם 0 קשרים אחוריים אמיתיים.

    תומר, אני לא בוטח מספיק באקווילאני, אני לא בעד מכירה שלו אבל אני כן בעד רכישה של שחקן נוסף לעמדה הזאת כדי שהוא יתחרה איתו על מקום בהרכב.
    תביא גרזן (מאמדו) שיחליף את מאסצ'ראנו, תביא יצירתי שיילחם עם אקווילאני וג'ררארד על 2 משבצות, זה ממש לא יותר מדי תחרות.
    אם אני צריך לנחש מה יגמור לנו את העונה זה רק הקישור המרכזי הזה, לבנות על לוקאס/אקווילאני/ספירינג/שלבי זה פשוט לא מספיק, חובה להביא לפה חיזוק משמעותי שיקשר בין ההגנה להתקפה, לא מספיק קשר אחורי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/7/10
  2. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    לסאנה דיארה הוא קשר אחורי אמיתי. אחרי שריאל קנו את חאדירה, יהיה אפשר להשיג את לאס בפחות ממה שריאל קנו אותו. אני אוהב את לאס גם בגלל שהוא מהווה איום מרחוק. מאז שצ'אבי אלונסו הלך לא היה לנו שחקן שבאמת יכול להוות איום מחוץ לרחבה, מלבד ג'רארד.
     
  3. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,202
    לייקים שהתקבלו:
    16,988
    וכמו תמיד צריך להזכיר את המצב הכלכלי ואת הבעלים הנוכחיים של המועדון, כולנו עושים פה תכנונים מה לעשות עם הכסף שנקבל על מאסצ'ראנו, אז זהו...מי אמר שבכלל נקבל את הכסף הזה לרכישות? אולי 100% אולי 50% אולי 0%, מי יודע. אני רק מקווה מאוד שיהיה רכש יצירתי לקישור המרכזי מהסיבות שכתבתי פה כבר כמה פעמים.
     
  4. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,543
    לייקים שהתקבלו:
    898
    Liverpool Forever,
    תקנה שחקן יצירתי ע"ח קשר אחורי אם לא יהיה לך מספיק כסף לשניהם? זה אומר שלוקאס בהרכב והמחליף שלו הוא ספירינג (כי מה לעשות צריך שחקן אחד בקישור שהוא יותר הגנתי מהתקפי).
    אנחנו נקבל את ה-25 מיליון ליש"ט שמגיע לנו על מסצ'ראנו. דיארה במצבו בריאל ובהתחשב בזה שהוא יכול לעזוב למקום שבו ישחק הרבה לא יעלה יותר מ-12 מיליון ליש"ט. לדעתי העסקה של פיגרואה עדיין לא נסגרה כי העסקה של אינסואה עדיין לא נסגרה, בכל מקרה כשיהיה כסף גם פיגרואה יחתום ואפשר לצאת לדרך (זה לא שהציפיות הן אליפות).
     
  5. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,255
    לייקים שהתקבלו:
    7,089
    הנקודה שלי גיל שזה לא רק הרביעייה שכתבת על העמדה הזאת, זה גם ג'רארד שאני מקווה שישחק שם בלא מעט משחקים העונה, כשבעמדת הקשר ההתקפי יכולים לשחק ג'ו קול או פאצ'קו או בכלל קויט כעוד חלוץ ב4-4-2.

    בעקרון אני חושב שאם הרוטצייה תהיה בעמדת הקשר ההתקפי ב4-5-1 בין סטיבי/ג'ו קול/פאצ'קו כשלפעמים נעבור ל4-4-2 ויהיו שם קויט/יובאנוביץ'/פאצ'קו/אנ'גוג לצד טורס, ובעמדת הקשר המרכזי היצירתי בין אקווילאני/ג'רארד/לוקאס/שלבי - המצב שלנו דווקא לא רע. סיבכתי את זה קצת אבל אני מקווה שהעברתי את הנקודה.

    וגם אני מאמין באקווה יותר ממך, עוד סיבה שאנחנו כנראה לא נגיע להסכמה. מה שכן אפשר להסכים זה ששנינו רוצים שאני זה שאצא צודק בסופו של דבר, לא http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx ?
     
  6. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,202
    לייקים שהתקבלו:
    16,988
    לא יודע איך הגעת ל12, זה לא שריאל יודיעו בתקשורת כמה הם רוצים עבור השחקן.
    אם אין לי מספיק כסף לשניהם אז אני קונה אחורי זול יותר כדי שיהיה לי כסף גם ליצירתי.
    העניין הוא שאני לא חושב שהודג'סון בכלל מתכנן בכיוון של מה שאני כותב, יגיעו מגן שמאלי,קשר אחורי ואולי חלוץ. אני לא רואה אותנו קונים 2 קשרים מרכזיים. אנחנו נחיה או נמות על היכולת של אקווילאני, אני מניח שבמקרה חירום אולי נעביר את ג'ררארד למרכז למרות שהוא כבר השתנה לגמרי מהאופי שהיה לו כשחקן לפני 8 שנים אז הוא היה קשר מרכזי נמרץ, היום הוא הרבה פעמים מתעצל לרדוף אחרי שחקנים והעמדה שהכי מתאימה לו היא מאחורי החלוץ.

    תומר, הלוואי ואתה צודק ואקווילאני באמת עד כדי כך טוב שאפשר לבנות עליו לקישור המרכזי, אני באמת לא יודע, לי הוא נראה כמו סימן שאלה גדול כרגע. דווקא המשחקים הטובים יותר שלו עד כה אצלנו היו כשהוא היה ממש קרוב לרחבה ושם הוא שיחק בנגיעה, מבלי להסתבך יותר מדי. החור שלנו הוא בקשר מרכזי שיידע להניע כדור ולנווט את ההתקפה, האם הוא בכלל סוג כזה של שחקן? לא בטוח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/7/10
  7. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פיגרואה, לוק יאנג, פולסן, עוד שמועות על סטיליאן פטרוב, יובאנוביץ', אלה השחקנים שיחד עם רוח חדשה בדמות מנג'ר חדש שישדרגו את ליברפול בכמה רמות שהיא חייבת להתחזק?
     
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,202
    לייקים שהתקבלו:
    16,988
    לוק יאנג נפל, פולסן ופטרוב אלה שמועות של דיילי מייל וכו' אז עדיף לא להתייחס.
    בכל מקרה, אני לא יודע מי חשבת שיגיע הקיץ, התקציב מצומצם ועושים רכש בהתאם.
    אני חושב שג'ו קול במקום בניון, פיגרואה במקום אינסואה ויובאנוביץ' במקום ריירה זה 3 חיזוקים ולפחות 2 מהם אפילו משמעותיים, אז כן נעשה חיזוק טוב למרות שלא היה שימוש גדול במזומנים. נותר לראות מה יהיה במרכז השדה אחרי שמאסצ'ראנו ואלונסו עזבו תוך שנה.

    הבעייה הגדולה ביותר בעונה שעברה הייתה מרכז הקישור החלש שגרם בעקיפין גם לריבוי הכדורים הארוכים שראינו מההגנה להתקפה. ככה זה כשיש לך 2 קשרים אחוריים שלא יודעים איך לבנות התקפות בצורה יעילה. השאלה היא האם נשפר את זה העונה, אם שוב נבנה על לוקאס ואקווילאני לא יפגע אז אין סיבה שסכום הנק' שלנו העונה יעלה משמעותית בהשוואה לשנה שעברה. מצד שני, אפילו שנה שעברה בעונה האיומה שעברנו היינו די קרובים למקום ה-4, אז אם מישהו מצפה רק לחזרה לצ'מפיונס ליג זה אפשרי גם עם קישור בינוני ומוגבל. זה יהיה תלוי גם באיך אחרות ייראו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/7/10
  9. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,255
    לייקים שהתקבלו:
    7,089
    אני רק מקווה שהעסקה של המגן השמאלי ומכירת מסצ'ראנו והחלפתו שלושתן ייסגרו עד אמצע השבוע הבא, אנחנו מתקרבים לקראת פתיחת העונה בליגה בצעדי ענק וצריכים להיות מוכנים כמו שצריך לפתיחה הרצחנית מול ארסנל באנפילד.

    ואריאל, אני אישית אהיה מרוצה אם פיגרואה הוא זה שיגיע לעמדת המגן השמאלי, אחלה מגן ממה שיצא לי לראות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/7/10
  10. _Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏13/12/08
    הודעות:
    775
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דיבורים על הקישור... אני היחיד שמשקשק ממצב ההגנה? רק ריינה ואגר הוכיחו שמקומם מוצדק.
    קראגר כבר לא סוחב, סקרטל וג'ונסון יהיו חייבים להוכיח את עצמם אחרי עונה בעייתית מאוד, פיגרואה הולך לעלות ברמה ואני מקווה שהוא יעמוד בקצב.
    גם הגיבוי למגנים לא מדהים, לצד ימין ילד לא מנוסה בן 20 ולצד שמאל שחקן בן 18 שהוא בכלל בלם במקור.
    על בלם חדש כבר וויתרתי, אבל אני מקווה שאחרי שעסקת לוק יאנג נפלה הודג'סון לא מוותר על מגן גיבוי, רצוי בעיקר לצד שמאל, רק שיהיה שחקן יותר טוב מיאנג. וכנראה שנצטרך לסמוך עונה נוספת על הניסיון של קראגר או על ההתחלה המוצלחת של הקדנציה של סקרטל אצלנו, אני ממש מקווה שזה יספיק.

     
  11. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,425
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    Rushie
    ליברפול ידועה כקבוצה שיש לה ספסל לא איכותי.
    הגנת ליברפול טובה הרבה יותר מהקישור או מההתקפה של ליברפול.
    בקישור המחליפים שלך הם לוקאס, מקסי ובאבל, בהתקפה הם קאוט ואנגוג, בהגנה יש לך את סקרטל, קיריאגוס וג'ונסון שמידי פעם מביאים הברקה.

    בכל מקרה, ליברפול צריכה למכור בהגנה את אינסואה, להביא את אורליו ופייגורה לאגף שמאל וההגנה מסודרת.
    ג'לן ג'ונסון מגן נבחרת אנגליה, ג'יימי קראגר אומנם איטי אבל עדיין בלם מציון, סקרטל זאת עונה מבין ונקווה שהוא יחזור לכושר שלו מלפני שנתיים, קיריאגוס מביא הברקות מידי פעם וכבלם רביעי הוא בסדר גמור, בצד שמאל התחזקו עם פייגורה במקום אינסואה.
     
  12. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,255
    לייקים שהתקבלו:
    7,089
    אסף, אני דווקא מאוד שקט עם קלי בצד ימין. הבחור מראה יכולת טובה בכל פעם שהוא משחק שם ואני חושב שהוא ראוי להיות המגן הימני השני שלנו בסגל.
    בקשר לכל השאר, אני גם כתבתי מוקדם יותר בקיץ שצריך עוד בלם כי אני לא רוצה לראות את קרא סוגר עוד פעם עונה עם 45-50 משחקים, הוא כבר לא יכול לסחוב כל כך הרבה משחקים, ובנוסף אני לא ממש סומך על סקרטל וקיריאקוס מספיק. אם יבוא מגן שמאלי ברמה טובה ויציבה וסקרטל קצת יתאזן ביכולת שלו, אנחנו יכולים להסתדר בהגנה. כמובן שזה גם תלוי במערכים ובקשר האחורי שיגיע, אבל על הנייר, תלוי במי שיבוא לעמדת המגן השמאלי - יש לנו הגנה בסה"כ טובה. אגר וריינה הם כמובן שני שחקנים שהם וורלד קלאס שיש לנו בחלק הזה בקבוצה ועליהם אני סומך בעיניים עצומות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/7/10
  13. _Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏13/12/08
    הודעות:
    775
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קלי אכן נראה טוב ברוב המשחקים ששיחק בהם וגם אני בעד לתת לו צ'אנס להתחיל להשתלב, הבעיה העיקרית שלי איתו היא שבעונה שעברה הוא סבל מהמון פציעות, אם זה יימשך גם השנה אנחנו שוב נאלץ לראות אילתורים גרועים בעמדת המגן הימני כמו קראגר או סקרטל. אני מקווה מאוד שהוא התגבר על הבעיה הזאת ויהיה כשיר במרבית העונה.

    אני פשוט לא מצליח להיות מסופק כשמתוך הגנה של 4 שחקנים+שוער רק על שניים יש קונצנזוס.
    אני כבר רואה איך חוגגים על ריינה במשחקי חוץ קשוחים שקשה להשיג בהם פוזשן, אבל... בכדורגל תמיד יש מקום להשאיר לאופטימיות, בפולהאם הודג'סון הוציא תצוגות הגנה נהדרות עם הגנה יותר חלשה משלנו. נקווה שעצם זה שהוא לא מחפש לעשות מהפך בהגנה אומר שהוא כבר בטוח בתוכניות שלו לגביה.
     
  14. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    ההגנה זה החלק הכי פחות בעייתי של ליברפול. לא ראיתי אותו בעייתי אפילו בעונה שעברה. היו לנו הרבה בעיות בעונה שעברה, מיעוטן בהגנה.

    בכל מקרה, ברגע שנחתים מגן שמאלי נורמאלי, AKA מיינור פיגרואה, אני חושב שהפרק של ההגנה במהפכה של הודג'סון יהיה חתום וסגור. אלא אם הוא יחליט להביא עוד מגן שמאלי כגיבוי למגן השמאלי הראשון שיהיה לנו.

    אני חושב שצריך להתמקד על מי יחליף את מאסצ'ראנו. כמו שאמרתי, אני מאוד אוהב את לאס, והייתי שמח לראות אותו, אם כי אני מאמין שלמוריניו יש עדיין תוכניות בשבילו בריאל מדריד. שחקן נוסף שחשבתי עליו ואהבתי לראות אותו נגדנו הוא יוהאן קבאייה מליל. אני לא ממש מכיר אותו מלבד המשחקים מולנו בעונה שעברה בליגה האירופאית, ובטוח שהוא עדיף על לוקאס, לפי המשחקים האלה, אבל זה כבר יותר הימור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/7/10
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,202
    לייקים שהתקבלו:
    16,988
    הודג'סון רצה את לוק יאנג, עכשיו שזה נפל אני מניח שהוא יילך על מישהו אחר כדי שיהיה גיבוי לעמדת המגנים.
    אגב, מדברים פה על ההגנה שלנו ואגר מקבל התייחסות של וורלד קלאס/באנקר, צריך להזכיר שהוא בקושי שיחק בשנתיים האחרונות, זה שהוא בלם מצויין אין על כך ספק אבל יש איתו בעייתיות גדולה מבחינת כשירות, היו לו המון בעיות עם הגב ולכו תדעו האם הכל באמת מאחוריו.