ריאל מדריד 11\2010: מחזיקת הגביע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏23/7/10.

  1. Efm Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/05
    הודעות:
    66
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רונאלדו 7, עצוב ומעצבן. כבר אמרתי על ראול שאין דבר כזה שחקן שהוא מעל המועדון, אבל הוא היה
    הכי קרוב לזה. אני חושב שמעט הכבוד שיכלו לתת לו זה לתת פגרה לספרה 7, לא אומר לתמיד,
    אבל לפחות עד שיקום יורש ראוי, ועם כל הכבוד לכ.רונאלדו שהוא שחקן ענק, לא זורם לו דם
    של ריאל, לא הוא צריך להיות זה שלובש את החולצה 7 אחרי ראול, ובטח לא כל כך מהר.

    ואני גם לא מבין את הצד של כריסטיאנו. מספיק מונח לו על הכתפיים, עם המס' 7 הוא מצהיר שהוא לוקח
    עליו עוד יותר אחריות, ואני לא מבין למה הוא צריך את זה כשעד עכשיו לא סיפק תוצאות (עם כל הכבוד לכמות גולים היפה-אותי זה לא מעניין. מצידי שיבקיע חצי
    ושבmoney time יעשה מה שצריך כדי להביא תארים).

    קאקה כנראה צריך לעבור ניתוח שישבית אותו בערך לחודשיים. מה יהיה עם הפציעות שלו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/8/10
  2. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    זה כבר מוגזם
    בשביל 22 מיליון קונים שחקן ברמה של מייקון? יאללה שישלמו 28 פלוס 7 מיליון לעונה ונגמור את הסיפור.
     
  3. noamvcf Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/10
    הודעות:
    315
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא מפריע לאוהדי ריאל או לאנשים ש פשוט אוהבים את ראול שככה סתם ריאל נותנת את המספר שלו לכרסטיאנו רונאלדו?
    נכון שזה כולה מספר על הגב שלא אומר הרבה אבל ראול הוא סמל של ריאל והוא תמיד יהיה חלק ממנה אז אני לא מבין למה לא מכבדים אותו בכך שהם לא ייתנו לאף שחקן לקבל את הספרה 7 על הגב. גם לשחקן עם יכולות כמו של רונאלדו.
    יש לי תחושה שריאל יודעת שהחלפת המספרים של השחקנים תגרום להעלה במכירת החולצות רק חבל שזה בא על חשבון הכבוד שצריך לתת ושמגיע לראול
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/8/10
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    http://www.as.com/recorte/20100808dasdasftb_18/C280/Ies/Mourinho.Xxx

    "אנחנו זקוקים לשחקן הגנה מנוסה". זוז'ה מוריניו התראיין היום לתקשורת וסיפר על השאיפות שלו בנוגע לחיזוק הקבוצה בזמן שנותר לחלון ההעברות. "יש פערים גדולים מידי בין ההגנה וההתקפה של הקבוצה מבחינת השחקנים - אנחנו זקוקים לשחקן הגנה מנוסה, שיהיה כמו חאדירה, לאס או אלונסו עבור הקישור האחורי. סרחיו ראמוס שחקן מצויין ורואים שיש לו את זה, אולם הוא עדיין בהתפתחות ומרסלו בן 21. אנחנו זקוקים לעוד איזון בקבוצה". מוריניו פסל את אפשרות רכישתו של אשלי קול בטענה כי צ'לסי לא מוכנה לשחרר אותו - "קרלו אנצ'לוטי היה ברור מאוד - כסף לא יעזור כאן, אשלי קול לא למכירה. שמחתי מאוד שהצלחתי להביא אותו לצ'לסי אך הפעם זה לא המצב". על ריקארדו קרבאליו, מוריניו החליט לוותר בשל גילו המתקדם - "קרבאליו שחקן ענק אבל צריך לחשוב גם על העתיד ולמרות שגם בגיל 32 קרבאליו נראה נפלא הוא לא יגיע אליינו". בנוגע לג'רארד, מוריניו סיפר כי מדובר בידיוק באותו הסרט עם לאמפרד מלפני שנתיים - הוא רצה לרכוש אותו אולם השחקן החליט להישאר בקבוצתו כי הוא הסמל שם, אחרי מחשבות ארוכות". "חאדירה הוא בידיוק מהסוג שחיפשנו - צעיר אבל בעל ניסיון ומאוד רעב להצליח". מוריניו הצהיר כי הוא מאחל לבניטס בהצלחה באינטר כי גם קבוצתו לשעבר חשובה לו וכי הוא מקווה להגיע לגמר ליגת האלופות. ואם כבר בעניין אינטר - מוריניו אמר כי הוא מאוד מקווה שהקבוצה תצליח להחתים את מאייקון.

    במשחק שנערך לפנות בוקר, שוב ניצחה ריאל מדריד 3-2, הפעם את לוס אנג'לס גאלקסי של בקהאם שישב ביציע. ריאל פתחה את המחצית הראשונה בצורה איומה ונוראה וספגה שני שערים מטופשים, אך במחצית השנייה מוריניו החליף עשרה שחקנים, כאשר שחקני נבחרת ספרד זכו לדקות ראשונות במשחקי ההכנה, וכמובן שזה עזר. היגואין צימק אחרי כדור רוחב של רונאלדו וכבש שער נוסף לאחר בעיטת קרן, ובדקה ה-70 פדרו לאון כבש את שער הניצחון בדחיקה. סרחיו ראמוס ענד את סרט הקפטן.

     
  5. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    קול וקרבליו לא יגיע. קולארוב בסיטי. אם לא מאייקון, האופציה היחידה שתשאר היא להחזיר את מיצ'ל סלגאדו מבלקבורן.

    המטרה הגדולה ביותר כל הקיץ הייתה הברזילאי. אם פרז יפשל בעסקת מאייקון (מה שאני לא מאמין שיקרה. הוא תמיד יודע להשיג את השחקנים בהם הוא מעוניין) הקיץ הזה צריך להחשב ככשלון מבחינתו.
     
  6. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    צריך גם מגן שמאלי, לא יעזור שום בלם אם עדיין יש לנו חור הגנתי כמו מרסלו או התקפי כמו ארבלואה.
     
  7. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רונאלדו מספר 7 זאת הבדיחה הכי עצובה בריאל EVER
     
  8. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה בדיחה פה? שהוא השכיר חרב שמבחינה מקצועית הכי מגיע לו? כי הוא נלחם כמו מטורף כל הזמן? שהוא מתאמן יותר קשה מכולם? ומה ההודעה הזאת קשורה? תפרט, תנמק, תסביר. משהו...

    בלה בלה בלה בלה ever...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/8/10
  9. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא יודע, חשבתי שאתה זה שאמור לזיין בשכל ולחפור על סמלים ואגדות וכל השטויות הרגילות שלך. לא נראה לך קצת תמוה ששחקן שהגיע בעונה שעברה במאתיים מיליארד יורו מקבל את המספר של הקפטן הכי גדול בריאל אי פעם? לפניו הגיעו לקבוצה כבר שני סופרסטארים לא פחות גדולים ממנו שהיו מזוהים עם המספר שבע, ואפילו לא חשבו "להציע את עצמם" לתפקיד. לא רק זה, הוא עוד מנצל את זה שראול בחיים לא מוציא כביסה מלוכלכת לתקשורת, על מנת להתראיין ולספר כמה שראול שמח שהוא זה שיורש את המספר שלו. הוא פתטי, וגם אתה שמגונן עליו כאילו הוא עוד אחד מה"ילדים" שלך
     
  10. קסיסאן Member

    הצטרף ב:
    ‏18/6/07
    הודעות:
    184
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ירדן צודק לרונאלדו הכי מגיע לקבל את המספר 7 הוא משקי את הנשמה שלו בריאל וחוץ מזה שמי אמר לך שרונאלדו המציא את זה שראול שמח שהוא יקבל את הסיפרה 7 ולמה ניראה לך שזה מעניין לאנשים בריאל מה רונאלדו אומר הם מדברים גם עם ראול,האמירה הזאת לא באמת השפיע על ההנהלה, וגם אם אתה מתכוון לפיגו שהיה מזוהה עם המספר 7 אז ראול היה אז בקבוצה בשיאו אז מה זה קשור?
     
  11. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש בזה משהו אבל לא הייתי מתפלא אם ריאל היו שומרים את מס' 7 לאחד השחקנים הגדולים ביותר במועדון אי פעם.
     
  12. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אני חושב שצריך לשמור את זה לילד מהנוער, אבל אם חייבים לתת למישהו זה לרונלדו. סתם הדפ"ר הזה קופץ עם תגובה של טובקט מוואן פעם ב-5 חודשים...בלה בלה בלה...הוא אומר דברים בלי קשר, בלי נימוקים, בלי כלום. אין בסיס למה שהוא אומר. ועוד עכשיו הוא הופך אותי לאוהד רונלדו. נו טוב, כמו שאמרתי-בלה בלה בלה. זורק דברים בלי קשר.

    רונלדו מבין כל הזרים שהגיעו הכי מזוהה עם 7. הוא 7 בפורטוגל אם אינני טועה והיה תמיד 7 במצ'סטר. הוא הכי מזוהה עם המספר הזה, והוא גם השחקן שהכי מגיע לו מבין כל הזרים הרכשים שהגיעו בכלל, מבין כל הסגל. מבחינת יכולת ובמחינת לחימה על המגרש. סמליות? מה אתה רוצה שיביאו לקסיאס\ראמוס את מס' 7? אין להם כרגע סמלים. סרט הקפטן זה לסמל.
     
  13. קרלס פויול5 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/10
    הודעות:
    1,159
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    רונאלדו כרגע לא צריך לקבל לדעתי את הספרה 7 של ראול, אז נכון שזה המספר שמזוהה איתו עוד ממנצסטר ונכון שהוא השחקן שהכי ראוי לקבל כרגע אבל זה העניין הכי ראוי לקבל כרגע, לא ראוי לקבל. היה אפשר לוותר על המספר הזה כמה שנים, קשה לי להאמין שכל 25 המספרים נתפסו שהיו חייבים למלאות את המספר הזה, ראול הוא סמל ענק בריאל מדריד ויש יגידו הכי ענק, רק סמלים אחרים ראויים לקבל את המספר שלו, אז נכון ראמוס וקאסיאס לא יכולים ללבוש את המספר 7 ולכן לדעתי היה עדיף לא לתת לאף אחד את המספר הזה לפחות לכמה שנים עד שרונאלדו יהפוך להיות סמל בריאל מדריד או לחכות לסמל אחר שאולי יצוץ, אבל שוב מהשחקנים שקיימים אין ספק שלרונאלדו הכי מגיע.
     
  14. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למעשה אתה אומר שזה היה פסול לקחת מראול את המספר כשהוא היה בשיאו, אבל כעת מכשהוא ירד מנכסיו זה לגטימי? אחלה אוהד אתה

    גם בקהאם היה תמיד 7. פיגו הפך לקיצוני מספר אחד בעולם כשהמספר 7 על הגב שלו. מה אתה רוצה?

    לא שאני חייב הסבר כלשהו לליידי בוי שכמוך, אבל זה משעשע אותי פעם בכמה זמן אז למה לא. אני מעדיף לתת תגובות של טוקבק מוואן פעם בחמישה חודשים מאשר לחפור על אותן דעות הזויות, מתנשאות, מלאות מעצמן כל תגובה מחדש. אתה מנסה לבנות לעצמך בכוח תדמית של אוהד בארסה אובייקטיבי נורא ומפוכח נורא, מלקק לכולם ומשתלח בקבוצה שלך בקטנוניות קצת מטרידה על כל דבר שהיא עושה (העפנו את סביולה?! אנחנו השטן! פפ לא זימן את חלב?! נוראי!). אתה משתדל לבקר בתדירות גבוהה במיוחד את אוהדי הקבוצה על "צביעות" ו"בועתיות", אתה נתפס בכוח לפוזת האוהד האיכותי שמעריץ שחקנים הזויים כמו דה לה פנייה או מנדייטה. לעזאזל, אתה קורא לצעירים מבארסה הילדים שלך, מה אתה ונגר?

    נשבר הזין. תפסיק להיות יצור, זה בשבילך


    זה היה אוף טופיק קצר. בקשר לכל הבולשיט שנשפך פה על רונאלדו, אני מגחך פה. לחימה על המגרש עאלק. הדבר היחיד שרונאלדו נלחם הוא בשביל עצמו. אין מישהו יותר ראוי ממנו ללבוש את הספרה שבע? תוציאו אותה!

    איכס.
     
  15. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    האמת אני לא יודע מה דעתי על העניין, בד"כ השחקנים שביטלו בשבילם מספרים זה שחקנים שפרשו, ראול עוד משחק כדורגל.
    כשהוא יסיים את הקריירה, צריך לשקול לבטל את הספרה. כרגע זה לא נראה לי כמו סוף, אי אפשר לדעת איך זה ייגמר.