ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,205
    לייקים שהתקבלו:
    16,996
    החדשות הן ככל הנראה מה שמפורסם כרגע בגארדיין, שלהאנג נמאס לחכות והוא מתכונן לפרוש מהמירוץ.
    http://www.guardian.co.uk/football/2010/au...ver-kenny-huang

    המאמר המלא של הטיימס כולל עוד הרבה מידע, מומלץ לקרוא:

    Chinese on the verge of walking out on Liverpool takeover deal
    Tony Evans, Football Editor, Helen Power, Business Correspondent

    Exclusive

    The Liverpool takeover saga was plunged into crisis last night when Kenny Huang delivered a take-it-or-leave it message to Martin Broughton.

    Huang, the Hong Kong-based businessman, has grown frustrated by what he perceives as delaying tactics by the Liverpool chairman and will walk away unless the Chinese bid is accepted.

    Despite Liverpool’s assertions that there are other bidders, Huang believes that his offer is the only viable one on the table. Senior members of the hierarchy at Liverpool have also expressed concern at the pace of the sales process.

    After the Chinese interest was revealed in these pages two weeks ago, Broughton said that he expected the club to be sold by the end of last week. However, the deadline passed with Anfield sources claiming that there were still as many as five bids. Huang — who has China Investment Corporation, one of the world’s biggest sovereign wealth funds, among his backers — believes that this is a ploy to push up the price.

    Liverpool have suggested that Huang has not offered proof of funds but The Times understands that the Chinese bid has supplied all the necessary documentation required by the memorandum of sale, a legal framework for potential buyers.

    A source close to Royal Bank of Scotland (RBS) — which is owed £237 million by Tom Hicks and George Gillett Jr, Liverpool’s owners — said last night that Huang was “there or thereabouts” on providing proof of funding to Barclays Capital, the investment bank brokering the deal. The Chinese offer would make the club debt-free and also bring large-scale investment as part of a total outlay of about £800 million.

    Huang is eager to complete the deal before the transfer window closes. The Chinese are concerned that without investment in the squad Liverpool could finish outside the top four this season and want to be in place to provide funds for Roy Hodgson, the manager, as quickly as possible.

    Huang has a transfer war chest and has put aside cash to build a new stadium. The Chinese will not dip into these budgets to increase their offer and benefit Hicks and Gillett at the expense of investment in Anfield.

    Huang’s stance will heap pressure on Broughton. The chairman of British Airways was brought into the club in April to oversee the sale. The 63-year-old arrived at Anfield with impeccable credentials in the City. However, Broughton has struggled to fulfil this role and is in danger of damaging his reputation.

    RBS believes that Huang has the most credible bid and played down the notion of five potential buyers. Sources close to the bank said it was possible that GameDay, the Montreal-based group behind Yahya Kirdi, the Syrian businessman, may become a serious contender if it can show proof of funds.

    Rhône Capital, the American private equity group, is still in discussions with Barclays Capital but has not been able to raise sufficient funds to bid.

    It has also emerged that RBS could, if necessary, seize control of Liverpool without putting the club into administration, a move that would result in an automatic nine-point deduction by the Premier League.

    The bank has been charging Hicks and Gillett £2.5 million a week in penalty fees and could threaten to pursue the Americans for the money if they fail to hand over the keys to Liverpool as part of a debt-for-equity swap.

    Other options would include removing Hicks and Gillett from the club’s board.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/8/10
  2. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,256
    לייקים שהתקבלו:
    7,091
    בהחלט המון פרטים, קצת מבלבל למען האמת אבל ממה שאני מבין, אלה עיקרי הדברים: קני הואנג הציג הצעה ואמר שזאת ההצעה האחרונה שלו ואפילו שם דדליין, המועדון מצד שני אומר שהוא לא סיפק הוכחות וערובות להונו - אבל הטיימס כותבים מטעמם שהוא הביא את כל המסמכים הדרושים.

    עוד משהו מעניין הוא שכתוב הואנג נחוש לסגור את העסקה לפני סגירת חלון ההעברות, בכדי שהודג'סון יהיה יכול לחזק את הקבוצה מספיק כדי להיכנס לטופ4. בנוגע לאצטדיון, כתוב שהואנג שם בצד כסף לבניית האצטדיון והוא לא רוצה להוציא מהסכום הזה בשביל להגדיל את ההצעה לרכישת המועדון.

    בשורה התחתונה נראה שכמו שחשבנו, ההצעה של הואנג הכי רצינית, אני רק מקווה שלא נאבד אותה בגלל התנהלות מטופשת של המועדון.
     
  3. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,155
    הקהל של ליברפול באנגליה צריך להראות להיקס וג'ילט שהוא רוצה אותם בחוץ, זו הדרך היחידה להציל את המועדון מההדרדרות שהאמריקנים גורמים לנו, כל שנייה שלהם במועדון זה עוד ימים של הדרדרות שייקח הרבה יותר זמן לתקן.
     
  4. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,205
    לייקים שהתקבלו:
    16,996
    זה כבר לא קשור להיקס וג'ילט (לכאורה), הם זזו הצידה, זה תלוי בברקלייס ובברוטון ואז בהנהלה שלנו.
     
  5. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    לפי דעתי, זה בסה"כ כלי להפעלת לחץ על ברקלייס וברוטון למכור את המועדון לידיו כמה שיותר מהר. צריך להזדרז בהליך, אבל לא צריך להיות חפוזים מדי.
     
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    אני מבקש הערב בכל הקשור למשחק מול טראבזונספור, מתחילת המשחק וגם לתגובות שלאחריו (היום) נא להגיב בדיון הליגה האירופאית בפורום העולמי. תודה.
     
  7. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,205
    לייקים שהתקבלו:
    16,996
    אתם לא חושבים שאתם מגזימים?
    באתי לכתוב פה תגובה על המונדיאל, אמרו לי לך תכתוב בדיון המונדיאל, כתוצאה מכך רשמתי 0 הודעות על המונדיאל.
    עכשיו אפילו בדיון של הקבוצה עצמה אתם מבקשים לא לכתוב הודעות על משחק של הקבוצה?
    יש גבול גם לסדר...
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,848
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אני מגיב על זה פה כי בדיון של הסיטי לפחות התפתח דיון בנושא אחר.

    יש דיון בעולמי, מי שרוצה מוזמן. מי שלא, שיבושם לו.


    Liverpool-Forever, ידעתי שמשהו היה חסר לי בפורום המונדיאל, רק לא ידעתי מה..

    בקיצור, מי שרוצה להישאר בדיון שלו, שיהנה.
     
  9. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,205
    לייקים שהתקבלו:
    16,996
    התגובה שלך די מגוכחת. החלק ה-1 הספיק.
     
  10. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    : Reina, Kelly, Aurelio, Kyrgiakos, Carragher, Lucas, Poulsen, Cole, Maxi, Jovanovic, Babel. Subs: Cavalieri, Torres, Wilson, Ngog, Spearing, Skrtel, Pacheco.

    מרוצה שפאולסן, קול, באבל וקלי פותחים. נקווה שהם יעשו רושם טוב על המאמן. מרוצה גם מזה שמספר שחקנים מקבלים מנוחה כמו ג'רארד, ג'ונסון, סקרטל, אנגוג וקויט. בנוסף, אני שמח לראות את טורס על הספסל וכנראה שנראה אותו הערב משתלב כמחליף ומתחמם לקראת מנצ'סטר סיטי ביום שני.
     
  11. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,256
    לייקים שהתקבלו:
    7,091
    חבל לי שפאצ'קו לא פותח במקום יובאנוביץ' וששלבי לא נספר על הספסל. גם הייתי מעדיף לראות את ווילסון בהרכב ולא את קרא, מיותר לחלוטין. מבחינתי היו צריכים לעלות 11 שחקנים אחרים לגמרי מאלה שהודג'סון רוצה שיפתחו ביום שני מול סיטי, הסגל שלנו מקבל עומק לאט לאט ואנחנו יכולים להרשות את זה לעצמנו.
     
  12. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,645
    לייקים שהתקבלו:
    6,728
    ברוך הבא לוקאס באמת היית חסר לנו(לשונאי ליברפול) בהרכב http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
  13. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,205
    לייקים שהתקבלו:
    16,996
    מחצית חלשה, כלום עד דקה 45, ג'ו קול עם כדור עומק טוב מאוד לבאבל שמסיים בצורה טובה.
    פאולסן - קופי לוקאס רק קשוח יותר.
    אורליו - רחוק מאוד מכושר שיא, נראה רע.
    לוקאס - למה אני עדיין רואה את השחקן הזה על המגרש?
     
  14. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,256
    לייקים שהתקבלו:
    7,091
    איזו מחצית זוועה... אני לא יכול למצוא מילה טובה באמת להגיד על אף שחקן, בחיי. רביעיית ההגנה בסדר אבל בכלל לא דוחפת קדימה וכל כדור עף למעלה בפאניקה, צמד הקישור פאולסן-את-לוקאס חלש מאוד התקפית. הדני עוד ניסה לדחוף קדימה בהתחלה ונתן כמה מסירות נחמדות, אבל אחרי זה המשיך גרוע, לוקאס פשוט איום ונורא, לא היה כדור אחד נורמלי קדימה וגם הגנתית הוא חלש, פאולסן לפחות נותן כמה תיקולים טובים פה ושם. מקסי נראה כאילו לא בא לו לשחק, לא עושה שום דבר לא הגנתית ולא התקפית, הראשון שאני מוציא במחצית. יובאנוביץ' סביר, רץ הרבה כרגיל אבל הוא נראה בפאניקה תמידית וכל מסירה אחורה... שיגדל ביצים כי יש לו יכולת טובה בו אבל אם הוא כל כך לחוץ שום דבר לא הולך. ג'ו קול לא נוגע מספיק בכדור ולא עושה מספיק תנועה, כשקיבל סוף סוף עם הפנים לשער אחרי טעות של הטורקים נתן את הבישול היפה לבאבל, ההולנדי סיים יפה אבל גם הוא במשחק זוועה, ת'אמת שפשוט נמאס לי לראות אותו על המגרש, ערימה של כלום ושום דבר. לפחות גול נחמד הוא נתן.

    פאצ'קו צריך לעלות במקום מקסי, וגם לא הייתי מחכה יותר מדי בשביל להכניס את טורס במקום באבל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/8/10
  15. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    דווקא הייתי מרוצה מההגנה, מלבד אאורליו(שנראה מאוד חלוד וחסר ביטחון) ומפאולסן ויובאנוביץ' גם הייתי מרוצה. מקסי נראה לא מחובר, לא מעוניין להשאר ומאוד חסר חשק. הייתי מוציא אותו גם כן. לוקאס פשוט נורא. מה הוא עוד עושה אצלנו אחרי שבניטס עזב? היינו צריכים לפטר גם אותו יחד עם בניטז! אני מקווה שהגול בסיום המחצית ייתן ביטחון לחבר'ה ושנראה את באבל עם ביטחון עצמי. מי יודע, אולי רוי עוד יעשה ממנו שחקן. אחלה בישול לקול. נקווה שנראה ממנו עוד בהמשך.