ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,205
    לייקים שהתקבלו:
    16,997
    עם כל השנה שעברה המחורבנת שהייתה לנו, היה שם ים של חוסר מזל, לעיתים נדירות מאוד עשו מאיתנו צחוק כמו שסיטי עשו היום.
    יום שני ה-1 עונה שעברה הפסדנו באנפילד לוילה 3-1, יום שני ה-1 העונה אנחנו מקבלים בראש מהסיטי, אנחנו כנראה בדרך לעונה דומה מאוד לקודמת.
     
  2. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,201
    לייקים שהתקבלו:
    4,936
    היי, בניטס בסך הכל השאיר אחריו סגל בערך ברמה שהוא קיבל כשהגיע, פלוס טורס. כמעט כולם הלכו, סגל כמעט חדש הגיע לאורך שנים. שיפור של ממש אין. חותמת לא נעימה לקדנציה שלו באנפילד.
     
  3. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,271
    לייקים שהתקבלו:
    7,102
    משחק מביך, ניהול משחק בזיוני של הודג'סון, יכולת מגעילה וחוסר נחישות מצד השחקנים. רע מאוד. אין לי מילה טובה להגיד על אף שחקן, אגר שהיה היחיד במחצית הראשונה שהראה יכולת סבירה גם הוא במחצית שנייה איומה, דיי כבר עם ההצבה שלו כמגן שמאלי, אני מעדיף שם את קלי או אורליו כי את אגר אנחנו חייבים במרכז ההגנה. סקרטל עם קבלת החלטות ושיקול דעת של כיסא, איזה גליץ' מיותר, בכלל משחק איום ונורא שלו ושל קרא במרכז ההגנה, הצליחו לבלוט לרעה יחד עם לוקאס, שאני נשבע שאם יעלה עוד פעם אחת בהרכב אני פשוט יורה לעצמי בראש. איזה סבל של שחקן. אולי ג'רארד היחיד שעוד ניסה אבל גם הוא ביכולת רעה.
    אני בכלל לא חושב שסיטי היו טובים מאוד, בטח שלא הגיע להם 3:0, אבל לנו מנגד כן הגיע להפסיד בתוצאה כזאת.

    הכל הולך הפוך מתחילת העונה, שילוב של חוסר יכולת ואולי עוד יותר חוסר מזל, לדעתי אין ספק שהודג'סון קיבל את ההתחלה הכי גרועה שהוא היה יכול לקבל בפרמיירליג אצלנו. מה שכן, מכאן אפשר רק לעלות...
     
  4. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,205
    לייקים שהתקבלו:
    16,997
    קצת על המשחק:
    1. אגר לא מגן שמאלי, הוא הבלם מספר 1 שלנו, אז בזמן שסקרטל עושה שטויות במרכז ההגנה, אגר מובך נגד ווינגר הרבה יותר מהיר ממנו. מה עשינו בזה? הפסדנו ב-2 עמדות.
    2. ג'ונסון עלה 17 מ' בשביל היכולות ההתקפיות שלו, זה שהוא מוגבל בהגנה כולנו ידענו, אם הוא לא עולה למעלה בצורה חופשית ומנסה לעשות שם משהו אין טעם לעלות איתו בהרכב, אנחנו נשארים פעם אחר פעם עם חורים ובלי תרומה התקפית מאז הפתיחה ההיא שלו לקריירה בליברפול.
    3. לוקאס זכה היום בכדור אחד בכל המשחק, בדקה ה-85. ככה בלתי אפשרי לצאת למתפרצת וכל התקפה של הסיטי עברה במיליארד מסירות ואז בעיטה החוצה או לרשת. אני לא מבין מה השחקן הזה עושה על המגרש כל פעם, רק בניטז והודג'סון יכולים להסביר - הם המקצוענים והם רואים דברים שאנחנו האוהדים לא רואים (...).
    4. כשג'ררארד משחק באמצע , מן הסתם יש עליו יותר עבודות הגנתיות, הוא לא יוכל להשתתף ברוב ההתקפות ולכן חובה שתהיה לנו מספיק יצירתיות בחלק הקדמי, אנגוג זה פשוט לא מספיק, כשקול חסר צריך להמר עם באבל.
    5. אנגוג (כמו לוקאס) לא שחקן לקבוצה שרוצה לסיים מקום 4 ומעלה. הוא כבש הרבה שערים נגד מקדוניה אבל זה לא משנה את העובדה שהוא מוגבל מאוד, הוא איבד היום המון כדורים מהם סיטי החלה מתפרצות שפשוט גמרו אותנו.
     
  5. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,529
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    אתה בטוח?
    אני חושב שאתה טועה ביג טיים.
     
  6. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,205
    לייקים שהתקבלו:
    16,997
    מתחזקות השמועות שמאסצ'ראנו סירב לשחק, לא סתם ביקש.
    אומרים גם שפולסן לא היה כשיר לעלות בהרכב לאחר ששיחק ביום חמישי בלי הכנה לעונה מה שהותיר את הודג'סון עם ברירה אחת בלבד , 4-4-2 עם לוקאס-ג'ררארד באמצע.
    בעיקרון אני חושב שאם הוא ממש רצה לשחק 4-5-1, הוא יכול היה להרכיב את מקסי באמצע או לכל הפחות לעלות עם קאוט מאחורי טורס ומקסי בימין, לא היה חייב לעבור מה4-5-1 המתוכנן להרכב של טורס-אנגוג בחוד.
     
  7. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    זה הסגל שבניטז השאיר אחריו, אבל זאת לא הקבוצה של בניטז, הקבוצה של בניטז זאת אלופת אירופה כיום. עוד מעט תגיד שבניטז שולח הוראות מאיטליה ומציב את ההרכבים.

    אתה רוצה שאני יזכיר לך איזה סגל השאיר ז'ראר הוייה לבניטז? ובעונתו הראשונה הוא זכה בצ'מפיונס. עם שחקנים כמו מילאן בארוש, וג'בריל סיסה.

    מדברים כאן על אחד המאמנים הכי מעוטרים בכדורגל האירופי בעשור האחרון, 2 זכיות באליפות ספרד עם ולנסיה מה שולנסיה יפנטזו עליו עוד שנים רבות, זכייה בגביע אופ''א, זכיה בליגת האלופות(פעמיים גמר), ועושים מימנו איזה מאמן אפס.

     
  8. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,425
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    רוי הודג'סון טעה בבחירת ההרכב. אי אפשר להאשים אותו, הוא ניסה ורוצה לגרום שינוי שלא רפא בניטס בימיו בליברפול. במידה והוא היה מצליח, התוגבות היו אחרות.

    ג'יימי קראגר ומרטין סקרטל בלמים מאוד חלשים. אני לא חושב שסוטריס קיריאגוס נופל משתיהם, במשחקים שהוא משחק לא מפשל.

    מקסי רודריגז וראיין באבל היו תורמים הרבה יותר מדרק קאוט ומילאן יובאנוביץ', ואני חושב שהם לא נופלים מהם. ראיין באבל יכול לתרום ואם תפסיקו לזלזל בו אתם תוכלו לראות את זה.

    אני במקום רוי הודג'סון הייתי עולה עם הרכב של שחקנים צעירים. הסגל הקיים לא יביא לנו אליפות ואפילו לא מקום ברבייעיה הראשונה, עדיף שהילדים יישחקו ובעוד כמה שנים נקטוף את הפירות. השחקנים הצעירים ייתנו הכול ברגע שהם ייפתחו בהרכב, יילחמו בשביל הסמל, יירצו להוכיח את מקומם.

    מרטין קלי לא נופל מג'לן ג'ונסון או דניאל אגר באגף שמאל. דניאל פאצ'קו באליפות אירופה האחרונה היה השחקו המשמעותי ביותר של נבחרת ספרד, הוא היה עדיף על סרחיו קנאלאס. הוא הכישורון הכי גדול שלנו כרגע. ג'ונגו שלבי דובר כשחקו הבא של אנגליה, למה לא לתת לו לשחק ? אינסואה יכול לשחזר את העונה הגדולה שלו מלפני שנתיים. אפשר לבדוק גם כן את דני ווילסון. ראיין באבל שחקו טוב לדעתי וכמובן רק בן 22, יש לו מה לתרום ברגע שהוא משחק, הוא צריך לקבל צ'אנס נוסף.

    מרטין קלי, אינסואה, פאצ'קו ובאבל צריכים לשחק בהרכב ולקבל הזדמניות. ג'ונסון, סקרטל, יובאנוביץ' ואנגוג עדיפים עליהם ?
     
  9. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,425
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    פרננדו טורס כבר שנה לא בעניינים ? זה מקנאה או מחוסר ידע ?
    פרננדו טורס בעונה שעברה כבש 19 שערים ב-20 משחקים בפרמייר ליג.
    בעונה שעברה הוא נפצע 3 פעמיים לאורך תקופה ארוכה, הפציעה האחרונה החלה בחודש אפריל. איך הגעת לזה שהוא כבר שנה שלמה לא בעניינים ?
     
  10. Bujuga Member

    הצטרף ב:
    ‏10/7/09
    הודעות:
    337
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחררו אותנו כבר מהאוברייטד האפס הזה, שחירבנו עליו במונדיאל בלי סוף, שלא יודע לתת פס עוד מימי ריבר פלייט, שיש לו רק פרצוף מאיים וגליצ'ים מלוכלכים. לך לבארסה ותביא לנו כסף 15-20 זה כבר לא משנה רק תלך שכל העולם יראה כמה אוברייטד אתה. להתראות מסצ'ראנו.
     
  11. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    שמע, למרות שאני מסכים איתך בנוגע ליכולות שלו למסור, אני חושב שהוא גרזן אמיתי במרכז המגרש. אין ספק שהוא היה חסר לנו אתמול. הוא מתקל מעולה, והתיקולים שלו הם אגרסיביים ומתוזמנים, ובעיקר לא מלוכלכים. אני מאוד אוהב אותו וחושב שהוא יחסר לנו מאוד.

    אתמול הודג'סון, שאגב, אני מציע לא להספיד אותו מהר מדי, זו רק תחילת עונה וזו התחלה מאוד מאוד קשה, אמר שברצלונה שיחקה עם הראש של מאסצ'ראנו. זה מדהים. פשוט מדהים. אני עכשיו מעדיף למכור אותו לאינטר בחצי מחיר, או לחלופין להושיב אותו ביציע מאשר למכור להם את מאסצ'ראנו. נשבר הזין, סליחה על הביטוי, מההתנהלות של ברצלונה. ואם זה לא טאפ אין, אז אני כבר לא יודע מה זה טאפ אין. פשוט בושה וחרפה, חייבים להתלונן על הקבוצה הזאת עכשיו. עכשיו הם שוב יבואו להצדיק את עצמם ויאמרו שכל קבוצה מתנהגת ככה. לא! זה רק אתם וריאל מדריד מתנהגות ככה. מתנהגות כאילו כל עולם הכדורגל שייך להם. פונות לשחקנים עם חוזים, מדברות על שחקנים עם חוזים, ואחרי זה יוצרות לעצמן תדמית של קבוצות כדורגל טהורות, עם מניעים טהורים וסמלים של יוניצף על החולצה. בא לי להקיא מהצביעות הזאת.
     
  12. Bujuga Member

    הצטרף ב:
    ‏10/7/09
    הודעות:
    337
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא גרזן ולא נעליים, לא החזקתי מעולם מהשחקן הזה, גם התיקולים שלו מלווים בלכלוך והמון צהובים, הקשר האחורי האולטימטיבי היום צריך להיות עם טיפה טכניקה להניע קדימה, ואין לו את זה בשיט. קח את סמי חדירה לדוגמה, קח את פליפה מלו לדוגמה ההפוכה, כזו שדומה למסצ'ראנו - כזו שמחרבים עליה בקלות שחקנים טכניים.
     
  13. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תיקון קטנטן- טאפ-אין זה מה שדויד וייה עושה. טאפ-אפ זה מה שברצלונה עושה... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/cool.Xxx

    אני כן חייב להגיד משהו לגבי טורס- הוא וורלד קלאס, היה ויישאר, בלעדיו קשה לראות את ליברפול נותנת עונה טובה. אפילו במשחק חלש כמו אתמול הוא הצליח לאיים על השער ורק הארט הנפלא מנע ממנו כיבוש בכורה העונה (ומשם, לכו תדעו, אולי העניינים היו מתגלגלים אחרת). אבל לדעתי אתם כן צריכים להיות מודאגים לגביו. אם טורס לא הצליח עדיין להתאושש מהפציעות וחזר מוקדם מדי, זה דבר לא טוב לליברפול, אבל עוד עלול להיחשב לנסבל. אם זה מה שהוא מציג אחרי התאוששות מלאה, זה דבר נורא ואיום לליברפול. גם בדקות שהוא שיחק נגדנו וגם במשחק אתמול, זה נראה כאילו טורס איבד מהמהירות שלו והוא התנהל בכבדות לא אופיינית.
     
  14. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,205
    לייקים שהתקבלו:
    16,997
    מאסצ'ראנו היה עוגן פנטסטי בעונה בה החלק הקדמי שלנו תפקד, אמנם אין לו יותר מדי מה להציע בחצי של היריבה אבל אם יתר 5 השחקנים התוקפים שלך הם ברמה גבוהה הוא בדיוק מה שאתה צריך, וזה המקרה בברצלונה וזה היה המקרה אצלנו ב08-09.
    אוברייטד זאת מילה בעייתית היום, עם המחירים שעפים על שחקנים אני לא כל כך בטוח מי לא אוברייטד, בוא נאמר שעל מאסצ'ראנו הייתי מצפה לקבל לפחות 20 מ' פאונד. אל תשכח שהבאנו אותו ב17 כשהוא היה המחליף של מאלינס בווסטהאם.

    טורס סובל יותר מהכל, מחוסר תמיכה בו בהתקפה. כשאתה רץ ונגדך יש 2-3 שחקני הגנה אז קשה לך להראות טוב. המשחקים הקרובים מול יריבות נוחות יותר (טרבזונספור,ווסט ברום,ברמינגהאם) יראו לנו קצת יותר מהטורס שהתרגלנו לראות, אני מקווה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/8/10
  15. Bujuga Member

    הצטרף ב:
    ‏10/7/09
    הודעות:
    337
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוברייטד זה שחקן שנחשב בטופ העולמי ללא צדק לכך, לפחות זו דעתי, לגבי ה-20 מיליון, אני ממש מקווה לקבל אותם ושכולם יראו בבארסה כמה השחקן הזה לא מתאים לרמות האלו.
    ארגנטינה לא סתם התרסקה נגד גרמניה, אמנם הוא לא אשם בלעדי, אבל הוא לא עוגן בשום מקום, כמו שכבר ציינתי, אותו דבר פליפה מלו. יש שחקנים כאלו, הקטע הוא להבחין ביכולת שלהם ולמצוא תחליף הולם.