נבחרת אנגליה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י אמיר ע, ‏8/8/10.

  1. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    גם גיבס רחוק מלהיות מגן הגנתי גדול, אבל אין ספק שהשיקול העיקרי בהעדפה שלו על פני שחקנים כמו ביינס הוא הרצון להכניס אותו לעניינים לקראת העתיד.

    הזימון של SWP על חשבון לנון פשוט שערורייתי ומרתיח. אני חושב שגם לטום האדלסטון צריך להיות מקום בסגל, הוא פתח את העונה טוב.

    מי יפתחו במרכז ההגנה בהיעדרם של טרי ופרדיננד? ג'גיילקה ודוסון? ועוד נגד נבחרות שיתגוננו נגדנו וישחקו על מתפרצות? ראינו איך דוסון מובך פעם אחר פעם כשקו ההגנה משחק גבוה עם שטחים גדולים מאחוריו, ועוד מול יריבות נחותות כמו נבחרת הונגריה ויאנג בויז.

    אגב רק אני חושב שהיה גם ראוי לזמן את אנדי קארול לאור הכושר שלו בפתיחת העונה?

    נקווה לטוב :aaa12:
     
  2. Alan Smith Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/02
    הודעות:
    1,260
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מבין מה רייט פיליפס עושה בנבחרת. אין לכזה שחקן מקום בנבחרת בשום אופן. לדעתי גם במנצ'סטר סיטי אין לו מקום.
    סה"כ בחירה נחמדה של שחקנים לנבחרת למרות שיש קצת סימני שאלה, מה קרה שהאסקי לא בסגל? מה הוא פצוע?? (או שסוף סוף קאפלו הבין שאנגליה לא יכולים לנצח עם 10 שחקנים).
     
  3. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    האסקי פרש המנבחרת. איזו בדיחה. צריכים שהאסקי יפרוש מהנבחרת כדי לא לראות אותו לובש את המדים של הנבחרת יותר.
     
  4. FaN_MU Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/07
    הודעות:
    583
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לאמפרד וטרי שוב הבריזו. העיקר שבליגה ייתנו שישייה כשתסתיים הפגרה. :\
     
  5. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    טוב מאוד שיבריזו. תאמין לי, בכושר שהם משחקים בו כשהם במדי הנבחרת, עדיף שיבריזו כל פעם. עדיף לאנגליה בלעדיהם.
     
  6. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,307
    לייקים שהתקבלו:
    447
    בדיוק מה שאמרתי כשקראתי שלמפארד עובר ניתוח. עכשיו צריך רק לסדר לטרי, ג'רארד וגלן ג'ונסון ניתוחים בכל פעם שמגיע משחק נבחרת ואנחנו מסודרים.
     
  7. Alan Smith Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/02
    הודעות:
    1,260
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא פשוט עדיף לסדר לקאפלו ניתוח מוח וזהו?
     
  8. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    אתה מגזים לגבי ג'רארד. במשחק נגד הונגריה(במחצית השנייה כשהוא שיחק בתפקיד של למפארד) הוא פשוט היה הטוב במגרש והבקיע שני שערים נפלאים. זה שמאמנים פשוט בזבזו אותו במשך השנים בגלל שלא היה להם ביצים להעיף את למפארד, שאני לא זוכר משחק טוב אחד שלו במדי הנבחרת, מההרכב ודחפו את ג'רארד לעמדות לא אפקטיביות בעליל, זה לא אומר שהוא לא יכול לתרום לנבחרת. בטחש הוא תורם גם היום יותר מרוני ולמפארד(ביחד).
     
  9. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,307
    לייקים שהתקבלו:
    447
    טורניר אחרי טורניר שג'רארד נראה כמו הצרות שלי, תחסוך ממני את ההגנה עליו. היו מספיק משחקי נבחרת בהם הוא היה במרכז המגרש יחד עם למפארד, בטורניר האחרון הוא ממש היה הקפטן ויחד עם רוני ציפו ממנו להיות השחקן המוביל - והוא שוב עשה במכנסיים בנבחרת. שיקח את למפארד, טרי והחבר'ה ויתפוס מרחק מנבחרת אנגליה.

    ממש יפה שהוא נתן משחק טוב נגד הונגריה. גם במוקדמות המונדיאל האחרון הוא היה מצוין. אתה יודע את מה זה מעניין לי, כשאח"כ הוא מגיע לטורניר רציני ומשנה צורה לסחבה?

    הוא תורם יותר מלמפארד - ממש קשה. מי בנבחרת אנגליה לא תורם יותר מלמפארד? מדובר מבחינתי בשחקן הראשון שצריך להוציא לו צו הרחקה מהנבחרת. רוני גם כן לא בדיוק סיפור הצלחה גדול אבל אני מוכן לקחת את הסיכונים איתו, הוא שחקן ענק ואחד כזה שאני מאמין שדווקא יכול לשדרג את המשחק שלו בטורניר בעתיד.
     
  10. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    רוני, בכושר הנוכחי שלו, גם במנצ'סטר יונייטד, אין לו מקום בהרכב של הנבחרת. צריך להגיד די לרשימה של כמה שחקנים שיש להם מקום מובטח בהרכב וצריך לת להם להלחם עבורו. לא יכול להיות שלמפארד שלא נתן משחק טוב אחד בנבחרת ב8 השנים האחרונות, ימשיך לשחק בנבחרת באופן קבוע ועוד על עמדת מפתח. וטרי, בכושר שבו הוא הגיע למונדיאל, אסור היה לתת לו לפתוח. מצד שני, לאנגליה אין בלמים שמתאימים להיות בלמים פותחים בנבחרת ברמה עולמית. אני בעד הצערה של הנבחרת. נמאס מבקהאם, למפארד וטרי. צריך יותר אדם ג'ונסון, אשלי יאנג, גבי אגבונלהור, אנדי קארול, בובי זי, ג'יימס מילנר, ג'ק רודוול וקירן גיבס, ואני חושב שראינו את זה נגד הונגריה.
     
  11. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,307
    לייקים שהתקבלו:
    447
    מסכים איתך ב-100% לגבי המהפכה שצריך בנבחרת. נמאס מבקהאם, למפארד וטרי, אבל גם מג'רארד. הוא באותה הרשימה איתם, הוא גם אכזבה תמידית והוא גם צריך ללכת.

    על רוני אסור כמובן לוותר. הוא עדיין לא המאיס את עצמו כמו האחרים ומגיע לו עוד צ'אנס, אני מאמין שהוא שחקן גדול מספיק כדי לעשות את השינוי.
     
  12. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,293
    לייקים שהתקבלו:
    7,122
    אני יכול להבין מאיפה מגיע המיאוס גם מג'רארד, אבל לדעתי בניגוד לטרי, למפארד וכו' יש לו 'הקלה' אחת (שעל כמה היא משמעותית זה נתון לויכוח): הוא אף פעם לא שיחק בנבחרת בעמדה שבאמת נוחה לו. תמיד הוא זה שהיה צריך להישאר אחורה כדי שלמפארד ייצא קדימה במקרה ששניהם משחקים ביחד במרכז השדה, בתקופת קאפלו למרות היכולת המצוינת שלו במוקדמות הוא בסופו של דבר שיחק באגף שמאל כדי שלמפארד יהיה יכול לשחק במרכז עם בארי כמו שהכי טוב בשבילו, תמיד הוא היה צריך לעשות התאמות בשביל השחקנים שסביבו ולא להיפך.
    לדעתי הוא צריך לקבל צ'אנס אחרון אבל אך ורק אם קאפלו נותן לו לשחק כקשר מאחורי חלוץ ב4-5-1, בכל עמדה אחרת הוא עושה לעצמו ולנבחרת נזק. במילא לרוני אין פרטנר ברמה גבוהה ואני לא רואה אופציה טובה יותר מזאת. אם להצביע על ההרכב שהייתי רוצה לראות ביום שישי, זה משהו כזה:

    הארט
    א.קול קייהיל ג'אגיילקה ג.ג'ונסון
    א.ג'ונסון בארי מילנר וולקוט
    ג'רארד
    רוני

    ---

    ג'ק רודוול אגב זה מישהו שאני חושב שכבר עכשיו צריך לשחק כמה שיותר ואפילו לפתוח בהרכב, לא מבין למה הוא לא מקבל זימונים. שנים לא היה לאנגליה קשר אחורי פרופר, הכי קרוב שהיה זה בארי, רודוול הוא בהחלט כזה וגם יודע לצאת קדימה כשצריך ולתרום להתקפה, הוא חייב להתחיל להיכלל בסגל ובהרכבים של קאפלו במוקדמות היורו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/8/10
  13. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    רודוול לא ממש קשר אחורי קלאסי, אם כבר הוא יותר 50/50. הוא עושה לא מעט התקפה והוא לא בדיוק איזה רוצח מבחינה הגנתית. ובמשחק האחרון של אברטון הוא בכלל שיחק על קו ימין.

    הקשר האחורי הצעיר שנראה לי הכי פוטנציאל נבחרת בעתיד הלא רחוק הוא לי קאטרמול של סנדרלנד.
     
  14. Ryan Giggs11 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    1,923
    לייקים שהתקבלו:
    54
    איזה שטויות, לרוני אין מקום בנבחרת?
    מי ישמע טורס וויה האנגלים מחכים בתור להיכנס להרכב.
    רוני במשחקים ביונייטד בהחלט לא נתן יכולת מצויינת אבל היא הייתה סבירה ומשחקים מהסוג של אנגליה בקמפיין המוקדמות יכולות להחזיר לו את הביטחון והיכולת הטובה.

    בנוגע לשאר הדברים שנכתבו אני מסכים, נמאס מלמפארד, נמאס מג'רארד ונמאס מטרי אבל קשה לי להאמין שלא נראה אותם שוב פעם משחקים ביחד. מתי יקום המאמן שיושיב אותם על הספסל?
     
  15. Teddy Picker Member

    הצטרף ב:
    ‏17/5/05
    הודעות:
    151
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איך זה שנמאס מלמפארד, טרי, ג'רארד וכל השאר אבל מרוני לא נמאס?
    מאז יורו 2004 רוני לא עשה כלום בנבחרת בדיוק כמו למפארד, להפך הוא היה הרבה יותר חלש מכולם בטורניר האחרון, שיחק בחוסר חשק וב-2006 אפילו עלה לנו באדום שגרם לנבחרת להתפלל לפנדלים, מבלי להזכיר בכלל שבשני המונדיאלים הוא לא כבש אפילו שער אחד.
    רוני שיחק עד עכשיו בשלושה טורנירים עם אנגליה, כבש סה"כ 4 שערים וכולם ביורו לפני 6 שנים (ופה צריך להגיד שהיה לו טורניר מוצלח), ג'רארד שיחק בארבעה טורנירים וגם הוא כבש 4 שערים.
    אפילו לקראוץ' יש רקורד טוב מרוני מבחינת יחס שערים להופעות, רוני עם 25 שערים ב-65 הופעות, קראוץ' עם 21 שערים ב-40 הופעות בלבד.
    אז כן זה נחמד לדבר על הצערת הנבחרת ולהיפטר מכל השחקנים שכשלו בטורנירים האחרונים אבל זה לא שיש אופציות טובות יותר, מישהו באמת חושב שג'גילקה או דאוסון יעשו עבודה טובה יותר מטרי או פרדיננד (שלא לדבר על הנסיון של שניהם והתאום ביניהם), יש מישהו שיכול להכנס לנעליים של ג'רארד או למפארד, וכמוסן שאין חלוץ אחר באנגליה שיכול לדגדג את רוני. צריך לעשות שינויים ולתת הזדמנויות לשחקנים חדשים אבל לא בכוח, צריך שיהיו השחקנים המתאימים.
    מצד אחד אתם אומרים לעשות מהפכה ולהכניס דם צעיר ומצד שני כשקפאלו הלך לכיוון הזה במשחק הידידות מול הונגריה הרבה אנשים פה קמו ואמרו שזה אפור מידי, אני בעד לעשות שינוי ולהיפטר משחקנים כמו הסקי,קראגר (שפרשו), אפסון, רייט פיליפס ואחרים שתם זמנם אבל השלד של ג'רארד, למפארד, טרי, פרדיננד, רוני וקול חייב להישאר, מסביבם צריך לתת הזדמנויות לשחקנים צעירים כמו גיבס, ווילשיר, קארול, הארט, וגם לוולקוט שמרשים עד עכשיו מפתיחת העונה.

    לגבי קאפלו, אחרי שהצהיר שהוא הולך לעשות מהפכה בנבחרת בקמפיין הבא, אני מסתכל על הסגל שהוא זימן לשני המשחקים בשבוע הקרוב וזה נראה אותו דבר ואפילו יותר גרוע, שוב קארסון ופוסטר שפתחו את העונה רע, בהגנה אין שום מנייה בטוחה חוץ מאשלי קול, אותו קישור ואותו קאדר חלוצים אפור (חוץ מרוני) שהתרגלנו אליו בשנים האחרונות, איפה הבטחות ואיפה המציאות...