ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    7,622
    הגיע הזמן שנפטר כבר מהעודפי הפלופים של בניטז. אל זהאר הוא בין האחרונים שנשארו, עכשיו גם הוא הולך. לוקאס הבא בתור, הודג'סון לפי דיווחים ניסה להפטר ממנו כשכלל אותו בעסקה עם ווסטהאם תמורת קול. זה לא קרה כמובן אבל יש גם התעניינות מסטוק בנוסף לקבוצות האיטלקיות שאלו השמועות הישנות.

    מקווה שאת העונה הבאה לפחות נפתח בלי לוקאס בסגל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/9/10
  2. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,403
    לייקים שהתקבלו:
    411
    אני לא יודע איך אפשר להגדיר את העונה שליברפול זה עתה נכנסה אליה
    אפשר יהיה לומר שמדובר בעונה פיננסית שמטרתה לחסוך בהוצאות ואפשר יהיה לומר שמדובר בשנת בנייה ושיקום לאחר עונת נפל שמטרתה ליצור קבוצה טובה לטווח הרחוק ואפשר גם לומר את שניהם ביחד.

    דבר אחד אפשר לומר בוודאות...ליברפול לא תאבק העונה על האליפות אין לה את השחקנים המתאימים כדי לעשות זאת ואין לה גם את האופי והיכולת,מקום 4 יחשב להצלחה גדולה ואני חושב שזאת בערך המטרה העיקרית כרגע.
     
  3. WHITE HEART Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    141
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל מילה במקום, ליברפול ממש בונה על להצמד כמה שיותר ל קוצות החזקות באנליה ולנסות להתחבר כקבוצה ולהשיג את המקום ה 4 בהחלט(הם ממש בונים על תואר כדיי להראות שליבפול עדיין מועדון גדול, אולי אירופה אולי גביע אנגליה או הקארלינג קאפ. מה שבטוח שהם לא רוצים לסיים את העונה בידיים ריקות)
     
  4. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,403
    לייקים שהתקבלו:
    411
    אני אוהד מנצ'סטר יונייטד וכישלונותיה ארוכות השנים של ליברפול לא כל כך מעניינים אותי אבל בתור אחד שרואה את את אכזבותיה הקשות של ליברפול ואוהדיה כבר כמה שנים טובות אני חושב שזה מאוד מאכזב ומתסכל עבור אוהדיה להיות כל עונה בעמדה נמוכה מזו של שלוש הגדולות(יונייטד,צלסי,וארסנל)ולא להיחשב למועמדים רציניים לאליפות.

    אני בטוח שגם אם תסיימו את העונה במקום הרביעי בתוך תוככם לא תשמחו מכך ותמשיכו להרגיש נחותים וריקים,ליברפול חייבת שינוי ואני חושב שרק אוליגרך וכסף גדול ישנו אותה ויהפכו אותה לקבוצה שמאמינה ביכולתה להאבק על האליפות,תקנו אותי אם אני טועה ואם יש פיתרון אחר...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/9/10
  5. WHITE HEART Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    141
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אינך טועה, הרי שברור שהסיבה שמהווה בערך 85% למצב של ליברפול זוהי הסיבה הפשוטה שגילט וחברו פשטו רגל ונכנסו לחובות.
    הרי זה ברור ששחקנים היו רצים לליברפול אם היו מציעים להם חוזים טובים.
    המטרה של ליברפול השנה זה בעיקר לצאת מהסיבוך הכספי ולמצא בעלים,ואם אכן הדבר יקרה ועל אחת כמה וכמה אם ימצאו בעלים עד לינואר הרי שנראה רכישות של שחקנים ברמה הכי גבוה שיש כמו שליברפול נהגה לעשות תמיד.

    נחייה ונראה ליברפול צריכה לצאת לדרך חדשה עם בעלים חדשים,ורק אז הם יוכלו לחזור לבעיה העיקר של "איך לעזאזל זוכים באליפות".
     
  6. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,307
    לייקים שהתקבלו:
    447
    אני חושב שהודג'סון יודע מה הוא עושה.

    בניטז השאיר לו אדמה חרוכה בליברפול ועכשיו הוא מתקן את כל הנזק שהמלצר עשה. העונה הזאת לא תהיה עונה גדולה של ליברפול, אבל יש לי תחושה שהודג'סון לאט לאט בונה קבוצה ראויה סוף סוף בליברפול, שתהיה מתמודדת הרבה יותר רצינית בעונה הבאה.
     
  7. WHITE HEART Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    141
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו שאומרים :"כל מילה זהב"
    אבל אל תשכח אזה נורא נורא נורא תלוי בבעלים.
    עם כל הכבוד לכך שרוי מאמן אדיר (ואני לא מגזים) הוא אינו יוכל לעשות את השינוי הגדל ללא גרוש. עם בעלים חדש ליברפול בהחלט תחזור מהר מאוד למסלול אני משוכנע.
     
  8. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,202
    לייקים שהתקבלו:
    4,936
    אני חושב שהודג'סון עשה פריש-מיש עם מה שהיה לו - שחקנים שהסכימו להישאר, ומי שלא - ועם הכסף המוגבל מאוד שעמד לרשותו. מעבר לכך? שום דבר לא ברור, גם בכיוון אליו לוקח את הקבוצה (כמובן שמוקדם לדבר על הבעלים כי אנחנו לא יודעים מה יהיה).

    גם על בניטס אמרו בתחילת הדרך שהוא מתקן את הקטסטרופה שהשאיר לו הוייה, ונפטר משחקנים ל אטובים, ושיש תוכנית חומש, ובלה, בלה בלה. עברו שש שנים, ובניטס משאיר מצב דומה למנג'ר אחר.
     
  9. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,307
    לייקים שהתקבלו:
    447
    לדעתי הודג'סון מתנהל מאד בחוכמה בתנאי התקציב שנותנים לו. קול, יובאנוביץ', מיירלש, קונצ'סקי, פאולסן, אמנם לא מדובר בשחקנים ברמה עולמית אבל בתנאים שיש להודג'סון זה אחלה של רכש. בניטז הוציא 70 מליון פאונד על רובי קין, באבל, אקווילאני וגלן ג'ונסון! רק לשם השוואה. כמו כן אפשר להזכיר את כל הרכישות הגאוניות כגון ורונין, ריירה, לוקאס, פנאנט, אל זהאר, מוריינטס, אנגוג ואפשר להמשיך עוד ועוד... ועוד לא דיברנו על איך שהוא מסתכסך עם השחקנים שלו.

    בניטז אמנם לקח את ליגת האלופות עם ליברפול, אבל הוא לא קידם אותה בשיט מהמצב שקיבל אותה והשאיר שם חורבה. אין לי ספק שהודג'סון יעשה שם עבודה הרבה יותר טובה ובינתיים בתנאים המוגבלים שיש לו, מבחינת בניית קבוצה, הוא לדעתי בסדר גמור.
     
  10. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    7,622
    הודג'סון כבר הוכיח שהוא מסוגל לקחת קבוצה ולבנות אותה מחדש בקריירה הארוכה שלו ולכן אני מאמין בו יותר משהאמנתי אז בבניטז, שאם לא מחשיבים את השנים שלו אצלנו כהצלחה (ואני לא, גם בתנאים העלובים שעמדו לרשותו לא היינו צריכים להיות כ"כ גרועים בליגה), אז בעצם ההצלחה היחידה של בניטז עם קבוצה גדולה בקריירה שלו היא עם ולנסיה, שם הוא קיבל סגל פנטסטי מקופר ורק הוסיף כמה טאצ'ים משלו.
    אותה ולנסיה הגיעה ל2 גמרי לג"א רצופים לפני שהוא הגיע מה שמצביע על כמה חזקה היא הייתה באותה תקופה.

    בגלל זה אני, בניגוד להרבה אנשים אחרים, גם מאמין שבניטז יצליח באינטר כשהוא לא צריך לבנות שם את הקבוצה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/9/10
  11. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,202
    לייקים שהתקבלו:
    4,936
    קל מאוד להסתכל על השחקנים שהודג'סון קנה ולומר שזה לא רע בכלל. כמובן, גם כשרובי קין הגיע לליברפול אני לא זוכר הרבה אנשים שירדו על ההעברה הזאת, למשל. הדברים הללו יימדדו על פי התוצאות. השחקנים שהודג'סון הביא יכולים לסיים בדיוק כמו אלה ברשימה של בניטס. אז עכשיו אנחנו יכולים לסכם את תרומת כל מי שבניטס הביא לאורך השנים. אלה של הודג'סון עוד לא הספיקו רובם אפילו לבעוט בכדור באנפילד. כשהודג'סון יסגור כמה שנים בליברפול, אם הוא יגיע לזה, אז אפשר יהיה להשוות.

    קצת מצחיק אותי איך יש כאלה שמציירים עכשיו את שש השנים של בניטס כקטסטרופה. השנה האחרונה בהחלט עשתה הבדל משמעותי בצורה בה תופשים את התקופה שלו, ובצדק, אבל בחלק מהזמן הזה ליברפול בהחלט הראתה התקדמות ומרשימה יותר מהגביע ומגביע האלופות היה העלייה מהמקום החמישי בעונתו הראשונה לשני בעונתו הלפני אחרונה.
     
  12. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,273
    לייקים שהתקבלו:
    7,106
    אני רק רוצה לתקן משהו, מישהו כתב בעמוד הקודם שאנחנו זקוקים לאוליגרך עם כסף גדול ורק ככה נוכל לחזור לצמרת הגבוהה. אני ממש לא מסכים. אנחנו צריכים בעלים נורמליים, לא יוצאי דופן ועם כסף שיוצא מכל החורים, שייתנו תקציב טוב ומספיק לרכש. אנחנו לא צריכים בעלים כמו של סיטי לדוגמא ולהוציא 100 מיליון פאונד נטו בקיץ אחד. יש לנו בסיס טוב מבחינת סגל, שצריך להוסיף לו פינישים בעמדות מסוימות ולא יותר. אני חושב למשל שריינה, אגר, ג'ונסון, ג'רארד, קול, קויט וטורס הם בהחלט שחקנים שהייתי רוצה בהרכב גם כשהשאיפות שלנו יהיו אליפות ולא מקום רביעי כמו העונה בעקבות הנסיבות. גם למיירלש יש פוטנציאל להיות ברשימה הזאת בעתיד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/9/10
  13. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איך לעזאזאל גלן ג'ונסון ברשימה הזאת?
    שחקן שמול כל קבוצה שבאה לתקוף את ליברפול, הוא מהווה יותר סכנה להגנה שלכם מאשר החלוצים ממול.
    התקפית הוא נחמד מאוד עם אחלה טכניקה אבל כמו בנבחרת ואותי באופן אישי זה שיגע - הוא אף פעם לא עוקף את הקיצוני (אצלכם זה קויט, בנבחרת זה היה פעם לנון, פעם מילנר..) וזה א' ב' של מגן.
    הגנתית הוא בכלל מזעזע, ובלי שום קשר לפאדיחות בהגנה, יש לו גם פר משחק את הטעות הקבועה כשהכדור מגיע אליו אחרי קרן, יש לכם 8 שחקנים ברחבה, והוא מנסה כמו אדיוט לעבור את השחקן שבא אליו ובמידה והוא מאבד זה 50% שער, כמו שעשה פעמיים מול ארסנל ב-5 הדק' האחרונות (למזלו בפעם השנייה השופט שרק לסיום איך שחטפו לו).

    גם פינאן וגם ארבלואה היו הרבה יותר שקטים, יציבים, ובשורה התחתונה עדיפים עליו.
    18 מיליון פאונד...
     
  14. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    7,622
    אין ספק שהבסיס והשלד שלנו טוב יותר ממה שהיה לסיטי כשהיא נרכשה ע"י מנסור.
    אני מסכים שכל מה שצריך זה בעלים שיתנו מספיק כסף לחיזוק, לא צריך קיץ מטורף של רכש, צריך חיזוקים נקודתיים במספר עמדות בהרכב וצריך עוד עומק בסגל ושחקני גיבוי טובים.

    מעבר לזה זה גם עניין של חיוביות. אי אפשר להגיד שאין בקבוצה לחץ ומתח בעקבות כל העניין על הבעלים, וגם אצל האוהדים וזה משפיע על האווירה באנפילד שהיא שונה לגמרי ממה שהיה לפני היקס וג'ילט וכשעוד היו אוהדים אופטימיים. המצב הזה לא בריא.

    אמיר, לא אמרתי שהתקופה של בניטז אצלנו הייתה קטסטרופה אבל אני גם לא מחשיב אותה להצלחה (או אפילו הצלחה בגדר הנסיבות, כמו שיש אנשים שחושבים). באירופה היינו טובים תחתיו אבל בליגה גרועים, זה מתאזן אחד עם השני לתקופה שתזכר כבינונית לגמרי בהסטוריה של המועדון.

    ההגזמות הפרועות על הכשלונות ההגנתיים של ג'ונסון זה כבר רגיל. כנראה שזה מסוג השחקנים שאפשר לשנוא ואפשר לחבב אבל אין ממש באמצע. ארבלואה ופינאן היו יותר טובים הגנתית? הם היו יותר יציבים ופחות הרפתקנים ויצרו פחות חורים עם היציאות הנדירות שלהם קדימה, אבל שניהם היו איטיים וכבדים ושחקני קו טובים היו עוברים אותם כמו מים. לארבלואה היה הרגל של לעצור שחקני אגף כאלה עם עבירות באזורים מסוכנים ובהתחשב באיך שהגנו במצבים נייחים תחת בניטז, הוא היה עושה לא פחות נזק מג'ונסון.
    אני רואה את ג'ונסון עושה מספיק עקיפות של קאוט על הקו, ההולנדי פשוט לא מוסר לו לשטח כמו שצריך. הגבתי על זה ספציפית אחרי המשחק נגד ווסט ברום אם אני זוכר נכון.
    ג'ונסון יכול לשדרג את עצמו, הוא לא שחקן של 18 מ', ולכן מזל שזה לא המחיר ששילמנו עליו אלא יותר קרוב ל10 מ' בעקבות הסכום שפומפי הייתה חייבת לנו על קראוץ' ולא יכלה לשלם. אנחנו רק שילמנו את ההפרש, אחרת העסקה לא הייתה יוצאת לפועל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/9/10
  15. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,307
    לייקים שהתקבלו:
    447
    בדיוק מה שרציתי לכתוב. גלן ג'ונסון בחיים לא שחקן לרמה של ליברפול או אף מועדון צמרת באנגליה, מדובר בחור מהלך שהתרומה ההתקפית שלו בחיים לא מצדיקה את ההפקרויות בהגנה. מבחינתי הוא עוד אחד מחבורת הזבל של בניטז שצריך להעיף, אבל זה לא יקרה בגלל שהוא אנגלי ושחקן נבחרת.

    האמת, אם ליברפול תתמודד על האליפות - אז לדעתי גם קויט לא לרמה הזאת. הוא עובד כמו חמור על המגרש ומתמקם בצורה מצוינת ברחבה (ממש מגנט לריבאונדים), אבל זהו. משום מה הוא כל הזמן מתופקד באגף למרות שהוא לא טכני והוא לא מניע כדור בצורה טובה. הוא צריך להישאר רק כמחליף לטורס או כפרטנר שלו.