ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    7,622
    קויט לא שחקן מבריק אבל אני כן חושב שהוא ברמה הזאת.
    הוא יכול לתסכל אותך עם האיטיות, טכניקה לא מספיק טובה וכו' אבל בתכל'ס? התפוקה שלו מהאגף היא מצוינת. לכמה קיצוניים יש מספרים כמו שלו? אתה יודע שהוא נותן לך כל עונה בערך 10 שערים בליגה ומספר יפה של בישולים.
     
  2. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    בנוסף לכל ההגנה שהוא עושה. אין ווינגר בליגה שעושה הגנה יותר טוב מקויט וזה מחפה על הרבה חסרונות שלו. הבחור עובד קשה מאוד בהגנה כשהתפקיד המקורי שלו הוא בכלל חלוץ ובגלל זה הוא אנטאצ'אבל בנבחרת הולנד ואנטאצ'אבל בליברפול. והוא גם ווינר ותמיד נמצא במקום הנכון בזמן הנכון. אני מאוד אוהב אותו.
     
  3. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים. אני לא סובל אותו, המשחק שלו מכוער לטעמי אבל הוא מחפה על המוגבלות שלו בהמון השקעה. וכמו שwalkon אמר נכון- אי אפשר להתווכח עם המספרים שהוא מעמיד בכל עונה. בדיוק אנטי-תזה לשחקן כמו חלב.
     
  4. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,273
    לייקים שהתקבלו:
    7,106
    אז אני לא מסכים, לגבי שניהם. לדעתי הם משלימים אחד את השני בצורה פשוט מעולה, וזה בדיוק מה שעושה אותם צמד עם המון פוטנציאל להצליח. ג'ונסון לדעתי, ואני מתעלם מהמחיר ששולם עליו כי זה כבר לא רלוונטי, היה בסה"כ סביר אצלנו, בטח לא אחד מהגרועים בעונה האיומה שעברנו. אינסואה לדוגמא עשה הרבה יותר חורים ממנו, כנ"ל קראגר. כל שחקני ההגנה שלנו למעט אגר לא תפקדו בעונה שעברה, כך שלדעתי אין להסיק על ג'ונסון יותר מדי בעקבות זה. כשאין לו גם חיפוי הגנתי ראוי מהבלמים (כמו שבאמת לא היה לו עם קראגר וסקרטל לצידו) אז היציאות הרבות שלו קדימה בולטות מאוד, וגם אנשים שוכחים שהוא עבר פציעה של חודשיים שלפניה הוא היה מצוין והיא גם השפיעה עליו לרעה לדעתי.

    קויט פשוט אנדרייטד בטירוף, אנשים לא אוהבים לראות אותו באגף כי התרומה שלו להנעת הכדור לא גדולה והוא לא קיצוני שעובר שחקנים אבל אנחנו חייבים שחקן כמוהו, הוא כובש במספרים מצוינים לקיצוני, מבשל לא מעט, ועושה המון עבודה למען הקבוצה. פשוט מאוד שחקן יעיל ברמות הכי גבוהות שיש.
    מבחינתי הוא אחד השמות הראשונים בהרכב שלנו גם כשנהיה עם שאיפות לאליפות ועם בעלים שייתנו תקציב לרכש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/9/10
  5. WHITE HEART Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    141
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים עם זה שמעליי.

    הבעיה היא שכדיי לראות את הגדולה של השחקן הזה צריך להבין כדורגל יותר מברמה של."הוא איטי ולא מבקיע ממבצעים אישיים מרהיבים ואין לו טריקים". רבותיי השחקן הזה שחקן מעולה יש לו כדורגל הוא מבין את המשחק,ועובדה תראו את המאזנים שלו בנבחרת הולנד. זה הכל תלוי בצורה שהוא נכנס למשחק ובשחקנים הסובבים אותו.
    קאוט שחקן מעולה ואל תשכחו שהוא משחק בליברפול כקיצוני ובשביל התפקיד הזה הוא כובש מספיק. ואני ראיתי אותו אישית נגד פולהאם בקוטג וכל פעם שהכדור הגיע אליו כל הקרייבן קוטג עצר תנשימה.
    אזז תפסיקו לקטול שחקנים סתם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/9/10
  6. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,307
    לייקים שהתקבלו:
    447
    אני בכל מקרה לא אוהב שחקנים כאלה, אני מעדיף כאלה שתורמים להנעת הכדור הקבוצתית ומסוגלים לעשות משהו עם הכדור מחוץ לרחבה. 10 שערים בעונה לקיצוני זה יפה (למרות שלמיטב זכרוני הוא גם שיחק כחלוץ בעונה שעברה) אבל לדעתי זה לא שווה את כל ההתקפות שנהרסות בגלל חוסר היכולת שלו להניע כדור.

    לגבי זה שקויט מגן וג'ונסון מתקיף... אתה אומר את זה כאילו זה דבר טוב, אני חושב שזה מצב לא הכי בריא.
     
  7. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,273
    לייקים שהתקבלו:
    7,106
    כשאתה כותב את זה ככה בוודאי שזה נשמע מצב לא בריא... בצורה שהצגת את זה זה כאילו שקויט עושה רק הגנה וג'ונסון רק התקפה.
    קויט במילא עושה המון עבודה הגנתית באגף שלו והוא עשה זאת עוד לפני שג'ונסון חתם אצלנו, וג'ונסון תמיד היה מגן שעולה ותוקף. לג'ונו יש טכניקה מצוינת ודריבל מעולה וזה מחפה במידה מסוימת על חוסר הטכניקה של קויט, כשקויט לעיתים קרובות גם עוזר לו הגנתית כשהאנגלי צריך לצאת קדימה. הרבה תלוי בג'ונסון עצמו בכל הנוגע ליעילות של הצמד הזה, אם הוא חוזר ליכולת שהייתה לו לפני הפציעה באמצע העונה שעברה אנחנו יכולים להית מאוד שקטים לגבי אגף ימין שלנו התקפית לפחות. הגנתית, הרבה תלוי בקרא וסקרטל שישחקו לצידו של ג'ונסון בהגנה (אגר בלם בצד שמאל הרי), אם הם יציגו יכולת טובה אז גם הליקויים ההגנתיים שקיימים אצל ג'ונו יהיו פחות בולטים.
    הבעיה מתחילה כשסקרטל וקראגר נראים כמו שהם נראו בעונה שעברה ושג'ונסון לא עולה ותורם להתקפה, ואז אנחנו מאבדים הכל... זה מצב לא יציב במיוחד ועם סיכוי לא קטן להיכשל, אבל אם הודג'סון יצליח להוציא את המירב מהבלמים ולשחרר את ג'ונסון לצאת קדימה כשצריך, אנחנו יכולים להרוויח בגדול.

    ---

    האתר הרשמי שלנו פירסם את רשימת השחקנים שלנו לפרמיירליג (אין כמובן הפתעות מרעישות או משהו בסגנון):

    שחקני בית: בראד ג'ונס, ג'יימי קראגר, סטיבן דארבי, גלן ג'ונסון, פול קונצ'סקי, ג'יי ספירינג, ג'ו קול, סטיבן ג'רארד.

    זרים: פפה ריינה, דניאל אגר, מרטין סקרטל, סוטיריוס קיריאקוס, פאביו אורליו, כריסטיאן פאולסן, לוקאס לייבה, ראול מיירלש, מקסי רודריגז, דירק קויט, מילאן יובאנוביץ', ראיין באבל, פרננדו טורס.

    U21 בולטים (אפשר לשתף חופשי): פיטר גולאקסי, דני ווילסון, מרטין קלי, ג'ונג'ו שלבי, דניאל פאצ'קו, ניית'ן אקלסטון, דויד אנ'גוג.
     
  8. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,403
    לייקים שהתקבלו:
    411
    לא רק המקום הרביעי הוא חשוב גם את הליגה האירופית תהיה ליברפול חייבת לקחת ברצינות וללכת בה עד הסוף. אני בטוח שזכייה בגביע בצירוף העפלה לצ'מפיונס תחזיר לקבוצה את הביטחון הדרוש ותשיב אותה למסלול ההצלחות.

    הקבוצה של הוייה ב-2001 שזכתה בגביע אופ''א והעפילה באותה עונה לראשונה בתולדותיה לצ'מפיונס קיבלה ביטחון רב בעונה שאחריי והייתה קרובה מאוד לזכייה באליפות לאחר שנים רבות בהן כלל לא הייתה במאבק. הצרה של הקבוצה של אז הייתה שהיא הייתה מרובה בכוכבים,מרובה במלחמות אגו,וסבלה סתם מפציעות מרובות של שחקני מפתח לכן אחרי אותה עונה היא חזרה לסורה והיא למעשה מצוייה במשבר שנמשך עד לעונה שעברה ומשפיע על העונה הנוכחית אבלה בעונה זו עם רוי הודג'סון עושה רושם שנבנית קבוצה חדשה מהיסוד שיכולה בהחלט להתפתח בצורה חיובית בשנים הבאות, אני עדיין לא בטוח בדבריי ואני גם מאוד נזהר בהם אבל ההתנהלות נראית שונה מאוד לטובה מהעבר , לכן כאמור חייבת ליברפול להגיע רחוק גם באירופה למען עתיד טוב יותר....
     
  9. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,202
    לייקים שהתקבלו:
    4,936
    קאוט שחקן טוב - לא מעולה ולא נעליים, בואו לא נגזים - ומתאים מאוד בקונסטלציות מסוימות. אחרי שצ'אבי אלונסו הלך, אחרי שהתברר כי אלברטו אקווילאני כבר לא יעשה קריירה בליברפול וכשאנחנו עדיין צריכים לאמוד את ראול מיירלש ויכולתו, יכול להיות שמרכז השדה של ליברפול אינו מספיק יצירתי כדי שכל הקבוצה תוכל להרשות לעצמה את קאוט באגף.
     
  10. _Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏13/12/08
    הודעות:
    775
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את מי ישימו במקומו את באבל? הוא לא השחקן שיפתח הגנות צפופות באיזה פאס מבריק אבל בהתחשב באלטרנטיבות ובכך שהוא שחקן שמספק תרומה קבועה של שערים ובישולים המקום שלו בהרכב מובטח ובצדק לגמרי. המשחקים והתזוזות צריכים להיות בשאר החלק ההתקפי.
    זה שהוא תוקע את הנעת הכדור של הקבוצה זה מיתוס, הוא כבר ממזמן חלק קבוע מבניית ההתקפות שלנו באגף ובאמצע והוא גם למד איך גם לעבור שחקנים ולהרים טוב, שחקן נהדר שיש לו מקום בהרכב שלנו בזכות ולא בחסד וזה לא בהכרח מעיד על רמת ההרכב שלנו כנמוכה, לאלה שבדיוק התכוונו לרשום את זה.
    הלוואי ויסיים אצלנו את הקריירה, סמי הופייה החדש.
     
  11. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אתם לא תוציאו כלום מבאבל אם הוא לא ישחק כחלוץ.. זאת העמדה הכי טובה בשבילו וכזאת שתגרום לו לפרוץ קדימה..אני מקווה בשבילו שיתעקש על העניין הזה, אפילו אם זה אומר לעבור קבוצה בשביל לשחק שם... רפא עשה לו עוול שתייג אותו כקיצוני.

    בעניין גלן ג'ונסון אני בהחלט מסכים - רמת ההגנה שלו חלשה עד בלתי קיימת.. אפילו אם היכולת ההתקפית שלו טובה, הוא עדיין מגן ואת זה הוא לא יודע לעשות.

    בנוגע לקאוט - אני מאוד אוהב אותו וחשוב שהוא ברכה לכל סגל באירופה (בהתחשב שכמעט כל העולם מנסה לשחק באותה שיטה בזמן האחרון), הוא נותן הכל על המגרש, שעושה כמעט הכל בצורה סבירה, מבין את המשחק, כמעט תמיד עושה את הדבר הנכון והלא מסובך, ממש לא אנוכי, ויש לו חוש לשערים... הרבה אנשים לא אוהבים שחקנים מסוגו, אבל ממש כן..

    ואני לא יודע מה אנשים חושבים פה על ראול מיירלס, אבל כאחד שצפה בו דיי בקביעות בשנים האחרונות, אני חייב להגיד לכם שהוא רכישה פשוט מצויינת והוא שחקן שהסגנון שלו מתאים כמו כפפה לליגה האנגלית ולקבוצה שלכם.. רכישה אדירה במחיר מצויין(זה שמאוטיניו עבר לפורטו בהחלט עזר)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/9/10
  12. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    7,622
    ג'ונסון לא עלה לנו ביותר שערים בעונה שעברה מאשר כל שחקן אחר בהגנה למעט אגר. למעשה אני חושב שאינסואה וקראגר עלו לנו ביותר שערים, גם סקרטל עשה שטויות וקירגיאקוס גם כן בתחילת העונה לפני שהשתפר בסביבות ינואר והפך לסלע בהגנה.
    הסיבה היחידה שהוא מקבל את רוב הביקורת זה תג המחיר שהיה עליו, להגיד שהוא מגן שלא יודע להגן זה פשוט שטויות והגזמה פרועה. יש לו הרבה בעיות אבל הוא לא החור המהלך שאתם עושים ממנו.
     
  13. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,273
    לייקים שהתקבלו:
    7,106
    אני כמובן מסכים (למעט הקטע על לעבור שחקנים, נדיר מאוד שהוא עושה את זה), אבל הויכוח לא היה אם הוא צריך להיות בהרכב עכשיו, אלא גם כשיהיו לנו בעלים וחדשים ושאיפות לאליפות. עכשיו לדעתי אין בנאדם אחד שיוציא אותו מההרכב לטובת מקסי/באבל/פאצ'קו...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/9/10
  14. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,206
    לייקים שהתקבלו:
    16,997
    ג'ונסון לא בדיוק עלה 17 מ' פאונד, היה שם חוב של פורטסמות' עוד מהרכישה של קראוץ', כסף שממילא לא היינו רואים אלא אם היינו עושים פה עסקה.
    בכל מקרה, אני כבר אז הבעתי את החששות שלי בנוגע ליכולות ההגנתיות שלו, מה שמדאיג אותי זה שפרט ל8-9 משחקים הוא גם לא עשה משהו משמעותי בחלק ההתקפי, אולי יש לו טכניקה ודריבל ברמה טובה אבל ברוב המשחקים בכלל לא רואים את זה, אז אם לא הרווחנו ממנו כלום בהתקפה, עדיף כבר להרכיב את קלי מגן ימני.
    אין לי בעייה עם הרכבה של קאוט כקיצוני ימני, כשיש מספיק כוח התקפי מסביבו, אבל אם אנחנו פותחים עם קיצוני שמאלי דומה לקאוט (יובאנוביץ' - בעיקר מוסר עבודה, פחות דריבל ויצירתיות), ואין לנו כוח התקפי ממרכז השדה, אז מה הפלא שאנחנו צפויים כל כך בשליש האחרון של המגרש? אולי מיראלש , אולי לא, אני חושב שזה מוגזם בכלל לצפות ממנו שיהפוך את מרכז הקישור שלנו מבינוני מאוד ברמה של מקומות 8-12 בליגה למרכז קישור של טופ 4. אני גם ממש לא בטוח ביכולות של שותפו למרכז הקישור, פולסן.
    בשורה התחתונה איבדנו פה 2 שחקנים ברמה גבוהה (אלונסו,מאסצ'ראנו) לטובת 2 סימני שאלה. תוסיפו לזה את עניין היצירתיות בקישור ההתקפי שכתבתי עליו קודם בהודעה וקיבלתם קבוצה שמאוד מאוד תלוייה בטורס וג'ררארד, כאילו שלא ידענו את זה קודם.
    אני חושב שהיינו חייבים להביא חלוץ משמעותי בחלון שחלף, טורס ייפצע ואף אחד לא יוכל להגיד שהוא מופתע, אנחנו יודעים שזה עניין של זמן ושוב אנחנו נזרוק נקודות על חוסר האפקטיביות של אנגוג כשהוא משחק כחלוץ בודד ועם כל הבעיות האלה שעוד מסביבו בהרכב.
    לצערי, אני כרגע חושב שנסיים במקום ה-5 מעל ספרס ומתחת לסיטי.
     
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,207
    לייקים שהתקבלו:
    7,080
    כאוהד הולנד אני חייב להגיד לכם שקשה לאנשים באמת להבין את התרומה האמיתית של קאוט. מדובר לדעתי באחד מהשחקנים הטובים בעולם בעמדה שלו.
    לא כל שחקן חייב לדעת לעשות דריבל כמו רונאלדו, להיות עם הטכניקה של מסי או עם המנהיגות של ראול כדי להיות טופ קלאס.
    אפשר גם להיות שחקן שלא משנה איפה ישימו אותך, כחלוץ בודד, כחלוץ שני, כקשר מאחורי החלוצים, כקשר באגף, אתה תמיד תהיה טוב. אתה תמיד תיתן את הרגשה כאילו מאז ומתמיד אתה משחק באותה עמדה.
    אישית, ואמרתי את זה פעם, אני חושב שאחד מהכישלונות הכי גדולים של בניטז היה שהוא לא הבין שלמרות שקאוט מגוון הוא לא צריך לפנות מקום לאף אחד. קאוט צריך לפתוח כחלוץ ליד טורס כי הוא פשוט שחקן נפלא.

    לאנשים קשה לראות שחקן ברמות של קאוט עושה הגנה כמו שהוא עושה, נלחם כמו שהוא נלחם, זה מוריד מהדימוי שיש לו כשחקן התקפה והופך אותו לאפור יותר. בטח כשהוא לא שחקן שמרבה לעבור שחקן בדריבל.
    אבל למי אכפת? למה כולם צריכים להיות באותה תבנית כדי להיחשב טובים?
    אני מעדיף את קאוט על פני לא מעט חלוצים ושחקני אגף בליגה, כולל כאלה עם "שמות" בולטים יותר.
    למה? כי הגדולה של קאוט היא שהוא עושה את השחקנים מסביבו טובים יותר, הוא עובד בשביל כל השאר ועוזר לשחקן כמו טורס להפוך לאחד מהחלוצים הטובים בעולם.
    אהה כן, והוא ווינר. לדעת להיות תמיד במקום הנכון ובזמן הנכון, אי אפשר ללמוד את זה, נולדים עם זה.

    לא שיש לקאוט ממה להתבייש עם 21 שערים ו12 בישולים רק בליגה בשנתיים האחרונות כשחלק לא מבוטל מהם נעשו כשהוא מתופקד כקיצוני, אבל זה לא מתחיל אפילו להעריך את העבודה שקאוט עושה ואת ההשפעה על השחקנים סביבו.