ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    7,622
    הודג'סון היה מאוד עצבני בראיון אחרי המשחק. אפשר לראות שיש מס' שחקנים שהוא רותח עליהם, ולא מדובר בשחקנים הצעירים שהוא אמר שהוא מבין את חלק מההופעות שלהם. לדעתי מדובר בקירגיאקוס, לוקאס, באבל - בעצם, כל הזבל שהשאיר אחריו בניטז. לבאבל עוד הייתי מוכן לתת הזדמנות תחת מאמן חדש, אבל כנראה שזה לא קשור למאמן, באבל נשאר באבל.

    נראה לי שכל ה3 האלה הולכים בינואר, ואם יבואו מחליפים אני ממש ממש לא אתנגד, זה כבר השאריות של הבינוניות שהשאיר אחריו בניטז והודג'סון עוד לא הספיק לנקות מהסגל, כנראה כי לא היה זמן להביא מחליפים, אנחנו יודעים בוודאות שניסו בכל הכוח לזרוק את באבל לאיזה עסקה על חלוץ אחר אבל זה לא עבד.
     
  2. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,209
    לייקים שהתקבלו:
    17,004
    ההרכב היה מספיק טוב בשביל לנצח את נורת'המפתון, אין מה להשתמש בתירוץ החסרונות, לא יכול להיות שגם במשחק הזה היריבה שלנו מסכנת יותר את השער, פעם 6 מ6 משחקים באנגליה שהיריבה יותר מסוכנת מאיתנו, אבל הודג'סון יספר לכם שהתחלנו טוב כי הוא סופר גם את הנצחונות מול רובוטניצקי וכו'.
    היריבה מתחתית ליג 2 אגב, כמה נקודות מעל תחתית הליגה המקצוענית התחתונה ביותר באנגליה, באנפילד.
    שלבי כמובן נכנס כמחליף ומרשים יותר מלוקאס אז איך הודג'סון מגיב לכך?
    "He did well but the fact is he came on in extra-time and people were tiring
    לא מוכן לתת לו את הקרדיט, זה כי האחרים היו עייפים בשלב הזה של המשחק.
    במשך הזמן הרגיל עשינו 0 חילופים, שיחקנו עד כדי כך טוב שלא היה מקום לשינוי? במערך? בהרכב? במשהו?
    מה יהיה בשבת? סנדרלנד גם תשלוט באנפילד או שהיום היה שיא הביזיון של העונה?

    תעשו טובה ואל תכתבו פה שאין מה לשפוט את הודג'סון ולהירגע, אף אחד פה לא דרש אליפות, כשבאות ווסט ברום ונורת'המפתון לאנפילד ושולטות במשחק אז יש פה כשלים חמורים של המאמן, הוא צריך להתחיל להבין לאיפה הוא הגיע לפני שיהיה מאוחר מדי בשבילו.

    דבר נוסף ששכחתי, בפיגור 2-1 הוא מוציא את באבל ומכניס את שלבי. אני צריך באמת להסביר מה הבעייה עם זה? חילוף הבא עדיין בפיגור אינס במקום פאצ'קו.
    חלילה וחס להוריד אחד מהקשרים המרכזיים ולשחק במערך קצת יותר הרפתקני, אסור לתת להתקפה המדהימה של נורת'המפתון חופש פעולה.
    חתיכת קארטון הבאנו תאמינו לי, יש לו עוד הרבה מה להוכיח שהוא יכול לאמן קבוצות כמונו, והוא התחיל באמא של הרגל שמאל. רק שלא יבלבל לנו ת'מוח לקראת הסוף שבוע על איך ומתי הוא הכיר את סטיב ברוס ואיזה חברים טובים הם, מדבר עם התקשורת כאילו הוא יושב על כוס בירה עם חברים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/9/10
  3. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    נו אז הפסדנו עם קבוצת המילואים לקבוצה מליג 2. ביג פאקינג דיל. הפעם הראשונה שהיה העונה להודג'סון הרכב 11 חזק היה נגד מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד. 5 שנים אכלתם את החרא של בניטז, וחודש עם הודג'סון לא עברנו וכבר אתם מתלוננים? אתם כ"כ מפונקים שזה לא ייאמן.

    הוא קיבל סגל די דפוק, הוא הביא כמה שחקנים טובים כמו פולסן, מיירלש, ג'ו קול ופול קונצ'סקי. אני חושב שמגיעה לו ההזדמנות לאמן כמה משחקים תחת ההרכב האידיאלי שלו ולא לעשות בו לינץ' כזה אחרי כמה משחקים לא אידיאליים, נגיד ככה. וזה לא שאין יל ביקורת על הודג'סון, כן? אני פשוט רוצה לבחון לאורך תקופה ארוכה יותר ולא לשבור את הכלים כמו שאתם עושים.

    ויש לו להוכיח? סליחה? אתה לא חושב שאתה מתחיל להתחצף? הבן אדם כבר 20 ומשהו שנה בעסק. תן לו את הקרדיט. הוא אימן את אינטר, אודינזה, בלקבורן ונבחרת שווייץ. בעונות הקודומות הוא עשה עונות נפלאות עם פולהאם. אני לא חושב שהוא צריך להוכיח לך כלום, חצוף.
     
  4. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,209
    לייקים שהתקבלו:
    17,004
    מפונקים? אני יותר מ15 שנה רואה את הקבוצה הזאת לא עומדת בציפיות שהיא מציבה לעצמה פרט לעונה או 2, איך אני יכול להיות מפונק?
    הוא לא קיבל סגל דפוק, מדובר במיתוס, הכל תלוי במה אתה עושה עם הסגל הזה, אף אחד לא הכריח אותו לעלות עם לוקאס-פולסן במרכז במשך רוב המשחקים הראשונים, הוא יכול היה לעלות בהרכב פחות הגנתי ולהמר.
    וואו אודינזה,שוויץ ובלקבורן....מדהים!
    היה עונה שתיים באינטר, יש לו עוד הרבה להוכיח שהוא ראוי לאמן קבוצה בסדר גודל של ליברפול, הוא נמצא במועדון לטווח הקצר רק מכיוון שאנחנו כרגע במצב הכלכלי הגרוע ביותר בהיסטוריה שלנו כשמרחפת מעל המועדון סכנת קיום גם אם היא לא הכי מוחשית כרגע, הוא פה לייצב את הספינה ולהמשיך הלאה ברגע שאנחנו נתייצב כלכלית.

    "נו אז הפסדנו עם קבוצת מילואים לקבוצה מליג 2".
    אתה החצוף...לזלזל ככה במועדון של ליברפול ובאנפילד, מגיעה קבוצה מתחתית הליגה המקצוענית האחרונה באנגליה ושולטת במשחק. וכל זה מגיע אחרי שברמינגהאם שלטה לגמרי נגדנו, אחרי שווסט ברום שלטה באנפילד בפרקי זמן ארוכים מאוד. אנחנו עם 5 נקודות מ15 וזה אפילו מחמיא לנו יתר על המידה.
    הודג'סון יצטרך להתאפס על עצמו, הוא מפריע כרגע לקבוצה יותר משהוא תורם לה. אם הוא יזיז הצידה וייתן לסגל הזה להראות מה שהוא יודע אנחנו יכולים לסיים במקום ה4, אם הוא ימשיך לעמוד בדרך שלנו, אנחנו גם יכולים לעקוף את הבושות של שנה שעברה ולעשות עונה גרועה עוד יותר.

    "5 שנים אכלתם את החרא של בניטז"
    6 שנים והיה לי אחלה תאמין לי, חבל שלא נשאר. עזב גאון כדורגל והגיע מאמן בכאילו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/9/10
  5. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    תגיד לי, אתה מאמין לשטויות שאתה אומר? בניטז? גאון כדורגל? הוא גאון באיך להפוך קבוצה שסיימה עונה עם 86 נקודות ומקום שני לקבוצה שבקושי מתברגת לליגה האירופאית. גאונות.

    תשמע, אין ספק שהיתה לנו פתיחת עונה קשה. חלק גדול מהסגל התחלף, במקומם הגיעו שחקנים חדשים, היה לנו סגל די חלש, טורס חזר מהמונדיאל פצוע ובכושר מחריד, עם שחקנים שעושים שביתה,וכן, גם האדום של קול לא הוסיף. אני הייתי ממתין עם השחיטה, לפחות עד שיגיע דצמבר.אני מבטיח לך שהכל ייראה אחרת בהמשך. ביינתיים, דרך אגב, עם כל הביקורת עליו, התרשמתי ממנו הרבה יותר ממה שהתרשמתי מבניטז.

    לסיכום, יש כ"כ הרבה נסיבות מקלות שזה פשוט מגוחך לטעון מה שאתה טוען עליו. זה אפילו גובל באבסורד מוחלט.
     
  6. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,209
    לייקים שהתקבלו:
    17,004
    אני לא הולך לפתוח פה דיון בניטז מחודש, רק מצחיק אותי שאתה מציין את הנפילה החדה מ86 נק' למקום ה-7 כאילו חלק מהאשמה עליו היא בכך שהוא לקח אותנו כל כך למעלה, לך תדע מתי בפעם הבאה נעשה עונה שדומה בכלל לזאת של 08-09, לליברפול של שנות ה90 והעשור החולף העונה ההיא שוות ערך לאליפות.
    אני לא גמרתי לנו את העונה ולא עשיתי שום שחיטה לאף אחד, הדברים שאני כותב נכונים להיום ויכולים להשתנות בעוד חודשיים במידה ובאמת יחול שינוי.
    כבר כתבתי מלא פעמים שבסגל הזה יש מספיק איכות בשביל להשיג את המטרות הצנועות עליהן הצהרנו, צריך כנראה שהודג'סון יפריע כמה שפחות כדי שאכן נענה על הציפיות, זה הכל.
    לא יודע מה זה סגל די חלש ושביתה של שחקנים, אתה שוב יורה באוויר עם דברים שאני לא מסכים איתם או שמבוססים על כלום, מאסצ'ראנו שבת נו ו? חייבים לשחק לוקאס ופולסן? נגמר הסגל אחרי מאסצ'ראנו? היה אפשר לעשות הרבה יותר מאשר לתת לברמינגהאם לרמוס אותנו ולקוות שייגמר 0-0 או שטורס יעשה משהו מכלום. היה אפשר לעשות הרבה יותר מאשר לחכות למתפרצות נגד ווסט ברומיץ' באנפילד. היה אפשר לעשות הרבה יותר מאשר להפסיד את השליטה במשחק בכל אחד מ6 המשחקים שהיו לנו העונה בתחרויות מקומיות.
    אני מאמין בסיכויים שלנו לסיים במקום ה-4, לפי הרושם הראשוני שלי זה יצטרך לקרות למרות המאמן ולא בזכותו.

    אתה מדבר על נסיבות מקלות כאילו אני, או מישהו אחר, בא בדרישה למאבק אליפות ו10+ נק' אחרי 5 משחקים. רעבק, אני מדבר על לשחק כדורגל נורמלי נגד יריבות נחותות, איך שנראנו נגד טרבזונספור,ברמינגהאם ו-ווסט ברום היה מביך. אין סיבה שנראה ככה, אין סיבה שנפסיד באנפילד לנורת'המפתון. מה שקורה עד עכשיו העונה מלווה בטעויות חמורות של המאמן וצריך לתת את הדעת על כך, לא צריך לשתוק רק כי העונה עוד לא הסתיימה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/9/10
  7. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,279
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    גיל, אין בעיה עם ביקורת על החלטות מסוימות או על איך שנראינו, יש ועוד איך בעיה להצהיר כבר מעכשיו שהבאנו מאמן בכאילו (עזב גאון כדורגל? לא נשמעת ככה בסוף העונה שעברה) ושאם נשתפר ונראה יכולת טובה זה יהיה למרות הודג'סון ולא בזכותו. זה אפילו מגוחך להגיד דבר כזה. 15 שנה אתה אוהד שלנו ועוקב אחרי כדורגל בכלל ואתה מדבר כאילו אין לך מושג מה זה קבוצה חדשה, מנג'ר חדש ומה שקורה כשיש שינוי בעמדת המנג'ר. לא כל המנג'רים זה הוקוס פוקוס כמו רדנאפ או מוריניו. ייקח זמן לקבוצה להתחבר, ולגבי לוקאס-פאולסן אני מסכים נקודתית שההחלטה לעלות איתם הייתה לא טובה, אבל אני רואה את זה בצורה אחרת קצת ממך, הודג'סון נתן פה צ'אנס אחרון ללוקאס להוכיח את עצמו, כנ"ל באבל אתמול. אני כמעט בטוח שהם לא יראו הרכב בליגה מעכשיו אלא אם באמת תהיה בעיית פציעות רצינית, הודג'סון יעדיף לתת לשניים מתוך ג'רארד/מיירלש/פאולסן לשחק במרכז השדה ולקול מאחורי החלוץ אם אחד מהם ייפצע לפני שייתן ללוקאס את המקום בהרכב שוב.

    עונה אחת שלמה מגיעה לו, האמת שהיחס שהוא מקבל מההתחלה מאוהדי ליברפול פשוט מגעיל אותי, כבוד מינימלי לא נותנים. אני באמת צריך שוב להזכיר איך הקבוצה של בניטז הגאון שלך נראיתה בליגה בעונה הראשונה שלו או בעונה שעברה אחרי 5 עונות שלמות שלו כמנג'ר? לוקח פאקינג זמן לדברים לקרות, כל כך קשה לחכות עד אמצע-לקראת סוף העונה בשביל לצלוב אותו ולקרוא לו מנג'ר בינוני או 'בכאילו'?
     
  8. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,529
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    אתה מוזמן לחכות עד לסוף העונה, גם אז הוא יהיה מאמן בינוני, שום דבר לא ישנה את זה.
    מה זה קשור לכבוד מינימלי? הוא לא מתאים למשרה והוא מוכיח את זה בנתיים משחק אחרי משחק.
    אפשר לחשוב שאנחנו סיטי שהבאנו קאדר שלם ב900 מיליון פאונד וכולם צריכים להתחבר,
    כדי לשחק בצורה סבירה מול ווסט ברומיץ' וכדי לא לעוף נגד קבוצה מהליגה ה- 19 באנגליה לא צריך להתחבר.
    הוא אמר שהוא האמין שההרכב הזה ינצח, חבל שהוא היה בטוח בזה גם כשהם עשו לנו בית-ספר במשך 90 דק' שלמות שבהן הוא פשוט לא הגיב לכלום, בחיים שלי לא ראיתי מאמן שרואה שהקבוצה שלו לא מתפקדת במשך 90 דק' וחוץ מלתפוס ת'פרצוף הוא לא ראה לנכון לעשות שום סוג של שינוי.
    הוא הרי גם עכשיו לא קולט למה עפנו אתמול, לכן שום דבר לא ישתנה, כי הוא לא ממש מפנים מה קורה,
    מדהים שהוא לא מוכן בשום אופן לתת קרדיט לשחקן היחידי ששיחק אמש כדורגל, שלבי.
    במקום לתת לו ביטחון ולפרגן לו בתקשורת (בצדק) הוא מסביר שהוא היה טוב כי כולם היו גמורים כבר. בדיחה.
    חבל שהשחקן הזה הולך להירכב במילואים במקום להיות ברוטציה שבין ההרכב לספסל, אני מצטער בשבילו שהוא הגיע לבית קברות לצעירים הזה שנקרא ליברפול, הוא שחקן אדיר פשוט.

    קירגיאקוס עונד את סרט הקפטן כשלצידו במגרש עומד דניאל אגר.....בא לי לבכות.
    רק על זה הייתי שולח אותו בבעיטה חזרה לפולהאם, הוא צריך להתבייש.

    הרצון העז שלך לראות את בניטז בחוץ אז גורם לך אוטומטית 'להגן' על המחליף שלו,
    הרי ההחלטה להיפטר מהספרדי חייבת להתברר כנכונה.
    שנים דיברנו על ההחלטות ההזויות של בניטז, בנתיים הודג'סון לא נופל ממנו והוא איתנו חודש.

    רק אציין כי גם אני הייתי בעד להיפטר מבניטז, אני רק ממש לא חושב שצריך לסתום את הפה עונה שלמה ולהמתין כדי לתת את הביקורת הקשה על המאמן שבנתיים חוץ מלהוכיח לנו שהוא נמצא במקום הלא נכון, לא עשה כלום ושום-דבר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/9/10
  9. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,279
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    בניטז כבר מזמן בחוץ, הוא ממש לא רלוונטי למה שאני חושב על הודג'סון. ההחלטה להיפטר מהספרדי הייתה נכונה ללא קשר למה שרוי יעשה או לא יעשה בליברפול.

    בדיוק, הוא איתנו חודש של משחקים תחרותיים, עשה כמה החלטות הזויות בהחלט אבל זה כן מתחיל להיראות טוב יותר, לא יודע מה איתך אני ראיתי שיפור משמעותי בכדורגל ששיחקנו מול יונייטד לעומת ברמינגהאם או ווסטברום.
     
  10. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,529
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    אנחנו במצב כל כך עגום שגם 30 דקות טובות+ נגד יונייטד במחצית השניה נראות כמו אור בקצה המנהרה, מנסים להיאחז בכל פיסת כלום.
    אין לי ספק שמתישהו נשחק טוב יותר, יש לנו סגל טוב, זה עדיין לא ישנה את העובדה שהוא מאמן בינוני, מצד שני אנחנו גם קבוצה בינונית, כך שזה בסדר.

    כשיהיה יותר כסף בבנק, נוכל לדבר על דברים אחרים, כרגע זה לא רלוונטי
     
  11. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,307
    לייקים שהתקבלו:
    447
    אני מאד מופתע מהדיון הזה ובעיקר מההודעות של ליברפול פוראבר.

    שאלתי בדיון שלכם פעם מה האלטרנטיבה שלכם ללוקאס ופאולסן במרכז המגרש (כשג'ו קול היה מושעה) והתשובה היתה לשים את ג'רארד באמצע, וזה כמובן מציב את אחד הגאונים אנגוג או באבל בחוד... אין מה לעשות, בניטז הוא חתיכת אדיוט, הוא הביא כל כך הרבה ליצנים לליברפול. ברגע שלהודג'סון נפצע שחקן הרכב אחד אז האופציה הבאה היא קירייאקוס או אל-זאהר. אלה שחקנים ברמה של צ'מפיונשיפ ומטה ומה הפלא שכשכל הגיבוי של ליברפול עולה יחד אז אפילו מול נורת'המפטון באנפילד זה נראה רע.

    ממילא גביע הליגה זאת לא בדיוק המטרה של ליברפול העונה, אז אסון גדול לא קרה היום. הודג'סון צריך לשרוד כמה יותר עד ינואר ואז להמשיך לחזק את הקבוצה, ליברפול אמנם קבוצה מפוארת אבל מה זה שווה כשהשחקנים הם לוקאס וגלן ג'ונסון? אני יכול גם לקחת את השחקנים של מכבי חיפה ולשים עליהם את החולצות של ליברפול, זה אומר שהם הולכים להצליח?

    הודג'סון עשה באמת את המקסימום שיכל בקיץ ומגיע לו זמן לבנות קבוצה נורמלית במרסיסייד. אי אפשר לשפוט אותו עם השחקנים האלה.
     
  12. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,209
    לייקים שהתקבלו:
    17,004
    תומר, מה זה קשור לזמן להתחבר וכו'. אני לא מוכן לקבל את זה שקבוצות עלובות עושות לנו בית ספר. אם אתה עולה בהרכב (הרבה) יותר טוב מהיריבה והיא שולטת במשחק ומגיעה לה לנצח פעם אחר פעם זה מראה על כישלון של המאמן. תגיד מה שתגיד על בניטז, לפחות לא הובכנו בצורה כזאת ששולטות באנפילד קבוצות נמושות, מה נהיה פה? צריך שינוי ב180 מעלות בגישה שלו, חייב לקחת סיכונים ולנסות לנצח משחקים ולא רק לא להפסיד אותם.
    "אפשר לחשוב שאנחנו סיטי שהבאנו קאדר שלם ב900 מיליון פאונד וכולם צריכים להתחבר,
    כדי לשחק בצורה סבירה מול ווסט ברומיץ' וכדי לא לעוף נגד קבוצה מהליגה ה- 19 באנגליה לא צריך להתחבר."
    בדיוק מה שאורי אמר.

    Dennis Bergkamp
    אתה יכול לומר לי שבאבל ליצן, העובדה היא שהוא לא קיבל עדיין הזדמנות נורמלית אחת העונה לפתוח בחוד כשיש מסביבו את השחקנים הטובים ביותר שלנו ושיש סיכוי שהוא יקבל קצת תמיכה למעלה. הוא שיחק 45 דקות בגביע אופ"א, זרקו לו כדורים וקיוו שהוא יעשה איתם משהו, פלא שהוא נראה רע באותו המשחק.
    אני קטלתי אותו הרבה פעמים בעבר, אבל העונה אפילו לא נתנו לו הזדמנות אחת להראות שהוא כן יכול לתרום.
    אין שום סיבה שבעולם לעלות בקישור המרכזי עם לוקאס ופולסן, זה סתם את כל הנעת הכדור שלנו וגרם לכך שהיינו צריכים להעיף כדורים מההגנה להתקפה, פלא שיש לנו פחות שליטה על המשחק מכל היריבות האנגליות שלנו העונה?
    אתה בטוח שראית את המשחקים שלנו העונה שאתה מופתע ממה שאני כותב? אני לא מדבר בכלל על כמה נק' יש לנו, אני מדבר על זה שאפילו לא ניסינו שיהיו לנו יותר מ5 העונה. התצוגות מול ברמינגהאם, ווסט ברום טרבזונספור ואתמול היו מתחת לכל ביקורת.
    יש לבוא לברמינגהאם ולסיים ב0-0 כי לא פרצת להם את ההגנה ויש לבוא לברמינגהאם ולבעוט 0-1 פעמים לשער , שהם יחמיצו 4-6 מצבים מצויינים ואז לסיים ב0-0, וכל זה כי באת מראש עם מערך סופר הגנתי.
    אם יש מישהו שהודג'סון מזכיר לי בינתיים זה את הוייה, אני רק לא בטוח אם אני עושה עוול לצרפתי אז לא רציתי לכתוב את זה עד עכשיו, לפחות הוא טרח לפתוח בקישור עם מרפי שינסה לעשות משהו, זה המצב אליו הגענו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/9/10
  13. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,307
    לייקים שהתקבלו:
    447
    אתה חוזר ואומר שאין שום סיבה לפתוח עם פאולסן ולוקאס אבל מה האלטרנטיבה, כשג'ו קול מושעה?? חוץ מלהוריד את ג'רארד למרכז השדה, אין שום אופציה אחרת.

    באבל אצל בניטז קיבל מספיק הזדמנויות כדי שנאמר שהוא לא מתאים לרמה הזאת. אולי הוא יוכיח אחרת, קשה לי להאמין.

    גם אם אתה צודק ובארבעה משחקים העונה נראיתם על הפנים, אחרי ארבעה משחקים אתה יוצא בכאלה הצהרות?

    הספיק לי לראות את הרכש של הודג'סון בקיץ כדי להבין שיש פה בחור רציני ולא אהבל שמשלם 20 מליון פאונד על רובי קין וגלן ג'ונסון כ"א.
     
  14. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,279
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    נהיה טרנד כזה להשוות בין בניטז להודג'סון, וואלה נמאס לי להגרר להשוואות האלה. ראית את המשחק אתמול? ראית מי שלטה במשחק? ראית בכלל איך שיחקנו? באמת שאתה מגזים בצורה פראית, בוודאי שזה קשור הזמן להתחבר, השחקנים עוד לא מבינים לחלוטין את שיטת המשחק של הודג'סון, עוד לא מחוברים אחד עם השני (פאקינג החלפנו 2 שחקנים במרכז השדה ועוד שחקן אגף, עמדות מהותיות מאוד בכל מה שנוגע להנעת כדור ושליטה במגרש) וכן זה נראה לא משהו עד עכשיו. אבל אני חוזר ואומר שאני רואה שיפור.

    בנוסף אני חייב לציין שהסגל שלנו כן שווה טופ4 אבל רק ללא הרבה פציעות. מקסי, קיריאקוס, באבל, לוקאס, סקרטל - לא שחקנים לרמה שלנו והם במקומות לא מאוד נמוכים ברוטציה, גם הודג'סון יבין את זה לגבי סקרטל בקרוב (ואם הוא לא זה בהחלט יהיה מחדל). כרגע גם קראגר נראה כמו בלם סוג ז'. כך שלהודג'סון בהחלט יש לא מעט עבודה בחידוש ושיפור הסגל, עד עכשיו נראה שהוא עושה עבודה טובה למרות שמאוד מוקדם לשפוט. קונצ'סקי נראה סביר כמו שחשבנו וסה"כ יציב הגנתית, פאולסן היה בסדר במשחקים הראשונים ונהדר מול יונייטד, מיירלש טוב מאוד באולד טראפורד, קול עם דקות מעולות פה ושם והברקות, יובאנוביץ' בסדר ולדעתי הוא יכול עם קצת תעוזה להיראות גם יותר טוב ממה שהוא נראה - אבל שוב, זה מאוד מוקדם גם לשפוט שחקנים לטוב ולרע וגם לשפוט את הודג'סון, כמו שאני משבח עכשיו את פאולסן יכול להיות שב4-5 חודשים הקרובים הוא יראה רמה אחרת לגמרי ונגיד שהוא היה רכש גרוע, כנ"ל מיירלש. צריך לתת לפחות עד תחילת סוף העונה בשביל לשפוט את הודג'סון.
     
  15. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,548
    לייקים שהתקבלו:
    902
    לדעתי דניס ברגקאמפ סיכם יפה את הנושא בהודעה שלו.
    אני רק רוצה להוסיף משהו קטנטן שיעזור לכל מי שעדיין לא הבין (מסתבר שיש עדיין כאלה) מה בניטז עשה לקבוצה הנפלאה הזאת.
    פתחתי את דף הקבוצה הראשונה באתר הרשמי של ליברפול והעברתי מבט. אחרי סריקה קצרה אני מביא לכם רשימה של שחקנים שלדעתי
    לא ראויים ללבוש את החולצה של ליברפול ומשום מה המועדון עדיין משלם להם משכורת. הרשימה כוללת את:
    אורליו (למרות שהוחתם מחדש ע"י הודג'סון, למנג'ר לא היה מגן שמאלי בסגל ושום אופציה אחרת חוץ מרובינסון בן ה-17)
    קיריאקוס
    מקסי
    באבל
    לוקאס
    אנגוג
    ספירינג (שחקן בית, אבל לא מתקרב לרמה)
    איטנדג'
    דארבי (כנ"ל ספירינג)
    סקרטל
    אייאלה
    אקווילני [בגלל חוסר הרצון שלו להתאקלם (ולעבור לליברפול מלכתחילה, הוא עבר כי רומא בבעיות כלכליות) והקשיים כמובן שהערים עליו בניטז.]
    אל זהאר
    אינסואה
    דגן

    15 שחקנים. מיותרים. שבמקומם נצטרך להביא 5 שחקנים ברמה כשיהיה כסף. הבנתם באיזה בוץ נמצא הודג'סון.